FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Svar
Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Re: FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Legg inn av Eldon »

FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:02 pm Flaks at det er helg slik at ikke taperens eier kan finansiere masseskytinger av skolebarn i kveld.
Da er vi direkte inne fra VM i whataboutisme.

pigg

Legg inn av pigg »

KBY skrev: lør jun 03, 2023 6:04 pm
pigg skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm United-fansen er opprørt nå, men bare tenk hvor ilske de vil bli ca. 23.00 neste lørdag, når City tar en mer imponerende "The Treble" enn de selv tok for ørten år siden. :lol:
Hvorfor mer imponerende?
Nivået er høyere.

Kverulanten

Legg inn av Kverulanten »

Eldon skrev: lør jun 03, 2023 5:59 pm Cityspillerne later som om dette betyr noe for dem.
De betyr selvsagt like mye for dem som for andre fotballspillere, og ekstra mye når trippelen er innen rekkevidde.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

greyserpent skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm
FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:02 pm
TheTreble skrev: lør jun 03, 2023 6:00 pm Nå blir det steining av kvinner og full fest i Abu Dhabis gater.
Flaks at det er helg slik at ikke taperens eier kan finansiere masseskytinger av skolebarn i kveld.
Innleggene dine blir bare dummere og dummere. Fascinerende.
Jeg vet at du er meget oppegående, ser du ikke hvor hyklersk de jeg siterer fremstår når man vet hvor lyssky begge eierne er?

KBY

Legg inn av KBY »

pigg skrev: lør jun 03, 2023 6:05 pm
KBY skrev: lør jun 03, 2023 6:04 pm
pigg skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm United-fansen er opprørt nå, men bare tenk hvor ilske de vil bli ca. 23.00 neste lørdag, når City tar en mer imponerende "The Treble" enn de selv tok for ørten år siden. :lol:
Hvorfor mer imponerende?
Nivået er høyere.
Absolutt ikke… eller city sitt pengebruk er jo mye høyere…

Kverulanten

Legg inn av Kverulanten »

KBY skrev: lør jun 03, 2023 6:04 pm
pigg skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm United-fansen er opprørt nå, men bare tenk hvor ilske de vil bli ca. 23.00 neste lørdag, når City tar en mer imponerende "The Treble" enn de selv tok for ørten år siden. :lol:
Hvorfor mer imponerende?
Seieren til MU over Bayern er antagelig tidenes ran i en CL-finale.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

pigg skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm United-fansen er opprørt nå, men bare tenk hvor ilske de vil bli ca. kl. 23.00 neste lørdag, når City tar en mer imponerende "The Treble" enn de selv tok for ørten år siden. :lol:
Så imponerende faktisk, at Inter, United og Arsenal får trofeene i posten om noen år. Ja det er til å bli rørt av.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Jallaskar skrev: lør jun 03, 2023 6:05 pm
KBY skrev: lør jun 03, 2023 6:04 pm
pigg skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm United-fansen er opprørt nå, men bare tenk hvor ilske de vil bli ca. 23.00 neste lørdag, når City tar en mer imponerende "The Treble" enn de selv tok for ørten år siden. :lol:
Hvorfor mer imponerende?
Ikke bit på, figuren er komplett idiot
En av de aller største.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:07 pm
greyserpent skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm
FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:02 pm

Flaks at det er helg slik at ikke taperens eier kan finansiere masseskytinger av skolebarn i kveld.
Innleggene dine blir bare dummere og dummere. Fascinerende.
Jeg vet at du er meget oppegående, ser du ikke hvor hyklersk de jeg siterer fremstår når man vet hvor lyssky begge eierne er?
Den ene klubben er eid av hatede privatpersoner, den andre av Abu Dhabi.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Ekstra deilig er det å vinne når vi ser alle sutrepavene her inne. Og enda bedre dag når vi vant både over United og VAR. VAR er møkk og noe av det verste som har skjedd fotballen på mange tiår.

pigg

Legg inn av pigg »

KBY skrev: lør jun 03, 2023 6:07 pm
pigg skrev: lør jun 03, 2023 6:05 pm
KBY skrev: lør jun 03, 2023 6:04 pm

Hvorfor mer imponerende?
Nivået er høyere.
Absolutt ikke… eller city sitt pengebruk er jo mye høyere…
Du må da innrømme at nivået på fotballen gradvis øker som tiden går.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Synes denne tråden viser at Liverpool-supportere flest (som i likhet med United er en ordentlig fotballklubb) har verdighet, mens Chelsea-supportere avslører seg som plastikksupportere og forkjempere for juks og fanteri.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:07 pm
greyserpent skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm
FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:02 pm

Flaks at det er helg slik at ikke taperens eier kan finansiere masseskytinger av skolebarn i kveld.
Innleggene dine blir bare dummere og dummere. Fascinerende.
Jeg vet at du er meget oppegående, ser du ikke hvor hyklersk de jeg siterer fremstår når man vet hvor lyssky begge eierne er?
Eierne til United er privatpersoner.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:07 pmser du ikke hvor hyklersk de jeg siterer fremstår når man vet hvor lyssky begge eierne er?
Kom igjen da. Dette er jo omtrent på nivå med han som mente at FSG og Kroenke var sammenlignbare med Abu Dhabi pga. Hiroshima.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

mrmanutd skrev: lør jun 03, 2023 6:09 pm
pigg skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm United-fansen er opprørt nå, men bare tenk hvor ilske de vil bli ca. kl. 23.00 neste lørdag, når City tar en mer imponerende "The Treble" enn de selv tok for ørten år siden. :lol:
Så imponerende faktisk, at Inter, United og Arsenal får trofeene i posten om noen år. Ja det er til å bli rørt av.
De kommer til å feie alle bruddene under teppet etter at Abu Dhabi betaler nok. Er det ikke slik det foregår? :D

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Kverulanten skrev: lør jun 03, 2023 6:08 pm
KBY skrev: lør jun 03, 2023 6:04 pm
pigg skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm United-fansen er opprørt nå, men bare tenk hvor ilske de vil bli ca. 23.00 neste lørdag, når City tar en mer imponerende "The Treble" enn de selv tok for ørten år siden. :lol:
Hvorfor mer imponerende?
Seieren til MU over Bayern er antagelig tidenes ran i en CL-finale.
Den ble i alle fall vunnet på lovlig vis.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

TheTreble skrev: lør jun 03, 2023 6:09 pm Synes denne tråden viser at Liverpool-supportere flest (som i likhet med United er en ordentlig fotballklubb) har verdighet, mens Chelsea-supportere avslører seg som plastikksupportere og forkjempere for juks og fanteri.
I det store og hele. Med visse unntak. Som den milanB brukeren.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 6:05 pm
Knax skrev: lør jun 03, 2023 6:01 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 6:00 pm Jaja. En god sesong er over.

Det var jevnere enn jeg hadde trodd på forhånd.

Da blir det en plastikktrippel.
Så får man se om den blir stående.
Fortsatt et håp om at Inter kan gjøre noe.

Ellers forventer jeg at titlene blir strippet i løpet av dette året.
Tviler sterkt.
Fotballen er så innsauset i den driten her. Sportslig integritet viker for å vokse den økonomiske boblen større og større. Tipper man innerst inne er redd for å gjøre slike grep. Tiltalen på de 115 regelbruddene er et skall, for å late som man tar dette seriøst, men sportslig straff sitter nok laaangt inne.

Blir gjerne positivt overrasket ved at det viser seg at man for en gangs skyld tar tak. Men tror dette vil pågå i årevis og ebber ut i en bot. Er nok det de styrende organer innerst inne ønsker og city hele tiden har regnet med.
Ganske ironisk at mange i Norge elsker engelsk fotball og snakker ned feks italiensk fotball fordi det bare er juks og korrupsjon osv der. I Italia får i hvert fall klubber som jukser straff, les Juventus i 2006 og i år, samt flere andre klubber som har fått poengtrekk etc grunnet økonomiske misligheter. I England kommer det ikke til å gjøres en dritt, det er jeg sikker på. Det er en liga hvor de som bestemmer er utenlandske klubbeiere og arabiske stater.

KBY

Legg inn av KBY »

pigg skrev: lør jun 03, 2023 6:09 pm
KBY skrev: lør jun 03, 2023 6:07 pm
pigg skrev: lør jun 03, 2023 6:05 pm

Nivået er høyere.
Absolutt ikke… eller city sitt pengebruk er jo mye høyere…
Du må da innrømme at nivået på fotballen gradvis øker som tiden går.
Så hvis nivået øker for alle så er det vel likt?
Skjønner ikke hvor du vil hen her nå…
Sykt mye mer imponerende å snu en CL finale som det Solskjær gjorde i 99….

Hodor

Legg inn av Hodor »

FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:07 pm
greyserpent skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm
FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:02 pm

Flaks at det er helg slik at ikke taperens eier kan finansiere masseskytinger av skolebarn i kveld.
Innleggene dine blir bare dummere og dummere. Fascinerende.
Jeg vet at du er meget oppegående, ser du ikke hvor hyklersk de jeg siterer fremstår når man vet hvor lyssky begge eierne er?
United-supportere gjør jo alt de kan for å bli kvitt sine eiere. I motsetning til epo-klubben.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Prins William ser jo snart like gammel ut som faren.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Dilemma.

Har lyst til at Erling skal få seg en Champions League-tittel, men har ikke lyst til at City skal få seg en treble.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

missChance skrev: lør jun 03, 2023 6:09 pm
FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:07 pm
greyserpent skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm

Innleggene dine blir bare dummere og dummere. Fascinerende.
Jeg vet at du er meget oppegående, ser du ikke hvor hyklersk de jeg siterer fremstår når man vet hvor lyssky begge eierne er?
Den ene klubben er eid av hatede privatpersoner, den andre av Abu Dhabi.
Likevel er den hatede privatpersonen en trussel for et vestlig demokrati.

Champis

Legg inn av Champis »

missChance skrev: lør jun 03, 2023 6:02 pm Stemmer dette?

Hvert fall i den gata, ja. Ser det er noen andre tall også, men alle har United litt over.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Hodor skrev: lør jun 03, 2023 6:13 pm
FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:07 pm
greyserpent skrev: lør jun 03, 2023 6:03 pm

Innleggene dine blir bare dummere og dummere. Fascinerende.
Jeg vet at du er meget oppegående, ser du ikke hvor hyklersk de jeg siterer fremstår når man vet hvor lyssky begge eierne er?
United-supportere gjør jo alt de kan for å bli kvitt sine eiere. I motsetning til epo-klubben.
Jojo, men når Qatar står og banker på døra spørs det nå om det blir stort bedre.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Alex Ferguson oppe på tribunen for å hylle Manchester City. Scener.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:14 pm
missChance skrev: lør jun 03, 2023 6:09 pm
FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 6:07 pm

Jeg vet at du er meget oppegående, ser du ikke hvor hyklersk de jeg siterer fremstår når man vet hvor lyssky begge eierne er?
Den ene klubben er eid av hatede privatpersoner, den andre av Abu Dhabi.
Likevel er den hatede privatpersonen en trussel for et vestlig demokrati.
Han har ikke flere stemmer enn andre. Og hva vet du om at han støtter Donald egentlig?

Hodor

Legg inn av Hodor »

TheTreble skrev: lør jun 03, 2023 6:09 pm Synes denne tråden viser at Liverpool-supportere flest (som i likhet med United er en ordentlig fotballklubb) har verdighet, mens Chelsea-supportere avslører seg som plastikksupportere og forkjempere for juks og fanteri.
Fristet til å være enig. Men så er vel innlegg i denne tråden fra Chelsea-supporterne i stor grad preget av én enkeltperson med en Twitter-feed fra helvete

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

United tafte...

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

nottimagiche skrev: lør jun 03, 2023 6:11 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 6:05 pm
Knax skrev: lør jun 03, 2023 6:01 pm

Fortsatt et håp om at Inter kan gjøre noe.

Ellers forventer jeg at titlene blir strippet i løpet av dette året.
Tviler sterkt.
Fotballen er så innsauset i den driten her. Sportslig integritet viker for å vokse den økonomiske boblen større og større. Tipper man innerst inne er redd for å gjøre slike grep. Tiltalen på de 115 regelbruddene er et skall, for å late som man tar dette seriøst, men sportslig straff sitter nok laaangt inne.

Blir gjerne positivt overrasket ved at det viser seg at man for en gangs skyld tar tak. Men tror dette vil pågå i årevis og ebber ut i en bot. Er nok det de styrende organer innerst inne ønsker og city hele tiden har regnet med.
Ganske ironisk at mange i Norge elsker engelsk fotball og snakker ned feks italiensk fotball fordi det bare er juks og korrupsjon osv der. I Italia får i hvert fall klubber som jukser straff, les Juventus i 2006 og i år, samt flere andre klubber som har fått poengtrekk etc grunnet økonomiske misligheter. I England kommer det ikke til å gjøres en dritt, det er jeg sikker på. Det er en liga hvor de som bestemmer er utenlandske klubbeiere og arabiske stater.
Man håper jo at PL følger i takt med Serie A her.
Men frykter som deg at man lukker øynene og feiger ut.
At man godtok slike eierskap var moralsk forkastelig og kun med økonomisk motiv. Om man i tillegg med viten og vilje aksepterer sportslig juks, da har man fullstendig forkastet sportens viktigste prinsipp. Fryktet at makt og penger igjen blir avgjørende vs sportslig integritet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»