FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Svar
taknina

Re: FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Legg inn av taknina »

JEG lurer på om jeg skal flytte til SVEITS før det blir for folksomt der?

YOU gave up the only one who ever loved you
AND went back to the wild side of life.

lsklars

Legg inn av lsklars »

taknina skrev: tor jun 01, 2023 10:24 pm JEG lurer på om jeg skal flytte til SVEITS før det blir for folksomt der?

YOU gave up the only one who ever loved you
AND went back to the wild side of life.
Har du drukket igjen nå da

Alpha

Legg inn av Alpha »

startelver skrev: tor jun 01, 2023 10:01 pm Hadde håpet finalen ble spilt på søndag, merkelig tidspunkt egentlig, å spille finalen midt i rushtrafikken i London.

Var kritikk om dette på BBC i går, neste gang bør man legge det til søndager.
Spilles finalen i Oxford Street eller?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Alpha skrev: tor jun 01, 2023 11:27 pm
startelver skrev: tor jun 01, 2023 10:01 pm Hadde håpet finalen ble spilt på søndag, merkelig tidspunkt egentlig, å spille finalen midt i rushtrafikken i London.

Var kritikk om dette på BBC i går, neste gang bør man legge det til søndager.
Spilles finalen i Oxford Street eller?
Nei, men folk skal jo gjerne til og fra.

Alpha

Legg inn av Alpha »

DuncanE skrev: fre jun 02, 2023 12:03 am
Alpha skrev: tor jun 01, 2023 11:27 pm
startelver skrev: tor jun 01, 2023 10:01 pm Hadde håpet finalen ble spilt på søndag, merkelig tidspunkt egentlig, å spille finalen midt i rushtrafikken i London.

Var kritikk om dette på BBC i går, neste gang bør man legge det til søndager.
Spilles finalen i Oxford Street eller?
Nei, men folk skal jo gjerne til og fra.
Du er inne på noe der.

taknina

Legg inn av taknina »

lsklars skrev: tor jun 01, 2023 11:18 pm
taknina skrev: tor jun 01, 2023 10:24 pm JEG lurer på om jeg skal flytte til SVEITS før det blir for folksomt der?

YOU gave up the only one who ever loved you
AND went back to the wild side of life.
Har du drukket igjen nå da
HOLD hunden din i bånd.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

taknina skrev: fre mai 26, 2023 7:13 pm Når noen ønsker så til de grader å steke i sitt eget misunnelsesfett så vel bekomme sier nå jeg.

For sannheta er jo at iallefall for 8 av 10 av de mest høylytte møkkasprederne her inne og på andre sosiale forum så er det at det ikke er eget lag som får sole seg i glansen av en Haaland og å være best men City skygger for sola noe som irriterer dem til de grader og gjør at de tar på seg ei noget falsk kappe av politisk korrekthet, handle i samsvar med høyere standarer enn andre og en verden full av stjerner.

Hadde det vært eget lag som hadde vært først ute fra en startposisjon mye nærmere toppen så hadde du ikke sett mange av de som dukker opp her fordømme sitt allerede topplag men en etterhvert stilletiende aksept og til å med stor glede.

For det er veldig lite troverdig å veldig enkelt og koster ikke en kallori for noen å sitte på ett forum som dette å toe sine egne hender og forbanne de andre som står i veien for seg og sitt eget lags suksess.

Dette hører ikke hjemme her naturligvis så det er selvsagt off topic og andre tråder finnes men bottomline er at om om en blir dømt for noe så er en skyldig. Aldri før. Det er dette demokratiene er tuftet på.
Jeg skjønner hva du mener, men jeg er uenig.

Og skyldig? 115 punkter og alle skal en være feilaktig tiltalt for? Har sittet i en del rettsaker som meddommer. Tas det først ut tiltale på mange punkter, så er det lite å lure på. Det er ikke akkurat en straffesak hvor det står ord mot ord dette her. Hvorfor samarbeider de ikke for å få dette ut av verden slik Pep mener de skal gjøre?

Greit at du støtter laget ditt, men du må også forstå at folk misliker dere av mange grunner.

Lykke til i finalen(e), jeg håper på Man Utd og Inter i min falske kappe av politisk korrekthet og misunnelse ;-)

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Dette blir selvsagt en seier for de røde. Kan ikke tenke meg at Pep klarer å stå i mot ETH her.

taknina

Legg inn av taknina »

Wengerist skrev: fre jun 02, 2023 12:25 pm
taknina skrev: fre mai 26, 2023 7:13 pm Når noen ønsker så til de grader å steke i sitt eget misunnelsesfett så vel bekomme sier nå jeg.

For sannheta er jo at iallefall for 8 av 10 av de mest høylytte møkkasprederne her inne og på andre sosiale forum så er det at det ikke er eget lag som får sole seg i glansen av en Haaland og å være best men City skygger for sola noe som irriterer dem til de grader og gjør at de tar på seg ei noget falsk kappe av politisk korrekthet, handle i samsvar med høyere standarer enn andre og en verden full av stjerner.

Hadde det vært eget lag som hadde vært først ute fra en startposisjon mye nærmere toppen så hadde du ikke sett mange av de som dukker opp her fordømme sitt allerede topplag men en etterhvert stilletiende aksept og til å med stor glede.

For det er veldig lite troverdig å veldig enkelt og koster ikke en kallori for noen å sitte på ett forum som dette å toe sine egne hender og forbanne de andre som står i veien for seg og sitt eget lags suksess.

Dette hører ikke hjemme her naturligvis så det er selvsagt off topic og andre tråder finnes men bottomline er at om om en blir dømt for noe så er en skyldig. Aldri før. Det er dette demokratiene er tuftet på.
Jeg skjønner hva du mener, men jeg er uenig.

Og skyldig? 115 punkter og alle skal en være feilaktig tiltalt for? Har sittet i en del rettsaker som meddommer. Tas det først ut tiltale på mange punkter, så er det lite å lure på. Det er ikke akkurat en straffesak hvor det står ord mot ord dette her. Hvorfor samarbeider de ikke for å få dette ut av verden slik Pep mener de skal gjøre?

Greit at du støtter laget ditt, men du må også forstå at folk misliker dere av mange grunner.

Lykke til i finalen(e), jeg håper på Man Utd og Inter i min falske kappe av politisk korrekthet og misunnelse ;-)

Sa da synger vel gubben på en gammel Zimmermanlåt.

There must be some way out of here, said the JOKER PEP to the sheikh Mansour
There's to much confution, i can't get no relief.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

lsklars skrev: tor jun 01, 2023 11:18 pm
taknina skrev: tor jun 01, 2023 10:24 pm JEG lurer på om jeg skal flytte til SVEITS før det blir for folksomt der?

YOU gave up the only one who ever loved you
AND went back to the wild side of life.
Har du drukket igjen nå da
Er han noensinne edru?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Martial og Antony bekreftet ute (desperat håp om at det er mindgames) og har vi noen sjanse i morgen...?!

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

InsVerderben skrev: fre jun 02, 2023 3:48 pm Martial og Antony bekreftet ute (desperat håp om at det er mindgames) og har vi noen sjanse i morgen...?!
Martial er definitivt ute. Kanskje Antony havner på benken og kan være et alternativ mot slutten hvis vi bare ligger under med 1 mål. Tipper at oppgjøret i praksis er over etter de første 25 minuttene.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bare United vinner så er alt bra :)

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Harduetforslag skrev: fre jun 02, 2023 3:51 pm
InsVerderben skrev: fre jun 02, 2023 3:48 pm Martial og Antony bekreftet ute (desperat håp om at det er mindgames) og har vi noen sjanse i morgen...?!
Martial er definitivt ute. Kanskje Antony havner på benken og kan være et alternativ mot slutten hvis vi bare ligger under med 1 mål. Tipper at oppgjøret i praksis er over etter de første 25 minuttene.
Må satse på at viljen&innsatsen vinner fram og uansett 1. 11'er kan vi ikke matche City i ett&alt.
Som Ale skriver må alle ha en maksdag, håper&tror, satser på dét men frykter du får rett.

taknina

Legg inn av taknina »

Harduetforslag skrev: fre jun 02, 2023 3:43 pm
lsklars skrev: tor jun 01, 2023 11:18 pm
taknina skrev: tor jun 01, 2023 10:24 pm JEG lurer på om jeg skal flytte til SVEITS før det blir for folksomt der?

YOU gave up the only one who ever loved you
AND went back to the wild side of life.
Har du drukket igjen nå da
Er han noensinne edru?
Hey Hey My My, there's more to the picture than meets the eyes.
The KING is gone but he's not forgotten. This is the story of Johnny Rotten.
It's better to BURN OUT then it is to RUST.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Ale skrev: fre jun 02, 2023 3:52 pm
InsVerderben skrev: fre jun 02, 2023 3:48 pm Martial og Antony bekreftet ute (desperat håp om at det er mindgames) og har vi noen sjanse i morgen...?!
De Gea
AWB - Varane - Lindelöf - Shaw
Casemiro - Fred
Sancho - Bruno - Garnacho
Rashford

...kan selvsagt slå City om vi har en maksdag.
Holde Sancho på benken imorra så.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Harduetforslag skrev: fre jun 02, 2023 3:51 pm
InsVerderben skrev: fre jun 02, 2023 3:48 pm Martial og Antony bekreftet ute (desperat håp om at det er mindgames) og har vi noen sjanse i morgen...?!
Martial er definitivt ute. Kanskje Antony havner på benken og kan være et alternativ mot slutten hvis vi bare ligger under med 1 mål. Tipper at oppgjøret i praksis er over etter de første 25 minuttene.
Tror jeg også. Tenker City kjører blitzkrieg fra start, tar en tidlig ledelse og kontrollerer kampen. Perfekt for dem med tanke på CL-finalen.

startelver

Legg inn av startelver »

City virker ikke å være sitt gamle jeg, når laget ikke funker så hjelper det ikke å ha Haaland der fremme. Er mere åpent enn mange tror dette.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Gir United 2/10 sjanse på seier.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

startelver skrev: fre jun 02, 2023 8:26 pm City virker ikke å være sitt gamle jeg, når laget ikke funker så hjelper det ikke å ha Haaland der fremme. Er mere åpent enn mange tror dette.
Sitt gamle jeg fra når? Telte 18-2-0, alle turneringer, før de to siste kampene i serien (som ble spilt etter at serien var avgjort).

Hvem har du tippet på i morgen? Tross alt det som betyr noe.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Spørsmålet er om Franny er våken til denne, om ei dypt nede i flasken.

taknina

Legg inn av taknina »

lsklars skrev: fre jun 02, 2023 11:31 pm Spørsmålet er om Franny er våken til denne, om ei dypt nede i flasken.
ALLTID bereredt og freidig når mann går, dø om så det gjelder, da er livet ei så svært, døden ikke heller.

qbah

Legg inn av qbah »

Tips til United-pub i nærheten av Alicante mottas med takk. Har seff med meg trøye (topRed) så ikke noe bullshit her.

Strider

Legg inn av Strider »

Hvilke lag har vært nærmest the triple etter 1999? Og hvilke år var det?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

Dette blir moro !!!!!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

lsklars skrev: tor jun 01, 2023 11:18 pm
taknina skrev: tor jun 01, 2023 10:24 pm JEG lurer på om jeg skal flytte til SVEITS før det blir for folksomt der?

YOU gave up the only one who ever loved you
AND went back to the wild side of life.
Har du drukket igjen nå da
Lars burde begynne å drikke tidlig denne lørdagen.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Strider skrev: lør jun 03, 2023 3:57 am Hvilke lag har vært nærmest the triple etter 1999? Og hvilke år var det?
United røk for Pompey i FA-cupen i 08 iallefall etter tidenes klareste straffe tidlig i kampen som aldri ble gitt. Ballen ville bare ikke inn etter dette.

startelver

Legg inn av startelver »

TheRealArt_Verified skrev: fre jun 02, 2023 11:27 pm
startelver skrev: fre jun 02, 2023 8:26 pm City virker ikke å være sitt gamle jeg, når laget ikke funker så hjelper det ikke å ha Haaland der fremme. Er mere åpent enn mange tror dette.
Sitt gamle jeg fra når? Telte 18-2-0, alle turneringer, før de to siste kampene i serien (som ble spilt etter at serien var avgjort).

Hvem har du tippet på i morgen? Tross alt det som betyr noe.
United slo City 2-1 i januar. Bare nevner det.

taknina

Legg inn av taknina »

Hvem blir utvist først av Cassemiro og Haaland,

That's the QUISTIONMARK.???

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

Heia United!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»