FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Svar
Champis

Re: FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Legg inn av Champis »

AcsOnFire skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:40 pm
Herregud…..

Min kommentar til straffen er altså at jeg synes det er trist at sånne blir dømt straffe på.

Jeg sier også at det er riktig med straffe, men at jeg synes reglene bør endres.

Så er altså kommentarene fra to andre her at det heller er trist for fotballen at ikke City spiller i League 2. og sånn som i det innlegget som du svarer på, hvor jeg blir anklaget for å støtte sportsvasking fordi jeg synes det er trist med sånne straffer.

Og så kommer du med dette??? Som ikke har en dritt med diskusjonen å gjøre! Du er t.o.m. moderator her inne, og så synes du det tydeligvis er helt ok med den type diskusjon? Ikke rart man blir litt motløs….
Glem slike som han. Det gjør livet mer meningsfyllt. :mrgreen:

Ja, jeg er heldigvis ikke i de trådene her så ofte. Men helt greit for meg å ta diskusjonen i dag, det har jeg ikke noe problem med.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Haaland har vært såder i dag etter en god start.

Nå har jeg ikke sett masse av ham, men førstetouchen har tilsynelatende ganske mye å gå på..
Sist redigert av fugletitteren den lør jun 03, 2023 5:46 pm, redigert 1 gang totalt.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:41 pm
ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende. Men skjønner jo hvorfor det blir på så mange sider når man lirer av seg det ene pisset etter det andre som ikke har noen ting med kampen å gjøre.
Har gitt opp FD når det gjelder engelske lag for lenge siden. Alle tråder er giftige. Og fotballen drukner alltid i møkkaspredning. Syns det er trist. Tenkte jeg skulle inn for å sjekke ståa, men alt er ved det gamle.
Så hold dere til ES da hvor det mest spennende som skjer er om Rekdal beholder jobben eller ikke...
Han har jo ett poeng da. Det er jaggu mye drit som blir spredd her inne. Eg er selv mye mer intressert i engelsk fotball enn norsk, men nivået er ofte skremmende her inne.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Nei, jeg syns cas har vært mye mere synlig i andre kamper, men det kan jo være st han har et stort defensivt ansvar i dag

Champis

Legg inn av Champis »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:44 pm
Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:36 pm

Fyren er jo helt nedsnødd.

Jepp, jeg er nedsnødd fordi du skal diskutere noe helt annet enn det som tas opp 😂 Høyt nivå på evnene til å diskutere 😊
Du treffer på innledningen der. Det er en forbedring.

Høyt nivå…

eppaen

Legg inn av eppaen »

TrueTopRed skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende.
Det beste er å holde seg unna, så går det iallefall å ha et noenlunde godt og possitivt syn på ting. Her inne blir man sugd inn i en mølle med negativitet og særdeles lavt nivå, sånn man til slutt mister gleden rundt en sport som skal være noe fint og possitivt. Holder med å se på skjermen ja :)
Rimelig spesielt å danne seg et inntrykk av engelske kamptråder basert på en finale det et av lagene er City - som alle vil til livs - og United det andre.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:41 pm
ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende. Men skjønner jo hvorfor det blir på så mange sider når man lirer av seg det ene pisset etter det andre som ikke har noen ting med kampen å gjøre.
Har gitt opp FD når det gjelder engelske lag for lenge siden. Alle tråder er giftige. Og fotballen drukner alltid i møkkaspredning. Syns det er trist. Tenkte jeg skulle inn for å sjekke ståa, men alt er ved det gamle.
Så hold dere til ES da hvor det mest spennende som skjer er om Rekdal beholder jobben eller ikke...
Tror det er best jeg og.
Sist redigert av PapaSmurf den lør jun 03, 2023 5:50 pm, redigert 3 ganger totalt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Detvareingang skrev: lør jun 03, 2023 5:46 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:41 pm

Har gitt opp FD når det gjelder engelske lag for lenge siden. Alle tråder er giftige. Og fotballen drukner alltid i møkkaspredning. Syns det er trist. Tenkte jeg skulle inn for å sjekke ståa, men alt er ved det gamle.
Så hold dere til ES da hvor det mest spennende som skjer er om Rekdal beholder jobben eller ikke...
Han har jo ett poeng da. Det er jaggu mye drit som blir spredd her inne. Eg er selv mye mer intressert i engelsk fotball enn norsk, men nivået er ofte skremmende her inne.
Blir fort sånn når andre supportergrupperinger kommer inn her kun for å spre drit.

Man blir vant til det, men et par av fehuene må faktisk settes på plass en gang i blant. Voksenopplæring.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Hadde vi vært mere kliniske og satt sjansene vi har fått så hadde kommet oss til extra omganger ihvertfall

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:48 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:41 pm

Har gitt opp FD når det gjelder engelske lag for lenge siden. Alle tråder er giftige. Og fotballen drukner alltid i møkkaspredning. Syns det er trist. Tenkte jeg skulle inn for å sjekke ståa, men alt er ved det gamle.
Så hold dere til ES da hvor det mest spennende som skjer er om Rekdal beholder jobben eller ikke...
Tror det er bedre enn å henge med de som faker følelser for et utenlandsk lag ja. Kos dere.
Takk.

Dette er bare underholdning vet du. Selvom følelsene sikkert er mye dypere for RBK, Brann, Molde eller hvem pokker du holder med.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:49 pm
PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:48 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm

Så hold dere til ES da hvor det mest spennende som skjer er om Rekdal beholder jobben eller ikke...
Tror det er bedre enn å henge med de som faker følelser for et utenlandsk lag ja. Kos dere.
Takk.

Dette er bare underholdning vet du. Selvom følelsene sikkert er mye dypere for RBK, Brann, Molde eller hvem pokker du holder med.
Jeg redigerte. Ikke min jobb å bestemme andres følelser.

Winston

Legg inn av Winston »

City imponerer ikke i dag, men mot et tafatt United er det mer enn nok.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Seier i ligacupen, andreplass i fa cupen og tredje plass i ligaen, det bør være såpass også ja ten hag

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Irriterende å ikke vinne dette trofeet nå. Blir ikke det samme å få det i posten når city får den straffen de fortjener.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:50 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:49 pm
PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:48 pm

Tror det er bedre enn å henge med de som faker følelser for et utenlandsk lag ja. Kos dere.
Takk.

Dette er bare underholdning vet du. Selvom følelsene sikkert er mye dypere for RBK, Brann, Molde eller hvem pokker du holder med.
Jeg redigerte. Ikke min jobb å bestemme andres følelser.
Selvinnsikt. Kudos.

KBY

Legg inn av KBY »

4 minutt ja…
Liverpool hadde fått minst 10

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

4 minutter :lol:

Her hadde liverpool fått 15

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Værst av alt, vi hadde fortjent ekstraomg her

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Tabbe å ikke bytte inn Garnacho tidligere

Champis

Legg inn av Champis »

Må være slitsomt å være fotballsupporter og være så ekstremt konspiratorisk som tydeligvis veldig mange her inne er….

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Tipper Tierney blåser på 95...
Feig jævel.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Med tanke på hvor vanskelig vi har for å score, var alt tapt da det ble 2-1.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

City heldige som vinner dette.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Sportsvaskerne tar det nok, forbanna møkkagjeng

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

dalagubbe skrev: lør jun 03, 2023 5:51 pm Seier i ligacupen, andreplass i fa cupen og tredje plass i ligaen, det bør være såpass også ja ten hag
....og sikret minst sølv i høstens Community Shield....

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:55 pm Tabbe å ikke bytte inn Garnacho tidligere
Uniteds beste etter han kom inn, skapt mye trøbbel. Sein skikkelig juvel.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Selvfølgelig legger Walker seg ned

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Syns United har vært jevngode med City.

Litt tilfeldigheter som avgjør i dag.

MadBum

Legg inn av MadBum »

De Floppen Gea sin skyld.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Veldig synd at United skal bottle uavgjorten dem hadde.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»