Sluttrunde PL Søndag 17:30 - kamptråd

Svar

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

City et av kun 3 lag som ikke har scoret i avslutningsrunden. Og de skal liksom kalle seg seriemestere. Ha!

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Koskinen skrev: søn mai 28, 2023 7:13 pm At Kane er en bedre spiller enn Haaland tror jeg de fleste med litt fotballforståelse ser. Verdens mest komplette spiller.
Kane er selvsagt bedre enn Haaland. Haaland får ikke til noe uten et fungerende lag rundt seg.

stefan16

Legg inn av stefan16 »

Får man se banestorming på Goodison mån tro?

startelver

Legg inn av startelver »

SKal det bli 8 minutter tillegg på Goodison ?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Koskinen skrev: søn mai 28, 2023 7:13 pm
Enzino skrev: søn mai 28, 2023 7:05 pm
Koskinen skrev: søn mai 28, 2023 7:03 pm PL’s beste spiller gjør mål nummer 30 for sesongen. Scora i 26 forskjellige kamper.

Blir vel snytt for den tittelen igjen, akkurat som han ble når han var både toppscorer og assistkonge for et par år siden.
Her føler jeg det er behov for en debatt om City ville vært bedre med Kane enn med Haaland.
At Kane er en bedre spiller enn Haaland tror jeg de fleste med litt fotballforståelse ser. Verdens mest komplette spiller.
Nå var det ikke det jeg følte at burde debatteres.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Noen som vet hvor mange år Spurs kvala for Europa på rad, før det rakna iår?

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Håper Everton holder seg.

Leeds blir det deilig å bli kvitt.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Knax skrev: søn mai 28, 2023 7:16 pm
Koskinen skrev: søn mai 28, 2023 7:13 pm At Kane er en bedre spiller enn Haaland tror jeg de fleste med litt fotballforståelse ser. Verdens mest komplette spiller.
Kane er selvsagt bedre enn Haaland. Haaland får ikke til noe uten et fungerende lag rundt seg.
Det norske landslaget må være litt av et lag

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

10min på Goodison

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Hodor skrev: søn mai 28, 2023 7:20 pm Det norske landslaget må være litt av et lag
Får da ikke mye til der?

Kaldbayer
Innlegg: 318

Legg inn av Kaldbayer »

6 min ekstra hos Leicester

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Knax skrev: søn mai 28, 2023 7:16 pm
Koskinen skrev: søn mai 28, 2023 7:13 pm At Kane er en bedre spiller enn Haaland tror jeg de fleste med litt fotballforståelse ser. Verdens mest komplette spiller.
Kane er selvsagt bedre enn Haaland. Haaland får ikke til noe uten et fungerende lag rundt seg.
Snitter vel nesten 1 mål per kamp på et veldig lite fungerende og ganske rævva landslag da.

Men interessant tankeeksperiement. Om Kane hadde scoret mer enn 36 i årets City og om Haaland hadde scoret mer enn 28 i årets Tottenham (edit: skal vel være 30 mål med dagens 2 scoringer?). Jeg er jaggu ikke sikker på svarene. Og det får vi jo aldri vite.

Beste argumentet for at Haaland var et bedre kjøp for City, er selvsagt alderen. Og at i City trenger ikke spissen få til noe i et ikke fungerende lag.
Sist redigert av Enzino den søn mai 28, 2023 7:23 pm, redigert 2 ganger totalt.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Moura inn en siste gang. Takk for alt, din lille rakker.

Ambient

Legg inn av Ambient »

startelver skrev: søn mai 28, 2023 7:13 pm Nå er det nerver blant Evertonians, må være helt forferdelig å følge med.
Sitter på flyplassen i Barcelona og oppdaterer hvert sekund.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Ohlaien skrev: søn mai 28, 2023 7:22 pm Moura inn en siste gang. Takk for alt, din lille rakker.
Høydepunktet må ha vært semien i CL mot Ajax?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Chelsea blir dårligste London lag :P

startelver

Legg inn av startelver »

Koskinen skrev: søn mai 28, 2023 7:20 pm Noen som vet hvor mange år Spurs kvala for Europa på rad, før det rakna iår?
Det gidder jeg ikke å regne på. Flott å slippe Conference.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Enzino skrev: søn mai 28, 2023 7:22 pm
Ohlaien skrev: søn mai 28, 2023 7:22 pm Moura inn en siste gang. Takk for alt, din lille rakker.
Høydepunktet må ha vært semien i CL mot Ajax?
Det er korrekt. Glemmer nok aldri det. Statue utenfor stadion for å nesten ha gitt Tottenham en pokal.
Sist redigert av Ohlaien den søn mai 28, 2023 7:24 pm, redigert 1 gang totalt.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Sodajr skrev: søn mai 28, 2023 7:23 pm Chelsea blir dårligste London lag :P
West ham

trønderen

Legg inn av trønderen »

Knax skrev: søn mai 28, 2023 7:21 pm
Hodor skrev: søn mai 28, 2023 7:20 pm Det norske landslaget må være litt av et lag
Får da ikke mye til der?
Neida, bare 21 mål på 23 kamper.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Ohlaien skrev: søn mai 28, 2023 7:23 pm Statue utenfor stadion for å nesten ha gitt Tottenham en pokal.
:lol: :lol: :lol:

Hesja

Legg inn av Hesja »

Sodajr skrev: søn mai 28, 2023 7:21 pm 10min på Goodison
Dette er forferdelig, tør ikke se mer.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Knax skrev: søn mai 28, 2023 7:21 pm
Hodor skrev: søn mai 28, 2023 7:20 pm Det norske landslaget må være litt av et lag
Får da ikke mye til der?
Dette var ny info for meg

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

startelver skrev: søn mai 28, 2023 7:23 pm
Koskinen skrev: søn mai 28, 2023 7:20 pm Noen som vet hvor mange år Spurs kvala for Europa på rad, før det rakna iår?
Det gidder jeg ikke å regne på. Flott å slippe Conference.
Tror Spurs har den lengste rekka nå, bortsett fra Manu. De har vel klart Europa hvert år siste 30 åra.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Enzino skrev: søn mai 28, 2023 7:21 pm Snitter vel nesten 1 mål per kamp på et veldig lite fungerende og ganske rævva landslag da.

Men interessant tankeeksperiement. Om Kane hadde scoret mer enn 36 i årets City og om Haaland hadde scoret mer enn 28 i årets Tottenham. Jeg er jaggu ikke sikker på svarene. Og det får vi jo aldri vite.

Beste argumentet for at Haaland var et bedre kjøp for City, er selvsagt alderen. Og at i City trenger ikke spissen få til noe i et ikke fungerende lag.
Joda, sett statsen. Men hvor mange av de landslagene der er bedre enn Norge? https://www.transfermarkt.com/erling-ha ... ler/418560

Ja, og det var derfor de ville ha Kane før fjorårets sesong. Jeg er ganske sikker på at Pep heller hadde sett inn Kane enn Haaland. Nå er denne sesongen her Man City sin mest lavscorende og minst antall poeng utenom pandemisesongen under Pep. Haaland-effekten?

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

JADA!!!

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Moooouuuura.

startelver

Legg inn av startelver »

Hahahaha Lucas Moura scorer dere!!!

Kaldbayer
Innlegg: 318

Legg inn av Kaldbayer »

Villa til Europa

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»