Kamptråd Molde vs Sandefjord ES 2023 Runde 8

Svar
heltos

Re: Kamptråd Molde vs Sandefjord ES 2023 Runde 8

Legg inn av heltos »

Sheriff er konge.
Berisha spiller der han skal spille…hører du Moe

Visa

Legg inn av Visa »

Er grødem toppscoreren vår?

Brukeravatar
Nishy
Innlegg: 315

Legg inn av Nishy »

Visa skrev: man mai 29, 2023 6:08 pm Er grødem toppscoreren vår?
Breivik har vel 4.

Visa

Legg inn av Visa »

Stang inn! Stang inn!!!!!! Sesongen er reddet!

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

Haha, klasse av Brynhildsen.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

Fantastisk scoring av Brynhildsen

HarryH

Legg inn av HarryH »

Bare Bodø/Glimt har scoret flere enn Molde i årets Eliteserie.

frogstuff

Legg inn av frogstuff »

Huff! SF ser helt fortapt ut. Med rekordlave budsjetter så blir det vanskelig å konkurrere mot de beste. SF har dessverre ingen rike onkler som pumper inn frisk kapital.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Var det en spiller som hadde godt av et mål, så var det Brynvaldsen. Jeg spår at han nå kommer for fullt.

HarryH

Legg inn av HarryH »

frogstuff skrev: man mai 29, 2023 6:17 pm Huff! SF ser helt fortapt ut. Med rekordlave budsjetter så blir det vanskelig å konkurrere mot de beste. SF har dessverre ingen rike onkler som pumper inn frisk kapital.
Det er for dårlig. Mye rikfolk i Sandefjord, så potensialet er der.

Visa

Legg inn av Visa »

Den hadde du greid Karlstrøm

Visa

Legg inn av Visa »

Brynhildsen scorer for egen maskin! Og bongotrommene er tilbake!
Sist redigert av Visa den man mai 29, 2023 6:25 pm, redigert 1 gang totalt.

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

DER ja! Det er klassescoring, Ola.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Brynhildsen fikk selvtillit foran mål av v den flaksescoringen. Kan noen fyre mot Berisha også?

Kaffe

Legg inn av Kaffe »

Berisha er vel tredje sist på 3 av målene, og har assist på den ene. Hadde hatt hockeyassist på 4 av 5 om skuddet ikke gikk via Brynhildsen, og assist på den siste.

Får sikkert fortsatt tyn for å ikke score.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Kaffe skrev: man mai 29, 2023 6:29 pm Berisha er vel tredje sist på 3 av målene, og har assist på den ene. Hadde hatt hockeyassist på 4 av 5 om skuddet ikke gikk via Brynhildsen, og assist på den siste.

Får sikkert fortsatt tyn for å ikke score.
Har vært enorm i dag ja. Vært både playmaker og ballvinner.

Visa

Legg inn av Visa »

Berisha OG Eriksen samtidig? Helvete

Federin

Legg inn av Federin »

Så ut som Eriksen og Berisha konfererte litt etter at Eriksen ble byttet inn. Ut fra håndbevegelsene til Eriksen tolket jeg det som "Vi bare veksler litt mellom indreløper og spiss, slik som Erling vil".

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

Har Karlstrøm funnet molter?

Laban

Legg inn av Laban »

Rundt 3000 på Røkkeløkka i dag?

Visa

Legg inn av Visa »

Fin hvafornoesadu?

Federin

Legg inn av Federin »

HarryH skrev: man mai 29, 2023 5:56 pm
GunnarBull skrev: man mai 29, 2023 5:54 pm
HarryH skrev: man mai 29, 2023 5:34 pm Markens Grødem, som Hamsun liker å si.
Dette kan komme som et sjokk på deg, men Hamsun har dessverre trukket sitt siste sukk. For en del år siden... ;-)
I så fall tar jeg selvkritikk.
Ikke vær for raskt ute nå! Et kjapt søk på Gulesider viser at det er en rekke personer med Hamsun som etternavn.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Federin skrev: man mai 29, 2023 7:05 pm
HarryH skrev: man mai 29, 2023 5:56 pm
GunnarBull skrev: man mai 29, 2023 5:54 pm

Dette kan komme som et sjokk på deg, men Hamsun har dessverre trukket sitt siste sukk. For en del år siden... ;-)
I så fall tar jeg selvkritikk.
Ikke vær for raskt ute nå! Et kjapt søk på Gulesider viser at det er en rekke personer med Hamsun som etternavn.
Vel, da må jeg bare legge meg flat.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Federin skrev: man mai 29, 2023 7:05 pm
HarryH skrev: man mai 29, 2023 5:56 pm
GunnarBull skrev: man mai 29, 2023 5:54 pm

Dette kan komme som et sjokk på deg, men Hamsun har dessverre trukket sitt siste sukk. For en del år siden... ;-)
I så fall tar jeg selvkritikk.
Ikke vær for raskt ute nå! Et kjapt søk på Gulesider viser at det er en rekke personer med Hamsun som etternavn.
Brynhildsen's Sult. Også godt beskrevet av Hamsun, er forhåpentligvis over for denne sesongen. 8-)

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

Brynis oppdaget at han var på banen sånn plutselig da Mannsverk skøyt i ham og ballen gikk i mål. Etter det så han ut som en fotballspiller igjen.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Prikkfri kamp idag mot et svakt Sandefjord som tross alt holdt nullen i Bergen. Bra svar fra Erling Moe.

Fotmob Topp 3
1. Brynhildsen
2. Breivik
3. Grødem

Fotmob Bunn 3
1. Keto
2. Berglie
3. Egeli

heltos

Legg inn av heltos »

BiggusD skrev: man mai 29, 2023 7:22 pm Brynis oppdaget at han var på banen sånn plutselig da Mannsverk skøyt i ham og ballen gikk i mål. Etter det så han ut som en fotballspiller igjen.
Sant nok, han trenger noen gode opplevelser nå for å bygge selvtillit. Men se og lær av Berisha Bryn, med en slik press som 1.forsvarer må også Brynhildsen steppe opp presse bedre en den halvhjertete lumping han til for ofte gjør.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: man mai 29, 2023 8:04 pm Prikkfri kamp idag mot et svakt Sandefjord som tross alt holdt nullen i Bergen. Bra svar fra Erling Moe.

Fotmob Topp 3
1. Brynhildsen
2. Breivik
3. Grødem

Fotmob Bunn 3
1. Keto
2. Berglie
3. Egeli
De må ha røyka sokkene sine. Brynhildsen var absolutt ikke BB. Men han fikk to scoringer og da går sikkert datasystemet amok.

Jeg vil trekke frem 4 stykker:

Berisha - Breivik - Linnes - Mannsverk

Alle 4 spilte massivt godt.

Det var i det store og hele en svært god kamp av de fleste blå på banen. Grødem med mål og assist, det er finfint, men også stort trekk for 3-4 grusomme feilpasninger som herper overganger. Og så går det for sakte når han får ballen. De rundt han forventer mer tempo, men han skal kose med ballen før han aller nådigst sender den videre. Det må han jobbe med å forbedre.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

PapaSmurf skrev: man mai 29, 2023 8:11 pm
Kaizen skrev: man mai 29, 2023 8:04 pm Prikkfri kamp idag mot et svakt Sandefjord som tross alt holdt nullen i Bergen. Bra svar fra Erling Moe.

Fotmob Topp 3
1. Brynhildsen
2. Breivik
3. Grødem

Fotmob Bunn 3
1. Keto
2. Berglie
3. Egeli
De må ha røyka sokkene sine. Brynhildsen var absolutt ikke BB. Men han fikk to scoringer og da går sikkert datasystemet amok.

Jeg vil trekke frem 4 stykker:

Berisha - Breivik - Linnes - Mannsverk

Alle 4 spilte massivt godt.

Det var i det store og hele en svært god kamp av de fleste blå på banen.
Rimelig jevnt da mellom endel spillere. Så det får stå for din regning.Unner Brynhildsen den etter mye motgang. 2 mål og nest sist på en. Grødem en målgivende og ett mål.

Mål er fortsatt det viktigste i fotball.

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

Kaizen skrev: man mai 29, 2023 8:04 pm Prikkfri kamp idag mot et svakt Sandefjord som tross alt holdt nullen i Bergen. Bra svar fra Erling Moe.

Fotmob Topp 3
1. Brynhildsen
2. Breivik
3. Grødem

Fotmob Bunn 3
1. Keto
2. Berglie
3. Egeli
Min topp 3

1. Breivik
2. Linnes
3. Mannsverk

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»