Kamptråd Stabæk-Vålerenga

Svar
stc887
Innlegg: 3684

Re: Kamptråd Stabæk-Vålerenga

Legg inn av stc887 »

Jonasar skrev: man mai 29, 2023 7:27 pm Hadde Stabæk virkelig 2 røde kort?
Burde vel vært 3 ettersom en løk pælmet en flaske i Nepal på dommer Saggi etter kamp.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Kansje like greit at jeg ikke så kampen...

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Er det veldig mye vanskeligere å hente inn en tomålsledelse på bortebane dersom man spiller 11 mot 9, enn om det er 11 mot 10?

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

stc887 skrev: man mai 29, 2023 7:30 pm
Jonasar skrev: man mai 29, 2023 7:27 pm Hadde Stabæk virkelig 2 røde kort?
Burde vel vært 3 ettersom en løk pælmet en flaske i Nepal på dommer Saggi etter kamp.
Det fikk jeg ikke med meg, klipp ?

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

stc887 skrev: man mai 29, 2023 7:30 pm
Jonasar skrev: man mai 29, 2023 7:27 pm Hadde Stabæk virkelig 2 røde kort?
Burde vel vært 3 ettersom en løk pælmet en flaske i Nepal på dommer Saggi etter kamp.
Jævla idioter fins desverre over alt.

Bare håpe kamera funka, finn ut hvem det er, utestengelse og anmeldelse.

Noen folk ødelegger fotballen :(

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Det er ganske mye kvalm fra Stabæk-fansen med tanke på hvor få det er av dem. Høy klyse-ratio i den gjengen der.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ostemanden skrev: man mai 29, 2023 7:35 pm
stc887 skrev: man mai 29, 2023 7:30 pm
Jonasar skrev: man mai 29, 2023 7:27 pm Hadde Stabæk virkelig 2 røde kort?
Burde vel vært 3 ettersom en løk pælmet en flaske i Nepal på dommer Saggi etter kamp.
Det fikk jeg ikke med meg, klipp ?
Ikke sett klipp men meldt av både TV2 og Eurosport inkludert at Bohinen bekrefter at lege eier det gikk bra

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Jonasar skrev: man mai 29, 2023 7:38 pm
stc887 skrev: man mai 29, 2023 7:30 pm
Jonasar skrev: man mai 29, 2023 7:27 pm Hadde Stabæk virkelig 2 røde kort?
Burde vel vært 3 ettersom en løk pælmet en flaske i Nepal på dommer Saggi etter kamp.
Jævla idioter fins desverre over alt.

Bare håpe kamera funka, finn ut hvem det er, utestengelse og anmeldelse.

Noen folk ødelegger fotballen :(

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Jonasar skrev: man mai 29, 2023 7:29 pm Kansje like greit at jeg ikke så kampen...
Jepp, det var 100 bortkastede minutter.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Solvgutt1 skrev: man mai 29, 2023 7:39 pm Det er ganske mye kvalm fra Stabæk-fansen med tanke på hvor få det er av dem. Høy klyse-ratio i den gjengen der.
Men de har jævlig fin leder.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Sist jeg opplevde flaske kasting var på ishockey-kamp i 1979. En tulling i min klasse på videregående heiv ei tom ølflaske på isen etter at Vålerenga slo ut Furuset i sluttspillet.
Den gang var jeg på kampen, det var jeg ikke i dag.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg forventer utestengelse på livstid fra Eliteserien for flaskekasteren.

Og en saftig bot fra politiet.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Cannabis Connoisseur skrev: man mai 29, 2023 7:41 pm
Ostemanden skrev: man mai 29, 2023 7:35 pm
stc887 skrev: man mai 29, 2023 7:30 pm

Burde vel vært 3 ettersom en løk pælmet en flaske i Nepal på dommer Saggi etter kamp.
Det fikk jeg ikke med meg, klipp ?
Skandalescener i Eliteserien– tatt av politiet etter flaskekasting på dommer
God karma det der!

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »



Ble truffet i brystet, ser ut som dette kommer fra stabæk tribunen

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

PapaSmurf skrev: man mai 29, 2023 7:47 pm Jeg forventer utestengelse på livstid fra Eliteserien for flaskekasteren.

Og en saftig bot fra politiet.
Aldri opprykk igjen ? Må spille eller se Obos og Post Nord resten av livet ?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Big George skrev: man mai 29, 2023 7:54 pm
PapaSmurf skrev: man mai 29, 2023 7:47 pm Jeg forventer utestengelse på livstid fra Eliteserien for flaskekasteren.

Og en saftig bot fra politiet.
Aldri opprykk igjen ? Må spille eller se Obos og Post Nord resten av livet ?
Jeg snakker ikke om klubben, men gjøken som kasta flaske. Han bør se fotball på TV heretter. På stadion har han nada å gjøre.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Men altså. Er det litt overdramatisk fra Saggi? En nesten tom halvlitersflaske bør da ikke få en voksen mann ned på kne nesten uansett hvor den treffer?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

PapaSmurf skrev: man mai 29, 2023 7:47 pm Jeg forventer utestengelse på livstid fra Eliteserien for flaskekasteren.

Og en saftig bot fra politiet.
En ung gutt skal straffes hardere enn rasisme?
Flaskekasting om det er tom plastflaske, full plastflaske, drikkeflaske, glass eller uansett er selvsagt ikke innafor og en reaksjon kommer men noen livstid utestengelse er fjas. Man får ikke totalforbud om å holde seg borte fra sentrum om man er idiot i fylla å lapper til en person uansett hvor grov volden er. En bot fra politiet+ man blir uglesett av sine likesinnede i en tidsbegrenset periode er straff nok når alle veit du har fucket det til for resten av kompisene dine

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Ahhhhhhhhhh. Så sinnsykt digg!!!

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

stc887 skrev: man mai 29, 2023 7:59 pm
PapaSmurf skrev: man mai 29, 2023 7:47 pm Jeg forventer utestengelse på livstid fra Eliteserien for flaskekasteren.

Og en saftig bot fra politiet.
En ung gutt skal straffes hardere enn rasisme?
Flaskekasting om det er tom plastflaske, full plastflaske, drikkeflaske, glass eller uansett er selvsagt ikke innafor og en reaksjon kommer men noen livstid utestengelse er fjas. Man får ikke totalforbud om å holde seg borte fra sentrum om man er idiot i fylla å lapper til en person uansett hvor grov volden er. En bot fra politiet+ man blir uglesett av sine likesinnede i en tidsbegrenset periode er straff nok når alle veit du har fucket det til for resten av kompisene dine
Sorry. Men mennesker uten impulskontroll må vi andre skånes for.

Det at man er ung er ingen unnskyldning.

Hvis man ikke slår hardt ned på slike dommerangrep vil det få uheldige ringvirkninger. Det skaper en presedens der man slipper billig unna og det blir ikke akkurat lettere å rekruttere dommere om man ser at dommerne ikke beskyttes.

Jeg blir skuffa om han ikke stenges ute fra Nadderud minst ut neste sesong. Og boten fra politiet må være hard.

Forøvrig ble han i Sandefjord som ropte apekatt etter en VIF-spiller i 2020 utestengt fra stadion på livstid og fikk 25.000 i bot. Noe som selvsagt var på sin plass.

Jeg mener det å kyle en flaske på dommeren på dette viset bør ende med en lik straffereaksjon.
Sist redigert av PapaSmurf den man mai 29, 2023 8:05 pm, redigert 2 ganger totalt.

Forestspirit

Legg inn av Forestspirit »

Sikkert et tidligere postbud som hadde første dag på jobb i kiosken. Saggi vippset for en cola etter kamp, og personen prøvde bare å være effektiv.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Solvgutt1 skrev: man mai 29, 2023 7:57 pm Men altså. Er det litt overdramatisk fra Saggi? En nesten tom halvlitersflaske bør da ikke få en voksen mann ned på kne nesten uansett hvor den treffer?
Ser ut til å være en cola med en del innhold igjen i.
Når den kommer i høy fart så slår det godt det der.

Helt hinsides ting å gjøre. Få idioten vekk!

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Skal være en 13 åring. En alvorsprat holder.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

FightingVikes skrev: man mai 29, 2023 8:05 pm Skal være en 13 åring. En alvorsprat holder.
Nei.

Men da er han faktisk såpass ung at jeg vil endre straffen til utestengelse ut sesongen og han må møte Saggi og si unnskyld ansikt til ansikt.

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

PapaSmurf skrev: man mai 29, 2023 8:02 pm
stc887 skrev: man mai 29, 2023 7:59 pm
PapaSmurf skrev: man mai 29, 2023 7:47 pm Jeg forventer utestengelse på livstid fra Eliteserien for flaskekasteren.

Og en saftig bot fra politiet.
En ung gutt skal straffes hardere enn rasisme?
Flaskekasting om det er tom plastflaske, full plastflaske, drikkeflaske, glass eller uansett er selvsagt ikke innafor og en reaksjon kommer men noen livstid utestengelse er fjas. Man får ikke totalforbud om å holde seg borte fra sentrum om man er idiot i fylla å lapper til en person uansett hvor grov volden er. En bot fra politiet+ man blir uglesett av sine likesinnede i en tidsbegrenset periode er straff nok når alle veit du har fucket det til for resten av kompisene dine
Sorry. Men mennesker uten impulskontroll må vi andre skånes for.

Det at man er ung er ingen unnskyldning.

Hvis man ikke slår hardt ned på slike dommerangrep vil det få uheldige ringvirkninger. Det skaper en presedens der man slipper billig unna og det blir ikke akkurat lettere å rekruttere dommere om man ser at dommerne ikke beskyttes.

Jeg blir skuffa om han ikke stenges ute fra Nadderud minst ut neste sesong. Og boten fra politiet må være hard.

Forøvrig ble han i Sandefjord som ropte apekatt etter en VIF-spiller i 2020 utestengt fra stadion på livstid og fikk 25.000 i bot. Noe som selvsagt var på sin plass.

Jeg mener det å kyle en flaske på dommeren på dette viset bør ende med en lik straffereaksjon.
En 12-13 åring er for ung til å få bot. Selvfølgelig er det en unnskyldning at han er et barn. Min 3 åring kan ha dårlig impulskontroll noen ganger, skal verden skånes for han?

Det er selvfølgelig idiotisk å kaste flaska, men argumentasjonen din er latterlig.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Han som kastet en ølboks i hodet på Toni Nhleko på SF i 2006 fikk tre års utestengelse fra alle VIFs arrangementer. Han var i slutten av tenårene på den tiden. Regner med at denne Stabæk-supporteren får samme straff.

Edit: Ser nå at det er snakk om en 13-åring. Da kan man nøye seg med en alvorsprat, ja.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Hva ble straffen for han som kastet mynt i innendørshallen på Fornebu? Var ikke det også en som var ganske ung?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

PapaSmurf skrev: man mai 29, 2023 8:02 pm
Det at man er ung er ingen unnskyldning.
Impulskontroll har jo en direkte sammenheng med alder. Så det er kanskje ingen unnskyldning, men det er en forklaring. Gjelder denne nådeløsheten for manglende impulskontroll helt ned til spedbarn? Hva hvis en seksåring kaster en stein? Skal det slås knallhardt ned på, med livstidsstraff og økonomisk ruin?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

PapaSmurf skrev: man mai 29, 2023 7:56 pm
Big George skrev: man mai 29, 2023 7:54 pm
PapaSmurf skrev: man mai 29, 2023 7:47 pm Jeg forventer utestengelse på livstid fra Eliteserien for flaskekasteren.

Og en saftig bot fra politiet.
Aldri opprykk igjen ? Må spille eller se Obos og Post Nord resten av livet ?
Jeg snakker ikke om klubben, men gjøken som kasta flaske. Han bør se fotball på TV heretter. På stadion har han nada å gjøre.
Bør han aldri se Eliteserien igjen, kun Obos ?

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Aldri skjønt meg på piping mot dommere i fotballen, og flaskekasting er ikke veien å gå. Publikum burde heller lære seg å skjelle ut dommere høylytt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»