Bør Solbakken ta ut Bård Finne?

Svar
lund

Re: Bør Solbakken ta ut Bård Finne?

Legg inn av lund »

Boccherini skrev: tir jun 06, 2023 12:53 pm
lund skrev: tir jun 06, 2023 12:51 pm
Får vel neppe spille særlig mye.
De har vel noen treninger også, disse slaskene.
Det har man vel i Brann også. Står vel ikke så veldig mye tilbake for intensiteten på landslagstreningene de for å si det sånn.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

lund skrev: tir jun 06, 2023 12:54 pm
Boccherini skrev: tir jun 06, 2023 12:53 pm
lund skrev: tir jun 06, 2023 12:51 pm
Får vel neppe spille særlig mye.
De har vel noen treninger også, disse slaskene.
Det har man vel i Brann også. Står vel ikke så veldig mye tilbake for intensiteten på landslagstreningene de for å si det sånn.
Jeg blir ikke overrasket om Finne får en liten dupp i prestasjonene når han returnerer fra landslagssamling. Dette har vært typisk for MFKs spillere som har vært tatt ut.

Det skjer ikke alltid, men ofte.

Jeg tipper det har med at de tas ut av det vante treningsregimet og kommer litt ut av det.

Dyngeland vil neppe merke noe, det er vel begrenset hvor store forskjeller det er på keepertreninger.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

lund skrev: tir jun 06, 2023 12:54 pm
Boccherini skrev: tir jun 06, 2023 12:53 pm
lund skrev: tir jun 06, 2023 12:51 pm
Får vel neppe spille særlig mye.
De har vel noen treninger også, disse slaskene.
Det har man vel i Brann også. Står vel ikke så veldig mye tilbake for intensiteten på landslagstreningene de for å si det sånn.
Joda, men Brann er ikke landslaget.

lund

Legg inn av lund »

PapaSmurf skrev: tir jun 06, 2023 1:04 pm
lund skrev: tir jun 06, 2023 12:54 pm
Boccherini skrev: tir jun 06, 2023 12:53 pm

De har vel noen treninger også, disse slaskene.
Det har man vel i Brann også. Står vel ikke så veldig mye tilbake for intensiteten på landslagstreningene de for å si det sånn.
Jeg blir ikke overrasket om Finne får en liten dupp i prestasjonene når han returnerer fra landslagssamling. Dette har vært typisk for MFKs spillere som har vært tatt ut.

Det skjer ikke alltid, men ofte.

Jeg tipper det har med at de tas ut av det vante treningsregimet og kommer litt ut av det.

Dyngeland vil neppe merke noe, det er vel begrenset hvor store forskjeller det er på keepertreninger.
Ja, det mistenker jeg litt også. I tillegg er han egentlig ikke noe stort salgsobjekt (ikke Dyngeland heller for så vidt), så oppsiden er ikke så altfor stor med dette. Annet enn litt omdømmemessig for klubben utenlands for så vidt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Boccherini skrev: tir jun 06, 2023 1:15 pm Joda, men Brann er ikke landslaget.
På landslaget er det jo ikke uvanlig at spissene havner i nevekamp med backene, så skadepotensialet er skyhøyt. Men jeg har troen på at Finne kan ta Meling, det har jeg.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Tjaaah skrev: tir jun 06, 2023 2:43 pm
Boccherini skrev: tir jun 06, 2023 1:15 pm Joda, men Brann er ikke landslaget.
På landslaget er det jo ikke uvanlig at spissene havner i nevekamp med backene, så skadepotensialet er skyhøyt. Men jeg har troen på at Finne kan ta Meling, det har jeg.
Problemet der er jo at det fort blir fengselsstraff. Finne har sikkert hatt seg et par runder bak Bystasjonen i ungdommen.

RotherhamRules

Legg inn av RotherhamRules »

Jeg tror ikke vi har hatt en finne på landslaget siden Katja Nyberg herjet i håndball.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Hva kan Bård finne på her om han blir tatt ut?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Daltrey skrev: tir jun 06, 2023 4:21 pm Hva kan Bård finne på her om han blir tatt ut?
Bård Finne kan finne på å finne nettmaskene, om Solbakken kan finne en mulighet for å sette ham inn.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Huseklepp var vel den første landslagsspilleren fra Bergen siden Kniksen. Har det vært noen andre etter Huseklepp, før Finne ble tatt ut i dag? Jeg kunne sikkert funnet ut av det selv, enten ved hjelp av hukommelsen eller Google, men det gidder jeg ikke.

qbah

Legg inn av qbah »

LeSorcier skrev: tir jun 06, 2023 7:33 pm Huseklepp var vel den første landslagsspilleren fra Bergen siden Kniksen. Har det vært noen andre etter Huseklepp, før Finne ble tatt ut i dag? Jeg kunne sikkert funnet ut av det selv, enten ved hjelp av hukommelsen eller Google, men det gidder jeg ikke.

Det har vært såpass dårlig stelt der nede, ja. Tror fort du kan ha rett.

pigg

Legg inn av pigg »

LeSorcier skrev: tir jun 06, 2023 7:33 pm Huseklepp var vel den første landslagsspilleren fra Bergen siden Kniksen. Har det vært noen andre etter Huseklepp, før Finne ble tatt ut i dag? Jeg kunne sikkert funnet ut av det selv, enten ved hjelp av hukommelsen eller Google, men det gidder jeg ikke.
Jeg tror Huseklepp var den første bergenseren som scoret på landslaget siden Kniksen.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

LeSorcier skrev: tir jun 06, 2023 7:33 pm Huseklepp var vel den første landslagsspilleren fra Bergen siden Kniksen. Har det vært noen andre etter Huseklepp, før Finne ble tatt ut i dag? Jeg kunne sikkert funnet ut av det selv, enten ved hjelp av hukommelsen eller Google, men det gidder jeg ikke.
Andreas Vindheim spilte for nødlandslaget. Dyngeland har vært tatt ut på landslaget tidligere, men ikke spilt.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Solvgutt1 skrev: tir jun 06, 2023 8:11 pm
LeSorcier skrev: tir jun 06, 2023 7:33 pm Huseklepp var vel den første landslagsspilleren fra Bergen siden Kniksen. Har det vært noen andre etter Huseklepp, før Finne ble tatt ut i dag? Jeg kunne sikkert funnet ut av det selv, enten ved hjelp av hukommelsen eller Google, men det gidder jeg ikke.
Andreas Vindheim spilte for nødlandslaget. Dyngeland har vært tatt ut på landslaget tidligere, men ikke spilt.
Mons Ivar Mjelde og Alex Valencia fikk jo noen kamper.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

LeSorcier skrev: tir jun 06, 2023 7:33 pm Huseklepp var vel den første landslagsspilleren fra Bergen siden Kniksen.
Så ille er det da ikke, men det er jo ikke veldig langt unna.

Geddien og Peddien fikk seg vel en håndfull kamper, det gjorde vel Roger Helland og. Claus Lundekvam kan vi jo og ta med for syns skyld, sammen med Erlend Hanstveit.

For ordens skyld legger Google til Håkon Opdal og Trond Egil Soltvedt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»