Finale Europa League onsdag 31.05: Sevilla- Roma 21.00

Svar
Folk_flesk

Re: Finale Europa League onsdag 31.05: Sevilla- Roma 21.00

Legg inn av Folk_flesk »

george_hincapie skrev: tor jun 01, 2023 9:27 am
Folk_flesk skrev: tor jun 01, 2023 9:16 am
ulfarne skrev: tor jun 01, 2023 1:04 am

Ser for meg oppstyret det hadde blitt hvis f.eks. Brann-supporterne hadde sunget Nystemten i stedet for nasjonalsangen under cupfinalen! Det ville vært uhørt!
Løkberg presterte jo å stille seg opp og synge Brann-sangen sammen med Brann-spillerne mens han enda spilte for Ranheim. Synes det var hakket verre.
Karlsen, ikke Løkberg: https://www.nettavisen.no/sport/fotball ... 3423532567
Karlsen ja. Sorry, Løkberg.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Folk_flesk skrev: tor jun 01, 2023 9:33 am
george_hincapie skrev: tor jun 01, 2023 9:27 am
Folk_flesk skrev: tor jun 01, 2023 9:16 am

Løkberg presterte jo å stille seg opp og synge Brann-sangen sammen med Brann-spillerne mens han enda spilte for Ranheim. Synes det var hakket verre.
Karlsen, ikke Løkberg: https://www.nettavisen.no/sport/fotball ... 3423532567
Karlsen ja. Sorry, Løkberg.
Ga mer mening at det var posøren Karlsen 😄

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Cannabis Connoisseur skrev: tor jun 01, 2023 9:30 am Mou i form

For en taper han er.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Aldri vært mer passende med en "I know you are, but what am I?".

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

De må jo bare utestenge idioten etter dette. Forhåpentligvis fra Conference League.

MarceloSalas

Legg inn av MarceloSalas »

Vurderer seriøst Ibanez-tatovering. En av tidenes største legender.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

MarceloSalas skrev: tor jun 01, 2023 12:10 pm Vurderer seriøst Ibanez-tatovering. En av tidenes største legender.
Gress-allergi kan han iallefall ikke mistenkes for.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

MarceloSalas skrev: tor jun 01, 2023 12:10 pm Vurderer seriøst Ibanez-tatovering. En av tidenes største legender.
Er det virkelig deg?! Er du på forumet?

Edit: Ser at du faktisk opprettet brukeren rett etter forumet lanserte, hvorfor har du ikke vært mer aktiv O store Lazio- og EOO-supporter?

Downlight

Legg inn av Downlight »

For et ufyselig støtteapparat og manager Roma har.
Tenker på oppførsel under kamp og video under

https://www.vg.no/video/267163/her-rase ... in-android

Dr.I.Tidemann

Legg inn av Dr.I.Tidemann »

KongOlav2 skrev: ons mai 31, 2023 11:27 pm
Dr.I.Tidemann skrev: ons mai 31, 2023 11:20 pm Jeg fikk Klopp opp i halsen(har egentlig hatt det lenge). Regner med at det er han som gir ordre til Fabinho om å sparke ned motstandere om det er en minste sjanse for en overgang. Typisk tyskere
Om Fabinho hadde gjort dette ville han nok fått ganske mye mer kort enn han faktisk har. Så det faller på sin egen urimelighet. Denne sesongen kan det nok like godt være av at han er treigere og henger dårligere med i svingene.

Skjønner ikke hva som er galt med Klopp? Synes det er mye dårlige argumenter for ting.
Hva er galt med Klopp? Det jeg liker minst, er at han kjefter og smeller på fjerdedommer konstant. At han er en fryktelig dårlig taper, som skylder på alt og alle når Liverpool taper poeng er og en faktor. Det skal dog sies at dette gir god underholdning noen dager etter kampslutt. Slik jeg ser det, så virker Emery å ha en god del mer klasse på disse feltene

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Dr.I.Tidemann skrev: tor jun 01, 2023 2:36 pm Hva er galt med Klopp? Det jeg liker minst, er at han kjefter og smeller på fjerdedommer konstant. At han er en fryktelig dårlig taper, som skylder på alt og alle når Liverpool taper poeng er og en faktor. Det skal dog sies at dette gir god underholdning noen dager etter kampslutt. Slik jeg ser det, så virker Emery å ha en god del mer klasse på disse feltene
Hvem har Klopp egentlig skyldt på bortsett fra dommerne?

Jeg tar for øvrig heller en manager som sparker litt i retning dommerne (noen ganger helt berettiget) enn en som åpenbart har gitt spillerne sine ordre om å legge seg ned og drøye tid mer eller mindre hver eneste gang de fikk sjansen. 15 min tillegg og 3 gule kort for drøying av tid sier egentlig sitt. Og 3 gule var iallfall ikke for lite.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Skraevadottir skrev: tor jun 01, 2023 12:05 am Hahaha.

Fra dypt i hjerterota: Fuck off, Roma!!
Utidig å godte seg over andre sin manglende suksess og ikke pent å sparke Mourinho&co som viste "god sportsånd", gjorde en hederlig innsats og ligger nede.

MEN:
HÅ-HÅ-HÅ-HÅ! 🤣😝😝🤣

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

KongOlav2 skrev: tor jun 01, 2023 2:42 pm
Dr.I.Tidemann skrev: tor jun 01, 2023 2:36 pm Hva er galt med Klopp? Det jeg liker minst, er at han kjefter og smeller på fjerdedommer konstant. At han er en fryktelig dårlig taper, som skylder på alt og alle når Liverpool taper poeng er og en faktor. Det skal dog sies at dette gir god underholdning noen dager etter kampslutt. Slik jeg ser det, så virker Emery å ha en god del mer klasse på disse feltene
Hvem har Klopp egentlig skyldt på bortsett fra dommerne?

Jeg tar for øvrig heller en manager som sparker litt i retning dommerne (noen ganger helt berettiget) enn en som åpenbart har gitt spillerne sine ordre om å legge seg ned og drøye tid mer eller mindre hver eneste gang de fikk sjansen. 15 min tillegg og 3 gule kort for drøying av tid sier egentlig sitt. Og 3 gule var iallfall ikke for lite.
Han skyldte på været en gang.

Dr.I.Tidemann

Legg inn av Dr.I.Tidemann »

KongOlav2 skrev: tor jun 01, 2023 2:42 pm
Dr.I.Tidemann skrev: tor jun 01, 2023 2:36 pm Hva er galt med Klopp? Det jeg liker minst, er at han kjefter og smeller på fjerdedommer konstant. At han er en fryktelig dårlig taper, som skylder på alt og alle når Liverpool taper poeng er og en faktor. Det skal dog sies at dette gir god underholdning noen dager etter kampslutt. Slik jeg ser det, så virker Emery å ha en god del mer klasse på disse feltene
Hvem har Klopp egentlig skyldt på bortsett fra dommerne?

Jeg tar for øvrig heller en manager som sparker litt i retning dommerne (noen ganger helt berettiget) enn en som åpenbart har gitt spillerne sine ordre om å legge seg ned og drøye tid mer eller mindre hver eneste gang de fikk sjansen. 15 min tillegg og 3 gule kort for drøying av tid sier egentlig sitt. Og 3 gule var iallfall ikke for lite.
Ja si det. Det jeg kommer på i farten er: For mye vind. Kalde føtter. For tørr bane. Tv selskapet. For mye snø i lufta. Kampprogrammet. Dette er noen av unnskyldningene tyskeren har kommet med.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Dr.I.Tidemann skrev: tor jun 01, 2023 10:57 pm Ja si det. Det jeg kommer på i farten er: For mye vind. Kalde føtter. For tørr bane. Tv selskapet. For mye snø i lufta. Kampprogrammet. Dette er noen av unnskyldningene tyskeren har kommet med.
Ja, jøss. Han er den første manager i verden som klager på tv-selskaper og kampprogram. Det gjør ham virkelig usympatisk. Samme at han kommer med en merkelig unnskyldning om Alissons kalde føtter. Eller vind. Hvilken usympatisk type!!!

Dr.I.Tidemann

Legg inn av Dr.I.Tidemann »

KongOlav2 skrev: tor jun 01, 2023 11:14 pm
Dr.I.Tidemann skrev: tor jun 01, 2023 10:57 pm Ja si det. Det jeg kommer på i farten er: For mye vind. Kalde føtter. For tørr bane. Tv selskapet. For mye snø i lufta. Kampprogrammet. Dette er noen av unnskyldningene tyskeren har kommet med.
Ja, jøss. Han er den første manager i verden som klager på tv-selskaper og kampprogram. Det gjør ham virkelig usympatisk. Samme at han kommer med en merkelig unnskyldning om Alissons kalde føtter. Eller vind. Hvilken usympatisk type!!!
Du spurte om han hadde klaget på noe annet enn dommeren. Svaret er altså ja.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

For en heslig fyr Mourinho er.
For et heslig lag Roma er.
For noen heslige "supportere" de har. Avskum.

Hva er det med såkalte fotballtilhengere? Ikke alle selvsagt men altfor mange.
Enkle bananer som føler seg sterke og tøffe i lag med andre på samme apenivå som dem selv. Fytterakkern.
De skiller seg radikalt ut i fra sportstilhengere i andre idretter, spesielt individuelle idretter - i negativ forstand.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Mourinho bør straffes for sine utbrudd mot Taylor etter kampen. Kan ha vært lunta som sørget for at flere Roma fans gikk «til angrep» på Taylor og familien hans på flyplassen.

Mourinho er en latterlig dårlig taper som ikke eier klasse.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Koskinen skrev: fre jun 02, 2023 7:52 am Mourinho bør straffes for sine utbrudd mot Taylor etter kampen. Kan ha vært lunta som sørget for at flere Roma fans gikk «til angrep» på Taylor og familien hans på flyplassen.

Mourinho er en latterlig dårlig taper som ikke eier klasse.
Hvis ikke dette får alvorlige konsekvenser for Roma som klubb og Maurinho, så skjønner jeg ingenting.Stygge scener fra flyplassen.

MarceloSalas

Legg inn av MarceloSalas »

Jolla skrev: tor jun 01, 2023 12:54 pm
MarceloSalas skrev: tor jun 01, 2023 12:10 pm Vurderer seriøst Ibanez-tatovering. En av tidenes største legender.
Er det virkelig deg?! Er du på forumet?

Edit: Ser at du faktisk opprettet brukeren rett etter forumet lanserte, hvorfor har du ikke vært mer aktiv O store Lazio- og EOO-supporter?
Stemmer. Får prøve å være litt mer aktiv på sementeringen framover!

startelver

Legg inn av startelver »

Mourinho kommer aldri til å vinne noe stort igjen, kanskje en Mikke Mus cup i Italia.

"The special one" er blitt til "The tragic one".

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Tja. Vant jo Europa’s Mikke Mus cup ifjor da.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

UEFA igang mot Mourinho nå. Håper på en streng straff. Utestengelse hadde vært fint.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Koskinen skrev: fre jun 02, 2023 4:39 pm UEFA igang mot Mourinho nå. Håper på en streng straff. Utestengelse hadde vært fint.
Jepp:

https://www.vg.no/sport/i/xgXxeX/uefa-a ... t-mourinho

Straff kukken..

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Koskinen skrev: fre jun 02, 2023 4:39 pm UEFA igang mot Mourinho nå. Håper på en streng straff. Utestengelse hadde vært fint.
De kan si at det laget du trener får ikke dommere i en tid framover. Verste er jo alle ungene som ser dette og kopierer det om ikke dette får kraftige konsekvenser.
En knallhard straff hadde vært så jævlig på tide.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Håper også på streng straff. Egentlig er utestegelse fra fotballen det eneste som er på sin plass nå, etter så mange år med møkkaoppførsel, og da særlig de to siste sesongene i Roma. Men jeg drømmer vel om litt for mye der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»