Finale Europa League onsdag 31.05: Sevilla- Roma 21.00

Svar
CrazyHorse

Re: Finale Europa League onsdag 31.05: Sevilla- Roma 21.00

Legg inn av CrazyHorse »

Sevilla til CL . Blir nr 3 i gruppen , går til Europa League og .. Repeat

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

La oss i det minste få se en ordentlig slåsskamp nå da.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Hahaha Roma, så deilig

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Hahaha.

Fra dypt i hjerterota: Fuck off, Roma!!

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Sevilla er crazy i EL

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Lamela og Gil legger seg inn i den lange rekken Spurs spillere som vinner trofeer rett etter at forlater Spurs. Ja, jeg vet at Gil bare er utlånt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ingen reprise av hvorfor straffen ble tatt på nytt?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Y Sevilla, Sevilla, Sevilla,

aquí estamos contigo, Sevilla,

compartiendo la gloria en tu escudo,

orgullo del fútbol de nuestra ciudad…

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Chromeback skrev: tor jun 01, 2023 12:08 am Ingen reprise av hvorfor straffen ble tatt på nytt?
De viste reprise. Ingen fot på streken idet straffen ble tatt, såvidt jeg kunne se

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Jolla skrev: tor jun 01, 2023 12:08 am Y Sevilla, Sevilla, Sevilla,

aquí estamos contigo, Sevilla,

compartiendo la gloria en tu escudo,

orgullo del fútbol de nuestra ciudad…
Skåål

Knax

Legg inn av Knax »

Jackpot for de som er seedet som nr 2 neste sesong i CL. Sevilla må være drømmemotstanderen.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Chromeback skrev: tor jun 01, 2023 12:08 am Ingen reprise av hvorfor straffen ble tatt på nytt?
Tydelig på reprisen av begge beina hadde forlatt streken. Bra og tøft dømt.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Kvalmende at det er mulig å ha så mye flyt i den samme turneringen gang på gang. Scorer på 2 selvmål i den ene kvarten og blir forært 2 gratismål i den andre kvarten, før det er et nytt selvmål som sørger for at de kommer seg til ekstraomganger.0

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Knax skrev: tor jun 01, 2023 12:14 am Jackpot for de som er seedet som nr 2 neste sesong i CL. Sevilla må være drømmemotstanderen.
Kan ikke trekke Sevilla. :(

Jeg håper på Feyenoord!

startelver

Legg inn av startelver »

Nydelig straffe av spurshelten Lamela, grattis alle i Sevilla, dette var deilig!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Meget skuffende resultat.

Roma fortjente selvfølgelig å vinne, helt objektivt sett selvfølgelig

At Villa ville blitt seeda i ECL har selvfølgelig ikke noe med det å gjøre

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Er det Extramadura sitt flagg som Óliver Torres har på seg?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Deilig å se pill råtne Mourinho og trenerapparatet gå på en smell her. Deilig.

DEILIG.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Mourinho ga bort medaljen sin til en helt tilfeldig guttunge på tribunen. Det var litt fint, da.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Jolla skrev: tor jun 01, 2023 12:26 am Er det Extramadura sitt flagg som Óliver Torres har på seg?
Mtp at Oliver er fra Extremadura så er det godt mulig. Ikke uvanlig at spillere i Spania feirer med sine regionsflagg. Tenk om det samme hadde skjedd i Norge?

Men må sies at jeg ikke ser kampen. Hilsen Betis-supporter. :D

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Zehr skrev: tor jun 01, 2023 12:56 am
Jolla skrev: tor jun 01, 2023 12:26 am Er det Extramadura sitt flagg som Óliver Torres har på seg?
Mtp at Oliver er fra Extremadura så er det godt mulig. Ikke uvanlig at spillere i Spania feirer med sine regionsflagg. Tenk om det samme hadde skjedd i Norge?

Men må sies at jeg ikke ser kampen. Hilsen Betis-supporter. :D
Ser for meg oppstyret det hadde blitt hvis f.eks. Brann-supporterne hadde sunget Nystemten i stedet for nasjonalsangen under cupfinalen! Det ville vært uhørt!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

ulfarne skrev: tor jun 01, 2023 1:04 am
Zehr skrev: tor jun 01, 2023 12:56 am
Jolla skrev: tor jun 01, 2023 12:26 am Er det Extramadura sitt flagg som Óliver Torres har på seg?
Mtp at Oliver er fra Extremadura så er det godt mulig. Ikke uvanlig at spillere i Spania feirer med sine regionsflagg. Tenk om det samme hadde skjedd i Norge?

Men må sies at jeg ikke ser kampen. Hilsen Betis-supporter. :D
Ser for meg oppstyret det hadde blitt hvis f.eks. Brann-supporterne hadde sunget Nystemten i stedet for nasjonalsangen under cupfinalen! Det ville vært uhørt!
Her tror jeg du overdriver hvor skjøre folk er. Tror ingen hadde brydd seg eller reagert på slikt. Stemning er stemning, og flott at bergensere liker byen sin tror jeg at beskjeden fra mediene, twitter og det norske folk hadde vært.

Hadde gått så lugnt at.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Bedømmelse av Mou & co i The Guardian:

"He is a nihilist. Nothing matters for Mourinho but winning, not the game, not the public, not any naïve idea of decency. And so his team and his backroom staff contest every decision. Every time they win a free-kick, they demand further retribution in the form of yellow cards. This season 13 red cards have been shown to members of the Roma bench, whether coaches or substitutes. This is not coincidence; it is a plan, an orchestrated action to pressure referees and tip the balance of decisions. Sevilla were far from innocent, but equally the sense was that their gamesmanship was a reaction to Roma’s"

13 røde kort i år til benken faktisk. Ikke alle dommere som har vært like unnvikende som Taylor, ser det ut til.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Forstår ikke at Mourinho/Roma får love til å holde på slik uten større konsekvenser. Straffene er latterlige og de burde ha blitt trappet opp for hver gang.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

tomi skrev: tor jun 01, 2023 12:43 am Mourinho ga bort medaljen sin til en helt tilfeldig guttunge på tribunen. Det var litt fint, da.
Nei!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Rent Trav skrev: tor jun 01, 2023 8:51 am Forstår ikke at Mourinho/Roma får love til å holde på slik uten større konsekvenser. Straffene er latterlige og de burde ha blitt trappet opp for hver gang.
En enkel straff kunne jo vært å tømt hele benken deres for x antall kamper hver gang noe slikt som i går skjedde, slik at kun innbytterne fikk sitte der. Så kunne de økt antallet kamper for hver gang. Høres ut som en enkel straff som sannsynligvis hadde fungert også.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Zehr skrev: tor jun 01, 2023 12:56 am
Jolla skrev: tor jun 01, 2023 12:26 am Er det Extramadura sitt flagg som Óliver Torres har på seg?
Mtp at Oliver er fra Extremadura så er det godt mulig. Ikke uvanlig at spillere i Spania feirer med sine regionsflagg. Tenk om det samme hadde skjedd i Norge?

Men må sies at jeg ikke ser kampen. Hilsen Betis-supporter. :D
Hadde klikket for Morten P da.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

ulfarne skrev: tor jun 01, 2023 1:04 am
Zehr skrev: tor jun 01, 2023 12:56 am
Jolla skrev: tor jun 01, 2023 12:26 am Er det Extramadura sitt flagg som Óliver Torres har på seg?
Mtp at Oliver er fra Extremadura så er det godt mulig. Ikke uvanlig at spillere i Spania feirer med sine regionsflagg. Tenk om det samme hadde skjedd i Norge?

Men må sies at jeg ikke ser kampen. Hilsen Betis-supporter. :D
Ser for meg oppstyret det hadde blitt hvis f.eks. Brann-supporterne hadde sunget Nystemten i stedet for nasjonalsangen under cupfinalen! Det ville vært uhørt!
Løkberg presterte jo å stille seg opp og synge Brann-sangen sammen med Brann-spillerne mens han enda spilte for Ranheim. Synes det var hakket verre.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Folk_flesk skrev: tor jun 01, 2023 9:16 am
ulfarne skrev: tor jun 01, 2023 1:04 am
Zehr skrev: tor jun 01, 2023 12:56 am

Mtp at Oliver er fra Extremadura så er det godt mulig. Ikke uvanlig at spillere i Spania feirer med sine regionsflagg. Tenk om det samme hadde skjedd i Norge?

Men må sies at jeg ikke ser kampen. Hilsen Betis-supporter. :D
Ser for meg oppstyret det hadde blitt hvis f.eks. Brann-supporterne hadde sunget Nystemten i stedet for nasjonalsangen under cupfinalen! Det ville vært uhørt!
Løkberg presterte jo å stille seg opp og synge Brann-sangen sammen med Brann-spillerne mens han enda spilte for Ranheim. Synes det var hakket verre.
Løkberg gjorde det??! Herregud…🤦‍♂️

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Folk_flesk skrev: tor jun 01, 2023 9:16 am
ulfarne skrev: tor jun 01, 2023 1:04 am
Zehr skrev: tor jun 01, 2023 12:56 am

Mtp at Oliver er fra Extremadura så er det godt mulig. Ikke uvanlig at spillere i Spania feirer med sine regionsflagg. Tenk om det samme hadde skjedd i Norge?

Men må sies at jeg ikke ser kampen. Hilsen Betis-supporter. :D
Ser for meg oppstyret det hadde blitt hvis f.eks. Brann-supporterne hadde sunget Nystemten i stedet for nasjonalsangen under cupfinalen! Det ville vært uhørt!
Løkberg presterte jo å stille seg opp og synge Brann-sangen sammen med Brann-spillerne mens han enda spilte for Ranheim. Synes det var hakket verre.
Karlsen, ikke Løkberg: https://www.nettavisen.no/sport/fotball ... 3423532567

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»