Solberg ber deg debutere på Pride

Svar
pigg

Solberg ber deg debutere på Pride

Legg inn av pigg »

Solberg heiser Pride-flagget på Høyres Hus

Jeg derimot oppfordrer alle til å boikotte dette dekadente skvipet. Det får være grenser for hvor mye oppmerksomhet vi skal gi denne knøttlille minoriteten som ikke gjør noe som helst som gagner normale mennesker.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

pigg skrev: tor jun 01, 2023 4:11 pm Solberg heiser Pride-flagget på Høyres Hus

Jeg derimot oppfordrer alle til å boikotte dette dekadente skvipet. Det får være grenser for hvor mye oppmerksomhet vi skal gi denne knøttlille minoriteten som ikke gjør noe som helst som gagner normale mennesker.
Erna får en smultring

Fazam

Legg inn av Fazam »

Det er valgår i år ja. Solberg er uansett like usmakelig.

pigg

Legg inn av pigg »

Fazam skrev: tor jun 01, 2023 4:15 pm Det er valgår i år ja. Solberg er uansett like usmakelig.
Hun er så woke at man får fnatt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Veldig så opptatt enkelte av dere er av pride da.
Og 'pussig nok' så er det de mest negative som lager mest oppstyr rundt det.

Nesten så man kan begynne å tro at det ligger et hemmelig lite ønske om å delta på den scenen bak ;)

Fazam

Legg inn av Fazam »

Henningsen skrev: tor jun 01, 2023 4:17 pm Nesten så man kan begynne å tro at det ligger et hemmelig lite ønske om å delta på den scenen bak ;)
Er du tilstede der da?

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Debutere hva, på Pride?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Fazam skrev: tor jun 01, 2023 4:20 pm
Henningsen skrev: tor jun 01, 2023 4:17 pm Nesten så man kan begynne å tro at det ligger et hemmelig lite ønske om å delta på den scenen bak ;)
Er du tilstede der da?
Jeg deltok på noen tidligere parader, for mange mange år siden, må ha vært slutten av '90tallet eller noe (?) . Men jeg var nok mer opptatt av party enn hva saken gjaldt den gang må jeg innrømme.
I min omgangskrets var det også daveldig lite fordommer mot homofile.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Jeg kommer aldri, aldri, delta i FRI sine arrangementer. Før kunne vi bare holde oss unna Oslo i Pride helgen, så fikke de holde på med sitt, nå må vi omtrent holde oss unna i hele juni. Pluss alle andre steder som holder på resten av året. Hvor ble det av respekten å akseptere andres holdningen og meninger? Er det bare én, PK-meninger som er gangbar i Norge, for den tidligere og desverre neste statsminister? Vil hun ikke at alle skal være velkommen i Høyre, hele bokstavrekka, og de som ikke identifiserer seg med dem?

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

ehall skrev: tor jun 01, 2023 11:42 pm Jeg kommer aldri, aldri, delta i FRI sine arrangementer. Før kunne vi bare holde oss unna Oslo i Pride helgen, så fikke de holde på med sitt, nå må vi omtrent holde oss unna i hele juni. Pluss alle andre steder som holder på resten av året. Hvor ble det av respekten å akseptere andres holdningen og meninger? Er det bare én, PK-meninger som er gangbar i Norge, for den tidligere og desverre neste statsminister? Vil hun ikke at alle skal være velkommen i Høyre, hele bokstavrekka, og de som ikke identifiserer seg med dem?
Så du meinar at folk ikkje skal få elske den dei vil?

Bohemis

Legg inn av Bohemis »

ehall skrev: tor jun 01, 2023 11:42 pm Hvor ble det av respekten å akseptere andres holdningen og meninger?
Dette kan du jo spørre deg selv, som ikke vil dra til Oslo bare fordi det er noen der med andre meninger enn deg.

Hva tror du kommer til å skje hvis du drar? At du blir tvangs-konvertert til homo?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

pigg skrev: tor jun 01, 2023 4:17 pm
Fazam skrev: tor jun 01, 2023 4:15 pm Det er valgår i år ja. Solberg er uansett like usmakelig.
Hun er så woke at man får fnatt.
Hva er woke?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bohemis skrev: fre jun 02, 2023 6:49 am
ehall skrev: tor jun 01, 2023 11:42 pm Hvor ble det av respekten å akseptere andres holdningen og meninger?
Dette kan du jo spørre deg selv, som ikke vil dra til Oslo bare fordi det er noen der med andre meninger enn deg.

Hva tror du kommer til å skje hvis du drar? At du blir tvangs-konvertert til homo?
Sikker det noen er redd for ja....

Det er jo et overraskende høyt antall personer med anti-LGBT holdninger som senere har blitt outet. Merkelig sammentreff.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

MRSA skrev: fre jun 02, 2023 6:41 am
ehall skrev: tor jun 01, 2023 11:42 pm Jeg kommer aldri, aldri, delta i FRI sine arrangementer. Før kunne vi bare holde oss unna Oslo i Pride helgen, så fikke de holde på med sitt, nå må vi omtrent holde oss unna i hele juni. Pluss alle andre steder som holder på resten av året. Hvor ble det av respekten å akseptere andres holdningen og meninger? Er det bare én, PK-meninger som er gangbar i Norge, for den tidligere og desverre neste statsminister? Vil hun ikke at alle skal være velkommen i Høyre, hele bokstavrekka, og de som ikke identifiserer seg med dem?
Så du meinar at folk ikkje skal få elske den dei vil?
Du klare ikke å komme med annet enn det gjentagende våset som dette? FRI står for så mye mer. Hele bokstavrekka og masse ekstra, der er alt det der som byr mange i mot.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

ehall skrev: fre jun 02, 2023 12:29 pm
MRSA skrev: fre jun 02, 2023 6:41 am
ehall skrev: tor jun 01, 2023 11:42 pm Jeg kommer aldri, aldri, delta i FRI sine arrangementer. Før kunne vi bare holde oss unna Oslo i Pride helgen, så fikke de holde på med sitt, nå må vi omtrent holde oss unna i hele juni. Pluss alle andre steder som holder på resten av året. Hvor ble det av respekten å akseptere andres holdningen og meninger? Er det bare én, PK-meninger som er gangbar i Norge, for den tidligere og desverre neste statsminister? Vil hun ikke at alle skal være velkommen i Høyre, hele bokstavrekka, og de som ikke identifiserer seg med dem?
Så du meinar at folk ikkje skal få elske den dei vil?
Du klare ikke å komme med annet enn det gjentagende våset som dette? FRI står for så mye mer. Hele bokstavrekka og masse ekstra, der er alt det der som byr mange i mot.
Hva er din oppsummering av hva de står for?

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

ehall skrev: fre jun 02, 2023 12:29 pm
MRSA skrev: fre jun 02, 2023 6:41 am
ehall skrev: tor jun 01, 2023 11:42 pm Jeg kommer aldri, aldri, delta i FRI sine arrangementer. Før kunne vi bare holde oss unna Oslo i Pride helgen, så fikke de holde på med sitt, nå må vi omtrent holde oss unna i hele juni. Pluss alle andre steder som holder på resten av året. Hvor ble det av respekten å akseptere andres holdningen og meninger? Er det bare én, PK-meninger som er gangbar i Norge, for den tidligere og desverre neste statsminister? Vil hun ikke at alle skal være velkommen i Høyre, hele bokstavrekka, og de som ikke identifiserer seg med dem?
Så du meinar at folk ikkje skal få elske den dei vil?
Du klare ikke å komme med annet enn det gjentagende våset som dette? FRI står for så mye mer. Hele bokstavrekka og masse ekstra, der er alt det der som byr mange i mot.
Pride og FRI sitt hovudtema er at alle skal få elske den dei vil. Og du vil tydlegvis at dei ikkje skal få det.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

MRSA skrev: fre jun 02, 2023 3:26 pm
ehall skrev: fre jun 02, 2023 12:29 pm
MRSA skrev: fre jun 02, 2023 6:41 am

Så du meinar at folk ikkje skal få elske den dei vil?
Du klare ikke å komme med annet enn det gjentagende våset som dette? FRI står for så mye mer. Hele bokstavrekka og masse ekstra, der er alt det der som byr mange i mot.
Pride og FRI sitt hovudtema er at alle skal få elske den dei vil. Og du vil tydlegvis at dei ikkje skal få det.
Jada, bare tro på det om du ikke evner å tenke lengre.

pigg

Legg inn av pigg »

Bohemis skrev: fre jun 02, 2023 6:49 am Hva tror du kommer til å skje hvis du drar? At du blir tvangs-konvertert til homo?
Kanskje han ikke synes det er så stas å få halvnakne menn jukkende på hverandre opp i fleisen?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

pigg skrev: fre jun 02, 2023 4:08 pm
Bohemis skrev: fre jun 02, 2023 6:49 am Hva tror du kommer til å skje hvis du drar? At du blir tvangs-konvertert til homo?
Kanskje han ikke synes det er så stas å få halvnakne menn jukkende på hverandre opp i fleisen?
La meg gjette, du har aldri vært på en pride parade..

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Bohemis skrev: fre jun 02, 2023 6:49 am
ehall skrev: tor jun 01, 2023 11:42 pm Hvor ble det av respekten å akseptere andres holdningen og meninger?
Dette kan du jo spørre deg selv, som ikke vil dra til Oslo bare fordi det er noen der med andre meninger enn deg.

Hva tror du kommer til å skje hvis du drar? At du blir tvangs-konvertert til homo?
Hvorfor skal jeg dra på et arrangement som ikke interesserer meg? Eller delta på noe som har en ideologi lagt unna det jeg støtter. Og ikke kom med det tullet du også at det bare er homofile der som jeg reagerer på. Ville ikke dratt på et arrangement som Rødt holder, dog det er jo ingen problem for jeg blir vel ikke tvangs-konverteres til en kommunist heller.

pigg

Legg inn av pigg »

Henningsen skrev: fre jun 02, 2023 4:15 pm
pigg skrev: fre jun 02, 2023 4:08 pm Kanskje han ikke synes det er så stas å få halvnakne menn jukkende på hverandre opp i fleisen?
La meg gjette, du har aldri vært på en pride parade..
Jeg har sett bilder og klipp. Mange støtende saker.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Henningsen, har du ikke fått med deg at jeg har blokkert deg? Ingen poeng å svare meg for jeg ser ikke innlegget.

Bohemis

Legg inn av Bohemis »

ehall skrev: fre jun 02, 2023 4:22 pm
Bohemis skrev: fre jun 02, 2023 6:49 am
ehall skrev: tor jun 01, 2023 11:42 pm Hvor ble det av respekten å akseptere andres holdningen og meninger?
Dette kan du jo spørre deg selv, som ikke vil dra til Oslo bare fordi det er noen der med andre meninger enn deg.

Hva tror du kommer til å skje hvis du drar? At du blir tvangs-konvertert til homo?
Hvorfor skal jeg dra på et arrangement som ikke interesserer meg? Eller delta på noe som har en ideologi lagt unna det jeg støtter. Og ikke kom med det tullet du også at det bare er homofile der som jeg reagerer på. Ville ikke dratt på et arrangement som Rødt holder, dog det er jo ingen problem for jeg blir vel ikke tvangs-konverteres til en kommunist heller.
Det er en ting å ikke dra på et arrangement, en annen ting å ikke dra til en by i en hel måned fordi du er uenig med noen som er der. Det var jo dette du skrev i det opprinnelige innlegget ditt.

Så jeg spør igjen. Hva tror du skjer om du drar til Oslo i løpet av Juni måned?

Bohemis

Legg inn av Bohemis »

pigg skrev: fre jun 02, 2023 4:08 pm
Bohemis skrev: fre jun 02, 2023 6:49 am Hva tror du kommer til å skje hvis du drar? At du blir tvangs-konvertert til homo?
Kanskje han ikke synes det er så stas å få halvnakne menn jukkende på hverandre opp i fleisen?
Er dette noe som skjer om man drar til Oslo i løpet av Juni måned? Hvilke steder er det du pleier å besøke?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

pigg skrev: fre jun 02, 2023 4:26 pm
Henningsen skrev: fre jun 02, 2023 4:15 pm
pigg skrev: fre jun 02, 2023 4:08 pm Kanskje han ikke synes det er så stas å få halvnakne menn jukkende på hverandre opp i fleisen?
La meg gjette, du har aldri vært på en pride parade..
Jeg har sett bilder og klipp. Mange støtende saker.
Ikke overrasket over at du aldri har sett eller deltatt i en prideparade.
Kom absolutt ikke som noe sjokk.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

ehall skrev: fre jun 02, 2023 4:27 pm Henningsen, har du ikke fått med deg at jeg har blokkert deg? Ingen poeng å svare meg for jeg ser ikke innlegget.
Joda, jeg vet det, du foretrekker et ekkokammer.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Det må da gå an å være skeptisk til en del av det FRI holder på med uten å være mørkemann.

"Pride og FRI sitt hovudtema er at alle skal få elske den dei vil. Og du vil tydlegvis at dei ikkje skal få det."

Det er en hersketeknikk som er ganske stygg egentlig, fordi det er (nesten) alle enige om, men når du begynner å lese nedover lista over hva FRI ellers ønsker å få igjennom og bruker oppslutningen rundt Pride som brekkstang så begynner ganske mange å bli uenige eller skeptiske.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Bohemis skrev: fre jun 02, 2023 4:28 pm
ehall skrev: fre jun 02, 2023 4:22 pm
Bohemis skrev: fre jun 02, 2023 6:49 am

Dette kan du jo spørre deg selv, som ikke vil dra til Oslo bare fordi det er noen der med andre meninger enn deg.

Hva tror du kommer til å skje hvis du drar? At du blir tvangs-konvertert til homo?
Hvorfor skal jeg dra på et arrangement som ikke interesserer meg? Eller delta på noe som har en ideologi lagt unna det jeg støtter. Og ikke kom med det tullet du også at det bare er homofile der som jeg reagerer på. Ville ikke dratt på et arrangement som Rødt holder, dog det er jo ingen problem for jeg blir vel ikke tvangs-konverteres til en kommunist heller.
Det er en ting å ikke dra på et arrangement, en annen ting å ikke dra til en by i en hel måned fordi du er uenig med noen som er der. Det var jo dette du skrev i det opprinnelige innlegget ditt.

Så jeg spør igjen. Hva tror du skjer om du drar til Oslo i løpet av Juni måned?
Siden du spør igjen, kan jeg bare gjenta at du må lese det jeg skrev. Og jeg sa omtrent, må til byen for å se på Vålerenga. Om du ikke har fått med deg at byene feirer en hel måned er du blind.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Zorbeltuss skrev: fre jun 02, 2023 4:46 pm Det må da gå an å være skeptisk til en del av det FRI holder på med uten å være mørkemann.

"Pride og FRI sitt hovudtema er at alle skal få elske den dei vil. Og du vil tydlegvis at dei ikkje skal få det."

Det er en hersketeknikk som er ganske stygg egentlig, fordi det er (nesten) alle enige om, men når du begynner å lese nedover lista over hva FRI ellers ønsker å få igjennom og bruker oppslutningen rundt Pride som brekkstang så begynner ganske mange å bli uenige eller skeptiske.
Pride og Fri har lykkast perfekt med sin kommunikasjonsstrategi. Kritikk mot Pride er hat og stort sett alt av journalister og politikere står først i køen og kjemper for dei. Viss du er skeptisk til å delta på Pride er du automatisk imot eller skeptisk til at folk skal elske den dei vil.

Samstundes blir andre saker dei står for lagt under teppet

Det betyr absolutt ikkje at alt er bra for homofile nordmenn i dag eller at folk som har byttet kjønn har det enkelt. Tvert imot er det dessverre ein god del nordmenn som har fordommer og til og med kan bruke vold imot homofile. Likevel er Pride ironisk nok på vei til å skape meir hat mot homofile fordi folk blir drittlei over å få sak etter sak om temaet

Bohemis

Legg inn av Bohemis »

ehall skrev: fre jun 02, 2023 4:56 pm
Bohemis skrev: fre jun 02, 2023 4:28 pm
ehall skrev: fre jun 02, 2023 4:22 pm

Hvorfor skal jeg dra på et arrangement som ikke interesserer meg? Eller delta på noe som har en ideologi lagt unna det jeg støtter. Og ikke kom med det tullet du også at det bare er homofile der som jeg reagerer på. Ville ikke dratt på et arrangement som Rødt holder, dog det er jo ingen problem for jeg blir vel ikke tvangs-konverteres til en kommunist heller.
Det er en ting å ikke dra på et arrangement, en annen ting å ikke dra til en by i en hel måned fordi du er uenig med noen som er der. Det var jo dette du skrev i det opprinnelige innlegget ditt.

Så jeg spør igjen. Hva tror du skjer om du drar til Oslo i løpet av Juni måned?
Siden du spør igjen, kan jeg bare gjenta at du må lese det jeg skrev. Og jeg sa omtrent, må til byen for å se på Vålerenga. Om du ikke har fått med deg at byene feirer en hel måned er du blind.
Hæ? Du sa da ingenting om Vålerenga første gangen?

Det du sa, ordrett, var "Hvorfor skal jeg dra på et arrangement som ikke interesserer meg? Eller delta på noe som har en ideologi lagt unna det jeg støtter".

Og jeg kontrer med at det ikke er det samme som å ikke dra til Oslo. Jeg synes det virker rimelig overdrevent å holde seg unna byen en hel måned bare fordi du ikke liker Pride. Ja, nesten så du ikke tåler å være rundt folk som har andre meninger enn deg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»