Kamptråd Skottland(H) og Kypros(H) EM-kvalifisering 2023

Svar
Kakebart
Innlegg: 1796

Re: Kamptråd Skottland(H) og Kypros(H) EM-kvalifisering 2023

Legg inn av Kakebart »

Christie flyttes ned på indreløperplass. Han spiller fast i PL, men er sjanseløs mot Ødegaard.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

På spissplass har Skottland Dykes, han spiller fast i Championship. Har to mål på siste 8 kampene, så han er vel bedre enn vår kar…

startelver

Legg inn av startelver »

McTominay kommer til å rule midtbanen til Skottene. Dette blir vanvittig tøft.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Kakebart skrev: søn jun 11, 2023 8:14 pm På spissplass har Skottland Dykes, han spiller fast i Championship. Har to mål på siste 8 kampene, så han er vel bedre enn vår kar…
Hvorfor 10 korte innlegg om samme tema i steden for 1 halvlangt innlegg?

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

netrebske skrev: søn jun 11, 2023 9:13 pm
Kakebart skrev: søn jun 11, 2023 8:14 pm På spissplass har Skottland Dykes, han spiller fast i Championship. Har to mål på siste 8 kampene, så han er vel bedre enn vår kar…
Hvorfor 10 korte innlegg om samme tema i steden for 1 halvlangt innlegg?
Tok det en posisjon om gangen siden jeg satt i sofaen med mobilen og ikke visste hvor mange posisjoner jeg kom gjennom. Tenkte også kanskje det var lettere å få diskusjon på det om man kunne svare på spesifikke posisjoner. Men vurderte et halvlangt, ja. Hadde nok blitt det om jeg satt på en pc.

Pushback

Legg inn av Pushback »

Kakebart skrev: søn jun 11, 2023 7:56 pm På stopperplass har Skottland 3 stk mens vi har to, for å få bwst samenligning må vi kanskje omskolere Tierney til venstreback for Skottene. Da sitter vi igjen med Hanley og Porteous som begge spiller fast på middelhavsfarere i Championship. På papiret ser egentlig AHO og Østigård bedre ut synes jeg, men det er nok rimelig jevnt vil jeg tro? Begge våre har bedre markedsverdi på Transfermarkt uten at det sier mye.
En fast stopper i BL og en ung sulten reservestopper i Napoli må vel strengt tatt kunne sies å være bedre enn middelhavet i championship.............? Pluss eventuelt Ajer

Everenga

Legg inn av Everenga »

Pushback skrev: man jun 12, 2023 8:20 pm
Kakebart skrev: søn jun 11, 2023 7:56 pm På stopperplass har Skottland 3 stk mens vi har to, for å få bwst samenligning må vi kanskje omskolere Tierney til venstreback for Skottene. Da sitter vi igjen med Hanley og Porteous som begge spiller fast på middelhavsfarere i Championship. På papiret ser egentlig AHO og Østigård bedre ut synes jeg, men det er nok rimelig jevnt vil jeg tro? Begge våre har bedre markedsverdi på Transfermarkt uten at det sier mye.
En fast stopper i BL og en ung sulten reservestopper i Napoli må vel strengt tatt kunne sies å være bedre enn middelhavet i championship.............? Pluss eventuelt Ajer
Østigard er jo så kamprusten at hadde han vært en båt så hadde han forsvunnet i Napoligulfen.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Everenga skrev: man jun 12, 2023 8:47 pm
Pushback skrev: man jun 12, 2023 8:20 pm
Kakebart skrev: søn jun 11, 2023 7:56 pm På stopperplass har Skottland 3 stk mens vi har to, for å få bwst samenligning må vi kanskje omskolere Tierney til venstreback for Skottene. Da sitter vi igjen med Hanley og Porteous som begge spiller fast på middelhavsfarere i Championship. På papiret ser egentlig AHO og Østigård bedre ut synes jeg, men det er nok rimelig jevnt vil jeg tro? Begge våre har bedre markedsverdi på Transfermarkt uten at det sier mye.
En fast stopper i BL og en ung sulten reservestopper i Napoli må vel strengt tatt kunne sies å være bedre enn middelhavet i championship.............? Pluss eventuelt Ajer
Østigard er jo så kamprusten at hadde han vært en båt så hadde han forsvunnet i Napoligulfen.
Han fikk heldigvis en serie A-kamp fra start for et par runder siden. Er verre at Ajer har gått skada så lenge. Han burde vært makkeren til Østigård, med hurtighet til å dekke bakrommet, men nå er det så vidt han er i troppen som back…

Ser det er en Skotte som mener Skottland ikke har noen stoppere som er så bra som Ajer. Har nok ikke fulgt Ajer de siste to sesongene, men kjenner høyeste-nivået hans.

benib

Legg inn av benib »

Kakebart skrev: man jun 12, 2023 9:00 pm
Everenga skrev: man jun 12, 2023 8:47 pm
Pushback skrev: man jun 12, 2023 8:20 pm

En fast stopper i BL og en ung sulten reservestopper i Napoli må vel strengt tatt kunne sies å være bedre enn middelhavet i championship.............? Pluss eventuelt Ajer
Østigard er jo så kamprusten at hadde han vært en båt så hadde han forsvunnet i Napoligulfen.
Han fikk heldigvis en serie A-kamp fra start for et par runder siden. Er verre at Ajer har gått skada så lenge. Han burde vært makkeren til Østigård, med hurtighet til å dekke bakrommet, men nå er det så vidt han er i troppen som back…

Ser det er en Skotte som mener Skottland ikke har noen stoppere som er så bra som Ajer. Har nok ikke fulgt Ajer de siste to sesongene, men kjenner høyeste-nivået hans.
Østigård fikk faktisk nesten halvparten av sine Serie A-minutter i løpet av den siste måneden.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Må innrømme at jeg er litt bekymret for Brautern inn mot lørdag, når jeg ser bildene fra Manchester nå. Får håpe tre dagers restitusjon og nullstilling er nok. Han har ihvertfall ikke scoret på en evighet for han å være, så satser på at ketschupeffekten kommer nå

Assi

Legg inn av Assi »

Drømmer Solbakken om en plass i teamet til Haaland ? Får da være måte på med bukking og skraping.

benib

Legg inn av benib »

Taururu skrev: man jun 12, 2023 9:21 pm Må innrømme at jeg er litt bekymret for Brautern inn mot lørdag, når jeg ser bildene fra Manchester nå. Får håpe tre dagers restitusjon og nullstilling er nok. Han har ihvertfall ikke scoret på en evighet for han å være, så satser på at ketschupeffekten kommer nå
Altså, han er 22 år og topptrent. Tror han er i ganske god form til å spille fotball noen dager etter en fyllekule.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Enig med Taururu. Haaland er ung og møter nok opp hos Ståle Solbakken som avtalt .Det er derimot usikkert om han er mentalt helt tilstede.

" noen dager etter en fyllekule." Nei Benib det er ikke en fyllekule
Det er tre store trofeer på ganske kort tid.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Er der egentlig noe som tilsier at Braut har vært full? Ser jeg ikke for meg.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Interessert skrev: tir jun 13, 2023 7:04 am Er der egentlig noe som tilsier at Braut har vært full? Ser jeg ikke for meg.
Nei, han drikker selvsagt bare filter-vann.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fazam skrev: tir jun 13, 2023 7:18 am
Interessert skrev: tir jun 13, 2023 7:04 am Er der egentlig noe som tilsier at Braut har vært full? Ser jeg ikke for meg.
Nei, han drikker selvsagt bare filter-vann.
Filtrert ICE øl var jo veldig på moten for en del år siden. :D

lsklars

Legg inn av lsklars »

Bestevennen til Braut hvertfall i slaget.


benib

Legg inn av benib »

lsklars skrev: tir jun 13, 2023 8:38 am Bestevennen til Braut hvertfall i slaget.

Har han fortsatt på seg kampdrakta under der?

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

lsklars skrev: tir jun 13, 2023 8:38 am Bestevennen til Braut hvertfall i slaget.

Heldigvis er ikke de to helt samme ulla:

https://www.goal.com/en-us/news/jack-gr ... 28caa9eb15

Stoddart

Legg inn av Stoddart »

Solvgutt1 skrev: tir jun 06, 2023 12:13 pm
Sodajr skrev: tir jun 06, 2023 12:13 pm
Solvgutt1 skrev: tir jun 06, 2023 12:12 pm Er Ullevål fortsatt shit?
Ja
Hvordan er det mulig å ikke ha Ullevål klar til midten av juni?
Ser da bra ut på Ullevaal.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Stoddart skrev: tir jun 13, 2023 9:26 am
Solvgutt1 skrev: tir jun 06, 2023 12:13 pm
Sodajr skrev: tir jun 06, 2023 12:13 pm

Ja
Hvordan er det mulig å ikke ha Ullevål klar til midten av juni?
Ser da bra ut på Ullevaal.
De mente på fotballbanen.

Pushback

Legg inn av Pushback »

Haha Grealish.. Ja hvis dere ikke har skjønt at han er en klassisk engelsk partyboy før nå.. så begynner dere å bli for gamle.. :)

Everenga

Legg inn av Everenga »

lsklars skrev: tir jun 13, 2023 8:38 am Bestevennen til Braut hvertfall i slaget.

Oooff den der er tung. Vært der noen ganger på gutteturer.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Fazam skrev: tir jun 13, 2023 7:18 am
Interessert skrev: tir jun 13, 2023 7:04 am Er der egentlig noe som tilsier at Braut har vært full? Ser jeg ikke for meg.
Nei, han drikker selvsagt bare filter-vann.
Så å drikke alkohol regner du som ensbetydende med at man blir full? Aldri hørt om noe
som heter å drikke med måte? Har ingen grunn til å tro at Braut gjorde noe annet enn det.

startelver

Legg inn av startelver »

Taururu skrev: man jun 12, 2023 9:21 pm Må innrømme at jeg er litt bekymret for Brautern inn mot lørdag, når jeg ser bildene fra Manchester nå. Får håpe tre dagers restitusjon og nullstilling er nok. Han har ihvertfall ikke scoret på en evighet for han å være, så satser på at ketschupeffekten kommer nå
Erling postet dette for 4 timer siden , er nok ikke helt ferdig enda.



benib

Legg inn av benib »

Interessert skrev: tir jun 13, 2023 6:52 pm Er på plass i Oslo nå.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/pQm22 ... et-i-norge
Haaland minutt for minutt

Fazam

Legg inn av Fazam »

Interessert skrev: tir jun 13, 2023 6:52 pm Er på plass i Oslo nå.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/pQm22 ... et-i-norge
Ser ut som han nettopp har våkna fra bakrus.

startelver

Legg inn av startelver »

Han burde møtt opp i gullpyjamas på første trening.

Hudsucker

Legg inn av Hudsucker »

Ståle Solbakken er i perlehumør før kampene. Ler og spøker. Stas å få lede store stjerner. Etter kampene er han oppgitt og frustrert.

Tenk om han heller var mutt, tent og spent før kampene, og blid som en lerke etterpå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»