Det her er en frisk type

Svar
Winnowill

Det her er en frisk type

Legg inn av Winnowill »


Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ser på den nå, virker ikke helt god for å si det meget forsiktig

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

@4pLaY fått med deg denne karen? Du bor jo i samme område som meg, og denne psykisk utfordrede damen hans Monica bor i Sandnes.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Elgen skrev: fre jun 02, 2023 6:26 pm Ser på den nå, virker ikke helt god for å si det meget forsiktig
Han har mange profiler på TikTok, insta, snap osv hvor han legger ut om sex med disse psykisk ustabile damene han finner, hvor mye han svindler damer for av penger osv. Helt ute å kjører, fascinerende at det går ann å være slik som han.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Dette blir bare psykere og psykere

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Skjønte ikke helt hva som menes med frisk type, men mulig det er noe jeg ikke ser her.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ohlaien skrev: fre jun 02, 2023 6:51 pm Skjønte ikke helt hva som menes med frisk type, men mulig det er noe jeg ikke ser her.
Tror det var sarkastisk

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Elgen skrev: fre jun 02, 2023 6:58 pm
Ohlaien skrev: fre jun 02, 2023 6:51 pm Skjønte ikke helt hva som menes med frisk type, men mulig det er noe jeg ikke ser her.
Tror det var sarkastisk
Aha, takk for oppklaring. Jeg noterer meg dette.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Hva faen?

Er dette en mockumentary? Hele greia er jo helt surrealistisk. Som at journalisten bor i en toppleilighet på aker brygge (de tjener vel ikke så skinnsykt bra?). Og at mange av dialogene virker veldig kunstige og skuespillaktige. For å ikke snakke om de usannsynlig absurde personene det handler om. Eller at SVT skal ta inn en Norsk dokumentar (svenskene har vel aldri vært interessert i Norsk media utenom Skavland?).

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Winnowill skrev: fre jun 02, 2023 6:31 pm @4pLaY fått med deg denne karen? Du bor jo i samme område som meg, og denne psykisk utfordrede damen hans Monica bor i Sandnes.
Mulig jeg har hørt om han før, men damen var ny for meg, virker ikke veldig skarp...

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hvor mange kjærester har han nå?

vidar

Legg inn av vidar »

StormEagle skrev: fre jun 02, 2023 8:09 pm Hva faen?

Er dette en mockumentary? Hele greia er jo helt surrealistisk. Som at journalisten bor i en toppleilighet på aker brygge (de tjener vel ikke så skinnsykt bra?). Og at mange av dialogene virker veldig kunstige og skuespillaktige. For å ikke snakke om de usannsynlig absurde personene det handler om. Eller at SVT skal ta inn en Norsk dokumentar (svenskene har vel aldri vært interessert i Norsk media utenom Skavland?).
Ekte. Det finnes også en relativt ny podcast med ham, dette programmet er 18 mnd gammelt.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Sett hele nå, virker som han tøffer seg litt for kamera
Eller er han så blåst i hodet?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

vidar skrev: fre jun 02, 2023 8:35 pm
StormEagle skrev: fre jun 02, 2023 8:09 pm Hva faen?

Er dette en mockumentary? Hele greia er jo helt surrealistisk. Som at journalisten bor i en toppleilighet på aker brygge (de tjener vel ikke så skinnsykt bra?). Og at mange av dialogene virker veldig kunstige og skuespillaktige. For å ikke snakke om de usannsynlig absurde personene det handler om. Eller at SVT skal ta inn en Norsk dokumentar (svenskene har vel aldri vært interessert i Norsk media utenom Skavland?).
Ekte. Det finnes også en relativt ny podcast med ham, dette programmet er 18 mnd gammelt.
Hva heter podcasten?

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Dette stod på Flashback forumet etter jeg googlet litt om hvordan ståa er nå, men dette var i 21:
Det har foregått mye etter denne dokumentaren ble innspilt. I fjor sommer var Harald i polyforhold med Monica og to andre jenter/damer. Det ble postet i øst og vest på snapchatten hans om forholdet, sex, sexleketøy og masse annet drama. På høsten dumpet han de og ble sammen med Maria Sofie som han fremdeles er sammen med.

vidar

Legg inn av vidar »

Podcasten heter Avhørt: Psykopaten

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Dette er Richard Ringheim.Han byttet vel navn når han flyttet til Sverige. Dokumentaren er vel fra 2005 og heter svindleren.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

John Garfield skrev: fre jun 02, 2023 8:49 pm Dette er Richard Ringheim.Han byttet vel navn når han flyttet til Sverige. Dokumentaren er vel fra 2005 og heter svindleren.
Det er ikke han.
Du tenker på denne:
https://filmarkivet.no/film/details.aspx?filmid=10327

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Winnowill skrev: fre jun 02, 2023 8:52 pm
John Garfield skrev: fre jun 02, 2023 8:49 pm Dette er Richard Ringheim.Han byttet vel navn når han flyttet til Sverige. Dokumentaren er vel fra 2005 og heter svindleren.
Det er ikke han.
Du tenker på denne:
https://filmarkivet.no/film/details.aspx?filmid=10327
Ok.Sorry! Så bare ett lite minutt og han lignet veldig..

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Synes psykopater er i ferd med å få et dårlig rykte. Det er synd. De aller fleste psykopater jeg kjenner har f.eks en imponerende vinsamling og to har et utmerket Steinway-flygel.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Syns det var litt vanskelig å forstå dem i videoen, de virket nokså sære alle, både han og de to kvinnene. Men så hører de til en mer moderne generasjon, og der har jeg noen ganger problemer med å forstå væremåten deres.

Underveis tenkte jeg av og til: Hvorfor i huleste kan ikke noen bare gi han der ordentlig juling liksom?

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Winnowill skrev: fre jun 02, 2023 6:31 pm @4pLaY fått med deg denne karen? Du bor jo i samme område som meg, og denne psykisk utfordrede damen hans Monica bor i Sandnes.
Vet ikke hvem det er jeg. Men hva skal vi diskutere?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Er det Slanke-Bjørn?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Kanskje en fordel å se filmen først

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Elgen skrev: lør jun 03, 2023 12:02 am Kanskje en fordel å se filmen først
Du kan ikke forvente at den gjengse forumdeltaker skal se en film på nesten en og en halv time for å kommentere. Men Slanke-Bjørn var det definitivt ikke.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Knaberaps skrev: lør jun 03, 2023 12:11 am
Elgen skrev: lør jun 03, 2023 12:02 am Kanskje en fordel å se filmen først
Du kan ikke forvente at den gjengse forumdeltaker skal se en film på nesten en og en halv time for å kommentere. Men Slanke-Bjørn var det definitivt ikke.
Hvis det er snakk om en film her, så er vel ikke Aktuelt det rette forumet? Jeg aner ikke hva vi skal diskutere her.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

pfrog567 skrev: lør jun 03, 2023 12:33 am Jeg aner ikke hva vi skal diskutere her.
Nei, ikke jeg heller. Passer vel bedre på Lukket Avdeling.

Dionysos

Legg inn av Dionysos »

Det sier noe vondt om nåtiden at en som dette bare får gjøre som han vil. Det er én ting hvis han gjør det i hemmelighet og ingen vet om det, men det er åpenbart for alle hva slags person han er. Det virker som om det juridiske-/samfunnsystemet ikke er utstyrt for å håndtere slike mennesker. På en måte er denne fyren også et godt om enn ekstremt symbol på liberal kapitalisme. Men at han til syvende og sist er ganske elendig, isolert og på kanten av samfunnet kan tross alt være et godt tegn for det norske samfunnet. Jeg tror for eksempel i USA kan slike mennesker bli ganske vellykkede.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Knaberaps skrev: lør jun 03, 2023 12:38 am
pfrog567 skrev: lør jun 03, 2023 12:33 am Jeg aner ikke hva vi skal diskutere her.
Nei, ikke jeg heller. Passer vel bedre på Lukket Avdeling.
:lol: :lol: :lol:

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

pfrog567 skrev: lør jun 03, 2023 12:33 am
Knaberaps skrev: lør jun 03, 2023 12:11 am
Elgen skrev: lør jun 03, 2023 12:02 am Kanskje en fordel å se filmen først
Du kan ikke forvente at den gjengse forumdeltaker skal se en film på nesten en og en halv time for å kommentere. Men Slanke-Bjørn var det definitivt ikke.
Hvis det er snakk om en film her, så er vel ikke Aktuelt det rette forumet? Jeg aner ikke hva vi skal diskutere her.
Syns ikke det var bortkastet å se, det er vel et dokumentar -program om en såkalt "psykisk syk". Lagd av SVT svensk tv? Har den gått på NRK?
Det er jo et betent tema det med slike personer, og konsekvensene av at så mange slike går lause, så jeg vil ikke si det var feil å poste dette under Aktuelt.
Som nevnt forsto jeg dem ikke særlig, men det er vel kanskje ikke så mange rasjonelle folk som gjør?
Men jeg fikk egentlig et intrykk av at den fyren virket mer bevisst, i.e. vet mer og har mer forstand for hva han gjør enn han/man ville ha det til. Det kan virke som det er for lett å la seg bli sykeliggjort i dag, og på den måten liksom bli unnskyldt og nærmest et slags hellig sykt vesen som få lov til å ta seg ut til en viss grad. Stakkars han, ikke rør han! Ikke si noe til han! Han er syk stakkar.. Egentlig syns jeg han virket mest hva vi på godt norsk vil kalle en skikkelig drittsekk, og lite annet. Tror slike typer kan manipulere seg gjennom med denslags påfunn han driver med, for å få utløp for f**denskapet de har i seg. Enten det er Putin, Hitler eller slike som han der. Vi burde ikke la oss lure så lett av den der "psykisk syk" floskelsen tror jeg, det kan være en farlig utvikling.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»