Kamptråd Aafk-Brann 3. runde NM

Svar
Solvgutt1

Re: Kamptråd Aafk-Brann 3. runde NM

Legg inn av Solvgutt1 »

Kalle73 skrev: ons jun 07, 2023 8:49 pm
mogandisu skrev: ons jun 07, 2023 8:49 pm Grytebust og Dyngeland er jo begge ute fra strek på hver eneste straffe
Det kan de godt være, men skal jo bare blåses om de redder.
Dommeren ignorerte to redninger på rad der keeperne forlot streken etter at han ga AaFK ny straffe. Tror egentlig han fikk dårlig samvittighet for å fucke med Hopland og ga ham ny straffe som kompensasjon.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Kjekt, men vi må ikke glemme Champions League.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jaaaaa.

Mxzptlk

Legg inn av Mxzptlk »

Vi Halltur Trebeinsson oss videre.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

mogandisu skrev: ons jun 07, 2023 8:51 pm
Kalle73 skrev: ons jun 07, 2023 8:49 pm
mogandisu skrev: ons jun 07, 2023 8:49 pm Grytebust og Dyngeland er jo begge ute fra strek på hver eneste straffe
Det kan de godt være, men skal jo bare blåses om de redder.
Klar over det, men per definisjon hvis de forlater streken på samtlige straffer så inkluderer det også de som ble reddet og ikke tatt på nytt.
Siste redninga til Dyngeland er han på strek til ballen går. Likeså med Gryrebust. Ser ut som de skjerper seg etter ene måtte tas på nytt.

Men på de første straffene er de sjukt tidlig ute begge to. Dyngeland er like langt ute på første redninga som på den som må tas på nytt. Rimelig rævva av dommer/linjemann som skal følge med.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

TWU skrev: ons jun 07, 2023 8:52 pm Det der tror jeg faktisk er den dårligste straffen jeg har sett

rufsen88

Legg inn av rufsen88 »

Jaja. Takk for to flotte kamper, Brann! Jeg trøster meg med at fysiosportsjef Melland er et steg nærmere sparken.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Overlegen seier.

straya

Legg inn av straya »

Diop har kanskje den verste avslutningsteknikken jeg har sett. Det inkluderer de svakeste spillerne på J14-laget jeg er trener for. Helt grusomt.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Solvgutt1 skrev: ons jun 07, 2023 8:52 pm
Kalle73 skrev: ons jun 07, 2023 8:49 pm
mogandisu skrev: ons jun 07, 2023 8:49 pm Grytebust og Dyngeland er jo begge ute fra strek på hver eneste straffe
Det kan de godt være, men skal jo bare blåses om de redder.
Dommeren ignorerte to redninger på rad der keeperne forlot streken etter at han ga AaFK ny straffe. Tror egentlig han fikk dårlig samvittighet for å fucke med Hopland og ga ham ny straffe som kompensasjon.
Det er når siste fot forlater strek som gjelder.
Dvs at de kan flytte en fot ut før skuddet går, men ikke begge.

Mxzptlk

Legg inn av Mxzptlk »

rufsen88 skrev: ons jun 07, 2023 8:55 pm Jaja. Takk for to flotte kamper, Brann! Jeg trøster meg med at fysiosportsjef Melland er et steg nærmere sparken.
Takk for kampen! Håper AaFK held seg, og etter det dykk har vist mot oss så er det fullt mulig.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Helt utrolig å se en eliteseriekeeper mislykkes i å følge så enkle regler gang etter gang etter gang etter gang etter gang. Hadde jeg vært trener så hadde jeg blitt så eitrende forbanna.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»