CL finale Manchester City vs Inter Milan

Svar
Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Re: CL finale Manchester City vs Inter Milan

Legg inn av Big George »

The Treble for Manchester City. Gratulerer !!!!!!!!

taknina

Legg inn av taknina »

lund skrev: lør jun 10, 2023 11:53 pm
ElChivato skrev: lør jun 10, 2023 11:41 pm
lund skrev: lør jun 10, 2023 11:31 pm

Hovland og Ruud er større stjerner?
Definitivt. Med god margin.
Får satse på at dette er fylleprat. Resten av verden er nok relativt uenige.
Det er nok heller bitterheten og forsøk på nedsnakking av prestasjon med det til følge at en selv havner i spagaten som snakker.

taknina

Legg inn av taknina »

Knax skrev: søn jun 11, 2023 12:35 am Jeg er egentlig mest spent på hvor lenge UEFA og FA kommer til å la dette fortsette.

Slik fotballen utvikler seg, så er det bare to-tre lag som kommer til å vinne CL fremover, og mest sannsynlig bare ett lag som vinner PL(to etterhvert når Newcastle får fart på sakene).
En sånn kommentar tyder på total mangel på hva som får ett FOTBALLAG til å tikke.

ERIK ten HAAG kommer til å vinne neste år. Det ligger rimelig greit i kortene selv om det blir ett rotterace .

Du hørte det her først.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Knax skrev: søn jun 11, 2023 12:45 am
Hodor skrev: søn jun 11, 2023 12:42 am Nei han er jo ikke det alene. Men har vært en av de aller viktigste bidragsyterne. To mål i kvarten. I semien var motstander så opptatt av han at resten av laget fikk leke seg som de ville. 5 mål i 8-dels i en kamp de måtte vinne
Poenget mitt er at Man City har gjort jobben med å komme seg til en finale tidligere, og da ville det seg ikke mot en bedre motstander enn det de møtte i dag. At han har bidratt på veien er greit nok, men han er ikke forskjellen på finalen i dag kontra finalen mot Chelsea.
Matsska halmstrå sipping.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Inter hadde fortjent pokalen, også uavhengig av motstanderens juks og sportsvasking.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Saturn skrev: lør jun 10, 2023 10:45 pm
Koskinen skrev: lør jun 10, 2023 10:44 pm
Saturn skrev: lør jun 10, 2023 10:41 pm
Mye vanskeligere oppgave å score 30 for Spurs. Men tipper Haaland ville gjort det samme.
For Spurs? Aldri i verden. Uten Kane i laget skaper ikke Spurs sjanser. Kane er ofte 3. sist på måla han scorer. Ekstremt god til å droppe ned, ta med seg med spillere og til slutt avslutte angrepene.
Nå undervurderer du bakromstrusselen med EBH.
Tror du undervurderer pasningsfoten til Gundo og Kdb. Hvem skal spille EBH i bakrom? Skipp 🤣

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Gratulerer med trippelen, til supportere født før 1990.

Champis

Legg inn av Champis »

nottimagiche skrev: søn jun 11, 2023 12:27 am
Champis skrev: søn jun 11, 2023 12:24 am
nottimagiche skrev: søn jun 11, 2023 12:04 am

Bidro vel med ganske mye annet, også.

Og så? Hvis premisset er at det er «lite imponerende» tall av Haaland, så må burde jo Aguero - hvis han var en klart mer imponerende spiller - ha de samme tallene, i tillegg til alt annet han bidro med
Poenget flere her prøver å få frem er vel at Haaland har et mye snevrere repertoar enn flere av de beste offensive spillerne i verden. Glimrende midtspiss og målscorer, samtidig som han er meget begrenset på andre områder, noe som kommer meget tydelig frem på landslaget hvor medspillerne er svakere enn i City.

Men det er et fryktelig dårlig poeng når hele premisset dreier seg om at det er lite imponerende med så mange mål og man sammenligner egenskapene for å score mål.

Eh - Haaland har vært helt ellevilt god for landslaget også, og har en mer spinnvill scoringsstatistikk der enn i klubbfotballen.

Champis

Legg inn av Champis »

Knax skrev: søn jun 11, 2023 12:33 am
Saliph skrev: søn jun 11, 2023 12:17 am Færre poeng i PL tok de også, sammenlignet med i fjor. Et veldig lite imponerende og sjamerende lag, på alle mulige måter.
Scoret mindre har de også gjort.

Jepp, og det sier bare enda mer om prestasjonen til Haaland! Scorer så ekstremt mye for et lag som produserer og scorer færre mål enn de foregående sesongene. Imponerende.

Thomas

Legg inn av Thomas »

ehall skrev: lør jun 10, 2023 11:26 pm
Saliph skrev: lør jun 10, 2023 11:06 pm Ingen seriøse, oppegående personer mener det.
Ingen seriøse og oppegående personer har et slikt kvalmende profilbilde. Jævla voldsromantiker Men typisk for hvordan United fremsto som et voldelig fotballlag.
Vi snakker her om den kanskje bitreste og sureste Man Utd supporteren som er produsert.
Misunnelsen og hatet ligger kjukt utapå dette stusselige individet. Matsska 2.0

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

taknina skrev: søn jun 11, 2023 8:13 am
lund skrev: lør jun 10, 2023 11:53 pm
ElChivato skrev: lør jun 10, 2023 11:41 pm

Definitivt. Med god margin.
Får satse på at dette er fylleprat. Resten av verden er nok relativt uenige.
Det er nok heller bitterheten og forsøk på nedsnakking av prestasjon med det til følge at en selv havner i spagaten som snakker.
Jeg lo godt av den kommentaren. Hovland og Ruud er gode i sine idretter. Og jeg er glad Norge greier å få frem gode utøvere i store idretter, ikke bare vintersport. Jeg heier på Ruud i ettermiddag.

Men Haaland er Norges klart største idrettsutøver på verdensbasis. Men trenger ikke like verken han eller klubben han spiller på for å anerkjenne det.

Det blir litt som amerikanere som tror Super Bowl er verdens største idrettsarrangement. Og så viser det seg at resten av verden i stor grad gir blaffen.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Thomas skrev: søn jun 11, 2023 11:54 am
ehall skrev: lør jun 10, 2023 11:26 pm
Saliph skrev: lør jun 10, 2023 11:06 pm Ingen seriøse, oppegående personer mener det.
Ingen seriøse og oppegående personer har et slikt kvalmende profilbilde. Jævla voldsromantiker Men typisk for hvordan United fremsto som et voldelig fotballlag.
Vi snakker her om den kanskje bitreste og sureste Man Utd supporteren som er produsert.
Misunnelsen og hatet ligger kjukt utapå dette stusselige individet. Matsska 2.0
:lol: :lol:

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Folk prater som at Haaland ikke gjorde mål før han kom til City. Men tror ikke Dortmund savnet Haaland i år.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Thomas skrev: søn jun 11, 2023 11:54 am
ehall skrev: lør jun 10, 2023 11:26 pm
Saliph skrev: lør jun 10, 2023 11:06 pm Ingen seriøse, oppegående personer mener det.
Ingen seriøse og oppegående personer har et slikt kvalmende profilbilde. Jævla voldsromantiker Men typisk for hvordan United fremsto som et voldelig fotballlag.
Vi snakker her om den kanskje bitreste og sureste Man Utd supporteren som er produsert.
Misunnelsen og hatet ligger kjukt utapå dette stusselige individet. Matsska 2.0
En gang for mange år siden var jeg i supporterbutikken i Manchester. Den hadde City og United sammen. Personen hadde vel klikka i vinkel om den så det. Kunne vært moro å sett på :)

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

greyserpent skrev: søn jun 11, 2023 12:06 pm
Thomas skrev: søn jun 11, 2023 11:54 am
ehall skrev: lør jun 10, 2023 11:26 pm

Ingen seriøse og oppegående personer har et slikt kvalmende profilbilde. Jævla voldsromantiker Men typisk for hvordan United fremsto som et voldelig fotballlag.
Vi snakker her om den kanskje bitreste og sureste Man Utd supporteren som er produsert.
Misunnelsen og hatet ligger kjukt utapå dette stusselige individet. Matsska 2.0
:lol: :lol:
De jokser, sånnerdetmeddensaken.

Champis

Legg inn av Champis »

Worldsport skrev: søn jun 11, 2023 12:07 pm Folk prater som at Haaland ikke gjorde mål før han kom til City. Men tror ikke Dortmund savnet Haaland i år.

Det er er jeg ganske sikker på at de gjorde. Mangel på kvalitet hos spissene var deres største ankepunkt gjennom sesongen.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 12:01 pm
taknina skrev: søn jun 11, 2023 8:13 am
lund skrev: lør jun 10, 2023 11:53 pm
Får satse på at dette er fylleprat. Resten av verden er nok relativt uenige.
Det er nok heller bitterheten og forsøk på nedsnakking av prestasjon med det til følge at en selv havner i spagaten som snakker.
Jeg lo godt av den kommentaren. Hovland og Ruud er gode i sine idretter. Og jeg er glad Norge greier å få frem gode utøvere i store idretter, ikke bare vintersport. Jeg heier på Ruud i ettermiddag.

Men Haaland er Norges klart største idrettsutøver på verdensbasis. Men trenger ikke like verken han eller klubben han spiller på for å anerkjenne det.

Det blir litt som amerikanere som tror Super Bowl er verdens største idrettsarrangement. Og så viser det seg at resten av verden i stor grad gir blaffen.
Resten av verden vet ikke om golf eller tennis??
Dette er kanskje, sammen med løping, de idrettene det er vanskeligst å komme til topps i. Det er individuelle idretter hvor nåløyet er så trangt at ingenting kan måle seg.
Håland er del av et fotballag og har et par ekstreme ferdigheter som gjør at han scorer mål. Han er ikke i nærheten av Jakob Ingebrigtsen, Hovland eller Ruud når det kommer til prestasjoner.

taknina

Legg inn av taknina »

Champis skrev: søn jun 11, 2023 11:49 am
Knax skrev: søn jun 11, 2023 12:33 am
Saliph skrev: søn jun 11, 2023 12:17 am Færre poeng i PL tok de også, sammenlignet med i fjor. Et veldig lite imponerende og sjamerende lag, på alle mulige måter.
Scoret mindre har de også gjort.

Jepp, og det sier bare enda mer om prestasjonen til Haaland! Scorer så ekstremt mye for et lag som produserer og scorer færre mål enn de foregående sesongene. Imponerende.
De som med full bevisthet ikke skjønner og annerkjenner eller ønsker å forstå og annerkjenne at Haaland var siste biten i lagpuslespillet som skulle ta City hele veien på alle arenaer i de forskjellige turneringene har skjønnt lite for å si det mildt.

Samtidig så er det jo slik blandt enkelte og kanskje mange supportere at en tror at om en manager spillergruppa, lag har funnet opp kruttet så kan en surfe på det også fremover.

Sånn er det selvsagt ikke og neste sesong må en smart manager med evne til å viderutvikle sitt prosjekt omstrukture litt å skaffe seg litt nye strenger å spille på skal en holde halsende motstandere rett bak seg at bay.

Og det uten nødvendigvis å kjøpe nye spillere. Og det er også derfor jeg tror Unitedmanageren blir hard å stoppe neste sesong. Lag som Liverpool eksempelvis kjøper nok med stor sannsynlighet bedre spillere for å fornye lag. Men jeg har en snikende fornæmmelse av at United kjører de RETTE spillerne til sitt prosjekt som vil høyne LAGKVALITETEN mest.

taknina

Legg inn av taknina »

ElChivato skrev: søn jun 11, 2023 12:21 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 12:01 pm
taknina skrev: søn jun 11, 2023 8:13 am

Det er nok heller bitterheten og forsøk på nedsnakking av prestasjon med det til følge at en selv havner i spagaten som snakker.
Jeg lo godt av den kommentaren. Hovland og Ruud er gode i sine idretter. Og jeg er glad Norge greier å få frem gode utøvere i store idretter, ikke bare vintersport. Jeg heier på Ruud i ettermiddag.

Men Haaland er Norges klart største idrettsutøver på verdensbasis. Men trenger ikke like verken han eller klubben han spiller på for å anerkjenne det.

Det blir litt som amerikanere som tror Super Bowl er verdens største idrettsarrangement. Og så viser det seg at resten av verden i stor grad gir blaffen.
Resten av verden vet ikke om golf eller tennis??
Dette er kanskje, sammen med løping, de idrettene det er vanskeligst å komme til topps i. Det er individuelle idretter hvor nåløyet er så trangt at ingenting kan måle seg.
Håland er del av et fotballag og har et par ekstreme ferdigheter som gjør at han scorer mål. Han er ikke i nærheten av Jakob Ingebrigtsen, Hovland eller Ruud når det kommer til prestasjoner.
Men nå var det vel ikke sportslige prestasjoner som ble diskutert. For gjør en det så er vel fotballspillere på ett generell basis satt alt for høyt.

Her snakket en vel primært kjendisfaktor world Wide.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

taknina skrev: søn jun 11, 2023 12:28 pm
ElChivato skrev: søn jun 11, 2023 12:21 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 12:01 pm

Jeg lo godt av den kommentaren. Hovland og Ruud er gode i sine idretter. Og jeg er glad Norge greier å få frem gode utøvere i store idretter, ikke bare vintersport. Jeg heier på Ruud i ettermiddag.

Men Haaland er Norges klart største idrettsutøver på verdensbasis. Men trenger ikke like verken han eller klubben han spiller på for å anerkjenne det.

Det blir litt som amerikanere som tror Super Bowl er verdens største idrettsarrangement. Og så viser det seg at resten av verden i stor grad gir blaffen.
Resten av verden vet ikke om golf eller tennis??
Dette er kanskje, sammen med løping, de idrettene det er vanskeligst å komme til topps i. Det er individuelle idretter hvor nåløyet er så trangt at ingenting kan måle seg.
Håland er del av et fotballag og har et par ekstreme ferdigheter som gjør at han scorer mål. Han er ikke i nærheten av Jakob Ingebrigtsen, Hovland eller Ruud når det kommer til prestasjoner.
Men nå var det vel ikke sportslige prestasjoner som ble diskutert. For gjør en det så er vel fotballspillere på ett generell basis satt alt for høyt.

Her snakket en vel primært kjendisfaktor world Wide.
Korrekt.

Men også sportslige prestasjoner spiller inn.

Hvor mange profesjonelle fotballspillere er det i verden? Ca 130.000

Hvos mange profesjonelle tennisspillere er det? Ca 3000

Hvor mange profesjonelle golfspillere er det? Ca 5000

Av de 130.000 profesjonelle fotballspillerne drømmer vel de aller fleste om å bli toppscorer i PL og CL og å løfte CL-trofeet. Men det er forsvinnende få som greier det.

Så Haalands kjendisfaktor rundt på kloden er enorm. I tillegg er prestasjonene hans out of this world. Uten at jeg vil snakke ned Ruud og Hovland som jeg har stor respekt for.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 12:50 pm
taknina skrev: søn jun 11, 2023 12:28 pm
ElChivato skrev: søn jun 11, 2023 12:21 pm

Resten av verden vet ikke om golf eller tennis??
Dette er kanskje, sammen med løping, de idrettene det er vanskeligst å komme til topps i. Det er individuelle idretter hvor nåløyet er så trangt at ingenting kan måle seg.
Håland er del av et fotballag og har et par ekstreme ferdigheter som gjør at han scorer mål. Han er ikke i nærheten av Jakob Ingebrigtsen, Hovland eller Ruud når det kommer til prestasjoner.
Men nå var det vel ikke sportslige prestasjoner som ble diskutert. For gjør en det så er vel fotballspillere på ett generell basis satt alt for høyt.

Her snakket en vel primært kjendisfaktor world Wide.
Korrekt.

Men også sportslige prestasjoner spiller inn.

Hvor mange profesjonelle fotballspillere er det i verden? Ca 130.000

Hvos mange profesjonelle tennisspillere er det? Ca 3000

Hvor mange profesjonelle golfspillere er det? Ca 5000

Av de 130.000 profesjonelle fotballspillerne drømmer vel de aller fleste om å bli toppscorer i PL og CL og å løfte CL-trofeet. Men det er forsvinnende få som greier det.

Så Haalands kjendisfaktor rundt på kloden er enorm. I tillegg er prestasjonene hans out of this world. Uten at jeg vil snakke ned Ruud og Hovland som jeg har stor respekt for.
--- Nåja,Håland har fått dette servert på en helt annen måte enn Ruud og Hovland. Det er som at Ruud skulle spilt mot motstandere som bare fikk lov til å bruke racketer i tre og Hovlands motstandere brukte golfkøllene til Harry Vardon.
Håland var imponerende i Dortmund, nå gjør han bare som forventet. Men det er lett å bli sveiseblind fordi han er norsk.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 1:08 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 12:50 pm
taknina skrev: søn jun 11, 2023 12:28 pm

Men nå var det vel ikke sportslige prestasjoner som ble diskutert. For gjør en det så er vel fotballspillere på ett generell basis satt alt for høyt.

Her snakket en vel primært kjendisfaktor world Wide.
Korrekt.

Men også sportslige prestasjoner spiller inn.

Hvor mange profesjonelle fotballspillere er det i verden? Ca 130.000

Hvos mange profesjonelle tennisspillere er det? Ca 3000

Hvor mange profesjonelle golfspillere er det? Ca 5000

Av de 130.000 profesjonelle fotballspillerne drømmer vel de aller fleste om å bli toppscorer i PL og CL og å løfte CL-trofeet. Men det er forsvinnende få som greier det.

Så Haalands kjendisfaktor rundt på kloden er enorm. I tillegg er prestasjonene hans out of this world. Uten at jeg vil snakke ned Ruud og Hovland som jeg har stor respekt for.
--- Nåja,Håland har fått dette servert på en helt annen måte enn Ruud og Hovland. Det er som at Ruud skulle spilt mot motstandere som bare fikk lov til å bruke racketer i tre og Hovlands motstandere brukte golfkøllene til Harry Vardon.
Håland var imponerende i Dortmund, nå gjør han bare som forventet. Men det er lett å bli sveiseblind fordi han er norsk.
Haaland har vært imponerende i alle klubbene sine. Det er jo en grunn til at han ble hentet til City. Han er ikke en de fant på gata og slengte på topp og så ble han toppscorer.

Og det å si at han gjør som forventet er tullprat. Ingen forventet scoringsrekord i PL og toppscorertittel i CL. Tvert i mot var det skepsis til Haaland før sesongen. Ville han takle et høyere nivå?

Hvorfor scoret ikke Gabriel Jesus 36 mål i PL i fjor og ble toppscorer i CL om Haaland bare er heldig med laget sitt?

De beste spillerne i verden spiller på de beste lagene. Sånn er det jo. Skal ikke Messi ha skryt siden Barca var så jævlig gode? Skal ikke Ronaldo ha skryt siden Real var dominante? Er Mbappé bare god fordi han spiller i PSG? Scoret Lewandowski mål i bøtter og spann bare fordi Bayern har vært utilnærmelige i Tyskland?

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Håland er et fenomen. Ingen tvil. Han kunne valgt alle klubber i verden. Derfor er det så bittert at han velger å være posterboy for et av verdens verste regimer og bruker sin status til å sportsvaske dem. Blir en av de rikeste nordmenn etterhvert, men moralsk bankerott.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Jævlig synd stolpen fra Belgia ikke scorer på 500% sjanser. Tror også for Braut sin del at gullballsjansene røk. Blir nok Messi nå

lund

Legg inn av lund »

TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 1:08 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 12:50 pm
taknina skrev: søn jun 11, 2023 12:28 pm

Men nå var det vel ikke sportslige prestasjoner som ble diskutert. For gjør en det så er vel fotballspillere på ett generell basis satt alt for høyt.

Her snakket en vel primært kjendisfaktor world Wide.
Korrekt.

Men også sportslige prestasjoner spiller inn.

Hvor mange profesjonelle fotballspillere er det i verden? Ca 130.000

Hvos mange profesjonelle tennisspillere er det? Ca 3000

Hvor mange profesjonelle golfspillere er det? Ca 5000

Av de 130.000 profesjonelle fotballspillerne drømmer vel de aller fleste om å bli toppscorer i PL og CL og å løfte CL-trofeet. Men det er forsvinnende få som greier det.

Så Haalands kjendisfaktor rundt på kloden er enorm. I tillegg er prestasjonene hans out of this world. Uten at jeg vil snakke ned Ruud og Hovland som jeg har stor respekt for.
--- Nåja,Håland har fått dette servert på en helt annen måte enn Ruud og Hovland. Det er som at Ruud skulle spilt mot motstandere som bare fikk lov til å bruke racketer i tre og Hovlands motstandere brukte golfkøllene til Harry Vardon.
Håland var imponerende i Dortmund, nå gjør han bare som forventet. Men det er lett å bli sveiseblind fordi han er norsk.
Beklager, men dette er jo bare reinspikka piss. Her er det vel mest du som blir sveiseblind FORDI han er norsk.

lund

Legg inn av lund »

Wengerist skrev: søn jun 11, 2023 1:25 pm Håland er et fenomen. Ingen tvil. Han kunne valgt alle klubber i verden. Derfor er det så bittert at han velger å være posterboy for et av verdens verste regimer og bruker sin status til å sportsvaske dem. Blir en av de rikeste nordmenn etterhvert, men moralsk bankerott.
Du vet hva stadionet til klubben du heier på heter antar jeg?

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

lund skrev: søn jun 11, 2023 1:43 pm
Wengerist skrev: søn jun 11, 2023 1:25 pm Håland er et fenomen. Ingen tvil. Han kunne valgt alle klubber i verden. Derfor er det så bittert at han velger å være posterboy for et av verdens verste regimer og bruker sin status til å sportsvaske dem. Blir en av de rikeste nordmenn etterhvert, men moralsk bankerott.
Du vet hva stadionet til klubben du heier på heter antar jeg?
Ja, sponset av et flyselskap. Du ser kanskje ikke forskjell på det og at klubben ville vært eid av en stat?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Wengerist skrev: søn jun 11, 2023 2:16 pm
lund skrev: søn jun 11, 2023 1:43 pm
Wengerist skrev: søn jun 11, 2023 1:25 pm Håland er et fenomen. Ingen tvil. Han kunne valgt alle klubber i verden. Derfor er det så bittert at han velger å være posterboy for et av verdens verste regimer og bruker sin status til å sportsvaske dem. Blir en av de rikeste nordmenn etterhvert, men moralsk bankerott.
Du vet hva stadionet til klubben du heier på heter antar jeg?
Ja, sponset av et flyselskap. Du ser kanskje ikke forskjell på det og at klubben ville vært eid av en stat?
Flyselskapet er eid av staten. Bare for draktreklame i 5 år betaler de Arsenal 3 milliarder.

Så kommer rettighetene til stadionnavnet oppå. Der er summene mer ullne siden de var med og finansierte byggingen.

Men det å være eid av og det å ta i mot heftige summer fra slike land er prinsipielt det samme.

Begge deler er sportswashing

Alt handler om penger i kassa mot at landene får goodwill.
Sist redigert av PapaSmurf den søn jun 11, 2023 2:24 pm, redigert 1 gang totalt.

lund

Legg inn av lund »

Wengerist skrev: søn jun 11, 2023 2:16 pm
lund skrev: søn jun 11, 2023 1:43 pm
Wengerist skrev: søn jun 11, 2023 1:25 pm Håland er et fenomen. Ingen tvil. Han kunne valgt alle klubber i verden. Derfor er det så bittert at han velger å være posterboy for et av verdens verste regimer og bruker sin status til å sportsvaske dem. Blir en av de rikeste nordmenn etterhvert, men moralsk bankerott.
Du vet hva stadionet til klubben du heier på heter antar jeg?
Ja, sponset av et flyselskap. Du ser kanskje ikke forskjell på det og at klubben ville vært eid av en stat?
Jeg ser at det i høyeste grad også er kritikkverdig sportsvasking ja.

taknina

Legg inn av taknina »

Folk som har hengt seg opp i ei mening ut fra eget ståsted og null interesse av å se saken i ett større perspektiv og som en vet hadde hatt andre og har andre meninger om det gjaldt sitt eget lag er som stiften som henger seg opp på LPen i gamle dager og en fikk ett tre sekunds repeterende del av sangen til en skubbet stiften videre.

Alså intet å legge vekt på å ta seriøst.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»