CL finale Manchester City vs Inter Milan

Svar
Bjartesen

Re: CL finale Manchester City vs Inter Milan

Legg inn av Bjartesen »

tomi skrev: lør jun 10, 2023 9:35 pm
Wood skrev: lør jun 10, 2023 9:16 pm
Investor skrev: lør jun 10, 2023 9:15 pm
Jo i 4K. Kom ikke inn uten å betale ekstra jeg.
Må du ha 4k da?
Helt enig, hvorfor se fotball med god oppløsning når man like gjerne kan se det i 720p.
Tar heller en 360p med litt hakking og 18 popup reklamer, enn å betale for å se shitty :D

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

tomi skrev: lør jun 10, 2023 9:35 pm
kytec skrev: lør jun 10, 2023 9:21 pm
tomi skrev: lør jun 10, 2023 8:59 pm Er dette seriøst? Erstattet de hymnen med en dude på flygel?
Jævla Pride dick header.
Hæ?
Denne måneden går tydeligvis ekstra hardt inn på enkeltindivider.

pigg

Legg inn av pigg »

All den onde energien fra United-fansen tok knekken på De Bruyne i denne kampen. Trist.

Investor

Legg inn av Investor »

De Breuyne ut. Blir 20 stokkeslag dette, hvis de taper.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Crazy Horse skrev: lør jun 10, 2023 9:35 pm Morsomt med norske kommentatorer og sjåvinisme. Mathisen etter Haaland sin avslutning absolutt midt på keeper. «God avslutning» sa Mathisen. Er ikke et fotballmål ca 7 ganger 2,40 ?
Har du lært om vinkler på skolen?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Inter har klart seg overraskende bra så langt.

Dette kan kanskje bli mer spennende enn man hadde trodd?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:35 pm
ehall skrev: lør jun 10, 2023 9:34 pm Det står 4K på TV2 Play, samme kvalitet som strømningen av den vanlige TV2 kanalen. Enten er min TV for dårlig til å vise 4K, eller så sender TV2 4K på begge.
1080p på IPTV holder i massevis for min del.
Og boomer-sentral. Her er det mange fremmedord for min del :). Men skjønner at det handler om oppløsning, vet bare ikke det tekniske.

Saturn

Legg inn av Saturn »

De Bruyne kommer til å bli husket som the best of the rest. Skade er uheldig men en del av gamet, når aldri opp til the likes of Zidane, Modric, Iniesta, Xavi osv slik.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

At spillere som Foden og Mahrez satt og sitter på benken er bare spinnvillt.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

Enzino skrev: lør jun 10, 2023 9:38 pm Inter har klart seg overraskende bra så langt.

Dette kan kanskje bli mer spennende enn man hadde trodd?
Skjønte ikke helt denne, er det virkelig noen som forventet walkover for City her?
Inter har faktisk et lag som hadde slått veldig godt ifra seg i PL.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Knapt skapt en mulighet????

lsklars

Legg inn av lsklars »

Polske dommeren har en vanvittig blank isse

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

lsklars skrev: lør jun 10, 2023 9:40 pm Polske dommeren har en vanvittig blank isse
Webb og Colina er forbildene

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

De bruyne ble skadet i Citys forrige CL finale også

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Helvetes italienere og det jukset der.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Italiensk fotball er veldig likt Wrestling, bare skuespill og drama.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Bjartesen skrev: lør jun 10, 2023 9:40 pm
Enzino skrev: lør jun 10, 2023 9:38 pm Inter har klart seg overraskende bra så langt.

Dette kan kanskje bli mer spennende enn man hadde trodd?
Skjønte ikke helt denne, er det virkelig noen som forventet walkover for City her?
Inter har faktisk et lag som hadde slått veldig godt ifra seg i PL.
Ja, faktisk. Anser semifinalen som den moralske finalen. Vil bli ekstremt overrasket og sjokkert om ikke City vinner. Mot et lag som filmer og klager som vi er vandt til.
Sist redigert av ehall den lør jun 10, 2023 9:45 pm, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

VAR kan godt ta tak i "clear and obvious" filming også, bare en kjapp beskjed på øret til dommer at han må gi gult neste stopp i spillet. Så får man eventuelt bruke mer tid hvis det er snakk om andre gule.
Sist redigert av JauKaninen den lør jun 10, 2023 9:44 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

lsklars skrev: lør jun 10, 2023 9:40 pm Polske dommeren har en vanvittig blank isse
Turtle Wax, du burde prøvd det.

pigg

Legg inn av pigg »

Er ikke lett å penetrere denne dobbeltdekkeren til Inter.

Saturn

Legg inn av Saturn »

ehall skrev: lør jun 10, 2023 9:38 pm
Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:35 pm
ehall skrev: lør jun 10, 2023 9:34 pm Det står 4K på TV2 Play, samme kvalitet som strømningen av den vanlige TV2 kanalen. Enten er min TV for dårlig til å vise 4K, eller så sender TV2 4K på begge.
1080p på IPTV holder i massevis for min del.
Og boomer-sentral. Her er det mange fremmedord for min del :). Men skjønner at det handler om oppløsning, vet bare ikke det tekniske.
Det å kjøpe alle disse tv-pakkene som en person i 20 årene som merker inflasjonen i samfunnet og økt klasseskille overalt, er uaktuelt. Hatt iptv i nesten 2 år, aldri vært mer fornøyd. TV er scam, skal ikke støtte bransjen med én krone mer enn jeg burde. Du er jo en boomer hvis du betaler 1500kr for tv i mnd og konsumerer alt rått.
Sist redigert av Saturn den lør jun 10, 2023 9:44 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Sodajr skrev: lør jun 10, 2023 9:41 pm De bruyne ble skadet i Citys forrige CL finale også
Jævla kjeks!

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Bjartesen skrev: lør jun 10, 2023 9:40 pm
Enzino skrev: lør jun 10, 2023 9:38 pm Inter har klart seg overraskende bra så langt.

Dette kan kanskje bli mer spennende enn man hadde trodd?
Skjønte ikke helt denne, er det virkelig noen som forventet walkover for City her?
Inter har faktisk et lag som hadde slått veldig godt ifra seg i PL.
Hadde faktisk ikke fått meg meg at Inter spilte i PL denne sesongen.

Joke aside, jeg trodde dette skulle bli enveiskjøring. Inter har klart seg bra de, men de var heldige i kampene mot Barca og sjanseløse mot Bayern som City gruset. De var på den klart svakeste halvdelen av trekningen.

City var også klare favoritter før kampen hos bookiene.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:44 pm
ehall skrev: lør jun 10, 2023 9:38 pm
Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:35 pm

1080p på IPTV holder i massevis for min del.
Og boomer-sentral. Her er det mange fremmedord for min del :). Men skjønner at det handler om oppløsning, vet bare ikke det tekniske.
Det å kjøpe alle disse tv-pakkene som en person i 20 årene som merker inflasjonen i samfunnet og økt klasseskille overalt, er uaktuelt. Hatt iptv i nesten 2 år, aldri vært mer fornøyd. TV er scam, skal ikke støtte bransjen med én krone mer enn jeg burde. Du er jo en boomer hvis du betaler 1500kr for tv i mnd og konsumerer alt rått.
Trodde boomer hadde noe med alder å gjøre, men enig folk som betaler 1500 spenn i mnd for TV-biler er idioter, rike idioter.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Sodajr skrev: lør jun 10, 2023 9:41 pm De bruyne ble skadet i Citys forrige CL finale også
Jepp, sa det på Bt sport.

startelver

Legg inn av startelver »

Inter klart det beste laget her. City er rett og slett overhypet.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Greia her er jo at hvis City vinner, så er kampen liksom helt uviktig, men hvis de taper, så er den plutslig kjempeviktig. Sånt blir selvsagt bare tull.
Sist redigert av Mephisto den lør jun 10, 2023 9:48 pm, redigert 1 gang totalt.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

GatlingGun skrev: lør jun 10, 2023 9:42 pm Helvetes italienere og det jukset der.
Pfft, hadde landslaget gjort det samme og vi kommet til et mesterskap på å være like kyniske hadde vi elsket det.

Saturn

Legg inn av Saturn »

kytec skrev: lør jun 10, 2023 9:45 pm
Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:44 pm
ehall skrev: lør jun 10, 2023 9:38 pm

Og boomer-sentral. Her er det mange fremmedord for min del :). Men skjønner at det handler om oppløsning, vet bare ikke det tekniske.
Det å kjøpe alle disse tv-pakkene som en person i 20 årene som merker inflasjonen i samfunnet og økt klasseskille overalt, er uaktuelt. Hatt iptv i nesten 2 år, aldri vært mer fornøyd. TV er scam, skal ikke støtte bransjen med én krone mer enn jeg burde. Du er jo en boomer hvis du betaler 1500kr for tv i mnd og konsumerer alt rått.
Trodde boomer hadde noe med alder å gjøre, men enig folk som betaler 1500 spenn i mnd for TV-biler er idioter, rike idioter.
Boomers = 40-50 åringer
Og disse er nok største kundegruppen til Viasat og TV2.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Drittkamp!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»