CL finale Manchester City vs Inter Milan

Svar
nottimagiche

Re: CL finale Manchester City vs Inter Milan

Legg inn av nottimagiche »

City har til og med plastikksupportere. Søren meg ikke en lyd fra de rosa i lyseblått.
Sist redigert av nottimagiche den lør jun 10, 2023 9:49 pm, redigert 1 gang totalt.

arknath

Legg inn av arknath »

For en kjip omgang xD

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

Investor skrev: lør jun 10, 2023 9:48 pm
lsklars skrev: lør jun 10, 2023 9:46 pmDrittkamp!
Enig, skal kreve penga tilbake.
Sitter bare å krysser fingrene for at Braut ikke blir skadet.
Glem brauten, Finne er på landsen nå. Spissplassen er opptatt

startelver

Legg inn av startelver »

De tre siste CL-finalene har endt 1-0 ?

Ser ut som en ny reprise.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Hva var det utsparket til Ederson!!??

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Inter har klart å fighte City ut av stilen så langt.

Men nesten som det virker som om kanonformen City var i da de fortsatt måtte vinne alle kamper, da de vant en haug på rad i PL og gruset Real og Bayern, har fått seg en svekkelse.

De så absolutt ikke umenneskelige ut i FA-cup finalen mot ManU, og de tapte jo poeng mot både Brentford og Brighton da PL var sikret.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

For en bånn 1 omgang.

Elgordo

Legg inn av Elgordo »

Ser kampen på en tysk kanal ZDF-HD , norsk tv2 er jo over ett minutt forsinket i sendingen, litt teit

jeg kan jo legge ut dersom det blir mål, slik at dere ikke går glipp av noe ,haha , dersom noen skal hente ei øl i kjøleskapet e.l.
Sist redigert av Elgordo den lør jun 10, 2023 9:53 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Investor skrev: lør jun 10, 2023 9:48 pm
lsklars skrev: lør jun 10, 2023 9:46 pmDrittkamp!
Enig, skal kreve penga tilbake.
Sitter bare å krysser fingrene for at Braut ikke blir skadet.
Enig!

Han må få sjansen til å drite seg ut på landslaget.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:46 pm Boomers = 40-50 åringer
Og disse er nok største kundegruppen til Viasat og TV2.
40-50-åringer er Gen X.

Boomers er 60-80 nå. De som er født sånn ca de to første tiårene etter andre verdenskrig. Kommer fra babyboomet like etter krigen.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:46 pm
Boomers = 40-50 åringer
Og disse er nok største kundegruppen til Viasat og TV2.
Det er antagelig ikke oss "boomers" dette bråket før kampen var ment for

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

tomi skrev: lør jun 10, 2023 9:51 pm
Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:46 pm Boomers = 40-50 åringer
Og disse er nok største kundegruppen til Viasat og TV2.
40-50-åringer er Gen X.

Boomers er 60-80 nå. De som er født sånn ca de to første tiårene etter andre verdenskrig. Kommer fra babyboomet like etter krigen.
Stemmer opprinnelig, men kidza i dag kaller 50 åringer for Boomer.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Håper på mer trøkk i 2. Var litt CL-finalen i 2019 vibber over dette, mao ikke all verden

pigg

Legg inn av pigg »

Enzino skrev: lør jun 10, 2023 9:50 pm Inter har klart å fighte City ut av stilen så langt.

Men nesten som det virker som om kanonformen City var i da de fortsatt måtte vinne alle kamper, da de vant en haug på rad i PL og gruset Real og Bayern, har fått seg en svekkelse.

De så absolutt ikke umenneskelige ut i FA-cup finalen mot ManU, og de tapte jo poeng mot både Brentford og Brighton da PL var sikret.
Du har rett. City har duppet ned. Vi får bare håpe at de har nok bensin igjen på tanken til å slå en tross alt overkommelig motstander.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:46 pm
kytec skrev: lør jun 10, 2023 9:45 pm
Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:44 pm
Det å kjøpe alle disse tv-pakkene som en person i 20 årene som merker inflasjonen i samfunnet og økt klasseskille overalt, er uaktuelt. Hatt iptv i nesten 2 år, aldri vært mer fornøyd. TV er scam, skal ikke støtte bransjen med én krone mer enn jeg burde. Du er jo en boomer hvis du betaler 1500kr for tv i mnd og konsumerer alt rått.
Trodde boomer hadde noe med alder å gjøre, men enig folk som betaler 1500 spenn i mnd for TV-biler er idioter, rike idioter.
Boomers = 40-50 åringer
Og disse er nok største kundegruppen til Viasat og TV2.
Internett sier: Boomers II (a/k/a Generation Jones)* 1955 – 1964 59 – 68 år.

Den dodget jeg grrrrrreit.

Saturn

Legg inn av Saturn »

pigg skrev: lør jun 10, 2023 9:48 pm Får assosiasjoner tilbake til EM-finalen mellom England og Italia. Alle trodde det skulle bli grei plankekjøring for engelskmennene, men den gang ei. Er vi vitne til det samme her?
Trodde "alle" det? Hvis jeg husker riktig var vel Italia knepne favoritter i den finalen, og ble av mange spådd å levere i EM før turneringen startet.
Hvis man derimot tror at alt det norsk/engelsk media mener er mest objektivt riktig, vel… heldigvis blir ikke italienere/spanjoler påvirket av slik type propaganda piss.

Norsk tipping kjører 6 i odds på Inter, selv mener jeg det er nærmere 3.
Sist redigert av Saturn den lør jun 10, 2023 9:58 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:44 pm
ehall skrev: lør jun 10, 2023 9:38 pm
Saturn skrev: lør jun 10, 2023 9:35 pm

1080p på IPTV holder i massevis for min del.
Og boomer-sentral. Her er det mange fremmedord for min del :). Men skjønner at det handler om oppløsning, vet bare ikke det tekniske.
Det å kjøpe alle disse tv-pakkene som en person i 20 årene som merker inflasjonen i samfunnet og økt klasseskille overalt, er uaktuelt. Hatt iptv i nesten 2 år, aldri vært mer fornøyd. TV er scam, skal ikke støtte bransjen med én krone mer enn jeg burde. Du er jo en boomer hvis du betaler 1500kr for tv i mnd og konsumerer alt rått.
Hvis en boomer er en som betaler 1500 for å se på tv, er jeg ikke det. Jeg betaler 600 for tv som jeg alltid har hatt og betalt for i alle år, ingen forandring med internett. Eneste er at jeg tar opp på nett isteden for på VHS kassetter. Skulle gjerne hatt iptv, har hoppet på et TV2 tilbud for å se på Vålerenga på bortekampene men den utgår snart. Så jeg betaler for noe streaming . Du må gjerne sende meg en privat melding med iptv tips. Finnes så mye der ute at jeg må vite at noe er ok før jeg hopper på.

Visa

Legg inn av Visa »

Møkkareklame

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Ikke så lett å skjønne hvordan Inter skal score. De forsvarer seg veldig godt, men har ikke veldig mye å by på fremover.

0-0 og straffer?

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Enzino skrev: lør jun 10, 2023 9:58 pm Ikke så lett å skjønne hvordan Inter skal score. De forsvarer seg veldig godt, men har ikke veldig mye å by på fremover.

0-0 og straffer?
Kanskje Lukaku blir løsningen utover i andreomgang.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

stc887 skrev: lør jun 10, 2023 9:46 pm
GatlingGun skrev: lør jun 10, 2023 9:42 pm Helvetes italienere og det jukset der.
Pfft, hadde landslaget gjort det samme og vi kommet til et mesterskap på å være like kyniske hadde vi elsket det.
Aldri. Snakk for deg selv.

Visa

Legg inn av Visa »

ehall skrev: lør jun 10, 2023 9:59 pm
stc887 skrev: lør jun 10, 2023 9:46 pm
GatlingGun skrev: lør jun 10, 2023 9:42 pm Helvetes italienere og det jukset der.
Pfft, hadde landslaget gjort det samme og vi kommet til et mesterskap på å være like kyniske hadde vi elsket det.
Aldri. Snakk for deg selv.
Jeg hadde elsket det

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Gjest. Klarer vi å holde oss våkne i andre omgang?

taknina

Legg inn av taknina »

Rensenbrink82 skrev: lør jun 10, 2023 9:53 pm Håper på mer trøkk i 2. Var litt CL-finalen i 2019 vibber over dette, mao ikke all verden
Godt motspill samt at det blir spilt for mye på fot på møtende spillere som stopper all rytme og for lite fremadrettede bevegelser og ballen i rom foran spillere.

Ble gjort en gang og da ble det en halvsjanse.

Samt Grealish like etterpå som han burde klart å distribuert bedre

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

nottimagiche skrev: lør jun 10, 2023 9:49 pm City har til og med plastikksupportere. Søren meg ikke en lyd fra de rosa i lyseblått.
Akkurat som stort sett hele PL har blitt dessverre. Finnes vel ikke en toppdivisjon i Europa med dårligere supporterkultur.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

pigg skrev: lør jun 10, 2023 9:54 pm
Enzino skrev: lør jun 10, 2023 9:50 pm Inter har klart å fighte City ut av stilen så langt.

Men nesten som det virker som om kanonformen City var i da de fortsatt måtte vinne alle kamper, da de vant en haug på rad i PL og gruset Real og Bayern, har fått seg en svekkelse.

De så absolutt ikke umenneskelige ut i FA-cup finalen mot ManU, og de tapte jo poeng mot både Brentford og Brighton da PL var sikret.
Du har rett. City har duppet ned. Vi får bare håpe at de har nok bensin igjen på tanken til å slå en tross alt overkommelig motstander.
DU får gjerne håpe, men fotballsupportere flest håper naturligvis at City driter seg ut slik at Inter vinner denne finalen.

pigg

Legg inn av pigg »

Visa skrev: lør jun 10, 2023 10:01 pm
ehall skrev: lør jun 10, 2023 9:59 pm
stc887 skrev: lør jun 10, 2023 9:46 pm

Pfft, hadde landslaget gjort det samme og vi kommet til et mesterskap på å være like kyniske hadde vi elsket det.
Aldri. Snakk for deg selv.
Jeg hadde elsket det
Etter å ha vært mesterskapsløs i over to tiår, så hadde jeg applaudert om Norge hadde drept noen for å komme videre.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Vil ha Haaland hattrick

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Enzino skrev: lør jun 10, 2023 9:58 pm Ikke så lett å skjønne hvordan Inter skal score. De forsvarer seg veldig godt, men har ikke veldig mye å by på fremover.

0-0 og straffer?
Fasiten er jo sel sagt Barella.

(Bare ikke spør hvordan)

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Har dommerne begynt å blåse igjen for at spillere ligger og spreller?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»