CL finale Manchester City vs Inter Milan

Svar
Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Re: CL finale Manchester City vs Inter Milan

Legg inn av greyserpent »

Landsem skrev: lør jun 10, 2023 11:19 pm
Saliph skrev: lør jun 10, 2023 11:15 pm
Landsem skrev: lør jun 10, 2023 11:10 pm

Bayern hadde vel en i stanga+ en i tverrliggern i den finalen
United hadde høyere xG enn Bayern i 1999-finalen.

Bilde

https://www.independent.co.uk/sport/foo ... 28266.html
Det var før united utlignet kunne fort vært 2-0 og så skulle ikke bayern tatt ut Lothar Matteus
Når burde man slutte å telle målsjanser da? For at xG skal gi det riktige bilde, slik du ser det?

Bayern var langt fra så overlegne i den kampen som flere skal ha det til.

eppaen

Legg inn av eppaen »

taknina skrev: søn jun 11, 2023 3:25 pm Folk som har hengt seg opp i ei mening ut fra eget ståsted og null interesse av å se saken i ett større perspektiv og som en vet hadde hatt andre og har andre meninger om det gjaldt sitt eget lag er som stiften som henger seg opp på LPen i gamle dager og en fikk ett tre sekunds repeterende del av sangen til en skubbet stiften videre.

Alså intet å legge vekt på å ta seriøst.
Hæ? Se saken fra et større perspektiv? Hvilket da?!

taknina

Legg inn av taknina »

eppaen skrev: søn jun 11, 2023 5:54 pm
taknina skrev: søn jun 11, 2023 3:25 pm Folk som har hengt seg opp i ei mening ut fra eget ståsted og null interesse av å se saken i ett større perspektiv og som en vet hadde hatt andre og har andre meninger om det gjaldt sitt eget lag er som stiften som henger seg opp på LPen i gamle dager og en fikk ett tre sekunds repeterende del av sangen til en skubbet stiften videre.

Alså intet å legge vekt på å ta seriøst.
Hæ? Se saken fra et større perspektiv? Hvilket da?!
Ett videre, bredere perspektiv blir vl mer riktig ja.

. Skal en diskutere med noen så må en faktisk sette seg inn i tankesettet og grunnen til tankesettet hos den en diskuterer med.

Som eksempelvis norske politikkere gjorde før i gamle dager og debattene på TV var hjerneføde.

Nå lytter de knapt på motargument og har bare tanker om hva de selv skal si og prøver å kvele motstanders resonement.

Men nå må jeg fortsette å lese på Agatha Cristies Det tause vitnet og kapitellet En neger i vedstabelen.

Thomas

Legg inn av Thomas »

greyserpent skrev: søn jun 11, 2023 12:06 pm
Thomas skrev: søn jun 11, 2023 11:54 am
ehall skrev: lør jun 10, 2023 11:26 pm

Ingen seriøse og oppegående personer har et slikt kvalmende profilbilde. Jævla voldsromantiker Men typisk for hvordan United fremsto som et voldelig fotballlag.
Vi snakker her om den kanskje bitreste og sureste Man Utd supporteren som er produsert.
Misunnelsen og hatet ligger kjukt utapå dette stusselige individet. Matsska 2.0
:lol: :lol:
Er du en sånn som skal drive med å påpeke rettskriving kjukken? Nei beklager, tjukken

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Thomas skrev: søn jun 11, 2023 6:46 pm
greyserpent skrev: søn jun 11, 2023 12:06 pm
Thomas skrev: søn jun 11, 2023 11:54 am

Vi snakker her om den kanskje bitreste og sureste Man Utd supporteren som er produsert.
Misunnelsen og hatet ligger kjukt utapå dette stusselige individet. Matsska 2.0
:lol: :lol:
Er du en sånn som skal drive med å påpeke rettskriving kjukken? Nei beklager, tjukken
Bare til brødhuer.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 1:08 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 12:50 pm
taknina skrev: søn jun 11, 2023 12:28 pm

Men nå var det vel ikke sportslige prestasjoner som ble diskutert. For gjør en det så er vel fotballspillere på ett generell basis satt alt for høyt.

Her snakket en vel primært kjendisfaktor world Wide.
Korrekt.

Men også sportslige prestasjoner spiller inn.

Hvor mange profesjonelle fotballspillere er det i verden? Ca 130.000

Hvos mange profesjonelle tennisspillere er det? Ca 3000

Hvor mange profesjonelle golfspillere er det? Ca 5000

Av de 130.000 profesjonelle fotballspillerne drømmer vel de aller fleste om å bli toppscorer i PL og CL og å løfte CL-trofeet. Men det er forsvinnende få som greier det.

Så Haalands kjendisfaktor rundt på kloden er enorm. I tillegg er prestasjonene hans out of this world. Uten at jeg vil snakke ned Ruud og Hovland som jeg har stor respekt for.
--- Nåja,Håland har fått dette servert på en helt annen måte enn Ruud og Hovland. Det er som at Ruud skulle spilt mot motstandere som bare fikk lov til å bruke racketer i tre og Hovlands motstandere brukte golfkøllene til Harry Vardon.
Håland var imponerende i Dortmund, nå gjør han bare som forventet. Men det er lett å bli sveiseblind fordi han er norsk.

Hæ? Hva i all verden er dette for noe fyllerør? Må jo ha vært på nachspiel eller noe med Matsska.

startelver

Legg inn av startelver »

Alvarez hadde kanskje hatt bedre forutsetninger til å få til noe i finalen. Blir spennene å se neste sesong.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- City & Co har drept fotballen, mener Saltvedt
https://www.nrk.no/sport/fotballen-er-dod-1.16441848

Champis

Legg inn av Champis »

ElChivato skrev: søn jun 11, 2023 12:21 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 12:01 pm
taknina skrev: søn jun 11, 2023 8:13 am

Det er nok heller bitterheten og forsøk på nedsnakking av prestasjon med det til følge at en selv havner i spagaten som snakker.
Jeg lo godt av den kommentaren. Hovland og Ruud er gode i sine idretter. Og jeg er glad Norge greier å få frem gode utøvere i store idretter, ikke bare vintersport. Jeg heier på Ruud i ettermiddag.

Men Haaland er Norges klart største idrettsutøver på verdensbasis. Men trenger ikke like verken han eller klubben han spiller på for å anerkjenne det.

Det blir litt som amerikanere som tror Super Bowl er verdens største idrettsarrangement. Og så viser det seg at resten av verden i stor grad gir blaffen.
Resten av verden vet ikke om golf eller tennis??
Dette er kanskje, sammen med løping, de idrettene det er vanskeligst å komme til topps i. Det er individuelle idretter hvor nåløyet er så trangt at ingenting kan måle seg.
Håland er del av et fotballag og har et par ekstreme ferdigheter som gjør at han scorer mål. Han er ikke i nærheten av Jakob Ingebrigtsen, Hovland eller Ruud når det kommer til prestasjoner.

Hahaha :lol: :lol: Ikke i nærheten av Ingebrigtsen, Hovland eller Ruud når det kommer til prestasjoner?? Hva i huleste har du røyka?? Du må gjerne mene at de andre er bedre, men "ikke i nærheten"?? I så fall må du mene at fotball er en nisje-idrett på verdensbasis, på nivå med curling. For i min verden, så er selvsagt en av verdens beste fotballspillere på nivå med de beste i golf, tennis og løping når det gjelder prestasjoner. Det e rfaktisk helt ufattelig hvor lite kunnskap folk har om det nivået Haaland leverer på! Det er så spinnvilt nivå, så de fleste fatter ikke hvor enormt det han gjør faktisk er! Kommer til å bli sett på som en av de aller største idrettsmennene i Norge gjennom tidene i minst et par hundre år framover.

Champis

Legg inn av Champis »

TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 1:08 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 12:50 pm
taknina skrev: søn jun 11, 2023 12:28 pm

Men nå var det vel ikke sportslige prestasjoner som ble diskutert. For gjør en det så er vel fotballspillere på ett generell basis satt alt for høyt.

Her snakket en vel primært kjendisfaktor world Wide.
Korrekt.

Men også sportslige prestasjoner spiller inn.

Hvor mange profesjonelle fotballspillere er det i verden? Ca 130.000

Hvos mange profesjonelle tennisspillere er det? Ca 3000

Hvor mange profesjonelle golfspillere er det? Ca 5000

Av de 130.000 profesjonelle fotballspillerne drømmer vel de aller fleste om å bli toppscorer i PL og CL og å løfte CL-trofeet. Men det er forsvinnende få som greier det.

Så Haalands kjendisfaktor rundt på kloden er enorm. I tillegg er prestasjonene hans out of this world. Uten at jeg vil snakke ned Ruud og Hovland som jeg har stor respekt for.
--- Nåja,Håland har fått dette servert på en helt annen måte enn Ruud og Hovland. Det er som at Ruud skulle spilt mot motstandere som bare fikk lov til å bruke racketer i tre og Hovlands motstandere brukte golfkøllene til Harry Vardon.
Håland var imponerende i Dortmund, nå gjør han bare som forventet. Men det er lett å bli sveiseblind fordi han er norsk.

Hæ???

Det er så useriøst, det du kommer med, at jeg blir helt sjokkert! Sammenligningen din er så dårlig at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne...

Haaland gjør som forventet??? Hadde du spurt 1000 mennesker før sesongen om hva de forventet av Haaland, så hadde under 50 personer svart noe i nærheten av det han faktisk har levert. Så du forventet altså at Haaland skulle være en av verdens beste spillere i år og sette nye rekorder i PL? Interessant...

Jepp, det er en hel haug av de som blir sveiseblinde fordi han er norsk - akkurat som deg! Vanvittig mange der ute som nedgraderer prestasjonene hans enormt kun fordi man tror at det ikke kan være sånn at en norsk spiller kan prestere såpass bra. Det er blitt en sånn greie blant norske fotball-supportere - sannsynligvis fordi man tror at man framstår med mer kunnskap og kompetanse, fordi man liksom ikke blir styrt av følelser, populisme og patriotisme. Det er en folkesykdom.

Champis

Legg inn av Champis »

TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 8:28 pm --- City & Co har drept fotballen, mener Saltvedt
https://www.nrk.no/sport/fotballen-er-dod-1.16441848

Da regner jeg med at Saltvedt har sett sin siste fotballkamp, siden han mener at sporten er død.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Champis skrev: man jun 12, 2023 12:33 am
TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 8:28 pm --- City & Co har drept fotballen, mener Saltvedt
https://www.nrk.no/sport/fotballen-er-dod-1.16441848

Da regner jeg med at Saltvedt har sett sin siste fotballkamp, siden han mener at sporten er død.
--- Nei,for han avslutter jo med;
Fotballen er død. Leve den nye fotballen.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Champis skrev: man jun 12, 2023 12:33 am
TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 8:28 pm --- City & Co har drept fotballen, mener Saltvedt
https://www.nrk.no/sport/fotballen-er-dod-1.16441848

Da regner jeg med at Saltvedt har sett sin siste fotballkamp, siden han mener at sporten er død.
Du gjør deg dum håper jeg? At City setter de siste spikrene i kisten for den engelske fotball interessen for mange er vel fryktelig enkelt å forstå?

Det finnes jo ikke moro det som skjer.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Champis skrev: man jun 12, 2023 12:29 am
TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 1:08 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 11, 2023 12:50 pm

Korrekt.

Men også sportslige prestasjoner spiller inn.

Hvor mange profesjonelle fotballspillere er det i verden? Ca 130.000

Hvos mange profesjonelle tennisspillere er det? Ca 3000

Hvor mange profesjonelle golfspillere er det? Ca 5000

Av de 130.000 profesjonelle fotballspillerne drømmer vel de aller fleste om å bli toppscorer i PL og CL og å løfte CL-trofeet. Men det er forsvinnende få som greier det.

Så Haalands kjendisfaktor rundt på kloden er enorm. I tillegg er prestasjonene hans out of this world. Uten at jeg vil snakke ned Ruud og Hovland som jeg har stor respekt for.
--- Nåja,Håland har fått dette servert på en helt annen måte enn Ruud og Hovland. Det er som at Ruud skulle spilt mot motstandere som bare fikk lov til å bruke racketer i tre og Hovlands motstandere brukte golfkøllene til Harry Vardon.
Håland var imponerende i Dortmund, nå gjør han bare som forventet. Men det er lett å bli sveiseblind fordi han er norsk.

Hæ???

Det er så useriøst, det du kommer med, at jeg blir helt sjokkert! Sammenligningen din er så dårlig at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne...

Haaland gjør som forventet??? Hadde du spurt 1000 mennesker før sesongen om hva de forventet av Haaland, så hadde under 50 personer svart noe i nærheten av det han faktisk har levert. Så du forventet altså at Haaland skulle være en av verdens beste spillere i år og sette nye rekorder i PL? Interessant...

Jepp, det er en hel haug av de som blir sveiseblinde fordi han er norsk - akkurat som deg! Vanvittig mange der ute som nedgraderer prestasjonene hans enormt kun fordi man tror at det ikke kan være sånn at en norsk spiller kan prestere såpass bra. Det er blitt en sånn greie blant norske fotball-supportere - sannsynligvis fordi man tror at man framstår med mer kunnskap og kompetanse, fordi man liksom ikke blir styrt av følelser, populisme og patriotisme. Det er en folkesykdom.
--- Om jeg hadde spurt 1000 mennesker som var uinteressert i fotball så hadde jeg nok fått dette svaret ja.
Men at Håland skulle bli toppscorer, vinne PL,FA og CL med City? Nei,det er faktisk ikke så overraskende selv om han er norsk. Han kunne vært fra Uganda og jeg hadde forventet det samme.
Håland var i ingen Solskjær som ble hentet fra norsk seriefotball,han var en av de aller mest ettertraktede spissene/spillerne i verden FØR han kom til City. Som sagt; den han presterte for Dortmund er mere imponerende enn det han har gjort nå.
Hadde han prestert dette for Arsenal, United, Spurs,Liverpool eller Villa så hadde jeg blitt imponert men for City? Et lag som bøtter inn mål uten en Håland og som er gjennomsyret av økonomisk dop? Nope.
Holder Håland seg skadefri så bøtter han inn over 40 mål neste sesong etter City har oppgradert med en verdensspiller eller tre i løpet av sommeren. Det blir som forventet det også.

taknina

Legg inn av taknina »

Det er tydelig at enkelte ikke forstår dynamikken og psykologien i toppidrett tinærmelsesvis godt nok .

City vinner ikke serien neste år. Om de gjør det er det den største prestasjonen i Citys historie.

På samme måte som det er om Arsenal gjentar andreplassen eller bedre.

Selv to mastermind som PEP og ARTETA har nærmest umulige oppgaver å nullstille etter sånne utladninger som denne sesongen har vært med oppnåelse av mål.

At enkelte ikke skjønner dette som aktører fra tribune eller skjerm er vel greit nok men rart når en bruker så mye tid på fotball.

United, Chelsea og Liverpool, Tottenham eksempelvis stiller på startstek med i helt anna tilnærming . Samenlignbart med normal oppvarming foran løp og vanlige prosedyrer i hodet for rett tenning,

Opp mot å starte direkte på nytt løp etter seier i foregående.

Det er jo dette som gjør de store mestrene som SAF i United og Eggen i Rosenborg sine prestasjoner i sine lag så utrolige

Deres evner til å nullstille og forbedre litt ett produkt som virker nærmest perfekt men som DE vet må bli litt bedre ved neste korsvei

At enkelte drar frem disses økonomiske fordeler fremfor andre lag forstår for lite av marginalidretten fotball på dette nivået er min påstand.

På samme måten som all denne namedroppingen av enkeltspillere i ei lagsymbiose som selvsagt ikke er overførbart i ei anna ei nærmest som ei naturlov.

Det er manageren som må ha evne til å forme dette produktet, spilleren til å fungere i sin lagintensjon gitt av manageren

. Skolere ham der, om spilleren da faktisk er fotballintelligent nok til å la seg skolere til sin spesiffike jobb gitt sitt naturlige talent.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

At du setter spørsmålstegn med andres forståelse av noe som helst er noe av det dummeste jeg bevitner.

Og slutt å fornærme, spesielt Eggen, andre store og ærlige managere med PEP som villig og vitende er med på tidenes største sportsvaskings -og jukse prosjekt.
At fyren er en dyktig manager vet alle, men hjelpe meg så han drar sitt eget navn og rykte ned i søla sammen med det lyseblå jukseprosjektet.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

And yet, of course, there is another game here. City’s victory means this was also a day when football changed in a very basic sense. For the first time the world’s premier club competition was won by a nation‑state team. The most powerful, most successful club in the world is now owned, funded and run as a public relations glove puppet by a repressive nation state.
Those who watch and consume this sport don’t have to care about any of this It’s not the end of anything just yet. The cartel will survive. Barcelona and Real Madrid have mortgaged the future to keep up with the present. Those good old boys will still be drinking whisky and rye. In any case footballing success has never really been pure. Every club era is built out of ruthlessness, money and egomaniacal owners.

This, though, is something new, a club era built instead from state power and the hands of an anti‑democratic state, a machinery that is, by its nature, not soft or benevolent or free of collateral baggage.

There is no need to run through the human rights record of City’s owners. Repressive laws and the crushing of free speech, war crimes and “black sites” in Yemen, a conflict for which the UK continues to supply arms. How about the arbitrary detention and deportation of 375 African migrant workers not so long ago, seized from their homes “on the basis of skin colour”, locked up, subjected to degrading treatment without any form of process, according to a Amnesty International report. One Nigerian worker reported being handcuffed in her night clothes and sexually assaulted by police before being taken to a prison camp. As she complained, the police officers simply said: ‘Emirates give. Emirates take.’”

And yes, nobody really wants to talk about this. The football is on. And these are, after all, the sports pages. But the fact is the people making this part of the football chat are not journalists, haters or Manchester United fans. The people making us talk about this are the government of Abu Dhabi, who insist on pushing sport as their personal publicity megaphone, source of soft structural power, wealth extraction, and reverse‑colonial interest in biddable post-industrial cities.

https://www.theguardian.com/football/bl ... n-football

Champis

Legg inn av Champis »

TerryMcDermott skrev: man jun 12, 2023 7:51 am
Champis skrev: man jun 12, 2023 12:33 am
TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 8:28 pm --- City & Co har drept fotballen, mener Saltvedt
https://www.nrk.no/sport/fotballen-er-dod-1.16441848

Da regner jeg med at Saltvedt har sett sin siste fotballkamp, siden han mener at sporten er død.
--- Nei,for han avslutter jo med;
Fotballen er død. Leve den nye fotballen.

Ok, han får holde seg til breddefotballen da.

Champis

Legg inn av Champis »

Kjøttpuck_1977 skrev: man jun 12, 2023 8:01 am
Champis skrev: man jun 12, 2023 12:33 am
TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 8:28 pm --- City & Co har drept fotballen, mener Saltvedt
https://www.nrk.no/sport/fotballen-er-dod-1.16441848

Da regner jeg med at Saltvedt har sett sin siste fotballkamp, siden han mener at sporten er død.
Du gjør deg dum håper jeg? At City setter de siste spikrene i kisten for den engelske fotball interessen for mange er vel fryktelig enkelt å forstå?

Det finnes jo ikke moro det som skjer.

Nettopp, så da regner jeg med at Saltvedt har sett sin siste PL-kamp.

Champis

Legg inn av Champis »

TerryMcDermott skrev: man jun 12, 2023 8:04 am
Champis skrev: man jun 12, 2023 12:29 am
TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 1:08 pm

--- Nåja,Håland har fått dette servert på en helt annen måte enn Ruud og Hovland. Det er som at Ruud skulle spilt mot motstandere som bare fikk lov til å bruke racketer i tre og Hovlands motstandere brukte golfkøllene til Harry Vardon.
Håland var imponerende i Dortmund, nå gjør han bare som forventet. Men det er lett å bli sveiseblind fordi han er norsk.

Hæ???

Det er så useriøst, det du kommer med, at jeg blir helt sjokkert! Sammenligningen din er så dårlig at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne...

Haaland gjør som forventet??? Hadde du spurt 1000 mennesker før sesongen om hva de forventet av Haaland, så hadde under 50 personer svart noe i nærheten av det han faktisk har levert. Så du forventet altså at Haaland skulle være en av verdens beste spillere i år og sette nye rekorder i PL? Interessant...

Jepp, det er en hel haug av de som blir sveiseblinde fordi han er norsk - akkurat som deg! Vanvittig mange der ute som nedgraderer prestasjonene hans enormt kun fordi man tror at det ikke kan være sånn at en norsk spiller kan prestere såpass bra. Det er blitt en sånn greie blant norske fotball-supportere - sannsynligvis fordi man tror at man framstår med mer kunnskap og kompetanse, fordi man liksom ikke blir styrt av følelser, populisme og patriotisme. Det er en folkesykdom.
--- Om jeg hadde spurt 1000 mennesker som var uinteressert i fotball så hadde jeg nok fått dette svaret ja.
Men at Håland skulle bli toppscorer, vinne PL,FA og CL med City? Nei,det er faktisk ikke så overraskende selv om han er norsk. Han kunne vært fra Uganda og jeg hadde forventet det samme.
Håland var i ingen Solskjær som ble hentet fra norsk seriefotball,han var en av de aller mest ettertraktede spissene/spillerne i verden FØR han kom til City. Som sagt; den han presterte for Dortmund er mere imponerende enn det han har gjort nå.
Hadde han prestert dette for Arsenal, United, Spurs,Liverpool eller Villa så hadde jeg blitt imponert men for City? Et lag som bøtter inn mål uten en Håland og som er gjennomsyret av økonomisk dop? Nope.
Holder Håland seg skadefri så bøtter han inn over 40 mål neste sesong etter City har oppgradert med en verdensspiller eller tre i løpet av sommeren. Det blir som forventet det også.

Haha, når det er så åpenbart forsøk på trolling, så blir det bare komisk :lol:

Det var absolutt INGEN som forventet dette før sesongen, og ikke du heller. Så enkelt er det. Og nei, ingen fra Uganda hadde scoret mer enn 10 mål for City denne sesongen. Hvis dette er så enkelt, så er det rart at ingen i PL-historien har gjort dette tidligere for noen lag som har vært såpass overlegne.

Jeg forstår at du ikke har peiling på fotball. Det er ikke sånn at penger automatisk gjør et lag bedre. O et lag kan kun ha 11 spillere på banen samtidig, og de skal fungere sammen. Det er ikke sånn at det finnes 11 spillere på jorda som er på et helt annet nivå enn resten. Det er ganske jevnt blant de 100-200 beste spillerne, og én klubb kan ikke ha alle disse. Hvis du tror at det er automatikk i at City henter et par gode spillere, så blir de enda bedre neste år - da avslører du rett og slett at du har null peiling på fotball og ikke har fulgt med i fotballverdenen gjennom din levetid. Hvis Haaland scorer 40 mål i PL neste år, så er det sensasjonelt. Og i så fall blir det vanskelig å komme utenom han som verdens beste spiller.

Kverulanten

Legg inn av Kverulanten »

Kjøttpuck_1977 skrev: man jun 12, 2023 8:01 am
Champis skrev: man jun 12, 2023 12:33 am
TerryMcDermott skrev: søn jun 11, 2023 8:28 pm --- City & Co har drept fotballen, mener Saltvedt
https://www.nrk.no/sport/fotballen-er-dod-1.16441848

Da regner jeg med at Saltvedt har sett sin siste fotballkamp, siden han mener at sporten er død.
Du gjør deg dum håper jeg? At City setter de siste spikrene i kisten for den engelske fotball interessen for mange er vel fryktelig enkelt å forstå?

Det finnes jo ikke moro det som skjer.
Nei, det er selvsagt ikke moro lenger når klubbene med de gamle pengefordelene ikke får lov til å dominere lenger.

lund

Legg inn av lund »

Leser for øvrig at Guardiola etter sigende forsvinner fra City om 2 år når kontrakten går ut. Da er nok Citys dominans over tenker jeg. (Og kanskje Newcastles har startet).

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Kverulanten skrev: man jun 12, 2023 12:37 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: man jun 12, 2023 8:01 am
Champis skrev: man jun 12, 2023 12:33 am


Da regner jeg med at Saltvedt har sett sin siste fotballkamp, siden han mener at sporten er død.
Du gjør deg dum håper jeg? At City setter de siste spikrene i kisten for den engelske fotball interessen for mange er vel fryktelig enkelt å forstå?

Det finnes jo ikke moro det som skjer.
Nei, det er selvsagt ikke moro lenger når klubbene med de gamle pengefordelene ikke får lov til å dominere lenger.
Give me a fucking break. Når man enten er så dum at man ikke skjønner det åpenbare eller prøver å late som at man er så dum så bare la det være ikke sant?

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Champis skrev: man jun 12, 2023 12:29 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: man jun 12, 2023 8:01 am
Champis skrev: man jun 12, 2023 12:33 am


Da regner jeg med at Saltvedt har sett sin siste fotballkamp, siden han mener at sporten er død.
Du gjør deg dum håper jeg? At City setter de siste spikrene i kisten for den engelske fotball interessen for mange er vel fryktelig enkelt å forstå?

Det finnes jo ikke moro det som skjer.

Nettopp, så da regner jeg med at Saltvedt har sett sin siste PL-kamp.
Sier jo nok om deg at det er Saltvedt som er problemet her. Men husker jo deg egentlig ganske godt; ikke City supporteren som har tatt det som sin oppgave å forsvare svineriet på anonyme diskusjonsforum. Type. Get a life.

taknina

Legg inn av taknina »

Kjøttpuck_1977 skrev: man jun 12, 2023 9:52 am At du setter spørsmålstegn med andres forståelse av noe som helst er noe av det dummeste jeg bevitner.

Og slutt å fornærme, spesielt Eggen, andre store og ærlige managere med PEP som villig og vitende er med på tidenes største sportsvaskings -og jukse prosjekt.
At fyren er en dyktig manager vet alle, men hjelpe meg så han drar sitt eget navn og rykte ned i søla sammen med det lyseblå jukseprosjektet.
Og det lar jeg selvsagt la bli de mening og respekterer det uten å prøve å idiotforklare det eller på annen måte prøve å nedsnakke deg.

For like lite som du kjenner min fotballhistorikk kjenner jeg til din og starter aldri å synse om noe jeg ikke vet.

At noen ikke ønsker å forstå når det blir dratt linjer på generellt grunnlag er veldig vanskelig å gardere seg mot. Ja nærmest umulig og i den fella går vi nok gjerne alle tid om annet.

taknina

Legg inn av taknina »

Kverulanten skrev: man jun 12, 2023 12:37 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: man jun 12, 2023 8:01 am
Champis skrev: man jun 12, 2023 12:33 am


Da regner jeg med at Saltvedt har sett sin siste fotballkamp, siden han mener at sporten er død.
Du gjør deg dum håper jeg? At City setter de siste spikrene i kisten for den engelske fotball interessen for mange er vel fryktelig enkelt å forstå?

Det finnes jo ikke moro det som skjer.
Nei, det er selvsagt ikke moro lenger når klubbene med de gamle pengefordelene ikke får lov til å dominere lenger.
Det er jo dette som er saken i det berømte nøtteskallet.

Thomas

Legg inn av Thomas »

greyserpent skrev: søn jun 11, 2023 7:20 pm
Thomas skrev: søn jun 11, 2023 6:46 pm
greyserpent skrev: søn jun 11, 2023 12:06 pm

:lol: :lol:
Er du en sånn som skal drive med å påpeke rettskriving kjukken? Nei beklager, tjukken
Bare til brødhuer.
Lite er så søtt som anonyme tøffinger bak tastaturet.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Det er i alle fall godt at seieren betydde så mye for den lidenskapelige City-gjengen:


Sjekk den euforien!

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Stort for Abu Dhabi det der.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »



«City har flest lokale supportere i Manchester by»

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»