CL finale Manchester City vs Inter Milan

Svar
FranciscoM

Re: CL finale Manchester City vs Inter Milan

Legg inn av FranciscoM »

Saliph skrev: lør jun 10, 2023 7:42 pm En europeisk gigant mot en liten pisseklubb. Og pisseklubben er soleklar favoritt grunnet jukset til Abu Dhabi.

Tenker jeg står over.
Vi slipper altså at du troller for harde livet i kamptråden i kveld? Herlig!

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

vidar skrev: lør jun 10, 2023 7:44 pm Kjøper Inter-drakt med Human Rights på ryggen om de vinner
Produsert i Kina av slavearbeidere antar jeg?

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Brann i nærheten av stadion. Muligens ikke noe direkte fare (farlig røyk og slikt) for de på stadion, men vistnok endel som står stille i trafikk pga. dette.

Saliph

Legg inn av Saliph »

FranciscoM skrev: lør jun 10, 2023 7:57 pm
Saliph skrev: lør jun 10, 2023 7:42 pm En europeisk gigant mot en liten pisseklubb. Og pisseklubben er soleklar favoritt grunnet jukset til Abu Dhabi.

Tenker jeg står over.
Vi slipper altså at du troller for harde livet i kamptråden i kveld? Herlig!
Uff, det gjør så fryktelig vondt for deg at ikke alle runker like hardt til Brauten som du gjør.

Jeg håper virkelig du klarer å komme deg videre i livet snart, for det kan ikke være lett å ha det sånn.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

lsklars skrev: lør jun 10, 2023 7:55 pm
Skal han storme banen igjen etter pokalutdelingen?

Jage Haaland for en selfie?

lsklars

Legg inn av lsklars »

Chromeback skrev: lør jun 10, 2023 8:02 pm
lsklars skrev: lør jun 10, 2023 7:55 pm
Skal han storme banen igjen etter pokalutdelingen?

Jage Haaland for en selfie?
Må nesten regne med det, dessverre.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

LOL. Kommentatoren i studio sa akkurat "vi må snakke om elefanten i rommet". Var IKKE det man skulle tru!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

lsklars skrev: lør jun 10, 2023 8:02 pm
Chromeback skrev: lør jun 10, 2023 8:02 pm
lsklars skrev: lør jun 10, 2023 7:55 pm
Skal han storme banen igjen etter pokalutdelingen?

Jage Haaland for en selfie?
Må nesten regne med det, dessverre.
Huff.

Like stor kreftsvulst som eierskapet til City det der.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

ElChivato skrev: lør jun 10, 2023 2:46 pm Klart det blir fokus på jukset.
Det hadde det blitt om Lance Armstrong hadde stilt til start i Tour de France igjen også. «Kan vi ikke bare ha fokus på syklinga da gutter? Han sykler jo dritfort og er kjempeflink»
Nei. Han er gjennomdopa og slikt juks ødelegger idretten. Det er det samme med City. Da blir fokuset deretter, helt til svulsten er fjerna.
Er spillerne på City dopa? Brauten og? 

vidar

Legg inn av vidar »

FranciscoM skrev: lør jun 10, 2023 7:57 pm
vidar skrev: lør jun 10, 2023 7:44 pm Kjøper Inter-drakt med Human Rights på ryggen om de vinner
Produsert i Kina av slavearbeidere antar jeg?
Producto dè Peru

Saliph

Legg inn av Saliph »

kytec skrev: lør jun 10, 2023 8:09 pm
ElChivato skrev: lør jun 10, 2023 2:46 pm Klart det blir fokus på jukset.
Det hadde det blitt om Lance Armstrong hadde stilt til start i Tour de France igjen også. «Kan vi ikke bare ha fokus på syklinga da gutter? Han sykler jo dritfort og er kjempeflink»
Nei. Han er gjennomdopa og slikt juks ødelegger idretten. Det er det samme med City. Da blir fokuset deretter, helt til svulsten er fjerna.
Er spillerne på City dopa? Brauten og? 
Meget mulig. Pep Guardiola har en mildt sagt luguber historie hva gjelder prestasjonsfremmende midler.

Knax

Legg inn av Knax »

BT sin lineup for kvelden:

Bilde

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

VivaLV skrev: lør jun 10, 2023 7:59 pm Brann i nærheten av stadion. Muligens ikke noe direkte fare (farlig røyk og slikt) for de på stadion, men vistnok endel som står stille i trafikk pga. dette.
Det er vel det nærmeste Brann kommer en Champions League-finale.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

LeSorcier skrev: lør jun 10, 2023 2:58 pm
ElChivato skrev: lør jun 10, 2023 2:46 pm Klart det blir fokus på jukset.
Det hadde det blitt om Lance Armstrong hadde stilt til start i Tour de France igjen også. «Kan vi ikke bare ha fokus på syklinga da gutter? Han sykler jo dritfort og er kjempeflink»
Nei. Han er gjennomdopa og slikt juks ødelegger idretten. Det er det samme med City. Da blir fokuset deretter, helt til svulsten er fjerna.
Det var en fryd å følge med på TdF da Lance var på topp. Sykkelsporten har virkelig tapt seg i takt med at antidopingarbeidet har blitt bedre.
Helt enig, det er ingen profiler i dag, ingen som klarer å skille seg ut og gjøre syke ting på en etappe, la oss få dopet tilbake.

Mitt første møte med Armstrong var Oslo-VM i 93, tok Dag02 på slutten, gjorde dessverre det.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Saliph skrev: lør jun 10, 2023 8:01 pm
FranciscoM skrev: lør jun 10, 2023 7:57 pm
Saliph skrev: lør jun 10, 2023 7:42 pm En europeisk gigant mot en liten pisseklubb. Og pisseklubben er soleklar favoritt grunnet jukset til Abu Dhabi.

Tenker jeg står over.
Vi slipper altså at du troller for harde livet i kamptråden i kveld? Herlig!
Uff, det gjør så fryktelig vondt for deg at ikke alle runker like hardt til Brauten som du gjør.

Jeg håper virkelig du klarer å komme deg videre i livet snart, for det kan ikke være lett å ha det sånn.
Jeg har det nydelig, kompis. En nordmann kan vinne CL i kveld!

pigg

Legg inn av pigg »

City er elsket av millioner rundt omkring hele verden. En dag vil de være mer populær enn United, og vår egen Haaland vil bidra med sitt for å få det til å skje.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

pigg skrev: lør jun 10, 2023 7:17 pm Det er helt utrolig at folk lar eierskap ødelegge interessen og gleden for fotball.
Jepp, du kunne ikke brydd deg mindre om det så var putin personlig som eide klubben, arvet fra stalin som i sin tid stjal den fra hitler.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

lsklars skrev: lør jun 10, 2023 7:19 pmEr dere ladd
Ja.

Takk for at du tar deg bryet med å spørre.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Bra ellever City starter med. Ingen overtenking av Pep denne gang.

pigg

Legg inn av pigg »

kytec skrev: lør jun 10, 2023 8:22 pm
pigg skrev: lør jun 10, 2023 7:17 pm Det er helt utrolig at folk lar eierskap ødelegge interessen og gleden for fotball.
Jepp, du kunne ikke brydd deg mindre om det så var putin personlig som eide klubben, arvet fra stalin som i sin tid stjal den fra hitler.
Det har du helt rett i.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Saliph skrev: lør jun 10, 2023 8:01 pm
FranciscoM skrev: lør jun 10, 2023 7:57 pm
Saliph skrev: lør jun 10, 2023 7:42 pm En europeisk gigant mot en liten pisseklubb. Og pisseklubben er soleklar favoritt grunnet jukset til Abu Dhabi.

Tenker jeg står over.
Vi slipper altså at du troller for harde livet i kamptråden i kveld? Herlig!
Uff, det gjør så fryktelig vondt for deg at ikke alle runker like hardt til Brauten som du gjør.

Jeg håper virkelig du klarer å komme deg videre i livet snart, for det kan ikke være lett å ha det sånn.
Beefene mellom fotballsupportere er alltid legendariske, ha, ha, ha !!!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jeg og legenden @folkflesk ser kamp. Heia Inter!

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Jeg er ingen City-fan. Jeg har ikke engang et lag i England.
Men jeg merker meg hvor politiske mange PL-fans blir her inne når et lag plutselig vinner for mye. Skal ikke den etterforskningen få gå sin gang først?
Og lag heller en egen tråd om finanser.
Her er vel fotballen det skal fokuseres på? Ikke at en haug sofaslitere plutselig har blitt fotballfinansens Greta Tunberg?

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Hvor mange prosent/promille i Norge "hater" City egentlig. Eller er det kun noe få tusen twitterivrige fans som man hører mye om.
Holder med Liverpool, men vil aldri si jeg har hatet hverken United eller City eller andre lang for den saks skyld.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

BT Sport viser live bilder fra Bryne!

Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: lør jun 10, 2023 8:29 pm Jeg og legenden @folkflesk ser kamp. Heia Inter!
Kult å ikke være invitert da. Men for all del, kos dere.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Mine innlegg

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Interessert skrev: lør jun 10, 2023 8:30 pm Mine innlegg
Trådens beste bidrag så langt.

lsklars

Legg inn av lsklars »


lsklars

Legg inn av lsklars »

Interessert skrev: lør jun 10, 2023 8:30 pm Mine innlegg
Hvor mange enheter innabords?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»