Farmen 2021

Svar
Elgen
Innlegg: 3304

Re: Farmen 2021

Legg inn av Elgen »

Jeg vil heller ha ut Herman nå.
Bidrar lite -verken for oss eller de andre inne på gården.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Rob imponerer egentlig med det meste utenom arbeidsinnsats, selv om også den er blitt bedre.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

DenFelgen skrev: lør okt 09, 2021 6:58 pm
Haugzu skrev: lør okt 09, 2021 6:52 pm Brukt lørdagen til å se alle episodene, greit å benytte dagen på noe fornuftig. Rob er en irriterende klovn, men fin å ha med for å skape litt intriger. Herman er lat og døll, håper han ryker snart. Liker Heidi (den yngste av dem).
Tror ingen hadde savnet Herman om han røk ut, men han virker ikke som en stor konkurrent for de andre deltarne heller da
Helt enig. I kveldens episoder fremsto han særdeles usympatisk. Men det er vel slik sikkert meningen med Farmen er. At en skal finne noen en liker, og noen en ikke liker. I år er det ikke så ille, sett i forhold til enkelte tidligere år.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

En ting er at Rob gikk videre, han og Herman begynner å ødelegge Farmen for min del. BS at Rob jobber bedre, grunnlaget for sammenligningen er jo 0. Skjønner at de andre deltagerne begynner å bli mer enn irritert nå.

Men den store skandalen denne uken er at de fikk godkjent ukesoppdraget, det er så totalt bullshit. Osten var jo ikke i nærheten av å henge sammen, og det var mer enn pirk på alle andre oppgaver utenom skidressen.

Gleder meg til de faktisk begynner å slite med mat der inne.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Kjell nekter å snakke med Rob, og på finalefesten gikk han rett forbi uten å hilse og ville heller ikke stille til intervju sammen med ham. Jeg hadde litt sans for Kjell, men ikke nå lenger. Rob er faktisk den voksne av de to.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

DenFelgen skrev: søn okt 10, 2021 9:27 pm Jeg vil heller ha ut Herman nå.
Bidrar lite -verken for oss eller de andre inne på gården.
Selveste ikonet på en bortskjemt drittunge. Når du ikke vet hvordan man koker vann...osv.... :)

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

sertono skrev: søn okt 10, 2021 9:40 pm
DenFelgen skrev: søn okt 10, 2021 9:27 pm Jeg vil heller ha ut Herman nå.
Bidrar lite -verken for oss eller de andre inne på gården.
Selveste ikonet på en bortskjemt drittunge. Når du ikke vet hvordan man koker vann...osv.... :)
Er det jeg vil kalle mimbo!
(mannlig bimbo)

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Skraevadottir skrev: søn okt 10, 2021 9:39 pm Kjell nekter å snakke med Rob, og på finalefesten gikk han rett forbi uten å hilse og ville heller ikke stille til intervju sammen med ham. Jeg hadde litt sans for Kjell, men ikke nå lenger. Rob er faktisk den voksne av de to.
Såpass?
Det får være grenser til bitterhet da!

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Bra at Rob er med videre :)

storpeder

Legg inn av storpeder »

oddvar_kjempebra skrev: søn okt 10, 2021 1:23 pm Rob intervjues på TV2 og vi kan se at han er mye tynnere enn det vi så i foreløpig siste episode. Så enten så vinner han duellen eller så kommer han tilbake. Tviler på at han har blitt tynnere etter at han kom ut av Farmen. Så han er nok med til slutten.
Min analyse på dette er at han neppe vinner, men som du sier, når langt. At han neppe vinner er fordi om han hadde vunnet, så hadde mediene neppe fokusert så mye på hans store vekttap, siden dette gir et så klart hint til at han når langt.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Skraevadottir skrev: søn okt 10, 2021 9:39 pm Kjell nekter å snakke med Rob, og på finalefesten gikk han rett forbi uten å hilse og ville heller ikke stille til intervju sammen med ham. Jeg hadde litt sans for Kjell, men ikke nå lenger. Rob er faktisk den voksne av de to.
Pinlig av Kjell. Liten sutreunge.

Flott at Rob er videre, ville vært kjedelig uten han på gården. Herman er særdeles usympatisk. Håper han ryker neste uke.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Jeg så mine første Farmen-minutter i kveld. Kjell virket veldig barnslig. Bombesikker på at han skal slå Rob, men ender opp med å tape 9-1...

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Haugzu skrev: søn okt 10, 2021 10:26 pm
Skraevadottir skrev: søn okt 10, 2021 9:39 pm Kjell nekter å snakke med Rob, og på finalefesten gikk han rett forbi uten å hilse og ville heller ikke stille til intervju sammen med ham. Jeg hadde litt sans for Kjell, men ikke nå lenger. Rob er faktisk den voksne av de to.
Pinlig av Kjell. Liten sutreunge.

Flott at Rob er videre, ville vært kjedelig uten han på gården. Herman er særdeles usympatisk. Håper han ryker neste uke.
Hadde lyst til klinke Rob rett ned de første ukene men nå er det Herman som er det store irritasjonsmomentet. Ellers virker det som en veldig grei gjeng der inne!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hvorfor synes folk at Rob er god tv egentlig? Hva ville man savnet hvis han ryker ut? Jeg skjønner bare virkelig ikke hvorfor man tror at Farmen blir kjedelig hvis han ryker.

For øvrig ganske spesielt at Simon omtrent ikke får skjermtid, nå har det gått tre uker og jeg tror ikke at han har fått ett sekund med intervju enda? Det er så mye rart fra produksjonen så langt i år.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Haugzu skrev: Herman er særdeles usympatisk. Håper han ryker neste uke.
Jeg tror neppe han ryker på lenge, han er totalt ubrukelig og derfor ingen trussel for noen. Det er vel nesten er fordel for de andre finalistene om han kan snike seg til en finale for da blir det enklere å vinne.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

sertono skrev: søn okt 10, 2021 11:01 pm
Haugzu skrev: Herman er særdeles usympatisk. Håper han ryker neste uke.
Jeg tror neppe han ryker på lenge, han er totalt ubrukelig og derfor ingen trussel for noen. Det er vel nesten er fordel for de andre finalistene om han kan snike seg til en finale for da blir det enklere å vinne.
Men det er håpløst tenkt, i så fall. For det første bruker de (Herman og Rob) ikke mye energi der inne, i tillegg til at de stjeler til seg maten fra de andre deltakerne. Nå forsvant jo også Kjell, som gjorde mye arbeid, som nå ender opp med å bli fordelt på de gjenværende. Som igjen må bruke mer energi, når de nå blir færre folk per uker.

Rusten

Legg inn av Rusten »

Chromeback skrev: søn okt 10, 2021 11:15 pm
sertono skrev: søn okt 10, 2021 11:01 pm
Haugzu skrev: Herman er særdeles usympatisk. Håper han ryker neste uke.
Jeg tror neppe han ryker på lenge, han er totalt ubrukelig og derfor ingen trussel for noen. Det er vel nesten er fordel for de andre finalistene om han kan snike seg til en finale for da blir det enklere å vinne.
Men det er håpløst tenkt, i så fall. For det første bruker de (Herman og Rob) ikke mye energi der inne, i tillegg til at de stjeler til seg maten fra de andre deltakerne. Nå forsvant jo også Kjell, som gjorde mye arbeid, som nå ender opp med å bli fordelt på de gjenværende. Som igjen må bruke mer energi, når de nå blir færre folk per uker.
Egentlig er det ganske smart tenkt å ta med seg enten Hermann eller Rob inn i en kunnskapskonkurranse, de ryker lett.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

chelsea8 skrev: søn okt 10, 2021 10:33 pm Jeg så mine første Farmen-minutter i kveld. Kjell virket veldig barnslig. Bombesikker på at han skal slå Rob, men ender opp med å tape 9-1...
Selv ikke jeg hadde klart å velge feil tvekamp i dag. Om Rob er så skadet som han påstår, kne, skulder osv. så var ingen andre øvelser aktuelle.

Det sagt så imponerte han stort i øksekast. Spørs om noen tør å velge han som andrekjempe på en stund.

Tør noen å velge He-man fra nord som førstekjempe? Ser for meg at han kan være en stor konkurrent i finalen.

SkravleKaspar

Legg inn av SkravleKaspar »

Chromeback skrev: søn okt 10, 2021 10:41 pm Hvorfor synes folk at Rob er god tv egentlig? Hva ville man savnet hvis han ryker ut? Jeg skjønner bare virkelig ikke hvorfor man tror at Farmen blir kjedelig hvis han ryker.
Bare å gi Kåre litt mer tvtid så blir dette aldri kjeldelig.. Herlig type!

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Chromeback skrev: søn okt 10, 2021 10:41 pm Hvorfor synes folk at Rob er god tv egentlig? Hva ville man savnet hvis han ryker ut? Jeg skjønner bare virkelig ikke hvorfor man tror at Farmen blir kjedelig hvis han ryker.
For min del: ikke mer komplisert enn at han er en fargeklatt og en artig skrue med mange gode kommentarer på sin sjarmerende norwenglish :D

Derimot tenker jeg der er nok av personligheter der inne- så tror ikke Farmen blir kjedelig den dagen han måtte ryke ut.

Syntes egentlig det var synd at enten Rob eller Kjell skulle ut i kveld- men når jeg leser at Kjell angivelig ikke er på talefot med Rob på finalefest osv, går rett forbi uten å hilse på: nei da er det helt greit at det var Kjell som røk!

Solid og bra av Kjell å jobbe fra morra til kveld i 3 uker- men det har vel vist seg tidligere at slike arbeidsjern blir sett på som store konkurrenter ganske tidlig- og vips: så er de ute "med en gang"

Han følte/føler seg nok litt snurt over å ryke såpass tidlig vs. andre som har levd et slaraffen-liv der inne: men sånn kan det gå! Ikke automatikk i at arbeidsjernene går hele veien i dette konseptet 🙂

Lurer på når dem begynner å sabotere ukesoppdrag? 3 kniver av 3 mulige fra start hender vel ikke så ofte? Skjønt der har vel vært strengere mentorer opp i gjennom?

Angående hvem som blir neste storbonde- så er vel 🥕 et stikkord 😉 Min favoritt så langt!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

JODDEMM skrev: man okt 11, 2021 12:30 am
Chromeback skrev: søn okt 10, 2021 10:41 pm Hvorfor synes folk at Rob er god tv egentlig? Hva ville man savnet hvis han ryker ut? Jeg skjønner bare virkelig ikke hvorfor man tror at Farmen blir kjedelig hvis han ryker.
For min del: ikke mer komplisert enn at han er en fargeklatt og en artig skrue med mange gode kommentarer på sin sjarmerende norwenglish :D

Derimot tenker jeg der er nok av personligheter der inne- så tror ikke Farmen blir kjedelig den dagen han måtte ryke ut.
....

Lurer på når dem begynner å sabotere ukesoppdrag? 3 kniver av 3 mulige fra start hender vel ikke så ofte? Skjønt der har vel vært strengere mentorer opp i gjennom?

Angående hvem som blir neste storbonde- så er vel 🥕 et stikkord 😉 Min favoritt så langt!
Joda, jeg kan være i enig i at han er en fargeklatt, men TV2 brukte jo alt for mye tid på han i starten. Hadde de roet ned bare 10-20%, så hadde det vært enklere å svelge. Når det er mer Rob-TV enn Farmen, så bommer de helt. Men det jeg ikke forstår er at det er så mange her inne som mener at Farmen blir kjedelig hvis Rob ryker ut. Det er absolutt ingenting i konseptet Farmen som bygger opp til at det er totalt avhengig av én karakter der inne.

Det store problemet til Farmen pdd er at de er alt for snille med gjengen der inne. Lista for å bestå ukesoppdrag er alt for lav, og det er det som gjør det til pute-TV. Saboteringene må jo også komme snart, ja. Tipper Rob og Herman kommer til å sabotere denne uka, siden det ikke er noen fra deres allianse som kommer til å bli storbonde, og de ikke gidder å jobbe noe da.

Jeg tipper også Kåre her, som også har vært min favoritt siden dag 1. Der prater vi virkelig fargeklatt. Og så håper jeg egentlig på en jentekamp igjen, men det er vel opplagt at det er Rob eller Herman som blir førstekjempe her.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Det var ALT for mye Rob-TV i starten ja, gikk noen episoder før jeg skjønte at det var to Heidi-er. Og at han lysluggen fra nord het Simon. Dette er ene og alene TV2 sin feil.
Ble litt skuffet over Kjell sin reaksjon etter tvekampen, det må sies.
Håper det blir litt annerledes i ukene fremover med andre storbønder, dvs som ikke er i allianse med Rob og Herman.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Det skal bli gråting under slakt igjen ja, samtidig som de spiser kjøtt med begge hendene (og munnen), føles litt dobbeltmoralsk.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: tir okt 12, 2021 12:04 am Det skal bli gråting under slakt igjen ja, samtidig som de spiser kjøtt med begge hendene (og munnen), føles litt dobbeltmoralsk.
Så det i reklamenklippet jeg også
Skjer HVERT eneste år :roll:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 12:21 am
kytec skrev: tir okt 12, 2021 12:04 am Det skal bli gråting under slakt igjen ja, samtidig som de spiser kjøtt med begge hendene (og munnen), føles litt dobbeltmoralsk.
Så det i reklamenklippet jeg også
Skjer HVERT eneste år :roll:
Tenker det er på en måte greit om veganere gråter, men tror de kjøttspiserne at kjøtte blir plukket av trær?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: tir okt 12, 2021 12:23 am
DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 12:21 am
kytec skrev: tir okt 12, 2021 12:04 am Det skal bli gråting under slakt igjen ja, samtidig som de spiser kjøtt med begge hendene (og munnen), føles litt dobbeltmoralsk.
Så det i reklamenklippet jeg også
Skjer HVERT eneste år :roll:
Tenker det er på en måte greit om veganere gråter, men tror de kjøttspiserne at kjøtte blir plukket av trær?
Kan vøre mange årsaker til dette, men at det er luktfritt og så sterilt på enhver matbutikk kan ha NOE med saken å gjøre. Men de blir jo glad i Galte Gris inne på gården også..
Jeg har bokstavelig talt vasset i blod på et slakteri så jeg er herdet for livet
Sist redigert av Elgen den tir okt 12, 2021 12:44 am, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

De inne på Farmen reagerer nok ikke på selve slaktingen, men at man tar livet av ett dyr de har blitt glad i.

Men selve sekvensen burde jo ikke overraske noen av deltagerne nå, den kommer jo hvert år.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Kjell var ikke akkurat forsonende, som Rob sa - creepy.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: tir okt 12, 2021 12:37 am De inne på Farmen reagerer nok ikke på selve slaktingen, men at man tar livet av ett dyr de har blitt glad i.

Men selve sekvensen burde jo ikke overraske noen av deltagerne nå, den kommer jo hvert år.
Den burde ikke det nei, men allikevel kommer den like brått på som Torpet hvert år :D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Apropos Torpet, noen som følger med på det? Er vel bare å spoile her så lenge det er sendt på TV2 play?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»