Farmen 2021

Svar
Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Re: Farmen 2021

Legg inn av MacanT »

storpeder skrev: fre okt 08, 2021 12:38 pm
DenFelgen skrev: ons okt 06, 2021 9:24 pm Er uenig med deg men det er helt greit.
Har sett det gang på gang. at dem som "lager liv" for seerne ikke varer lenge inne på gården. Rene barnehagen i dag med Rob i hovedrollen.
Det er flere måter å "lage liv" på. Rob er ikke helt den type karakter jeg finner underholdende, men det blir nok kjedeligere uten ham. Savner noen av den mer reelt utspekulerte typen, som f.eks. Bjørn Tore som vant i 2003, og som hadde full kontroll hele veien. Har vel ikke vært så mye av slike karakterer på mange år, Snorre i 2004 og Mikkel i 2007 hadde også litt av dette i seg. Og så var det jo veldig underholdende med Frank vs. Finn og ikke minst Olav vs. Finn i 2014, da, enkelte konflikter kan være ganske underholdende å følge med på, og 2014 var høydepunktet i så måte.
Husker ikke hvilken sesong det var, men han den religiøse som syntes kvinnfolka på Farmen viste for mye hud var også litt av en karakter :D

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MacanT skrev: fre okt 08, 2021 12:47 pm
Husker ikke hvilken sesong det var, men han den religiøse som syntes kvinnfolka på Farmen viste for mye hud var også litt av en karakter :D
Det har jo vært flere av disse «kvinnefolk hører hjemme på kjøkkenet» typene innom Farmen, men Andreas Nørstrud topper nok den lista ganske greit. Er vel skilt nå, sjokkerende nok, men han hadde vel flere koner på lager.
Sist redigert av Chromeback den fre okt 08, 2021 12:52 pm, redigert 1 gang totalt.

storpeder

Legg inn av storpeder »

MacanT skrev: fre okt 08, 2021 12:47 pm Husker ikke hvilken sesong det var, men han den religiøse som syntes kvinnfolka på Farmen viste for mye hud var også litt av en karakter :D
Andreas fra 2012-sesongen er jo også en legendarisk deltaker, ja. Dessverre for øvrig et litt kjedelig cast den sesongen, hadde vært interessant å se Andreas opp mot en del andre deltakere som har vært med før og etter.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Chromeback skrev: fre okt 08, 2021 12:51 pm
MacanT skrev: fre okt 08, 2021 12:47 pm
Husker ikke hvilken sesong det var, men han den religiøse som syntes kvinnfolka på Farmen viste for mye hud var også litt av en karakter :D
Det har jo vært flere av disse «kvinnefolk hører hjemme på kjøkkenet» typene innom Farmen, men Andreas Nørstrud topper nok den lista ganske greit. Er vel skilt nå, sjokkerende nok, men han hadde vel flere koner på lager.
Kona ble lesbisk og frika på kjøpet så da er det ikke så lett .Men faktisk deiligere nå etter 5 barn på 4 år enn da hun var 18 og uskyld.

Det ser du ikke hver dag.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: fre okt 08, 2021 12:51 pm
MacanT skrev: fre okt 08, 2021 12:47 pm
Husker ikke hvilken sesong det var, men han den religiøse som syntes kvinnfolka på Farmen viste for mye hud var også litt av en karakter :D
Det har jo vært flere av disse «kvinnefolk hører hjemme på kjøkkenet» typene innom Farmen, men Andreas Nørstrud topper nok den lista ganske greit. Er vel skilt nå, sjokkerende nok, men han hadde vel flere koner på lager.
Jepp, det var Andreas jeg tenkte på :D

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Brukt lørdagen til å se alle episodene, greit å benytte dagen på noe fornuftig. Rob er en irriterende klovn, men fin å ha med for å skape litt intriger. Herman er lat og døll, håper han ryker snart. Liker Heidi (den yngste av dem).

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Haugzu skrev: lør okt 09, 2021 6:52 pm Brukt lørdagen til å se alle episodene, greit å benytte dagen på noe fornuftig. Rob er en irriterende klovn, men fin å ha med for å skape litt intriger. Herman er lat og døll, håper han ryker snart. Liker Heidi (den yngste av dem).
Tror ingen hadde savnet Herman om han røk ut, men han virker ikke som en stor konkurrent for de andre deltarne heller da

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Rob intervjues på TV2 og vi kan se at han er mye tynnere enn det vi så i foreløpig siste episode. Så enten så vinner han duellen eller så kommer han tilbake. Tviler på at han har blitt tynnere etter at han kom ut av Farmen. Så han er nok med til slutten.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

oddvar_kjempebra skrev: søn okt 10, 2021 1:23 pm Rob intervjues på TV2 og vi kan se at han er mye tynnere enn det vi så i foreløpig siste episode. Så enten så vinner han duellen eller så kommer han tilbake. Tviler på at han har blitt tynnere etter at han kom ut av Farmen. Så han er nok med til slutten.
Han slanket seg kanskje på Torpet :D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Etter at potteSu forsvant har det blitt mer behagelig å se på Farmen i hvert fall.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Blir tidlig sending i dag på grunn av fotballkamp.

19:00 Andrekjempevalg og marked.

20:00 Ukens tvekamp.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

MacanT skrev: søn okt 10, 2021 2:36 pm Blir tidlig sending i dag på grunn av fotballkamp.

19:00 Andrekjempevalg og marked.

20:00 Ukens tvekamp.
Greit å bli ferdig med det :D

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

DenFelgen skrev: søn okt 10, 2021 2:37 pm
MacanT skrev: søn okt 10, 2021 2:36 pm Blir tidlig sending i dag på grunn av fotballkamp.

19:00 Andrekjempevalg og marked.

20:00 Ukens tvekamp.
Greit å bli ferdig med det :D
Tiden passer meg utmerket fint, bare å sette seg foran TV sammen med middag og et glass vin :D

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Blir det romantikk med de to gamle? Kjell og Grethe.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Trist at Kjell ryker ut i dag.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Thorvald var litt av en rytter på den kua :)

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

B.O.B. skrev: søn okt 10, 2021 7:22 pm Trist at Kjell ryker ut i dag.
Vet du? Håper du har rett.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Syns Kjell overdramatiserer, nekter å snakke med Rob i ettertid osv, virker som en ganske barnslig reaksjon. Og det var jo tross alt ham selv som valgte Rob som 2.kjempe.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

sertono skrev: søn okt 10, 2021 8:55 pm Syns Kjell overdramatiserer, nekter å snakke med Rob i ettertid osv, virker som en ganske barnslig reaksjon. Og det var jo tross alt ham selv som valgte Rob som 2.kjempe.
Jeg tror han hadde for mye agg og sinne, er vel ikke det beste i en presisjonsøvelse som øksekast

Rusten

Legg inn av Rusten »

Hehe, godt at det fortsatt er noen igjen som gir litt f...

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Jeg vil heller ha ut Herman nå.
Bidrar lite -verken for oss eller de andre inne på gården.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Rob imponerer egentlig med det meste utenom arbeidsinnsats, selv om også den er blitt bedre.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

DenFelgen skrev: lør okt 09, 2021 6:58 pm
Haugzu skrev: lør okt 09, 2021 6:52 pm Brukt lørdagen til å se alle episodene, greit å benytte dagen på noe fornuftig. Rob er en irriterende klovn, men fin å ha med for å skape litt intriger. Herman er lat og døll, håper han ryker snart. Liker Heidi (den yngste av dem).
Tror ingen hadde savnet Herman om han røk ut, men han virker ikke som en stor konkurrent for de andre deltarne heller da
Helt enig. I kveldens episoder fremsto han særdeles usympatisk. Men det er vel slik sikkert meningen med Farmen er. At en skal finne noen en liker, og noen en ikke liker. I år er det ikke så ille, sett i forhold til enkelte tidligere år.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

En ting er at Rob gikk videre, han og Herman begynner å ødelegge Farmen for min del. BS at Rob jobber bedre, grunnlaget for sammenligningen er jo 0. Skjønner at de andre deltagerne begynner å bli mer enn irritert nå.

Men den store skandalen denne uken er at de fikk godkjent ukesoppdraget, det er så totalt bullshit. Osten var jo ikke i nærheten av å henge sammen, og det var mer enn pirk på alle andre oppgaver utenom skidressen.

Gleder meg til de faktisk begynner å slite med mat der inne.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Kjell nekter å snakke med Rob, og på finalefesten gikk han rett forbi uten å hilse og ville heller ikke stille til intervju sammen med ham. Jeg hadde litt sans for Kjell, men ikke nå lenger. Rob er faktisk den voksne av de to.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

DenFelgen skrev: søn okt 10, 2021 9:27 pm Jeg vil heller ha ut Herman nå.
Bidrar lite -verken for oss eller de andre inne på gården.
Selveste ikonet på en bortskjemt drittunge. Når du ikke vet hvordan man koker vann...osv.... :)

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

sertono skrev: søn okt 10, 2021 9:40 pm
DenFelgen skrev: søn okt 10, 2021 9:27 pm Jeg vil heller ha ut Herman nå.
Bidrar lite -verken for oss eller de andre inne på gården.
Selveste ikonet på en bortskjemt drittunge. Når du ikke vet hvordan man koker vann...osv.... :)
Er det jeg vil kalle mimbo!
(mannlig bimbo)

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Skraevadottir skrev: søn okt 10, 2021 9:39 pm Kjell nekter å snakke med Rob, og på finalefesten gikk han rett forbi uten å hilse og ville heller ikke stille til intervju sammen med ham. Jeg hadde litt sans for Kjell, men ikke nå lenger. Rob er faktisk den voksne av de to.
Såpass?
Det får være grenser til bitterhet da!

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Bra at Rob er med videre :)

storpeder

Legg inn av storpeder »

oddvar_kjempebra skrev: søn okt 10, 2021 1:23 pm Rob intervjues på TV2 og vi kan se at han er mye tynnere enn det vi så i foreløpig siste episode. Så enten så vinner han duellen eller så kommer han tilbake. Tviler på at han har blitt tynnere etter at han kom ut av Farmen. Så han er nok med til slutten.
Min analyse på dette er at han neppe vinner, men som du sier, når langt. At han neppe vinner er fordi om han hadde vunnet, så hadde mediene neppe fokusert så mye på hans store vekttap, siden dette gir et så klart hint til at han når langt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»