Farmen 2021

Svar
Chromeback

Re: Farmen 2021

Legg inn av Chromeback »

Ormen den lange skrev: ons okt 20, 2021 11:37 pm Har vi sett noe til denne melkeseperatoren i det hele tatt? De drikker vel ikke melken rett fra kuer og gjeiter? Å sette sammen en melkeseperator, har vel vært en av finaleoppgavene i alle sesongene?
Ja, de drev vel å styrte med den en del i uke 1 og 2, men man ser jo knapt ukesoppdragene i år, så ikke godt å vite i grunn.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Ormen den lange skrev: ons okt 20, 2021 11:37 pm Har vi sett noe til denne melkeseperatoren i det hele tatt? De drikker vel ikke melken rett fra kuer og gjeiter? Å sette sammen en melkeseperator, har vel vært en av finaleoppgavene i alle sesongene?
Melkeseparatoren har vært i bruk hver gang de har trengt fløte.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Takker for svar. :-)

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

MacanT skrev: ons okt 20, 2021 9:46 pm
Ja dere damer er heldige som fremdeles kan dele ut komplimenter :D

Oss voksne menn må være veldig forsiktige med slikt, ellers risikerer vi å bli anmeldt for seksuell trakassering :lol:
Ja, jeg synes synd på dere menn mange ganger i den forbindelsen. Hysteriske kvinner som regel :)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det er vel få som har klart å drite seg såpass ut på Farmen som det Nils presterer to år på rad.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Chromeback skrev: fre okt 22, 2021 2:11 pm Det er vel få som har klart å drite seg såpass ut på Farmen som det Nils presterer to år på rad.
Same procedure as every year!...... Hvis det er lov å si 😉

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: fre okt 22, 2021 2:11 pm Det er vel få som har klart å drite seg såpass ut på Farmen som det Nils presterer to år på rad.
Ja han får det virkelig til, først exit Farmen grunnet regelbrudd så neste år exit Torpet grunnet regelbrudd :lol:

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

pfrog567 skrev: fre okt 22, 2021 5:29 am
MacanT skrev: ons okt 20, 2021 9:46 pm
Ja dere damer er heldige som fremdeles kan dele ut komplimenter :D

Oss voksne menn må være veldig forsiktige med slikt, ellers risikerer vi å bli anmeldt for seksuell trakassering :lol:
Ja, jeg synes synd på dere menn mange ganger i den forbindelsen. Hysteriske kvinner som regel :)
Takker, du høres ut som en fornuftig kvinne :)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MacanT skrev: fre okt 22, 2021 2:31 pm
Chromeback skrev: fre okt 22, 2021 2:11 pm Det er vel få som har klart å drite seg såpass ut på Farmen som det Nils presterer to år på rad.
Ja han får det virkelig til, først exit Farmen grunnet regelbrudd så neste år exit Torpet grunnet regelbrudd :lol:
Og en politianmeldelse innimellom, snakk om utnytte statusen som D-kjendis :lol:

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: fre okt 22, 2021 2:47 pm
MacanT skrev: fre okt 22, 2021 2:31 pm
Chromeback skrev: fre okt 22, 2021 2:11 pm Det er vel få som har klart å drite seg såpass ut på Farmen som det Nils presterer to år på rad.
Ja han får det virkelig til, først exit Farmen grunnet regelbrudd så neste år exit Torpet grunnet regelbrudd :lol:
Og en politianmeldelse innimellom, snakk om utnytte statusen som D-kjendis :lol:
Er det mulig :D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hva skjedde med Nils på Torpet?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

JODDEMM skrev: fre okt 22, 2021 2:21 pm
Chromeback skrev: fre okt 22, 2021 2:11 pm Det er vel få som har klart å drite seg såpass ut på Farmen som det Nils presterer to år på rad.
Same procedure as every year!...... Hvis det er lov å si 😉
Synes han burde blitt invitert til Torpet igjen bare for å se hvor lenge han kan holde det gående med regelbrudd.

Eller har han rykket opp til Farmen-kjendis staus nå? TV2 har jo sansen for å rekruttere egenutviklede kjendiser, sikkert billig det.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 3:49 pm Hva skjedde med Nils på Torpet?
Gikk en laaaaaang tur for å finne noen kuer og ble borte i timesvis utenfor farmen-ledelsens kontroll, han kunne jo vært på middag, spa, horehus og konsert for alt vi vet. Og så presterer han å bli sur når han blir kastet ut?? Latterlig fyr.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

sertono skrev: fre okt 22, 2021 4:19 pm
DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 3:49 pm Hva skjedde med Nils på Torpet?
Gikk en laaaaaang tur for å finne noen kuer og ble borte i timesvis utenfor farmen-ledelsens kontroll, han kunne jo vært på middag, spa, horehus og konsert for alt vi vet. Og så presterer han å bli sur når han blir kastet ut?? Latterlig fyr.
Det høres merkelig ut.
Nå skulle han IKKE vært på Torpet i utgangspunktet da, i og med regelbruddet på ordinære Farmen

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 3:49 pm Hva skjedde med Nils på Torpet?
I tillegg til dette så ble han plukket opp og kjørt til legevakta i tillegg.

Skal sies at han ble sur fordi han fikk meldingen via ett brev før konkurransen, og at ikke produksjonen (les, Mats) ikke kom inn å sa det face2face.

Tipper at Mats har veldig lite til overs for Nils nå, så da var det den beste løsningen.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Chromeback skrev: fre okt 22, 2021 8:05 pm
DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 3:49 pm Hva skjedde med Nils på Torpet?
I tillegg til dette så ble han plukket opp og kjørt til legevakta i tillegg.

Skal sies at han ble sur fordi han fikk meldingen via ett brev før konkurransen, og at ikke produksjonen (les, Mats) ikke kom inn å sa det face2face.

Tipper at Mats har veldig lite til overs for Nils nå, så da var det den beste løsningen.
Det kunne fort endt med et blått øye eller to for Nils det der ja :D
Men altså -er det mulig Nils?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 8:10 pm
Chromeback skrev: fre okt 22, 2021 8:05 pm
DenFelgen skrev: fre okt 22, 2021 3:49 pm Hva skjedde med Nils på Torpet?
I tillegg til dette så ble han plukket opp og kjørt til legevakta i tillegg.

Skal sies at han ble sur fordi han fikk meldingen via ett brev før konkurransen, og at ikke produksjonen (les, Mats) ikke kom inn å sa det face2face.

Tipper at Mats har veldig lite til overs for Nils nå, så da var det den beste løsningen.
Det kunne fort endt med et blått øye eller to for Nils det der ja :D
Men altså -er det mulig Nils?
Ja, du sier noe der! Var borte i 14 timer, ganske vilt. Tok ikke noe selvkritikk for det heller da han kom tilbake, egentlig burde alle på gården røket for å ha mistet dyrene de skal passe på.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

MacanT skrev: fre okt 22, 2021 2:33 pm
pfrog567 skrev: fre okt 22, 2021 5:29 am
MacanT skrev: ons okt 20, 2021 9:46 pm
Ja dere damer er heldige som fremdeles kan dele ut komplimenter :D

Oss voksne menn må være veldig forsiktige med slikt, ellers risikerer vi å bli anmeldt for seksuell trakassering :lol:
Ja, jeg synes synd på dere menn mange ganger i den forbindelsen. Hysteriske kvinner som regel :)
Takker, du høres ut som en fornuftig kvinne :)
Er ikke bestandig så fornuftig :)
Men jeg vil tro at de fleste kvinner har hatt noen upassende opplevelser fra menn som kan bli for innpåslitne og tror de er Guds gave til kvinnene :) Jeg har bare sagt i fra med en gang, også når jeg var tenåringsjente, og ferdig med det.

Når det er sagt så er det jenter/kvinner som blir utsatt for alvorlige overgrep av gutter/menn. Men hvis noen prøver f.eks. å plante et kyss på på munnen/kinnet til en kvinne, og det gjøres ikke mer, så er det ingen grunn til å skrike opp om "Metoo".. Det blir for dumt. Synes jeg da.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Herregud for noen loffhuer, ryke på noe sånt :lol:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

En tråd og et smelta segl. Er dette folk som ikke leser bruksanvisningen fordi de kan og vet alt?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Det virket nesten som Heidi Young var litt snurt av å bli valgt etter som det er uetiske å velge en fungsjonshemmet,

men hun sa ingenting så jeg kan ikke bevise det, bare en følelse.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Jeg tenkte nok at ADHD var homofil, men tenkte og det var fordomsfullt å hevde det kun basert på utseende og framferd.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Okei, dette var det kleineste av alt jeg har sett på markedet. Og det har vært mye oppigjennom.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tormund skrev: søn okt 24, 2021 8:46 pm Okei, dette var det kleineste av alt jeg har sett på markedet. Og det har vært mye oppigjennom.
Det var jo en salig blanding, kan man vel si.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Tormund skrev: søn okt 24, 2021 8:46 pm Okei, dette var det kleineste av alt jeg har sett på markedet. Og det har vært mye oppigjennom.
He, he, det var helt der oppe ja :-)

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

De var rimelig sultefora på underholdning og shows på den tida tross alt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hvorfor får de så jævlig mye mat.

Produksjonen feiger ut gang på gang.

Tormund

Legg inn av Tormund »

kytec skrev: søn okt 24, 2021 8:49 pm De var rimelig sultefora på underholdning og shows på den tida tross alt.
Tipper de føler seg lurt når de ser Leif Juster slå igjennom noen år senere.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: søn okt 24, 2021 8:39 pm Jeg tenkte nok at ADHD var homofil, men tenkte og det var fordomsfullt å hevde det kun basert på utseende og framferd.
:lol:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Tormund skrev: søn okt 24, 2021 8:54 pm
kytec skrev: søn okt 24, 2021 8:49 pm De var rimelig sultefora på underholdning og shows på den tida tross alt.
Tipper de føler seg lurt når de ser Leif Juster slå igjennom noen år senere.
He, he, sant nok han var 11 år da og kanskje alt begynt som sjokoladegutt (nei det er ikke rasistisk) og på vei mot de høye blåner.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»