Calciomercato sommeren 2023

Svar

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »



Den mest aktuelle å hente på midten for Inter ved siden av Milinkovic-Savic. Brozovic forlater sannsynligvis skipet.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Så langt er det liten aktivitet med mest låneopphold som gjøres permanente 1.juli. Men noe skjer nå:

Aouar (Lyon) går gratis til Roma.

Mihai Popa (Voluntari) går gratis til Torino.

Udinese henter spissen Brenner fra Cincinnati. Udinese henter også Zemura fra Bournemouth, trolig for å erstatte Udogie.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Og Rudi Garcia til Napoli etter at Spalletti ga seg. Her skal det virkelig demonteres.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Berardi har diskutert personlige betingelser med Lazio, så det er ikke utenkelig at han går dit. Jeg vet også at det er sterke rykter om Luis Alberto og Oljesjeikland.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Skraevadottir skrev: fre jun 16, 2023 9:30 am Berardi har diskutert personlige betingelser med Lazio, så det er ikke utenkelig at han går dit. Jeg vet også at det er sterke rykter om Luis Alberto og Oljesjeikland.
Skal Luis Alberto til PL?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

GiPazzini_85 skrev: fre jun 16, 2023 9:38 am
Skraevadottir skrev: fre jun 16, 2023 9:30 am Berardi har diskutert personlige betingelser med Lazio, så det er ikke utenkelig at han går dit. Jeg vet også at det er sterke rykter om Luis Alberto og Oljesjeikland.
Skal Luis Alberto til PL?
Haha!

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

GiPazzini_85 skrev: fre jun 16, 2023 9:16 am Og Rudi Garcia til Napoli etter at Spalletti ga seg. Her skal det virkelig demonteres.
Noe så hjernedødt. Kan ikke i min villeste fantasi se at det kan fungere. Samtidig så har ADL en ufattelig sterk track record på manager-ansettelser. Treff omtrent hver eneste gang. Gattuso kanskje den svakeste, og han vant en Coppa.

Kasteball

Legg inn av Kasteball »

Virka som Paulo Sousa var nærmest før Garcia kom opp av hatten, tror jaggu jeg hadde valgt Garcia da. Vet ikke om det var noen andre gode alternativer egentlig?

Interessant at Grosso gir seg i Frosinone etter opprykket, mulig han gjør som Pecchia å heller ta over en storklubb i Serie B. Samp da, eller er det noe i ryktene om Marseille.

Martin Palumbo tilbake til Udinese forresten. Gazzetta melder at Juve ikke bruker oppsjonen de hadde. Spennende å se hva han gjør denne sesongen

Lecce kjøpte ut Colombo etter lånet fra Milan, men ser ut som de bruker counter buybacken sin. Blitt helt deleierskap det greiene der

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Claudio Chiellini mot DS-rolle i Samp. Har gjort det bra i Pisa.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kasteball skrev: fre jun 16, 2023 8:40 pm
Martin Palumbo tilbake til Udinese forresten. Gazzetta melder at Juve ikke bruker oppsjonen de hadde. Spennende å se hva han gjør denne sesongen
Hvordan rates han egentlig i Italia/av dere som følger italiensk ball? 21 år og en liten håndfull kamper i Serie A, samtidig som man ikke kan forvente særlig i Juve (nivået på Serie C eller hvor Juves reserver spiller kan jeg nada om)...er han god nok til å kunne forvente litt spilletid i Udinese, f.eks?

Kasteball

Legg inn av Kasteball »

Lezah skrev: lør jun 17, 2023 4:32 pm
Kasteball skrev: fre jun 16, 2023 8:40 pm
Martin Palumbo tilbake til Udinese forresten. Gazzetta melder at Juve ikke bruker oppsjonen de hadde. Spennende å se hva han gjør denne sesongen
Hvordan rates han egentlig i Italia/av dere som følger italiensk ball? 21 år og en liten håndfull kamper i Serie A, samtidig som man ikke kan forvente særlig i Juve (nivået på Serie C eller hvor Juves reserver spiller kan jeg nada om)...er han god nok til å kunne forvente litt spilletid i Udinese, f.eks?
Vanskelig å si. Blitt varierende med spilletid hos JuveU23 denne sesongen og. Tipper Udinese vil vurdere han under pre-season, så velger de om det blir nytt utlån eller om han er god nok til å bli.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Grosso linkes også til Samp.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Baroni ferdig i Lecce. Pirlo, D'Aversa og Pecchia blant kandidatene.

En god stund siden Grosso ga seg i Frosinone, men nå ser det ut til at Eusebio Di Francesco blir hans erstatter.

Grosso blir fort Sampdorias trener, mens Paolo Bianco trolig erstatter Tesser i Modena, Aquilani erstatter D'Angelo i Pisa og Andreazzoli for andre gang i løpet av et år skal erstatte Lucarelli i Ternana.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Ikke blitt nevnt ennå at Tonali er så godt som klar for Newcastle?
Milan mottar €70m + tillegg.

Rossoneri

Legg inn av Rossoneri »

Saturn skrev: fre jun 23, 2023 9:04 pm Ikke blitt nevnt ennå at Tonali er så godt som klar for Newcastle?
Milan mottar €70m + tillegg.
Herlig start på sommeren :(

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Dzeko til Fenerbahce.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Inter ser ut til å ha snappet opp Marcus Thuram rett foran nesa på Milan (Romano). Fri overgang. Nok en seier til Nerazzuri i et lokalderby.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Tragisk alt som foregår nå. Saudisk raid i fotball-Europa hvor kjeltringklubbene får anledning til å kvitte seg med daukjøtt.

For Serie A er det veldig tragisk da:

- Tonali er godt som klar for Newcastle.
- Brozovic drar til Saudi-Arabia og Allegri og Spinazzola også ryktes dit.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Bisseck til Inter, potensielt veldig god signering.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Ruben Loftus Cheek og Luka Romero straks klar for Milan. Førstnevnte kan potensielt dominere voldsomt i Serie A, men vil nok mest sannsynlig være middels før han blir skadet og så ikke blir noe av.

Sistnevnte blir en kjempespiller.

Tenk så bra det kunne sett ut for Milan om de ikke samtidig solgte arvesølvet.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Tonali blir tydeligvis presset ut av Milan av klubben selv. Har selv lyst til å bli værende.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Da blir det Pirlo for Sampdoria i stedet for Grosso.

D'Aversa til Lecce, mens Zaffaroni gir seg i Verona.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Vicario til Tottenham. Morsomt dersom han blir førstevalg.

Rossoneri

Legg inn av Rossoneri »

GiPazzini_85 skrev: tir jun 27, 2023 3:33 pm Tonali blir tydeligvis presset ut av Milan av klubben selv. Har selv lyst til å bli værende.
Er egentlig bare trist.

Men skjønner klubben også, useriøst mye penger, men slik er det blitt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Marcus Thuram straks klar for Inter.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

k9b skrev: tir jun 27, 2023 8:50 am Ruben Loftus Cheek og Luka Romero straks klar for Milan. Førstnevnte kan potensielt dominere voldsomt i Serie A, men vil nok mest sannsynlig være middels før han blir skadet og så ikke blir noe av.

Sistnevnte blir en kjempespiller.

Tenk så bra det kunne sett ut for Milan om de ikke samtidig solgte arvesølvet.
Milan er aktive på innkjøpsfronten nå etter at de tvang Tonali til Newcastle. Amerikaneren Yunus Musah fra Valencia også høyaktuell.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

GiPazzini_85 skrev: søn jun 25, 2023 9:38 pm Tragisk alt som foregår nå. Saudisk raid i fotball-Europa hvor kjeltringklubbene får anledning til å kvitte seg med daukjøtt.

For Serie A er det veldig tragisk da:

- Tonali er godt som klar for Newcastle.
- Brozovic drar til Saudi-Arabia og Allegri og Spinazzola også ryktes dit.
Forstår det slik at Inter trenger pengene for Brozovic til å lande Frattesi. Kan skjønne den prioriteringen. Men dette med Tonali er kjipt for både Milan og Serie A.

Virker som Brozovic drøyer med en avgjørelse etter at Barcelona har vist interesse. Han vil nok langt heller dit enn til Saudi-Arabia.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

GiPazzini_85 skrev: tir jun 27, 2023 3:33 pm Tonali blir tydeligvis presset ut av Milan av klubben selv. Har selv lyst til å bli værende.
Samme som Cutrone, når han dro til Wolves. Det viste seg å være smart, da de fikk inn Leao for pengene om jeg husker riktig.

Forbanna kynisk, men har vært smart tidligere, jeg er ikke helt solgt på Tonali sånn generelt, og i alle fall ikke til den prislappen, så Milan tenker fort at her får de mye penger for en spiller som ikke er verdt så mye. Så vil det se dumt ut om han tar et steg til naturligvis, men noe sier meg at han ikke gjør det. I alle fall ikke i Newcastle.

Rossoneri

Legg inn av Rossoneri »

k9b skrev: tor jun 29, 2023 9:51 am
GiPazzini_85 skrev: tir jun 27, 2023 3:33 pm Tonali blir tydeligvis presset ut av Milan av klubben selv. Har selv lyst til å bli værende.
Samme som Cutrone, når han dro til Wolves. Det viste seg å være smart, da de fikk inn Leao for pengene om jeg husker riktig.

Forbanna kynisk, men har vært smart tidligere, jeg er ikke helt solgt på Tonali sånn generelt, og i alle fall ikke til den prislappen, så Milan tenker fort at her får de mye penger for en spiller som ikke er verdt så mye. Så vil det se dumt ut om han tar et steg til naturligvis, men noe sier meg at han ikke gjør det. I alle fall ikke i Newcastle.
Mener også at det rett av Milan å akseptere et bud som opplagt er langt over hva spillere har av verdi, det som gjør det trist er at enn selger en ung italiensk spller som vil være i klubben og som potesielt kunne blir meget bra over mange år (fremtidig kaptien?). Om en bruker pengene til å forberdet et lag som har opplagte mangler, så kan resultat for klubben blir bra til slutt.

Trist sentimentalt/romtantisk, fornuftig om en tenker realistisk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»