Formula 1

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: Formula 1

Legg inn av Mr.Meep »

Den bilen var ganske smadra ja

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Laffano16 skrev: fre des 03, 2021 7:29 pm Den bilen var ganske smadra ja
Ser det i opptak nå

Centrist

Legg inn av Centrist »

Ser høydepunktene av FP1 og 2 på YouTube. Kan det ikke bli veldig fort rødt flagg med barrierene så nærme banen? Greit nok at det er slik i Monaco og Baku også, men der er det litt flere avkjørsler og plass i svingene.

Visa

Legg inn av Visa »

Monaco har absolutt mindre avkjøringer og plass enn denne banen

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Den her banen er jo beint frem kan jo ikke smmenligne med Bakubog monaco som har mer krevende svinger

Centrist

Legg inn av Centrist »

Visa skrev: lør des 04, 2021 12:54 pm Monaco har absolutt mindre avkjøringer og plass enn denne banen
Ja, det er vel egentlig helt sant. Men i Monaco har de kjørt siden helt siden tidenes morgen. Ser på Baku/Saudi Arabia nå, og må ha husket feil fra Baku. Min feil der. Dog kan det vel kanskje være litt problematisk, Monaco/Baku har jo vesentlig lavere gjennomsnittsfart enn denne banen?

Må være ærlig å si at jeg ikke har satt seg så mye inn i banen til helga, blir spennende å se FP3.

Visa

Legg inn av Visa »

Denne banen har omtrent 40 km/h mer i gjennomsnittsfart enn Baku. Men samtidig føler jeg banen er ganske lik Baku, men med trang veibane. Det er og minimalt med avkjøringsramper (der det må er det selvsagt) så hvis du roter det til blir du skikkelig straffet.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Er klar for trening 3

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Boom da er FP3 igang!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Laffano16 skrev: lør des 04, 2021 3:00 pm Boom da er FP3 igang!
Ro ned, Meepy! :D

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

37 forskjellige baner har Kimi kjørt i F1 👀

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Tror Frankrikes president har alternative motiver for sitt besøk ;)

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news ... hetsdognet

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Tror de bør innføre en minimum fartsgrense på denne banen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Massespinn aiaiaiaia 👀👀👀

Hamilton og gasly👀👀👀

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Det her er jo direkte livsfarlig

Ghost

Legg inn av Ghost »

Den er stygg fra Hamilton. Klink straff i kval, men lar det vel passere siden det er trening og det gikk ok. Og det er helt greit syns jeg. Men FIA må være tydelig før kvalen. Kommer til å bli kaos med utrunder mot hotlaps på denne banen.
Sist redigert av Ghost den lør des 04, 2021 3:54 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Det skjer ikke at Hamilton havner utenfor topp 6 på denne bane så VM er ikke avgjort før neste runde

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Kan se for meg kræsj her, så det er ikke utenkelig at Max tar tittelen i morgen.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Begynner å bli mørkt nå. Gleder meg til kvalik. Helt sykt hva oljenasjonen får til: "Vi vil ha en bybane. OK, vi bygger banen først, så bygger vi byen rundt den." ;)
Sist redigert av InternalExile den lør des 04, 2021 3:59 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ser rimligt stygt ut ddn Mazespinn situasjonen

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ghost skrev: lør des 04, 2021 3:52 pm Den er stygg fra Hamilton. Klink straff i kval, men lar det vel passere siden det er trening og det gikk ok. Og det er helt greit syns jeg. Men FIA må være tydelig før kvalen. Kommer til å bli kaos med utrunder mot hotlaps på denne banen.
Skummelt å kjøre sakte her ja
For en gang skyld var det ikke Massespinn sin feil

Ghost

Legg inn av Ghost »

Laffano16 skrev: lør des 04, 2021 3:58 pm Ser rimligt stygt ut ddn Mazespinn situasjonen
Ganske ille den med Gasly også egentlig.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Hamilton innkalt til stewards for å ikke ha sakket ned for dobbel gule flagg og for Gasly/Mazepin-hendelsen (spesifiseres ikke i dokumentet). Om han får reprimander for begge får han en 10-plassers grid penalty fordi han har en utstående reprimande fra Mexico. Derfor er det bedre for han om han får en grid penalty for de gule flaggene og en reprimande for den andre hendelsen. Så får vi se om det i det hele tatt blir noe som helst ut av dette.


Visa

Legg inn av Visa »

Forsto jeg det riktig får ikke Hamilton straff med Mazepin situasjonen fordi:
1. Mazepin fikk ikke hvitt flagg (pga sakte bil foran seg)
2. Hamilton fikk ikke blå flagg (pga Mazepin bak seg)

Så ja, selv om Hamilton ikke skal kjøre sakte, og sikkert burde hørt noe fra Mercedes, så var det funksjonærene som dreit på draget, noe Masi tydeligvis var forbannet over.

Banen her er det viktig at gul og rødflagg kommer ut umiddelbart

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Det var såpass ille ja

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Akkurat i det jeg sendte ble det bekreftet 'no further action' for de dobbel gule flaggene.

Visa

Legg inn av Visa »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør des 04, 2021 5:45 pm Hamilton innkalt til stewards for å ikke ha sakket ned for dobbel gule flagg og for Gasly/Mazepin-hendelsen (spesifiseres ikke i dokumentet). Om han får reprimander for begge får han en 10-plassers grid penalty fordi han har en utstående reprimande fra Mexico. Derfor er det bedre for han om han får en grid penalty for de gule flaggene og en reprimande for den andre hendelsen. Så får vi se om det i det hele tatt blir noe som helst ut av dette.

Ikke sakke ned for doble gulflagg = 10 grid straff

R66

Legg inn av R66 »

Wow Ferrari der oppe med Merc i q1

Ghost

Legg inn av Ghost »

Banen blir nok unormalt mye raskere minutt for minutt her siden asfalten er ny. Blir viktig å sette gode runder sent.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hahaha fyfaen var det 5-6 biler i svingen når max kom?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»