Formula 1

Svar
R66

Re: Formula 1

Legg inn av R66 »

Både Max og Lewis klarer ikke å holde seg innenfor hvite linjer og begge mister sitt beste tid, kan bli spennende kvalik

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Fåkke sett kvalik dessverre......

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Laffano16 skrev: lør okt 23, 2021 10:50 pm Fåkke sett kvalik dessverre......
Det var litt dumt, Meepy!

R66

Legg inn av R66 »

Charles raskest i q1

Vettel Alonso og Russell kjemper om å ikke starte sist, alle tre videre

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Go Sharl. Og Carlos. Og Landooo.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Noen snille her som kjapt kan forklare kvalifiseringssystemet? Hva er Q1 osv?

Centrist

Legg inn av Centrist »

Q1, alle 20 deltar, de 5 med dårligst rundetid ryker ut. Q2, 15 deltar, de 5 med dårligst rundetid ryker ut. Er man 17. beste starter man på 17.plass og so on. Q3 er siste kvalifiseringsrunde, hvor topp 10 deltar. Alt blir nullstilt mellom rundene.

Foreløpig ikke noe overraskende her, topp fire med videre. Ricciardo sikrer seg, men Lando har virkelig et overtak der.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Takk. Merker meg at det er samme kommentator som når jeg så Formel 1 for typ 20 år siden. Godt gjort å holde på så lenge.

R66

Legg inn av R66 »

Kvalik er delt i tre deler, derfor navn q1 q2 q3
I første og andre de fem svakeste tider er ute og q3 er for top 10 spm skal kjempe om plaseringer
Etter hver runde tidene slettes

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

DenFelgen skrev: lør okt 23, 2021 10:52 pm
Laffano16 skrev: lør okt 23, 2021 10:50 pm Fåkke sett kvalik dessverre......
Det var litt dumt, Meepy!
I'm back!

Number4

Legg inn av Number4 »

Hvem tror du drar i land tittelen, Laffen?

Centrist

Legg inn av Centrist »

Kan man se en liten sjokk pole med Ferrari her da? Har sett det i trening, hadde vært artig, men tviler.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Laffano16 skrev: lør okt 23, 2021 11:47 pm
DenFelgen skrev: lør okt 23, 2021 10:52 pm
Laffano16 skrev: lør okt 23, 2021 10:50 pm Fåkke sett kvalik dessverre......
Det var litt dumt, Meepy!
I'm back!

R66

Legg inn av R66 »

Perez endelig matcher Max

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Pole på Potetstappen!

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

R66 skrev: lør okt 23, 2021 11:56 pm Perez endelig matcher Max
Endte 0.015 bak Hamilton. Da blir det full duell i tet fra første sving.

R66

Legg inn av R66 »

Max og Lewis i første sving i morgen blir artig
Ferrari slår McLaren

Centrist

Legg inn av Centrist »

Verstappen blir stadig vekk presset av Hamilton i kvalifiseringen, men han imponerer noe voldsomt. Sving 1 i morgen blir spennende.

Tror forøvrig Perez er en veldig god teamkamerat når det kommer til stemning og moral.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Centrist skrev: søn okt 24, 2021 12:05 am Verstappen blir stadig vekk presset av Hamilton i kvalifiseringen, men han imponerer noe voldsomt. Sving 1 i morgen blir spennende.

Tror forøvrig Perez er en veldig god teamkamerat når det kommer til stemning og moral.
Gleder meg allerede!

Visa

Legg inn av Visa »

Når RB tar innersvingen på en bane Mercedes i grunn har i lomma, så er det litt humor. Og ufattelig knusende for Mercedes.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Ellevill kvalik. En episk Q3 får fram høyere puls hos meg enn det noen andre sporter klarer å få fram.

Surt at det løpet jeg var på hadde den dårligste kvaliken siden Portugal/Spania. Tyrkia sammenlignet med Italia, Nederland og Russland var trist sorti.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Jøss, den så jeg ikke komme. Red Bull har makset setupen her. Moro med Checo på "hjemmebane", fikk han en boost av duellen med Hamilton sist tro? Hadde vært episk med 1-2 RB, men de dråpene med regn på slutten ødrla nok det. Men uansett, for en gangs skyld kan de jo kjøre strategi med to førere. Blir vel P9 på Bottas med grid penalty?

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Ghost skrev: søn okt 24, 2021 1:18 am Blir vel P9 på Bottas med grid penalty?
Midt i en AlphaTauri-sandwich. Hamilton måtte vente 8 runder før han kom forbi Tsunoda i Tyrkia. Om Yuki skulle klare å komme seg forbi på starten må Bottas komme seg forbi to biler som kommer til å kjempe mot ham med alt de har. Som om ikke det er nok så har du McLarene rett foran der igjen som er så og si "umulige" å komme seg forbi.

Kan bli en meget god søndag for oss som har hjerte for den røde okse denne sesongen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Number4 skrev: lør okt 23, 2021 11:49 pm Hvem tror du drar i land tittelen, Laffen?
Blir nok Hamilton på rutinen

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

NT gir 12 i odds på Perez. Kan han ta sin andre seier for året, nesten på hjemmebane?

Tror jeg "kaster bort" 100 kroner på det. ;)

R66

Legg inn av R66 »

InternalExile skrev: søn okt 24, 2021 12:54 pm NT gir 12 i odds på Perez. Kan han ta sin andre seier for året, nesten på hjemmebane?

Tror jeg "kaster bort" 100 kroner på det. ;)
Det skal ikke mer enn kontakt mellom de to foran at han er storfavoritt til seier i dag

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

R66 skrev: søn okt 24, 2021 2:02 pm
InternalExile skrev: søn okt 24, 2021 12:54 pm NT gir 12 i odds på Perez. Kan han ta sin andre seier for året, nesten på hjemmebane?

Tror jeg "kaster bort" 100 kroner på det. ;)
Det skal ikke mer enn kontakt mellom de to foran at han er storfavoritt til seier i dag
Og han kan ligge rolig bak MAX og HAM å spare dekk og vurdere en overcut eller en undercut.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Ale skrev: søn okt 24, 2021 2:39 pm Det lukter Verstappen lang vei.
NT er enig med deg, laveste odds på MAX. Man sier fotballen er rund, men jammen har ikke en del løp i år vist oss at hjulene på F1 bilene også er runde.

Sist satte jeg 50,- på Bottas og den gikk inn :) Man spiller jo bare for moro skyld Ikke for pengene.

Bilde

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Ale skrev: søn okt 24, 2021 2:53 pm Fin den. Men du må satse hardere, mann :P
He he, bare for moro :) Hadde jeg droppet spille lotto så hadde jeg gått i pluss:

Bilde

Men som du ser, er jeg en småspiller. ;)

Ghost

Legg inn av Ghost »

Måtte sette en slant på Perez selv. Skal ikke se bort i fra at det blir kontakt allerede i sving 1, særlig ettersom HAM har innsiden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»