Formula 1

Svar
Troygirl

Re: Formula 1

Legg inn av Troygirl »

Det vil seg ikke for Leclerc i Monaco. Blir vel gridstraff på han for å ha hindret Norris?

Visa

Legg inn av Visa »

Troygirl skrev: lør mai 27, 2023 5:26 pm Det vil seg ikke for Leclerc i Monaco. Blir vel gridstraff på han for å ha hindret Norris?
Leclerc har kun fullført Monaco en gang, så jeg tenker det er på tide at han får seg en tur på podiumet.

Ghost

Legg inn av Ghost »

https://imgur.io/a/0ai6lyV

Verstappen sin siste sektor. Spinnvilt. Flat out.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Enzino skrev: lør mai 27, 2023 5:17 pm
Canucks skrev: lør mai 27, 2023 5:16 pm
Eneste grunn til at resten er snooze-fest om dagen er RedBull bilen, i løp som Monaco er det jo kvali som mer eller mindre bestemmer hvordan det ender.
Hvorfor fortsetter folk å gjenta det, når pole ikke har vunnet mer enn 2 av de siste 7 løpene i Monaco?
Fordi at det er noe som heter forbikjøringer, årsakene til at man ikke alltid vinner fra Pole er ulykker, eller at man taper ut første sving.

Vil påstå at bildet under viser hvorfor folk klager over Monaco.
► Show Spoiler

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Canucks skrev: lør mai 27, 2023 6:40 pm
Enzino skrev: lør mai 27, 2023 5:17 pm
Canucks skrev: lør mai 27, 2023 5:16 pm
Eneste grunn til at resten er snooze-fest om dagen er RedBull bilen, i løp som Monaco er det jo kvali som mer eller mindre bestemmer hvordan det ender.
Hvorfor fortsetter folk å gjenta det, når pole ikke har vunnet mer enn 2 av de siste 7 løpene i Monaco?
Fordi at det er noe som heter forbikjøringer, årsakene til at man ikke alltid vinner fra Pole er ulykker, eller at man taper ut første sving.

Vil påstå at bildet under viser hvorfor folk klager over Monaco.
► Show Spoiler
Baku helt i toppen på forbikjøring faktiskt😳

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Mr.Meep skrev: lør mai 27, 2023 7:34 pm Baku helt i toppen på forbikjøring faktiskt😳
Overrasket meg også litt, for meg er Baku og Barcelona de to løpene jeg vil ha først av kalenderen. Monaco får bli pga historien rundt det løpet, og så lenge det kun er ett slik løp per sesong, men Barcelona og Baku er de to banene jeg vil ha vekk ASAP med mindre de greier å gjøre endringer. Dessverre skjer det ikke med det første, da Baku greide å forlenge sin kontrakt til 2026!.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Tre plasser gridstraff på Leclerc. Han starter P6 i morgen.

Jeg synes oppriktig synd på Charles. Det er virkelig på tide at Ferrari sparker Xavier, han har brukt opp tabbekvoten sin nå. Nok er nok.


R66

Legg inn av R66 »

Troygirl skrev: lør mai 27, 2023 5:26 pm Det vil seg ikke for Leclerc i Monaco. Blir vel gridstraff på han for å ha hindret Norris?
3 plasser straff

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Haha... Deilig tabbe av reporteren på ESPN, som rettet seg selv inn igjen, etter å ha intervjuet Thibaut Courtois som om han var spansk: "Well, he of course is Belgian and not Spanish". :lol:

Belgieren var iskald og bekreftet at "vi i Spania" heier på Alonso.

Pckstrm

Legg inn av Pckstrm »

Let`s go racing!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ayay Sainz

Visa

Legg inn av Visa »

Tøft av dansken

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Magnussen greide det

Visa

Legg inn av Visa »

Nivået til Sargent vises godt her

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Sargent rundingsbøye

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ser ut som regnet nærmer seg

Pckstrm

Legg inn av Pckstrm »

Om noe skal endre seg mye her trengs det SC/rødflagg i kombinasjon med timing av pitstop som på F2 tidligere i dag…eller regn selvsagt.

Pckstrm

Legg inn av Pckstrm »

Ferrari mindgames, lol

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Alt jeg ønsker meg i dag er en Alonso-seier.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Troygirl skrev: søn mai 28, 2023 3:44 pm Alt jeg ønsker meg i dag er en Alonso-seier.
Samme.

Har startet regndansen her nå, satser på at Verstappen går inn før regnet, og at regnet kommer når han er bak Alonso, og begge må inn for å bytte.

Visa

Legg inn av Visa »

Canucks skrev: søn mai 28, 2023 3:57 pm
Troygirl skrev: søn mai 28, 2023 3:44 pm Alt jeg ønsker meg i dag er en Alonso-seier.
Samme.

Har startet regndansen her nå, satser på at Verstappen går inn før regnet, og at regnet kommer når han er bak Alonso, og begge må inn for å bytte.
Vet ikke med Monaco, men den regndansen din har påvirket Trondheim i det minste.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Begynner å dryppe

Centrist

Legg inn av Centrist »

Kommer nok dessverre ikke til å regne nok.

Jrg tar feil!
Sist redigert av Centrist den søn mai 28, 2023 4:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Canucks skrev: søn mai 28, 2023 3:57 pm
Troygirl skrev: søn mai 28, 2023 3:44 pm Alt jeg ønsker meg i dag er en Alonso-seier.
Samme.

Har startet regndansen her nå, satser på at Verstappen går inn før regnet, og at regnet kommer når han er bak Alonso, og begge må inn for å bytte.
Du må danse hardere. Det funker, for nå er det litt dusk. Men vi må ha mer, for å få litt dramatikk på slutten her!

Visa

Legg inn av Visa »

Bra jobbet @Canucks!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Alonso bytter til nye slicks snodig
Tror Alonso har drite seg ut
Sist redigert av Sodajr den søn mai 28, 2023 4:15 pm, redigert 1 gang totalt.

Visa

Legg inn av Visa »

Satser AM på at de andre lagene bruker inters og drenerer banen?

Visa

Legg inn av Visa »

Hjelp Leclerc da Ferrari

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Huff Alonso, jeg dekket bordet her med regndansen, så gjør du det.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Kunne Alonso ha kommet ut foran Verstappen med inters da?! Utrolig, men tror kanskje ikke det?
Sist redigert av Centrist den søn mai 28, 2023 4:17 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»