U21-EM 2023: Romania og Georgia

Svar
Lezah

Re: U21-EM 2023: Romania og Georgia

Legg inn av Lezah »

GiPazzini_85 skrev: søn jul 02, 2023 10:57 pm Jeg har sett feil, så det blir Israel- England og Ukraina- Spania i semiene.
Jeg har tydeligvis falt av kontra glansdagene mine; aldri i verden om jeg hadde tippet disse to som semi-finalister.

Dere som følger mer med: hvem er turneringens stand-outs så langt?

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Lezah skrev: man jul 03, 2023 9:07 am
GiPazzini_85 skrev: søn jul 02, 2023 10:57 pm Jeg har sett feil, så det blir Israel- England og Ukraina- Spania i semiene.
Jeg har tydeligvis falt av kontra glansdagene mine; aldri i verden om jeg hadde tippet disse to som semi-finalister.

Dere som følger mer med: hvem er turneringens stand-outs så langt?
Av spillere? Colwill var nå knallgod mot Portugal, ellers har Gordon og Madueke vært bra for England. Trubin, Bondarenko og Mudryk (første kamp fra start i går) for Ukraina. Gouiri, Thuram, Barcola og Cherki for Frankrike, Chevalier var meget bra mot Italia og Olise så ut som turneringens beste spiller før han ble skadet. Mamarshvili bra for Georgia fram til straffekonken, Tsitaishvili med to målgivende mot Portugal.

Lezah

Legg inn av Lezah »

GiPazzini_85 skrev: man jul 03, 2023 12:06 pm

Av spillere?
Ja.

Olise har jeg fått med meg har gjort det bra, lurer fælt på hvor han ender opp om litt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

*Mamardashvili

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Semifinaler i dag:

Israel- England 18.00
Spania- Ukraina 21.00

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Gibbs-White brenner straffe.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Gibbs-White og 1-0!

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

2-0 England.som ser ut til å fa full kontroll her.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Palmer og 2-0. Da skal England fikse dette.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Synes vel ikke at dette England-laget er så stjernespekket som mange vil ha det til, men de fungerer veldig bra som en enhet. Veldig solide defensivt. Vi får se hvordan de klarer seg mot Spania eller Ukraina i finalen.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Archer og 3-0.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

GiPazzini_85 skrev: ons jul 05, 2023 7:34 pm Synes vel ikke at dette England-laget er så stjernespekket som mange vil ha det til, men de fungerer veldig bra som en enhet. Veldig solide defensivt. Vi får se hvordan de klarer seg mot Spania eller Ukraina i finalen.
Ja det har vel ofte vært motsatt. Har ikke vunnet siden Marc Hateley herjet i 1984. Så litt på lagoppstilingene til finalelagene den gang og ingen tvil om at de tapende spanjolene fikk en større karriere totalt sett. Så kanskje iren Lee Carlsley er iferd med å bygge opp noe av det Dave Sexton fikk til med U21.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Spania: Arnau; Victor Gomez, A Paredes, Pacheco, Miranda; Blanco, Baena; Sancet; Rodri, Abel Ruiz, Sergio Gomez

Ukraina: Trubin; Sytsj, Batagov, Talovierov, Vivtsjarenko; Brazhko, Bondarenko; Nazarenko, Sudakov, Mudryk; Sikan

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Bondarenko!!!!!!

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Denne gjengen fra (spesielt) Sjahktar er dritgode. På sett og vis har egentlig krigen vært en velsignelse for dette laget med tanke på satsingen på lokalt talent.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Faens spanjoljævler som skal være gledesdrepere hele tiden. 1-1.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Spanjolene økte til 2-1, men etterpå har Ukraina vært best.

TWU

Legg inn av TWU »

Vet ikke om Spania er bedre enn England, men Ukraina er mye bedre enn Israel. Gøy kamp. Eneste er at spanjolene kan ligge av seg denne filmingen hver gang noen er borti dem.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TWU skrev: ons jul 05, 2023 9:51 pm Vet ikke om Spania er bedre enn England, men Ukraina er mye bedre enn Israel. Gøy kamp. Eneste er at spanjolene kan ligge av seg denne filmingen hver gang noen er borti dem.
Får håpe at Ukraina snur dette. Hadde vært moro om denne gjengen tok seg til finale. Artig lag.

TWU

Legg inn av TWU »

Der kaster de seg ned igjen ja

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Blanco og 3-1. Svartkokte helvete.

K1980

Legg inn av K1980 »

TWU skrev: ons jul 05, 2023 9:51 pm Vet ikke om Spania er bedre enn England, men Ukraina er mye bedre enn Israel. Gøy kamp. Eneste er at spanjolene kan ligge av seg denne filmingen hver gang noen er borti dem.
Hvilken kamp ser du egentlig?For en tulling...har vært total klasseforskjell hele kampen igjennom bortsett fra en praktkontring helt mot spillets gang :D

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

4-1 og finito.

TWU

Legg inn av TWU »

K1980 skrev: ons jul 05, 2023 10:16 pm
TWU skrev: ons jul 05, 2023 9:51 pm Vet ikke om Spania er bedre enn England, men Ukraina er mye bedre enn Israel. Gøy kamp. Eneste er at spanjolene kan ligge av seg denne filmingen hver gang noen er borti dem.
Hvilken kamp ser du egentlig?For en tulling...har vært total klasseforskjell hele kampen igjennom bortsett fra en praktkontring helt mot spillets gang :D
Aner ikke hva du egentlig svarer på..

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

GiPazzini_85 skrev: ons jul 05, 2023 10:25 pm 4-1 og finito.
Bortsett fra Bondarenko og Talovjerov så holder resten av laget olympisk alder, og de 2 kan jo bli valgt som overårige spillere neste år.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

England - Spania
Da er det klart for finale kl. 18.00 i dag!

Bilde

Det kan bli en jevn finalekamp.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

chelsea8 skrev: lør jul 08, 2023 8:09 am England - Spania
Da er det klart for finale kl. 18.00 i dag!

Bilde

Det kan bli en jevn finalekamp.
Tror aldri at jeg har heiet mer på England enn i dag.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Lagene:

England: Trafford; Garner, Colwill, Harwood-Bellis, Aarons; Palmer, Gomes, Curtis Jones, Smith Rowe; Gibbs-White, Gordon

Spania: Arnau; Victor Gomez, A Paredes, Pacheco, Miranda; Blanco, Baena; Sancet; Rodri, Abel Ruiz, Sergio Gomez

Kampen går på NRK.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

NRK eller VGTV? Jeg må si at jeg har sansen for Rekdal som kommentator.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Knallstart for England. Bør sette en snart.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»