Tourmanager 2023

Svar
Stialex

Re: Tourmanager 2023

Legg inn av Stialex »

-
Sist redigert av Stialex den fre jul 07, 2023 3:13 pm, redigert 1 gang totalt.

knutolini

Legg inn av knutolini »

Jolla skrev: fre jul 07, 2023 3:00 pm
knutolini skrev: fre jul 07, 2023 2:26 pm Hadde det ikke vært herlig om Phillipsen kom litt lengre ned på resultatlista i dag? Det synes jeg.
Han er den raskeste. Han skal vinne.

: )
Jaja, han skal jo det. Han er raskest. Han har et formidabelt opptrekk. Pleier å gå veien.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Latour i brudd :P

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

For de som fortsatt har Latour: Latour I BRUDD!!!! Med bare et skarve poeng å hente. Haha. Nei, nå skal jeg ikke le fordi plutselig så blir det sidevind kaos og Latour tar en flyer inn ;)

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Æsj ser ikke ut som Van Aert har tenkt å spurte idag

Uncle_pepsi

Legg inn av Uncle_pepsi »

Sodajr skrev: fre jul 07, 2023 4:54 pm Æsj ser ikke ut som Van Aert har tenkt å spurte idag
Sånn som han har jobbet de to siste dagene er det forståelig

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

8 og 10 plass. Hadde håpet litt bedre på Coquard og Pedersen.
Sist redigert av Skywalker den fre jul 07, 2023 5:32 pm, redigert 2 ganger totalt.

Knut

Legg inn av Knut »

Sodajr skrev: fre jul 07, 2023 4:54 pm Æsj ser ikke ut som Van Aert har tenkt å spurte idag
Det sa han vel klart å tydlig igår at han ikke skulle gjøre 😊

knutolini

Legg inn av knutolini »

Litt lei av å ikke sitte med Phillipsen på flate etapper jeg. Vet det ikke er flate etapper man får mest poeng for, men likevel. Kjedelig etappe btw

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Knut skrev: fre jul 07, 2023 5:19 pm
Sodajr skrev: fre jul 07, 2023 4:54 pm Æsj ser ikke ut som Van Aert har tenkt å spurte idag
Det sa han vel klart å tydlig igår at han ikke skulle gjøre 😊
Mannen lyver støtt og stadig.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

knutolini skrev: fre jul 07, 2023 5:21 pm Litt lei av å ikke sitte med Phillipsen på flate etapper jeg. Vet det ikke er flate etapper man får mest poeng for, men likevel. Kjedelig etappe btw
Kunne vært værre. Er sikkert mange som sitter med en dyr spurter som ikke er med å spurter i dag :)

Antimon

Legg inn av Antimon »

Jeg må nok gjøre bytter til etappe 9, sitter nok med et litt for spurtlag for øyeblikket. Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Jeg sitter med dette:
Kap: Pog - Latour
Spu: Philipsen - Bauhaus
Klat: Pinot - Powless
Ung: Pidcock - Jensen
Hjelp: VdP - Gregaard - Aranburu
Tem: Craddock
Dir: Alpecin

Jeg må ihvertfall gjøre Latour -> Vingegaard som planlagt. Bytter nok ned Alpecin til Uno-X også, som vil betale for byttet. Og har igjen 0,9 i banken etter eventuelt disse to byttene. Har litt lyst til å gi hjelperytterne etappe 9, da spesielt Aranburu, men klarer ikke helt å bestemme meg :P

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Man var raskt ute av cupen må jeg si.

Jeg hadde Philipsen og Pedersen, men motstanderen min hadde Philipsen, Pedersen og MvdP, så da røk jeg.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Jolla skrev: fre jul 07, 2023 5:36 pm Man var raskt ute av cupen må jeg si.

Jeg hadde Philipsen og Pedersen, men motstanderen min hadde Philipsen, Pedersen og MvdP, så da røk jeg.
Hvordan får du sett dette? Klarer ikke komme inn på Skoda cupen. Står bare navnet på mitt lag. Ingen motstander hverken i går eller i dag.

Shamp

Legg inn av Shamp »

Girmay reddet meg i dag. Håper han virkelig slår til i morgen!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 5:38 pm
Jolla skrev: fre jul 07, 2023 5:36 pm Man var raskt ute av cupen må jeg si.

Jeg hadde Philipsen og Pedersen, men motstanderen min hadde Philipsen, Pedersen og MvdP, så da røk jeg.
Hvordan får du sett dette? Klarer ikke komme inn på Skoda cupen. Står bare navnet på mitt lag. Ingen motstander hverken i går eller i dag.
Hvis det bare er ditt lag så har du walkover.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Jolla skrev: fre jul 07, 2023 5:43 pm
Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 5:38 pm
Jolla skrev: fre jul 07, 2023 5:36 pm Man var raskt ute av cupen må jeg si.

Jeg hadde Philipsen og Pedersen, men motstanderen min hadde Philipsen, Pedersen og MvdP, så da røk jeg.
Hvordan får du sett dette? Klarer ikke komme inn på Skoda cupen. Står bare navnet på mitt lag. Ingen motstander hverken i går eller i dag.
Hvis det bare er ditt lag så har du walkover.
Ok. Skal sikkert i ilden i morgen da. Går nok fort ut da jeg ikke har et lag beregnet for morgendagen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 12:57 pm
K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 12:49 pm Ble følgende bytter:
Muhlberger - Perez
Campenaerts – Craddock
Skjelmose – Gall
Welsford – WvA

Og stiller følgende lag:
Pog – Vingegaard
Welsford – WvA
Ala – Powless
Jorgenson – Gall
MVDP – Zimmermann – Perez
Craddock
Trek

9 bytter brukt så langt så håper jeg kan stå med dette laget en stund! Lykke til med etappen :)
Hvordan klarer du å sitte med både Welsford og WvA. Når du gjorde byttet Welsford - WvA :lol:
Beklager, skulle være Pedersen inne på laget i stedet for Welsford.. :lol:

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 5:53 pm
Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 12:57 pm
K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 12:49 pm Ble følgende bytter:
Muhlberger - Perez
Campenaerts – Craddock
Skjelmose – Gall
Welsford – WvA

Og stiller følgende lag:
Pog – Vingegaard
Welsford – WvA
Ala – Powless
Jorgenson – Gall
MVDP – Zimmermann – Perez
Craddock
Trek

9 bytter brukt så langt så håper jeg kan stå med dette laget en stund! Lykke til med etappen :)
Hvordan klarer du å sitte med både Welsford og WvA. Når du gjorde byttet Welsford - WvA :lol:
Beklager, skulle være Pedersen inne på laget i stedet for Welsford.. :lol:
He he skjønte det.
Ikke heldig med WvA i dag, men prøver seg sikkert i morgen. Har spart krefter i dag.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

knutolini skrev: fre jul 07, 2023 2:26 pm Hadde det ikke vært herlig om Phillipsen kom litt lengre ned på resultatlista i dag? Det synes jeg.
Jeg hadde et ørlite håp om det samme...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 5:57 pm
K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 5:53 pm
Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 12:57 pm
Hvordan klarer du å sitte med både Welsford og WvA. Når du gjorde byttet Welsford - WvA :lol:
Beklager, skulle være Pedersen inne på laget i stedet for Welsford.. :lol:
He he skjønte det.
Ikke heldig med WvA i dag, men prøver seg sikkert i morgen. Har spart krefter i dag.
Jepp, var litt forberedt på dette da jeg byttet han i dag :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Ingen stor dag, men forventet heller ikke det. Lander på 282 poeng. Helt ok. Er over snittet.
Detter akuratt utenfor topp 1000. Ligger nå på plass nr 1044.
Sist redigert av Skywalker den fre jul 07, 2023 6:06 pm, redigert 2 ganger totalt.

knutolini

Legg inn av knutolini »

Jolla skrev: fre jul 07, 2023 5:36 pm Man var raskt ute av cupen må jeg si.

Jeg hadde Philipsen og Pedersen, men motstanderen min hadde Philipsen, Pedersen og MvdP, så da røk jeg.
Jeg er videre pga vdp, pedersen og coquard. Han jeg var opp mot hadde en enda mer bekmørk dag enn meg. Ikke at han har noe dårlig lag, bare enda mindre gunstig for dagens etappe.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Antimon skrev: fre jul 07, 2023 5:34 pm Jeg må nok gjøre bytter til etappe 9, sitter nok med et litt for spurtlag for øyeblikket. Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Jeg sitter med dette:
Kap: Pog - Latour
Spu: Philipsen - Bauhaus
Klat: Pinot - Powless
Ung: Pidcock - Jensen
Hjelp: VdP - Gregaard - Aranburu
Tem: Craddock
Dir: Alpecin

Jeg må ihvertfall gjøre Latour -> Vingegaard som planlagt. Bytter nok ned Alpecin til Uno-X også, som vil betale for byttet. Og har igjen 0,9 i banken etter eventuelt disse to byttene. Har litt lyst til å gi hjelperytterne etappe 9, da spesielt Aranburu, men klarer ikke helt å bestemme meg :P
De to tingene du nevner som må gjøres etter morgendagens etappe.
Latour til Vinge
Alp til UNO-X

Jeg håper Pinot får til noe, men har ikke trua. Hadde prøvd å finne en annen klatrer. Kansje Ciccone hvis du har råd.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

172 poeng i dag og ute av skoda-cup som forventet ;)

BeefCake

Legg inn av BeefCake »

Har gjort null bytter så langt og har 0.0 ITB.

Tenkte å ha WvA for i morgen, men ellers veldig usikker på hva jeg bør gjøre. Tips?

Poga, Latour - Van Aert, Pedersen
Bilbao, Alaphilippe - Pidcock, Jensen
Perez, VdP, Zimmer
Cort Nielsen - Lidl Trek

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BeefCake skrev: fre jul 07, 2023 7:17 pm Har gjort null bytter så langt og har 0.0 ITB.

Tenkte å ha WvA for i morgen, men ellers veldig usikker på hva jeg bør gjøre. Tips?

Poga, Latour - Van Aert, Pedersen
Bilbao, Alaphilippe - Pidcock, Jensen
Perez, VdP, Zimmer
Cort Nielsen - Lidl Trek
Ville prøvd å få inn Vingegaard og kanskje Ciccone, men om muligens du kan vente en etappe med det..?😊

knutolini

Legg inn av knutolini »

BeefCake skrev: fre jul 07, 2023 7:17 pm Har gjort null bytter så langt og har 0.0 ITB.

Tenkte å ha WvA for i morgen, men ellers veldig usikker på hva jeg bør gjøre. Tips?

Poga, Latour - Van Aert, Pedersen
Bilbao, Alaphilippe - Pidcock, Jensen
Perez, VdP, Zimmer
Cort Nielsen - Lidl Trek
Null bytter ja. Det er pent. Da kan du jo ev prøve på en diff siden du har nok bytter til å korrigere det senere. Hva med Ala/Bilbao til Teuns?

Er ikke dumt å ha Vinge heller da, men da må du rokkere om på noe mer.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg traff jo så vidt det var på at Pedersen + Alpecin DS var bedre enn WvA + Trek DS de første 7 dagene. Men kunne jeg ha valgt på nytt, med den informasjonen jeg har nå så ville jeg ha valgt WvA + Trek DS.

For det ble jo til at jeg droppet Alpecin DS (og nok også ville ha droppet Trek DS) foran etappe 5, så aller helst så burde jeg ha sittet med Uno-X DS fra starten, og således spart det byttet og spart et bytte på å få inn WvA nå. Pedersen har skuffet så langt synes jeg, mens WvA har gjort det bedre enn jeg spekulerte i.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jolla skrev: fre jul 07, 2023 8:57 pm Jeg traff jo så vidt det var på at Pedersen + Alpecin DS var bedre enn WvA + Trek DS de første 7 dagene. Men kunne jeg ha valgt på nytt, med den informasjonen jeg har nå så ville jeg ha valgt WvA + Trek DS.

For det ble jo til at jeg droppet Alpecin DS (og nok også ville ha droppet Trek DS) foran etappe 5, så aller helst så burde jeg ha sittet med Uno-X DS fra starten, og således spart det byttet og spart et bytte på å få inn WvA nå. Pedersen har skuffet så langt synes jeg, mens WvA har gjort det bedre enn jeg spekulerte i.
Hvor mange bytter har du brukt? og tenker du å bytte noe før i morgen eller venter du til etappe 8 / 9? :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»