Tourmanager 2023

Svar
Skywalker

Re: Tourmanager 2023

Legg inn av Skywalker »

Simtour skrev: fre jul 07, 2023 1:05 am Tanker om Mohoric, Benoot og Shaw fremover?🥵
Tenker også hjelperytter til Gall og Jorgensen dersom de prøver å sanke poeng🤷🏽‍♂️
Vet ikke hvordan det er med Mohoric etter velten. Er spennende på etappe 10 hvis han er i form.
Skal Shaw være med Powless opp fjellene kan det jo kansje være en verdi.
Benoot er sykt god, men er hjelper. Henter selvfølgelig en del poeng. Har du pengene så er det jo sikre poeng, men blir aldri de store summene.
Mulig jeg tar feil, men tror ikke Jorgensen går for Polkaen.
Syns alle hjelperytterene til Ag2r er spennende.
Spesielt Cosnefroy og Naesen.

lienkar

Legg inn av lienkar »

Verdt å bruke et bytte på å få inn Phillipsen/Wva før etappe 7?
Lukter spurt i 7,8(dog noe hard) og 11 samt lite GC-kjøring frem til etappe 13 (utenom etappe 9).
Opprinnelig tanke er å nedgradere Vinge->Latour for å oppgradere Welsford->Phillipsen og sitte med det frem til etappe 12/13 for så å reversere bytter.
Koster 4 bytter, men sitter enn så lenge med 20 bytter igjen og noe må man jo bruke pengene på :P

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Hvis du har 20 bytter igjen så ville jeg ha forsøkt å få inn WvA for etappe 7, 8, 10, 11 og 12. Han har muligheter for å komme topp 5-10 på alle disse.

Vingegaard tar gjerne 400+ poeng på disse 6 etappene, så han er jo en kandidat, men kanskje du har andre muligheter også?

Hva er laget ditt?

Bruno18

Legg inn av Bruno18 »

Sitter med følgende lag:
Pog-Latour
Philipsen-WVA
Powless-Ala
Gall-Jensen
Perez-Zimm-MVDP
Campenarts
Lidl

Vurderer følgende bytter:
Latour --> Vinge
WVA --> Coquard
Ala --> Ciccone
MVDP --> Mohoric

Kun brukt et bytte så langt, så er egentlig ganske fornøyd med starten. Disse byttene går akkurat.

lienkar

Legg inn av lienkar »

Jolla skrev: fre jul 07, 2023 9:24 am Hvis du har 20 bytter igjen så ville jeg ha forsøkt å få inn WvA for etappe 7, 8, 10, 11 og 12. Han har muligheter for å komme topp 5-10 på alle disse.

Vingegaard tar gjerne 400+ poeng på disse 6 etappene, så han er jo en kandidat, men kanskje du har andre muligheter også?

Hva er laget ditt?
Sitter per nå med følgende lag:
Pog-Vinge
Pedersen-Welsford
Powless-Bilbao
Pidcock-Jorgensen
Aranburu-Zimm-MVDP
Campenarts
UnoX

WvA vurderes istedenfor Phillipsen, men så fryktelig tom ut på slutten i går, så tviler på at han er med i spurt i dag, men er selvfølgelig en het kandidat i morra og mer habil på kommende etapper.
Planen forøvrig er Bilbao->Alaphillipe i etappe 8 og Jorgenson ->Skjelmose i etappe 9

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Bruno18 skrev: fre jul 07, 2023 9:31 am Sitter med følgende lag:
Pog-Latour
Philipsen-WVA
Powless-Ala
Gall-Jensen
Perez-Zimm-MVDP
Campenarts
Lidl

Vurderer følgende bytter:
Latour --> Vinge
WVA --> Coquard
Ala --> Ciccone
MVDP --> Mohoric

Kun brukt et bytte så langt, så er egentlig ganske fornøyd med starten. Disse byttene går akkurat.
Med det laget hadde jeg holdt meg i ro i to etapper til :) De byttene du vurderer hadde jeg eventuelt ventet med til Etappe 9.
MvP - Mohoric er jeg litt tvilsom til siden Mohoric har vært i bakken. Er noe man må vurdere nærmere etappe 10. Se hvordan han ser ut de neste tre.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

lienkar skrev: fre jul 07, 2023 9:41 am
Jolla skrev: fre jul 07, 2023 9:24 am Hvis du har 20 bytter igjen så ville jeg ha forsøkt å få inn WvA for etappe 7, 8, 10, 11 og 12. Han har muligheter for å komme topp 5-10 på alle disse.

Vingegaard tar gjerne 400+ poeng på disse 6 etappene, så han er jo en kandidat, men kanskje du har andre muligheter også?

Hva er laget ditt?
Sitter per nå med følgende lag:
Pog-Vinge
Pedersen-Welsford
Powless-Bilbao
Pidcock-Jorgensen
Aranburu-Zimm-MVDP
Campenarts
UnoX

WvA vurderes istedenfor Phillipsen, men så fryktelig tom ut på slutten i går, så tviler på at han er med i spurt i dag, men er selvfølgelig en het kandidat i morra og mer habil på kommende etapper.
Planen forøvrig er Bilbao->Alaphillipe i etappe 8 og Jorgenson ->Skjelmose i etappe 9
WvA hadde jeg ventet med til etter dagens etappe. Phillipsen virker rå.
De fleste vil ha Ala ut nå da han virker ivrig, men får det ikke helt til.
Er nok også en del som vurderer Skjelmose ut etter gårsdagens etappe hvor han sleit med en vond rygg.
Du kan jo selvfølgelig gjøre det helt store med å ta dem inn, når vi andre tar dem ut :)
Skulle jeg gjort noe med laget ditt før dagens etappe, hadde det vært Coquard eller Bauhaus inn for Welsford. For så å vente med resten til etappe 9.
Blir ikke mye poeng i dag og i morgen, men skal heller ikke deles ut så mye. Er ikke disse to etappene man skal jage poeng.
Hvis du veldig gjerne vil på WvA hadde jeg heller nedgradert Aranburu og byttet Pedersen med WvA.
Vinge kan være fin på etappe 9.
Sist redigert av Skywalker den fre jul 07, 2023 10:15 am, redigert 3 ganger totalt.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

lienkar skrev: fre jul 07, 2023 9:41 am
Jolla skrev: fre jul 07, 2023 9:24 am Hvis du har 20 bytter igjen så ville jeg ha forsøkt å få inn WvA for etappe 7, 8, 10, 11 og 12. Han har muligheter for å komme topp 5-10 på alle disse.

Vingegaard tar gjerne 400+ poeng på disse 6 etappene, så han er jo en kandidat, men kanskje du har andre muligheter også?

Hva er laget ditt?
Sitter per nå med følgende lag:
Pog-Vinge
Pedersen-Welsford
Powless-Bilbao
Pidcock-Jorgensen
Aranburu-Zimm-MVDP
Campenarts
UnoX

WvA vurderes istedenfor Phillipsen, men så fryktelig tom ut på slutten i går, så tviler på at han er med i spurt i dag, men er selvfølgelig en het kandidat i morra og mer habil på kommende etapper.
Planen forøvrig er Bilbao->Alaphillipe i etappe 8 og Jorgenson ->Skjelmose i etappe 9
Ah, hvis du har planen klar med bytter så gjør Vingegaard til WvA mening. For alternativet ville eksempelvis vært:

Welsford -> WvA (-4,8)
Pidcock -> THJ (+2,8)
Camp -> Craddock (+1,1) (eventuelt til Kragh hvis du har penger i banken eller sparer mer på klatrer (+0,6))
Bilbao -> Lafay(+0,9), Buchmann(+0,9), G Izagirre(+1,1), Paret-Peintre(+1,4), R Costa(+1,6)

Det sagt, så synes jeg ikke nødvendigvis dette ser bedre ut enn å kun bytte ut Vingegaard, i hvert fall ikke hvis du liker Pidcock, Bilbao, Alaphilippe og Skjelmose. Synes det gjør mening å gå fra Vinge til WvA og så tilbake før etappe 13 (men igjen, jeg undervurderer kronisk Vingegaard. Jeg føler ikke at det er naturlig at han er så god som han faktisk er.)

Larven

Legg inn av Larven »

Verdt å ofre aranburu eller zimmermann for å få inn igjen WvA? Etappen imorgen er vel en som passer aranburu bra og eller? WvA er for skummel å gå uten… Gikk i aranburu-fella i fjor også så frister å kaste han

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Larven skrev: fre jul 07, 2023 10:12 am Verdt å ofre aranburu eller zimmermann for å få inn igjen WvA? Etappen imorgen er vel en som passer aranburu bra og eller? WvA er for skummel å gå uten… Gikk i aranburu-fella i fjor også så frister å kaste han
Vet ikke om jeg ville ha byttet inn Aranburu, men profilen på etappe 8, 10 og 12 passer jo egentlig få hjelperyttere like godt som de passer Aranburu (altså hvis vi ikke tar med hva som har skjedd så langt i touren og form (som vi kun synser om), så er jo han blant de aller sterkeste (av hjelperytterne) på lettkupperte etapper med sprint fra redusert felt.)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Larven skrev: fre jul 07, 2023 10:12 am Verdt å ofre aranburu eller zimmermann for å få inn igjen WvA? Etappen imorgen er vel en som passer aranburu bra og eller? WvA er for skummel å gå uten… Gikk i aranburu-fella i fjor også så frister å kaste han
Har WvA fortsatt tenkt å være like aktiv så ja. Vet ikke hvor lenge han klarer kjøret, men er jo umennskelig. Jeg vurderer Aranburu ut for å få inn WvA. samtidig passer en del av de neste etappene Aranburu.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jolla skrev: fre jul 07, 2023 12:11 am
K-Torget skrev: tor jul 06, 2023 10:37 pm
Du heller mot Campenaerts - Craddock i stedet for ut med Muhlberger? :)
Hvor lenge mener du da jeg kan sitte med dette laget sett bort fra byttet Ala - Ciccone på etappe 9? :)
Jeg synes det modigste faktisk hadde vært å byttet både Mühlberger og Campenaerts og beholdt Trek DS. Altså hvis du skal vinne sammenlagt eller i hvert fall komme veldig høyt så hjelper det jo med noen etapper hvor det klaffer maks, og siden du i dette scenarioet kom til å tjene på å ha Pedersen og/eller Ciccone topp 5 på etappe 7, 9, 10, 11 og 12 så kunne du rasket med deg DS-poeng samtidig. For hvis de feiler, og du ramler nedover resultatlisten, så vil ikke forskjellen på Uno-X kontra Trek eller mellom Camp og Craddock være nok til å holde deg oppe uansett.

Men ja, det tryggeste valget (det som jeg spår gir flest poeng i snitt) vil jeg si at er Campenaerts til Craddock, ettersom at i brudd i fjellene så er Craddock gjerne enda bedre enn Campenaerts, og desto større fjell det er, dess mer klatrepoeng er det å hente.
Jeg tror ikke at noen av dem vil gi veldig mye poeng. Cort KAN gjøre det, men han koster mer enn han virker å være verdt i år.


Jeg synes dette laget kan sitte til og med etappe 12. Gjerne Pedersen ut etter etappe 11, og bytt ut hjelper/klatrer/ungdomsrytter på et slikt stadie alt ut ifra hvordan det ser ut.
Takker :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jolla skrev: fre jul 07, 2023 12:38 am
Skywalker skrev: tor jul 06, 2023 11:25 pm WvA har hittil hentet 614 poeng. Phillipsen 550.
Fortsetter dette vil WvA lande på 2149 poeng og Phillipsen på 1925. Det vil si en diff på 224. Man kan sikkert diskutere disse tallene og om det er verdt å bruke 1 million ekstra for å tjene 224 poeng i løpet av Touren. Jeg mener nei. Har man det laget man vil ha og har råd til WvA så tar man han selvfølgelig inn.
Philipsen har tatt 249 poeng i snitt på spurtetapper, 24 poeng i snitt på kuperte etapper og 2 poeng i snitt på fjelletapper.
WvA har tatt 64 poeng i snitt på spurtetapper (skal sies at han nok var nest-raskest på etappe 3, men følte seg blokkert og stoppet spurten sin), 98 poeng i snitt på kuperte etapper og 145 poeng i snitt på fjelletapper.

Fortsetter dette vil Philipsen lande på 550 + 4*249 + 4*24 + 6*2 = 1654
Mens WvA vil lande på 614 + 4*64 + 4*98 + 6*145 = 2132

Ikke medregnet tempoen, hvor det er sannsynlig at WvA tar noe mer poeng enn Philipsen.


Nå er det jo langt mer komplisert enn som så, så dette blir jo flåsete. Men Philipsen har altså tatt 500 av sine 550 poeng på to flate etapper (og 40 av de var for å ta poengtrøyen), og så langt så har 2 av 6 etapper (33%) vært flate, mens i resten av touren så vil 4 av 15 etapper være flate. Jeg synes det var verdi i å sitte med Philipsen den første uken, siden 3 av de første 7 etappene var spurtetapper, men så synes jeg at han bør ut, ettersom at derifra så er det kun 3 av 14 etapper som jeg regner som flate (etappe 8 tror jeg at blir kjørt knallhardt mot slutten, og etappe 19 tror jeg at blir vanskelig for spurtlag å kontrollere.)
Men hvis oddsen tilsier at Philipsen er en av de 5-10 største favorittene på etappe 8 så synes jeg at de som startet med ham på laget også bør beholde ham der, selv om jeg ikke ville ha oppfordret noen til å hente ham inn hvis de ikke har hatt ham fra minst etappe 3.


(Min kategorisering av de resterende etappene: SP, HL, CL, HL, SP, HL, CL, CL, CL, TT, CL, SP, HL, CL, SP)
Takk for tips! :)

Larven

Legg inn av Larven »

Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 10:17 am
Larven skrev: fre jul 07, 2023 10:12 am Verdt å ofre aranburu eller zimmermann for å få inn igjen WvA? Etappen imorgen er vel en som passer aranburu bra og eller? WvA er for skummel å gå uten… Gikk i aranburu-fella i fjor også så frister å kaste han
Har WvA fortsatt tenkt å være like aktiv så ja. Vet ikke hvor lenge han klarer kjøret, men er jo umennskelig. Jeg vurderer Aranburu ut for å få inn WvA. samtidig passer en del av de neste etappene Aranburu.
Alternativet er å ta ut vingegaard, men går jo en del bytter der siden han må inn igjen. Eller nedgradere både campenaerts og zimmermann, men det blir mye omrokkeringer.

Brinkk

Legg inn av Brinkk »

Da har jeg nytt dilemma. Mvdp skal inn igjen i dag, men må hente penger. Det blir nok Pid eller Skjelmose --> Gall. Så det store spørsmålet er hvem. Liker ikke at Pidcock kjører for sammendraget, samtidig er ikke ryggproblemene til Skjelmose noe å kimse av. Ingen garanti for at det blir bedre med det første, hvert fall ikke under en grand tour. Det skumle er jo at begge er kapabel til det store.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Larven skrev: fre jul 07, 2023 10:52 am
Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 10:17 am
Larven skrev: fre jul 07, 2023 10:12 am Verdt å ofre aranburu eller zimmermann for å få inn igjen WvA? Etappen imorgen er vel en som passer aranburu bra og eller? WvA er for skummel å gå uten… Gikk i aranburu-fella i fjor også så frister å kaste han
Har WvA fortsatt tenkt å være like aktiv så ja. Vet ikke hvor lenge han klarer kjøret, men er jo umennskelig. Jeg vurderer Aranburu ut for å få inn WvA. samtidig passer en del av de neste etappene Aranburu.
Alternativet er å ta ut vingegaard, men går jo en del bytter der siden han må inn igjen. Eller nedgradere både campenaerts og zimmermann, men det blir mye omrokkeringer.
Ja mulig å ta ut Vingegaard, men det er en rytter du fort må ha inn igjen. Kansje allerede etappe 9.
WvA er vanskelig å bli klok på. Går ikke for grønn trøye, men er med i bruddene for å hjelpe Vinge. Drar derfor en del poeng alikevel.
Hadde han kun gått for etappeseire så hadde det vært enklere å utelatte han.
Tror han går for etappe seier på 8,10,11 og 12. Kan gå i brudd på Etappe 9, men ikke like mye poeng og hente som andre fjell etapper.
Hvilke hjelperyttere man skal ta ut for å få på plass for eksempel WvA er som å spille Bingo.
Er samtidig på Hjelperytter plass de som vinner Tourmanager treffer.
Sitter selv med Zimmermann og Aranburu. Mulig en av de eller Skjelmose blir ofret i morgen for å få inn WvA. Er samtidig usikker på om der er verdt bytter.
Har allerede brukt 8 så jeg føler jeg er på limiten av hva som er akseptabelt av brukte bytter hittil.
Tempoplassen virker helt uinteresang. Sitter selv med Andersen, kun fordi han får noe kompispoeng på Phillipsen og evt MvP.
Tror man likså godt kan kjøre Craddock. Er en brukbar klatrer. Campeanerts er bruddvillig, men har ikke sett veldig mye til det enda.

Skulle jeg valgt hadde Campeanerts og Zimmermann ryki, men koster deg jo tre bytter. WvA får nok en del poeng, men de er kun dobble. Så er ikke sikkert man taper veldig mye kontra en annen rimligere spurter.

Har du nok bytter og føler deg komfortabel med å ta ut Vinge eller Campeanerts/Zimmermann for å få inn WvA så kjør. Hvis ikke hadde jeg latt være.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Brinkk skrev: fre jul 07, 2023 11:04 am Da har jeg nytt dilemma. Mvdp skal inn igjen i dag, men må hente penger. Det blir nok Pid eller Skjelmose --> Gall. Så det store spørsmålet er hvem. Liker ikke at Pidcock kjører for sammendraget, samtidig er ikke ryggproblemene til Skjelmose noe å kimse av. Ingen garanti for at det blir bedre med det første, hvert fall ikke under en grand tour. Det skumle er jo at begge er kapabel til det store.
Veldig enig. Nå kan jeg vente litt med dette valget da jeg har MvP inne, men sliter med det samme. Både Pidcock og SKjelmose drar jevnt inn poeng. Skulle de gjøre det store så er det kjedelig og gå glipp av de poengene. Skjelmose begynner å komme så langt bak i sammendraget at han også kan få slippe til i et brudd.

Jeg vurderer veldig å gjøre Skjelmose til Jorgensen for å få inn WvA.
Sitter da med hverken Piscock eller Skjelmose. Føles ikke trygt. :) Så feiger nok ut og sparer byttene.
Sist redigert av Skywalker den fre jul 07, 2023 11:46 am, redigert 2 ganger totalt.

Bruno18

Legg inn av Bruno18 »

Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 9:55 am
Bruno18 skrev: fre jul 07, 2023 9:31 am Sitter med følgende lag:
Pog-Latour
Philipsen-WVA
Powless-Ala
Gall-Jensen
Perez-Zimm-MVDP
Campenarts
Lidl

Vurderer følgende bytter:
Latour --> Vinge
WVA --> Coquard
Ala --> Ciccone
MVDP --> Mohoric

Kun brukt et bytte så langt, så er egentlig ganske fornøyd med starten. Disse byttene går akkurat.
Med det laget hadde jeg holdt meg i ro i to etapper til :) De byttene du vurderer hadde jeg eventuelt ventet med til Etappe 9.
MvP - Mohoric er jeg litt tvilsom til siden Mohoric har vært i bakken. Er noe man må vurdere nærmere etappe 10. Se hvordan han ser ut de neste tre.
Gjør ingenting før etappe ni. Blir eventuelt til etappe ni :) Enig i at man bør se an tilstanden til Mohoric.

jørn88

Legg inn av jørn88 »

Heihei.
Lafay har jeg hatt en stund, noen tanker om han kan våkne?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ble følgende bytter:
Muhlberger - Perez
Campenaerts – Craddock
Skjelmose – Gall
Welsford – WvA

Og stiller følgende lag:
Pog – Vingegaard
Welsford – WvA
Ala – Powless
Jorgenson – Gall
MVDP – Zimmermann – Perez
Craddock
Trek

9 bytter brukt så langt så håper jeg kan stå med dette laget en stund! Lykke til med etappen :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 12:49 pm Ble følgende bytter:
Muhlberger - Perez
Campenaerts – Craddock
Skjelmose – Gall
Welsford – WvA

Og stiller følgende lag:
Pog – Vingegaard
Welsford – WvA
Ala – Powless
Jorgenson – Gall
MVDP – Zimmermann – Perez
Craddock
Trek

9 bytter brukt så langt så håper jeg kan stå med dette laget en stund! Lykke til med etappen :)
Hvordan klarer du å sitte med både Welsford og WvA. Når du gjorde byttet Welsford - WvA :lol:

knutolini

Legg inn av knutolini »

Laget er

Pog Vinge
Coquard Pedersen
Ala Ciccone
Jorgenson Jensen
Pedersen VdP Peters
Castroviejo
Uno-x

9 bytter brukt. Rundt rank 9K.
For et opplegg. Dropper bytter. Lar laget stå noen dager. Faller nok noen tusen plasser nå. Får forsøke å klatre senere.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

knutolini skrev: fre jul 07, 2023 1:01 pm Laget er

Pog Vinge
Coquard Pedersen
Ala Ciccone
Jorgenson Jensen
Pedersen VdP Peters
Castroviejo
Uno-x

9 bytter brukt. Rundt rank 9K.
For et opplegg. Dropper bytter. Lar laget stå noen dager. Faller nok noen tusen plasser nå. Får forsøke å klatre senere.
Lurt. Ikke vits å jage poeng på dagens etappe. Står med de samme spurterne som deg.

knutolini

Legg inn av knutolini »

Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 1:09 pm
knutolini skrev: fre jul 07, 2023 1:01 pm Laget er

Pog Vinge
Coquard Pedersen
Ala Ciccone
Jorgenson Jensen
Pedersen VdP Peters
Castroviejo
Uno-x

9 bytter brukt. Rundt rank 9K.
For et opplegg. Dropper bytter. Lar laget stå noen dager. Faller nok noen tusen plasser nå. Får forsøke å klatre senere.
Lurt. Ikke vits å jage poeng på dagens etappe. Står med de samme spurterne som deg.
Det ble gjort noen svake avgjørelser her før etappe 5, så laget er ikke i den tilstanden det burde være. Må treffe bedre om noen dager. Men ja, gidder ikke fokusere på dagens etappe.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Guglielmi alene i brudd. Har over 7 min på feltet. Blir en lang og kjedelig etappe.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

knutolini skrev: fre jul 07, 2023 1:11 pm
Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 1:09 pm
knutolini skrev: fre jul 07, 2023 1:01 pm Laget er

Pog Vinge
Coquard Pedersen
Ala Ciccone
Jorgenson Jensen
Pedersen VdP Peters
Castroviejo
Uno-x

9 bytter brukt. Rundt rank 9K.
For et opplegg. Dropper bytter. Lar laget stå noen dager. Faller nok noen tusen plasser nå. Får forsøke å klatre senere.
Lurt. Ikke vits å jage poeng på dagens etappe. Står med de samme spurterne som deg.
Det ble gjort noen svake avgjørelser her før etappe 5, så laget er ikke i den tilstanden det burde være. Må treffe bedre om noen dager. Men ja, gidder ikke fokusere på dagens etappe.
Mange fjell etapper og muligheter igjen for å gjøre svake avgjørelser. :lol:

knutolini

Legg inn av knutolini »

Hadde det ikke vært herlig om Phillipsen kom litt lengre ned på resultatlista i dag? Det synes jeg.

E Desperados

Legg inn av E Desperados »

Dagens etappe er jo like spennende som å se maling tørke, derfor kommer den klassiske posten slik kunne du ledet Tourmanager uten å ha gjort et eneste bytte:

Pog/Vinge
WVA/Philipsen
Powless/A Yates
Gall/THJ
MvdP/J Shaw/ A Perez
SKA
Uno-X

Totalt 5 936 poeng og 2,1 M i banken. Hadde vært mulig å hatt ennå flere poeng ved å bytte ut Vinge med Hindley, men vi vet alle at Vinge kommer til å ha flere poeng når Touren er ferdig, så tok han.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

E Desperados skrev: fre jul 07, 2023 2:30 pm Dagens etappe er jo like spennende som å se maling tørke, derfor kommer den klassiske posten slik kunne du ledet Tourmanager uten å ha gjort et eneste bytte:

Pog/Vinge
WVA/Philipsen
Powless/A Yates
Gall/THJ
MvdP/J Shaw/ A Perez
SKA
Uno-X

Totalt 5 936 poeng og 2,1 M i banken. Hadde vært mulig å hatt ennå flere poeng ved å bytte ut Vinge med Hindley, men vi vet alle at Vinge kommer til å ha flere poeng når Touren er ferdig, så tok han.
Bytter du Uno-X dir med Cofidis så får du enda litt mer poeng

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

knutolini skrev: fre jul 07, 2023 2:26 pm Hadde det ikke vært herlig om Phillipsen kom litt lengre ned på resultatlista i dag? Det synes jeg.
Han er den raskeste. Han skal vinne.

: )

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»