Tourmanager 2023

Svar
Shabelle

Re: Tourmanager 2023

Legg inn av Shabelle »

Et lite ønske; Kan vi ta ting som skjer under rittet, og som ikke direkte omhandler tourmanager (Med mindre noen krasjer, bryter, går i brudd, får poeng etc) i hovedtråden så får vi mer diskusjon i den tråden? Har inntrykk av at det er mange som ser på, men holder seg kun til denne tråden!

Bare en generell kommentar altså :)

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Faan ryker ut av cupen på Sportsdirektøren :@

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Skywalker skrev: lør jul 08, 2023 2:28 pm Pedersen ikke med å spurter??? Da er det mulig han må ut etter hvert.
Får håpe han viler seg til finalen.
Der ser du :D

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Shabelle skrev: lør jul 08, 2023 5:02 pm
Skywalker skrev: lør jul 08, 2023 2:28 pm Pedersen ikke med å spurter??? Da er det mulig han må ut etter hvert.
Får håpe han viler seg til finalen.
Der ser du :D
Tror jeg holder an det byttet litt :D

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Sodajr skrev: lør jul 08, 2023 4:56 pm Faan ryker ut av cupen på Sportsdirektøren :@
Ryker jeg også, men jevnere en forventet.
Jeg har 1 og 5. Motparten har 2 og 3
Sist redigert av Skywalker den lør jul 08, 2023 5:18 pm, redigert 1 gang totalt.

Simtour

Legg inn av Simtour »

Hva tenker dere om hjelperytterne mine? Er i tvil på Zimmer🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️ jeg har nok penger i banken til å bytte Til alle utenom Mohoric

Mvp - Shaw - zimmer

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Simtour skrev: lør jul 08, 2023 5:12 pm Hva tenker dere om hjelperytterne mine? Er i tvil på Zimmer🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️ jeg har nok penger i banken til å bytte Til alle utenom Mohoric

Mvp - Shaw - zimmer
Syns de ser greie ut. Hadde holdt meg i ro.

Simtour

Legg inn av Simtour »

Skywalker skrev: lør jul 08, 2023 5:13 pm [quote=Simtour post_id=<a href="tel:1597148">1597148</a> time=<a href="tel:1688829171">1688829171</a> user_id=5547]
Hva tenker dere om hjelperytterne mine? Er i tvil på Zimmer🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️ jeg har nok penger i banken til å bytte Til alle utenom Mohoric

Mvp - Shaw - zimmer
Syns de ser greie ut. Hadde holdt meg i ro.
[/quote]


Okey🤘🏼 Hvem tror du prøver seg på et brudd i morgen? Skulle gjerne fått litt mer tro på Skjelmose

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Simtour skrev: lør jul 08, 2023 5:21 pm
Skywalker skrev: lør jul 08, 2023 5:13 pm [quote=Simtour post_id=<a href="tel:1597148">1597148</a> time=<a href="tel:1688829171">1688829171</a> user_id=5547]
Hva tenker dere om hjelperytterne mine? Er i tvil på Zimmer🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️ jeg har nok penger i banken til å bytte Til alle utenom Mohoric

Mvp - Shaw - zimmer
Syns de ser greie ut. Hadde holdt meg i ro.

Okey🤘🏼 Hvem tror du prøver seg på et brudd i morgen? Skulle gjerne fått litt mer tro på Skjelmose
[/quote]

Jeg tok ut Skjelmose før dagens etappe, grunnet noe ryggvondt, men angrer litt. Syns han så overaskende sprek ut når han gjorde en jobb for Pedersen i dag. Det samme gjelder Mohoric. Ser ut som han begynner å komme seg.
Brudd i morgen? Vanskelig å si.
Powless og Gall, kansje Ciccone og Jorgensen. Er ikke så mye klatrepoeng som skal deles ut før i mål.
Sist redigert av Skywalker den lør jul 08, 2023 5:43 pm, redigert 1 gang totalt.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Kom overaskende greit ut av det i dag også. Stort sett takket være Pedersen, Coquard og Aranburu.
Ender på 490 poeng. Detter ned noen få plasser. Ligger nå på 1103 plass.
Fryktet de tre siste etappene, men overlevde.
Endelig kommer en etappe som passer laget mitt bedre, så nå går jeg vel på en smell.

Tour de Køb

Legg inn av Tour de Køb »

752 poeng i dag!
Behagelig å sitte med Corbin Strong som har eierandel på 4% 😍

Simtour

Legg inn av Simtour »

Tour de Køb skrev: lør jul 08, 2023 6:33 pm 752 poeng i dag!
Behagelig å sitte med Corbin Strong som har eierandel på 4% 😍


Imponerende, hvordan fant du frem til han? Tanker om etappene fremover?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Tour de Køb skrev: lør jul 08, 2023 6:33 pm 752 poeng i dag!
Behagelig å sitte med Corbin Strong som har eierandel på 4% 😍
Tøft og gå med han. Morro at man treffer på sånne. Gratulerer. Vurderte han litt før Touren. Fin på de litt flatere etappene. Turte ikke med så mange andre gode i ungdomskategorien, med høy eierandel.
Du ligger noen plasser foran meg i FriDisk nå, så du må jo ha kommet deg bra igjennom de andre etappene også.
Hvor ligger du sammenlagt?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Knut skrev: lør jul 08, 2023 9:50 am
Larven skrev: lør jul 08, 2023 9:06 am Beste hjelperytter til 4,7 og ned? Typer som Houle, Peters osv ikke sett veldig imponerende ut. Shaw? Eller like greit å spare ekstra å gå Perez til 3,6
Perez vil du nok se i brudd fremover ihvertfall
Jeg hadde valgt Perez både fordi han vil gå i brudd og er billig (har han selv av de samme grunnene). Hva gikk du for? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

572 poeng i dag - Må si meg fornøyd med det! Treffer på Trek-direktør, Pedersen og WvA (gjorde ingen bytter i dag) :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: lør jul 08, 2023 1:17 pm Oi. Sjangseløs på i Skoda Cup.
Motstander har Phillipsen - WvA mens jeg har Coquard - Pedersen
Pidcock, Aranburu og MvP som er mine håp sitter også motstander med. Han sitter med Fred Wright og Alpecin dir.
Får trøste meg med at jeg tar han sammenlagt. Han har brukt 21 bytter og har Meintjes og Latour på kapteinsplass.
21 bytter på 8 etapper... Ekstremt! :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

knutolini skrev: lør jul 08, 2023 1:19 pm
Skywalker skrev: lør jul 08, 2023 1:17 pm Oi. Sjangseløs på i Skoda Cup.
Motstander har Phillipsen - WvA mens jeg har Coquard - Pedersen
Pidcock, Aranburu og MvP som er mine håp sitter også motstander med. Han sitter med Fred Wright og Alpecin dir.
Får trøste meg med at jeg tar han sammenlagt. Han har brukt 21 bytter og har Meintjes og Latour på kapteinsplass.
Min motstander har også Phillipsen og Wva. Siden rank er dårlig ellers hadde jo cupen vært litt artig å være med lengre i, men det ser ikke bra ut.
Røk du i Skoda cup? Om det er noen trøst så røk jeg alt i går :lol:

knutolini

Legg inn av knutolini »

K-Torget skrev: lør jul 08, 2023 7:20 pm
knutolini skrev: lør jul 08, 2023 1:19 pm
Skywalker skrev: lør jul 08, 2023 1:17 pm Oi. Sjangseløs på i Skoda Cup.
Motstander har Phillipsen - WvA mens jeg har Coquard - Pedersen
Pidcock, Aranburu og MvP som er mine håp sitter også motstander med. Han sitter med Fred Wright og Alpecin dir.
Får trøste meg med at jeg tar han sammenlagt. Han har brukt 21 bytter og har Meintjes og Latour på kapteinsplass.
Min motstander har også Phillipsen og Wva. Siden rank er dårlig ellers hadde jo cupen vært litt artig å være med lengre i, men det ser ikke bra ut.
Røk du i Skoda cup? Om det er noen trøst så røk jeg alt i går :lol:
Jepp, motstanderen hadde Wva, Phillipsen og Lidl Trek. Da hjalp det ikke at jeg hadde Pedersen og Coquard.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

knutolini skrev: lør jul 08, 2023 8:16 pm
K-Torget skrev: lør jul 08, 2023 7:20 pm
knutolini skrev: lør jul 08, 2023 1:19 pm

Min motstander har også Phillipsen og Wva. Siden rank er dårlig ellers hadde jo cupen vært litt artig å være med lengre i, men det ser ikke bra ut.
Røk du i Skoda cup? Om det er noen trøst så røk jeg alt i går :lol:
Jepp, motstanderen hadde Wva, Phillipsen og Lidl Trek. Da hjalp det ikke at jeg hadde Pedersen og Coquard.
Oki.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

knutolini skrev: lør jul 08, 2023 8:16 pm
K-Torget skrev: lør jul 08, 2023 7:20 pm
knutolini skrev: lør jul 08, 2023 1:19 pm

Min motstander har også Phillipsen og Wva. Siden rank er dårlig ellers hadde jo cupen vært litt artig å være med lengre i, men det ser ikke bra ut.
Røk du i Skoda cup? Om det er noen trøst så røk jeg alt i går :lol:
Jepp, motstanderen hadde Wva, Phillipsen og Lidl Trek. Da hjalp det ikke at jeg hadde Pedersen og Coquard.
Var jo egentlig Phillipsen som imponerte og ødela litt for oss. Hadde egentlig trodd han skulle falle av. I hvertfall Gronewegen. Samtidig hadde Phillipsen detti av hadde det vel vært MvP som hadde spurtet. Ikke sikkert det hadde blitt seier på Pedersen da.

Simtour

Legg inn av Simtour »

Moviestar i morgendagens brudd?🧐

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Simtour skrev: lør jul 08, 2023 9:16 pm Moviestar i morgendagens brudd?🧐
Jorgenson? :)

Simtour

Legg inn av Simtour »

K-Torget skrev: lør jul 08, 2023 9:22 pm [quote=Simtour post_id=<a href="tel:1597588">1597588</a> time=<a href="tel:1688843791">1688843791</a> user_id=5547]
Moviestar i morgendagens brudd?🧐
Jorgenson? :)
[/quote]


Det som er spørsmålet.. Noen som har en magefølelse/sett tips?🤷🏽‍♂️

urbeka

Legg inn av urbeka »

Hvem kaster jeg av pidcock og skjelmose?

Shamp

Legg inn av Shamp »

urbeka skrev: lør jul 08, 2023 10:22 pm Hvem kaster jeg av pidcock og skjelmose?
Jeg beholder ihvertfall begge et par etapper til.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Simtour skrev: lør jul 08, 2023 10:09 pm
K-Torget skrev: lør jul 08, 2023 9:22 pm [quote=Simtour post_id=<a href="tel:1597588">1597588</a> time=<a href="tel:1688843791">1688843791</a> user_id=5547]
Moviestar i morgendagens brudd?🧐
Jorgenson? :)

Det som er spørsmålet.. Noen som har en magefølelse/sett tips?🤷🏽‍♂️
[/quote]

Magefølelsen min sier han, men mulig det er fordi jeg har han inne.. :lol:

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

urbeka skrev: lør jul 08, 2023 10:22 pm Hvem kaster jeg av pidcock og skjelmose?
Du kaster begge og henter inn Gall og Johannesen!

Neida. Men regner med at det er en av disse to du vurderer inn?

Det spørs mest på om du tenker at de som prøver å komme med i bruddet (de som prøver ikke de som kommer med i bruddet) eller de som prøver å sitte med favorittene kommer til å ta flest poeng. Skjelmose kommer sannsynligvis til å prøve seg i brudd, men hvis han er i brudd med Ciccone så blir det en interessant dynamikk mellom de to. Pidcock kommer nok til å sykle endel i støtte for C Rodríguez, men det virker jo ganske fritt i INEOS i år, hvor DF Martínez, Bernal, Pidcock, C Rodríguez og Kwiato alle kan velge selv hva de ønsker å gjøre på etappen. C Rodríguez vet vi at velger å gå for sammendraget, og så blir de andre fire enige seg imellom om hvem som går i brudd og hvem som blir med kapteinen. Det er nok ikke helt slik, men det virker litt bingo (jeg tror DF Martínez går for klatrertrøyen i hvert fall sånn halvveis, så han er nok i flere brudd enn de tre andre, mens Pidcock har uttalt at han tror sin beste sjanse for etappeseier er å sitte og spare krefter bak togene til UAE og Jumbo, og så angripe nær mål siden han ikke er en trussel i sammendraget for Pogacar og Vingegaard.)

Knut

Legg inn av Knut »

Jolla skrev: lør jul 08, 2023 10:42 pm
urbeka skrev: lør jul 08, 2023 10:22 pm Hvem kaster jeg av pidcock og skjelmose?
Du kaster begge og henter inn Gall og Johannesen!

Neida. Men regner med at det er en av disse to du vurderer inn?

Det spørs mest på om du tenker at de som prøver å komme med i bruddet (de som prøver ikke de som kommer med i bruddet) eller de som prøver å sitte med favorittene kommer til å ta flest poeng. Skjelmose kommer sannsynligvis til å prøve seg i brudd, men hvis han er i brudd med Ciccone så blir det en interessant dynamikk mellom de to. Pidcock kommer nok til å sykle endel i støtte for C Rodríguez, men det virker jo ganske fritt i INEOS i år, hvor DF Martínez, Bernal, Pidcock, C Rodríguez og Kwiato alle kan velge selv hva de ønsker å gjøre på etappen. C Rodríguez vet vi at velger å gå for sammendraget, og så blir de andre fire enige seg imellom om hvem som går i brudd og hvem som blir med kapteinen. Det er nok ikke helt slik, men det virker litt bingo (jeg tror DF Martínez går for klatrertrøyen i hvert fall sånn halvveis, så han er nok i flere brudd enn de tre andre, mens Pidcock har uttalt at han tror sin beste sjanse for etappeseier er å sitte og spare krefter bak togene til UAE og Jumbo, og så angripe nær mål siden han ikke er en trussel i sammendraget for Pogacar og Vingegaard.)
Johannessen trenger ikke være dumt

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jolla skrev: lør jul 08, 2023 10:42 pm
urbeka skrev: lør jul 08, 2023 10:22 pm Hvem kaster jeg av pidcock og skjelmose?
Du kaster begge og henter inn Gall og Johannesen!

Neida. Men regner med at det er en av disse to du vurderer inn?

Det spørs mest på om du tenker at de som prøver å komme med i bruddet (de som prøver ikke de som kommer med i bruddet) eller de som prøver å sitte med favorittene kommer til å ta flest poeng. Skjelmose kommer sannsynligvis til å prøve seg i brudd, men hvis han er i brudd med Ciccone så blir det en interessant dynamikk mellom de to. Pidcock kommer nok til å sykle endel i støtte for C Rodríguez, men det virker jo ganske fritt i INEOS i år, hvor DF Martínez, Bernal, Pidcock, C Rodríguez og Kwiato alle kan velge selv hva de ønsker å gjøre på etappen. C Rodríguez vet vi at velger å gå for sammendraget, og så blir de andre fire enige seg imellom om hvem som går i brudd og hvem som blir med kapteinen. Det er nok ikke helt slik, men det virker litt bingo (jeg tror DF Martínez går for klatrertrøyen i hvert fall sånn halvveis, så han er nok i flere brudd enn de tre andre, mens Pidcock har uttalt at han tror sin beste sjanse for etappeseier er å sitte og spare krefter bak togene til UAE og Jumbo, og så angripe nær mål siden han ikke er en trussel i sammendraget for Pogacar og Vingegaard.)
Takker :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Har denne gjengen og tenkte å spare bytte:

Pog – Vingegaard
Pedersen – WvA
Ala – Powless
Jorgenson – Gall
MVDP – Zimmermann – Perez
Craddock
Trek

Innspill?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»