Kamptråd: Tomgodset vs Norges Lokomotiv Bodø/Glimt

Svar
JonSnow

Kamptråd: Tomgodset vs Norges Lokomotiv Bodø/Glimt

Legg inn av JonSnow »

Regner med en målrik kamp når et av Norges svakeste lag tar i mot Norges desidert beste lag!

Vi stiller som vanlig sterkt på bortebane og har solgt ut vår del av stadion, desverre ikke plass til så mange bortefans på Marienlyst så vi måtte kansellere et par flyavganger og en del skuffete fans måtte være hjemme.

Lag vårt som starter sier seg selv:

Haikin
Wembangomo Moe Lode Bjørkan
Vetlesen Berg Grønbæk
Mwuka Moumbagna Pelegrino

Hva Tomgodset stiller med er ikke så farlig, spillet blir det samme, vi har ballen og mørner dem i senk og de blir å satse på det deffansive og 1 heldig kontring eller 2.
Satser på et tidlig mål og årets mest målrike kamp for vår del nå som et par av gutta har en av sine siste kamper og at arvtagerne får en del minutter i denne kampen også.

Braut

Legg inn av Braut »

6 i odds på Godset-seier hjemme mot Bodø/Glimt. Hvis noen hadde sagt det for 5-6 år siden... Det må vel være tidenes høyeste odds på Godset-seier på Marienlyst? Selv ikke Atletico Madrid, Aston Villa og Rosenborg på 90-tallet var så store favoritter.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Glimt bør ta denne med minst 4 mål, alt annet er fadese og de bør legge ned klubben.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

JonSnow skrev: lør jun 24, 2023 5:28 pm Tomgodset
Dette er ekstremt kreativt. Vurdert å sende søknad til Seefood, TRY, GK eller lignende som tekstforfatter?

lsklars

Legg inn av lsklars »

Fint med tomgods. Kan fort få mye pant for godset.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

lsklars skrev: søn jun 25, 2023 8:24 am Fint med tomgods. Kan fort få mye pant for godset.
Jeg har veldig mye liggende. Tror du det kan være snakk om millioner?

MadBum

Legg inn av MadBum »

En gang pantet jeg tomgods for 750 kr. 4 svarte søppelsekker. Maskinen stoppet bare en gang.

Noen høyere?

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

JonSnow skrev: lør jun 24, 2023 5:28 pm
Vi stiller som vanlig sterkt på bortebane og har solgt ut vår del av stadion, desverre ikke plass til så mange bortefans på Marienlyst så vi måtte kansellere et par flyavganger og en del skuffete fans måtte være hjemme.
Bare å nyte, som kjerringene på facebook sier. Om 4-5 år er vel bortetribunen tilbake til normalen med 15 bakfulle mann i gul college-genser og en sullik med tannbørste.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

MadBum skrev: søn jun 25, 2023 8:47 am En gang pantet jeg tomgods for 750 kr. 4 svarte søppelsekker. Maskinen stoppet bare en gang.

Noen høyere?
Jeg har ikke personlig panta for så mye, men jeg har gitt bort pant hvor det har vært snakk om tusenlappen. Tror det kan være i nærheten av det samme med det jeg har liggende nå, ettersom man får mer for panten enn tidligere, men jeg har lovet bort panten til ei venninne.

lsklars

Legg inn av lsklars »

MadBum skrev: søn jun 25, 2023 8:47 am En gang pantet jeg tomgods for 750 kr. 4 svarte søppelsekker. Maskinen stoppet bare en gang.

Noen høyere?
Bare en stopp for 750 kr, det hører til sjeldenhetene. Jeg må oppriktig si at dette høres ut som en solskinnshistorie av de sjeldne.

MadBum

Legg inn av MadBum »

lsklars skrev: søn jun 25, 2023 8:55 am
MadBum skrev: søn jun 25, 2023 8:47 am En gang pantet jeg tomgods for 750 kr. 4 svarte søppelsekker. Maskinen stoppet bare en gang.

Noen høyere?
Bare en stopp for 750 kr, det hører til sjeldenhetene. Jeg må oppriktig si at dette høres ut som en solskinnshistorie av de sjeldne.
Jeg vet. Men om det fremdeles fantes overvåkningsopptak fra Kiwi Semsmoen i Hokksund vinteren 2019 så hadde du sett at jeg ikke farer med løgn.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

MadBum skrev: søn jun 25, 2023 9:01 am
lsklars skrev: søn jun 25, 2023 8:55 am
MadBum skrev: søn jun 25, 2023 8:47 am En gang pantet jeg tomgods for 750 kr. 4 svarte søppelsekker. Maskinen stoppet bare en gang.

Noen høyere?
Bare en stopp for 750 kr, det hører til sjeldenhetene. Jeg må oppriktig si at dette høres ut som en solskinnshistorie av de sjeldne.
Jeg vet. Men om det fremdeles fantes overvåkningsopptak fra Kiwi Semsmoen i Hokksund vinteren 2019 så hadde du sett at jeg ikke farer med løgn.
Jeg har sett opptakene og kan bekrefte at dette stemmer. Det var riktignok 748 kr. Rett skal være rett.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Skraevadottir skrev: søn jun 25, 2023 8:27 am
lsklars skrev: søn jun 25, 2023 8:24 am Fint med tomgods. Kan fort få mye pant for godset.
Jeg har veldig mye liggende. Tror du det kan være snakk om millioner?
En kvart Vetlesen, måske?

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Døbbelpøst...

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

lsklars skrev: søn jun 25, 2023 8:55 am
MadBum skrev: søn jun 25, 2023 8:47 am En gang pantet jeg tomgods for 750 kr. 4 svarte søppelsekker. Maskinen stoppet bare en gang.

Noen høyere?
Bare en stopp for 750 kr, det hører til sjeldenhetene. Jeg må oppriktig si at dette høres ut som en solskinnshistorie av de sjeldne.
Har du bayer-pause når du leverer pant?

emin

Legg inn av emin »

En kompis av meg tok for rundt 15 år siden en tilhenger med pant til den lokale coopen i bygda han bodde noen år. Garasjen måtte ryddes før han skulle flytte. Viste seg at automaten var i ustand så han og en ansatt holdt på i rundt 2 timer. Pant for 3500 kr... 😁

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

En svekket midtbane uten Jack i dag. Kan bli noen farlige brudd imot med Therkelsen eller Danso på midten, noe som vil straffe seg hardt mot et så godt lag som Glimt.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

MadBum skrev: søn jun 25, 2023 8:47 am En gang pantet jeg tomgods for 750 kr. 4 svarte søppelsekker. Maskinen stoppet bare en gang.

Noen høyere?
Jeg panter for omlag dette hver lørdag og mandag. Mer om jeg har hatt besøk.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

6400 billetter solgt, så blir litt folk i dag.

rdzzl

Legg inn av rdzzl »

Deilig det! Skummelt varmt her nede, men blir gøy på stadion!

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Blir dette Jacques sin siste kamp i Godset-trøya?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Rexwiller skrev: søn jun 25, 2023 5:17 pm
MadBum skrev: søn jun 25, 2023 8:47 am En gang pantet jeg tomgods for 750 kr. 4 svarte søppelsekker. Maskinen stoppet bare en gang.

Noen høyere?
Jeg panter for omlag dette hver lørdag og mandag. Mer om jeg har hatt besøk.
Tenk at denne tråden skulle handle så mye om pant.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Skraevadottir skrev: søn jun 25, 2023 6:02 pm
Rexwiller skrev: søn jun 25, 2023 5:17 pm
MadBum skrev: søn jun 25, 2023 8:47 am En gang pantet jeg tomgods for 750 kr. 4 svarte søppelsekker. Maskinen stoppet bare en gang.

Noen høyere?
Jeg panter for omlag dette hver lørdag og mandag. Mer om jeg har hatt besøk.
Tenk at denne tråden skulle handle så mye om pant.
Med din profil så kan vi kanskje dra det mer mot HOT PANT...s?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fitforfight skrev: søn jun 25, 2023 6:34 pm
Skraevadottir skrev: søn jun 25, 2023 6:02 pm
Rexwiller skrev: søn jun 25, 2023 5:17 pm

Jeg panter for omlag dette hver lørdag og mandag. Mer om jeg har hatt besøk.
Tenk at denne tråden skulle handle så mye om pant.
Med din profil så kan vi kanskje dra det mer mot HOT PANT...s?
Den var nesten like syltynn som hotpantsene til Kylie Minogue i "Spinning Around", men du får for'n!

Glimt2020

Legg inn av Glimt2020 »

Glimt starter med Sørensen på venstre back da Bjørkan ikke er med:

Haikin

Wembangomo - Moe - Lode - Sørensen

Vetlesen - Berg - Grønbæk

Mvuka - Faris Pemi - Pellegrino

Benk:

Lund, Kubr, Sjøvold, Elabdellaoui, Bjørtuft, Zugelj, Kjær, Sørli, Brunstad Fet.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Vi blir nok like kjørt i dag som nedrykksrivalen vår RBK ble mot Særp.

Kommer til å få tannkosten i vranga på hovedkanalen, det er festlig.

Arto.

Legg inn av Arto. »

Blir overrasket om dette ikke er avgjort ved 30 min.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

0-6

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Ligger vel en scoring i lufta

thomassim

Legg inn av thomassim »

Vi er veldig gavmilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»