Dennis Hauger

Svar
Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Re: Dennis Hauger

Legg inn av Soccermannen »

De kunne jo holdt rødflagg knappen 5 sekunder til da.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

For en dustete regel, de som har passert gul flagget må da få lov til å fullføre runda :@

Pckstrm

Legg inn av Pckstrm »

Uflaks…men burde kjørt mye raskere fra starten.

Visa

Legg inn av Visa »

De burde innføre sektorbasert rød flagg når det kommer til kvalifisering, spesielt i Monaco. Det gir ingen mening at Hauger skal få rødt flagg der. Det problemet der hender hele tiden på trange baner.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Sodajr skrev: fre mai 26, 2023 3:57 pm For en dustete regel, de som har passert gul flagget må da få lov til å fullføre runda :@
Blir urettferdig okke som. Akkurat i den situasjonen er det jo nesten mer urettferdig om én får sette en tid og resten ikke.

Er vel et klink rødt flagg også. Kan ikke ha en bil stående sånn i Monaco.

Irriterende, men en del av gamet som aldri blir rettferdig for alle.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Skjønner ikke hvorfor Hauger er så svak på kvalifiseringen kontra treningen i går.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Centrist skrev: fre mai 26, 2023 4:04 pm Skjønner ikke hvorfor Hauger er så svak på kvalifiseringen kontra treningen i går.
Nei, var rart, men syns han kjørte veldig passivt før han måtte. Pourchaire kysser autovernet, men Hauger har god klaring.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ouuf da er helga ødelagt

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Ah, jeg er drittlei. Hadde håp om at han kunne komme seg innenfor topp 10 hvertfall.

Dennis har mye uflaks, men her gjør han en svak kvalifisering frem til det røde flagget uansett. Jeg ser på F1tv, men syntes jeg hører Atle G finne unnskyldninger og forklaringer helt hit. Dette var ikke bra nok, punktum. Har selvfølgelig potensiale til å kjøre bedre enn dette. Vesti kommer til å plukke mye poeng, Dennis kommer mest sannsynlig ikke til å ta et eneste poeng i helgen.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Sankaa skrev: fre mai 26, 2023 4:10 pm Ah, jeg er drittlei. Hadde håp om at han kunne komme seg innenfor topp 10 hvertfall.

Dennis har mye uflaks, men her gjør han en svak kvalifisering frem til det røde flagget uansett. Jeg ser på F1tv, men syntes jeg hører Atle G finne unnskyldninger og forklaringer helt hit. Dette var ikke bra nok, punktum. Har selvfølgelig potensiale til å kjøre bedre enn dette. Vesti kommer til å plukke mye poeng, Dennis kommer mest sannsynlig ikke til å ta et eneste poeng i helgen.
Henning Isdal var klokkeklar på det tidlig i kvalifiseringen: Dette går rett og slett ikke for fort.

Hvor går veien til Hauger videre etter F2? Kan Hauger kjøre Formel E? Kan IndyCar eller IndyNXT være en mulighet?

Jeg har ihvertfall veldig liten tro på F1 og ser ikke for meg at SuperFormula er veldig aktuelt heller.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Glad jeg ga opp Hauger etter forrige løp. Så slipper jeg å bli skuffa fremover.

Lykken står den kjekke bi. Hauger er rett og slett ikke god nok

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Sankaa skrev: fre mai 26, 2023 4:10 pm Ah, jeg er drittlei. Hadde håp om at han kunne komme seg innenfor topp 10 hvertfall.

Dennis har mye uflaks, men her gjør han en svak kvalifisering frem til det røde flagget uansett. Jeg ser på F1tv, men syntes jeg hører Atle G finne unnskyldninger og forklaringer helt hit. Dette var ikke bra nok, punktum. Har selvfølgelig potensiale til å kjøre bedre enn dette. Vesti kommer til å plukke mye poeng, Dennis kommer mest sannsynlig ikke til å ta et eneste poeng i helgen.
Atle har enda stor tro på Hauger til F1, den sjansen tror jeg er veldig liten. Går for sakte, og som andre sier så virker det som om han er litt for forsiktig.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Soccermannen skrev: fre mai 26, 2023 7:23 pm Atle har enda stor tro på Hauger til F1, den sjansen tror jeg er veldig liten. Går for sakte, og som andre sier så virker det som om han er litt for forsiktig.
Artikkelen på parcferme kom på torsdag. Spørs hva han sier etter nok en dårlig (denne gang elendig) kvalifisering.

Hjelper ikke med race-pace når det ikke går bedre i kvalifiseringen.

Vel, vel. Relativt tidlig i sesongen da man er halvveis etter Barcelona. En fantastisk høstsesong og alt kan skje.

Visa

Legg inn av Visa »

Veien til 4. plassen er kort, men veien til ~10. er også kort. Viktig å ta gode poeng i helgen.
Edit:

Novalak har krasjet på oppvarmingsrunden?? Nei, var bare reprise fra Q

AlvaroC

Legg inn av AlvaroC »

Frem til Baku hadde jeg jo litt troen på han som en kandidat til F1. Ingen sto frem som klart bedre, og andre varierte i prestasjon og gjorde feil, mens Hauger var stabilt bra uten dumme feil. Men med feilen i Baku, og nå denne kvalifiseringen så er det klar at det ikke ser spesielt lyst ut.

Ellers var det ikke uflaks i kvalifiseringen, men rett og slett en veldig dårlig kvalifisering av Hauger. Han hadde tre forsøk til å komme inn blant topp 5, mer enn man kan forvente i en tett F2 kvalifisering. Hadde man ventet med rødflagg noen sekunder hadde Hauger hatt flaks.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Nissany starter ved siden av hauger, blir krash i første sving dette

Visa

Legg inn av Visa »

Der røyk vingen til Dennis

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Bom stopp

Centrist

Legg inn av Centrist »

Hvilken start.

Visa

Legg inn av Visa »

Heldig nå Dennis.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Må bli straff på Novalak

AlvaroC

Legg inn av AlvaroC »

Ostemanden skrev: lør mai 27, 2023 2:15 pm Nissany starter ved siden av hauger, blir krash i første sving dette
Tok jo noen svinger før Hauger kjørte inn i Nissany :-)

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

AlvaroC skrev: lør mai 27, 2023 2:30 pm
Ostemanden skrev: lør mai 27, 2023 2:15 pm Nissany starter ved siden av hauger, blir krash i første sving dette
Tok jo noen svinger før Hauger kjørte inn i Nissany :-)
Nissany hadde passet bra i stock eller touringcar hvor det er lov med kontakt

Visa

Legg inn av Visa »

Ostemanden skrev: lør mai 27, 2023 2:32 pm
AlvaroC skrev: lør mai 27, 2023 2:30 pm
Ostemanden skrev: lør mai 27, 2023 2:15 pm Nissany starter ved siden av hauger, blir krash i første sving dette
Tok jo noen svinger før Hauger kjørte inn i Nissany :-)
Nissany hadde passet bra i stock eller touringcar hvor det er lov med kontakt
Nissany og Novalak hadde passet bra i radiobil.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ostemanden skrev: lør mai 27, 2023 2:32 pm
AlvaroC skrev: lør mai 27, 2023 2:30 pm
Ostemanden skrev: lør mai 27, 2023 2:15 pm Nissany starter ved siden av hauger, blir krash i første sving dette
Tok jo noen svinger før Hauger kjørte inn i Nissany :-)
Nissany hadde passet bra i stock eller touringcar hvor det er lov med kontakt
Hadde passet bra i Rallycross

Visa

Legg inn av Visa »

Det ligger en Leclerc i veggen i luften. Hvilken av Leclercene det gjelder vet jeg ikke.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Dennis brukt opp dekka?

Visa

Legg inn av Visa »

Sodajr skrev: lør mai 27, 2023 2:48 pm Dennis brukt opp dekka?
Jeg vil tro han sparer?

Centrist

Legg inn av Centrist »

Visa skrev: lør mai 27, 2023 2:50 pm
Sodajr skrev: lør mai 27, 2023 2:48 pm Dennis brukt opp dekka?
Jeg vil tro han sparer?
Man må håpe det med tanke på farten hans ute der nå. Mulig han byttet til super soft nettopp for å spare prime til i morgen.

Hvor mye det har å si i Monaco er dog ett annet spørsmål.

Visa

Legg inn av Visa »

Blir fort SC dette

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»