Dennis Hauger

Svar
RamsherE

Re: Dennis Hauger

Legg inn av RamsherE »

Synes Dennis tar store sjanser her nå med tanke på hvor bra en andreplass er i Championshipet her hvis resultatet står seg. Spesielt på disse forholdene.

Edit: Trekker tilbake alt. Nydelig kjøring.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

:shock: :o Hauger leder! Herlig!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ser ut som banen holder på å tørke opp også

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Leclerc er skummel å ha bak seg

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Å sladde med disse bilene er jo litt rått også (Caldwell)

Nannini går for fastest lap der altså har ikke noe å tape på å bytte dekk bak i rekkene

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ja da er Fastest lap hos en av de mellom 22 og 30 😅

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ayayaya SC!!! Selvsagt de som df bakerst som gjør det

Og da cruiser nok Hauger inn til seier

Smått kaotisk å kjøre bakerst ser jeg

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Oj oj.

Blir vel seier under safty car.

Men her ser vi hvor viktig halo-bøylen er.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Antiklimaks å avslutte med SC men det er jo nesten normalen i F3 med så mange biler og mange som vil vise seg frem

RamsherE

Legg inn av RamsherE »

Helt fantastisk hvordan han går for første på disse forholdene når andreplass i utgangspunkt er kjempebra. Skal mye til for at han ikke blir F3 mester etter denne helgen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

50-60 poeng foran neste mann nå! 3 løps helger igjen i Spa,Zandvoort og Austin

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

RamsherE skrev: søn aug 01, 2021 11:34 am Helt fantastisk hvordan han går for første på disse forholdene når andreplass i utgangspunkt er kjempebra. Skal mye til for at han ikke blir F3 mester etter denne helgen.
Sykt bra. Tror ikke mange skjønner hvor stort det med Dennis Hauger er. Sjekket noen nettaviser mens nasjonalsangen gikk. Ikke et ord! Bare noe om krangel om noe håndballgreier.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

De forstår nok ikke hvor trangt nåløyet er,og hva man må gjøre for å få til dette

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Laffano16 skrev: søn aug 01, 2021 11:53 am De forstår nok ikke hvor trangt nåløyet er,og hva man må gjøre for å få til dette
VG.no og NRK.no har kommet med en liten notis, NRK sin lengst, dog på nynorsk og med feil:
https://www.nrk.no/sport/sportsnyheter- ... 1.15594430
Kvar runde omfattar tre løp, og det er mogeleg å sikre seg 55 poeng per runde.
Nei, der er mulig å ta 65 poeng per runde.

Visa

Legg inn av Visa »

Hauger er helt vill. Lurer på om det blir for Hitech eller Prema han kjører F2 neste sesong. Så får vi håpe at Tsunodia beholder F1 setet til neste sesong.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Da har F3 kommet med
Helgens Review fra Bruno Michel

https://www.fiaformula3.com/Latest/3Q4m ... ong-driver

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Laffano16 skrev: søn aug 01, 2021 11:53 am De forstår nok ikke hvor trangt nåløyet er,og hva man må gjøre for å få til dette
Joa rimelig stort. Er vel den med mest F3/F4 seire totalt sett av dagens F2/F3 Lineup. Kan også se noen ledige plasser i RedBull / AlphaTauri systemet? Pluss er vel endel andre lag som har noen aldrende karer som snart spås og legge opp.

Kimi, Hamilton, Alonso, Vettel (disse holder ikkje evig) + en Latifi uten dei store resultater sålangt i karrieren. Kommende sesong blir nøkkelen, da det mest sannsynlig blir F2 på Hauger.

Visa

Legg inn av Visa »

Kjempedag for norsk motorsport!
Hauger i samtaler med Prema ang F2 sete!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Visa skrev: tor aug 12, 2021 5:39 pm Kjempedag for norsk motorsport!
Hauger i samtaler med Prema ang F2 sete!
Er vel ikke bombe akkurat at han får tilbud om F2 sete når gan dominerer og leder med 60 P i F3 men gode nyheter! Prema er jo et av de sterkeste stallene

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Uff tungt for Hauger "Kun" 14 plass i Q

Ghost

Legg inn av Ghost »

Prema må ha bommet helt på setupen. Krisedag. Ny spenning i mesterskapet nå faktisk. Men det blir vel uansett kaos i regnløpene i helgen så alt kan selvsagt skje.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Prema med 13. plass, 14. plass og 18. plass i kvalik tyder på at de har bommet ja. Leder jo fabrikk-mesterskapet med grei margin sammenlagt og har 1. Hauger, 3. Caldwell og 8. Leclerc sammenlagt i fører-mesterskapet før denne helgen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nå Prema Og Hauger hva får dere til idag?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Det regner !

TWU

Legg inn av TWU »

Dette er ikke min greie- kan dere hjelpe en uinnvidd?

Jeg har ikke interesse selv, men forstår det slik at F1 er det største innen motorsport (kanskje ikke i USA). Vi har en ung nordmann som kjører F3 som jeg da må tolke det til å være 3 nivå. Og han skal sannsynlig opp til F2.

Hvor stort er dette sånn internasjonalt sett. Altså hvor mange er det som er i den klassen, og hvor sannsynlig er det å gå derfra og opp i F1?

Er det forresten mulig å vente litt? Er mer enn nok opptatt av å henge med på Haaland, Ruud, Hovland og løpeguttene til å ta innover meg enda en evt stor norsk idrettsgutt

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

TWU skrev: lør aug 28, 2021 10:08 am Dette er ikke min greie- kan dere hjelpe en uinnvidd?

Jeg har ikke interesse selv, men forstår det slik at F1 er det største innen motorsport (kanskje ikke i USA). Vi har en ung nordmann som kjører F3 som jeg da må tolke det til å være 3 nivå. Og han skal sannsynlig opp til F2.

Hvor stort er dette sånn internasjonalt sett. Altså hvor mange er det som er i den klassen, og hvor sannsynlig er det å gå derfra og opp i F1?

Er det forresten mulig å vente litt? Er mer enn nok opptatt av å henge med på Haaland, Ruud, Hovland og løpeguttene til å ta innover meg enda en evt stor norsk idrettsgutt
For å si det slikt det er 30-34 førere i F3 og 23 førere i F2
I F1 er det kun plass til 20
Fotballformat nivå:

F1 er Premier league

F2 er Championship

F3 League one

Hauger om han vinner kommer til å rykke opp til F2.

Vil påstå at F1 er litt større enn Nascar sånn globalt

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Haha pitlane chaos før start å😅

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ikke fordel å være midt i pakken i dette føret...

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

TWU skrev: lør aug 28, 2021 10:08 am Dette er ikke min greie- kan dere hjelpe en uinnvidd?

Jeg har ikke interesse selv, men forstår det slik at F1 er det største innen motorsport (kanskje ikke i USA). Vi har en ung nordmann som kjører F3 som jeg da må tolke det til å være 3 nivå. Og han skal sannsynlig opp til F2.

Hvor stort er dette sånn internasjonalt sett. Altså hvor mange er det som er i den klassen, og hvor sannsynlig er det å gå derfra og opp i F1?

Er det forresten mulig å vente litt? Er mer enn nok opptatt av å henge med på Haaland, Ruud, Hovland og løpeguttene til å ta innover meg enda en evt stor norsk idrettsgutt
Laffano har svart ganske bra ser jeg, men kan påpeke at man er avhengig av at et team er villig til å tilby deg kontrakt/forlenge den for at man skal enten få fortsette på det nivået man er eller rykke opp et nivå (evt. må man ta et steg ned for å fortsette karrieren også). Gjør man det bra i F3 så får man som oftest tilbud på F2.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er så ille forhold at man ikke starter løpet!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»