Et vanskelig valg:

Svar
Guttorm123
Innlegg: 5307

Et vanskelig valg:

Legg inn av Guttorm123 »

Anniken Jørgensen: − Vi gjorde det nesten slutt:

Influencer Anniken Jørgensen (27), bedre kjent som Annijor, forteller åpenhjertig om sorgen over å måtte velge mellom kjæresten og fuglene sine.

Valget falt på å gi fra seg fuglene.

«Dette har virkelig vært en av de tyngste beslutningene jeg har måttet ta», innrømmer hun.

Livet er knallhardt!

Hva fa... er det media driver med om dagen?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/dwa23w/ ... sten-slutt

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Guttorm123 skrev: tir jun 27, 2023 3:34 pm

Hva fa... er det media driver med om dagen?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/dwa23w/ ... sten-slutt
Enn du selv? Slutt å trykk på de linkene der! Dess mindre klikk, dess mindre av disse rælsakene.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Leste ikke saken før nå, det var et bilde av en for meg en ukjent dame i VG, og da klikker jeg ikke på sakene.

Nå har de masse artikler om noen (Youtubere, eller hva det er) som er her, til og med direktesending.

VG kjemper med Dagbladet om å være Norges største (uvesentlige) møkkaavis.

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Var en innertier at hun oppbevarer urnen til en (avdød) kanin, som kjæresten ikke liker at hun gjør. Unge folk kan noen ganger være morsomme, men det er selve trenden med influensere som er ille. Og at journalister stadig henter nyheter fra Instagram, TikTok og Youtube.

Den britiske rapperen KSI som nå er i landet, har sittet og ledd av merkelige afrikanske videoer på sin youtube-kanal. For meg framstår han også som ganske afrikansk, mørkhudet og med en drakt i et slags afrikansk stoff. Han heter egentlig Olajide, og har en bror som heter Oladeji. Vi kan jo late som dette betyr Ola Dunk eller noe (mer norsk?)

Logan Paul er en hvit fyr, en wrestler som nå skal lansere en energidrikk sammen med KSI. Der har dere dem :)
Men jeg vet fortsatt ikke hvem Anniken Jørgensen og kjæresten er. Hun kjørte i sju timer for å plassere fuglene sine hos en ansvarlig person. Det var jo et sjakktrekk, den nye eieren kan foreta seg mangt og mye med fuglene uten at hun legger merke til det. Og hva syntes pippipene om en kjøretur på sju timer?

perchri
Innlegg: 660

Legg inn av perchri »

Guttorm123 skrev: tir jun 27, 2023 3:34 pm Anniken Jørgensen: − Vi gjorde det nesten slutt:

Influencer Anniken Jørgensen (27), bedre kjent som Annijor, forteller åpenhjertig om sorgen over å måtte velge mellom kjæresten og fuglene sine.

Valget falt på å gi fra seg fuglene.

«Dette har virkelig vært en av de tyngste beslutningene jeg har måttet ta», innrømmer hun.

Livet er knallhardt!

Hva fa... er det media driver med om dagen?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/dwa23w/ ... sten-slutt
Ja, du kan spørre. Det må være de uten baller det går rundt for. Ser man på aviser europa over.......ser norske aviser ut som "Se og Hør" Tilogmed text rotes sammen. Vi kan det rett ut ikke.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Har ikke lest....men jeg liker fugl.. og trenger middagsmat...men de er jo tydligvis allerede gitt vekk.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Joda, det florerer stadig med oppdatering på hva alle disse influenserne driver med. I dag sto jo Øyunn Krogh modig frem i en podcast om at hun hadde vært utro og at det var den beste avgjørelsen i sitt liv. Hun hadde ikke baller til å gjøre det slutt, så hun var heller utro slik at partneren kunne gjøre den jobben. Gode forbilder disse influenserne.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Jeg måtte klikke på saken for jeg lurte på hvorfor vi skal vite at hun har vært utro. Men ble ikke klokere av artikkelen. Hva er poenget med denne dyneløftingen, annet enn at VG skal ha klikk?

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

Guttorm123 skrev: tir jun 27, 2023 3:34 pm Anniken Jørgensen: − Vi gjorde det nesten slutt:

Influencer Anniken Jørgensen (27), bedre kjent som Annijor, forteller åpenhjertig om sorgen over å måtte velge mellom kjæresten og fuglene sine.

Valget falt på å gi fra seg fuglene.

«Dette har virkelig vært en av de tyngste beslutningene jeg har måttet ta», innrømmer hun.

Livet er knallhardt!

Hva fa... er det media driver med om dagen?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/dwa23w/ ... sten-slutt
Ho Anniken har allerede valgt å forbli barnløs i en alder av 27. Et par år til som attraktiv dame med høy seksuell markedsverdi så begynner det å gå nedover. Da har hun nesten 70 år igjen med å overbevise seg selv om at det var så viktig å være fri, reise og ta selfier , mens andre danner familier, få barn, skaper hjem, får barnebarn og et ettermæle. . Kjæresten hennes ville ha barn , men hun sa nei. Mannfolk kan få barn til man er godt oppi årene , mens kvinners fertilitet dropper fra slutten av 20årene .. Tipper kjæresten droppet henne og gikk for en normal dame med normale instinkter der man kan skape en familie sammen på sikt.

Etterhvert som hun kryper seg oppover 30årene så forsvinner de gratis drinkene på bordet og alle privilegier man tror vil vare for alltid. Man kan heller ikke plukke menn på hvert gatehjørne som man kan bytte ut pga noen fugler.. Hun får garantert nok å klage over resten av livet enn disse fuglene.

https://www.nettavisen.no/livsstil/kjar ... -95-505433

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

ehall skrev: ons jun 28, 2023 1:34 pm Jeg måtte klikke på saken for jeg lurte på hvorfor vi skal vite at hun har vært utro. Men ble ikke klokere av artikkelen. Hva er poenget med denne dyneløftingen, annet enn at VG skal ha klikk?
Vi kan ane at det foreligger et ønske om å demoralisere befolkningen. Tv2 skrev om en influenser som hadde hatt kjæreste siden hun var 16, og nå ville hun benytte friheten til å hore rundt. Dagbladet har markedsført fri sex så lenge jeg kan huske, men tror ikke det var like mange kjendiser den gangen som snakket slik. Spesielt ikke kvinnelige. Ungdommen kan oppfatte at det er normalt med utroskap og de vil ta etter.

Isabelle Eriksen (selvsagt også en influenser, en som smitter andre med influensa), har slått opp lite grann med kjæresten. En saftig nyhet fordi kjæresten er Wiktoria med dobbelt-W, som er jente men som ble beordret ut av damenes toalettkø på et utested. Noe som vakten sikkert måtte betale dyrt for i ettertid.

https://www.vg.no/rampelys/i/GMXRmV/ise ... r-om-brudd

"Eriksen som blant annet er kjent fra Paradise Hotel og Love Island", jo takk. "Har også kommet ut med en egen bok, Innsatt nr 19/227, hvor Eriksen åpnet om om hvordan det var å sitte i fengsel. Influenceren ble dømt til å sone to måneder i kvinnefengsel som følge av to tilfeller av vold." Jo takk, du. Fy fela, den boka skal jeg få tak i, om jeg så må betale 2000 kroner for den. Sikkert et mesterverk.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Det er helt utrolig hvor langt det er mellom helt vanlige, alminnelig anstendige damer i dag. De som skjønner at menn og kvinner er forskjellige, at det å ta vare på hjem, mann og barn er primæroppgavene, og at det å ligge rundt er ekstremt ødeleggende dersom du skal bli tatt på alvor i fremtiden. De som forstår at menn tiltrekkes av feminin energi, og at kvinner tiltrekkes av maskulin energi. Er det egentlig så fryktelig mye å forlange?

På en måte har jeg lyst til å si at menn som blir utsatt for utroskap har seg selv å takke, det er uhyre sjelden noe sånt skjer uten at de røde varselslampene blinker kraftig. Samtidig så blir menn i dag opplært til at mye av det som er røde, blinkende varselslamper bare er "normalt" og noe han bare skal akseptere. Mange skjønner ikke realiteten og at de har blitt holdt for narr før det er for seint.

Brukeravatar
Gaute65
Innlegg: 1536

Legg inn av Gaute65 »

ehall skrev: ons jun 28, 2023 1:34 pm Jeg måtte klikke på saken for jeg lurte på hvorfor vi skal vite at hun har vært utro. Men ble ikke klokere av artikkelen. Hva er poenget med denne dyneløftingen, annet enn at VG skal ha klikk?
Vg får klikk, influenseren får oppmerksomhet og flere følgere. Begge parter tjener på det. En kan ikke være en influenser hvis ingen vet om deg, så oppmerksomhet i media er viktig. Det er jo det de lever av.
Det går bare så lenge å vise fram sminketips, klær og interiør. En må komme med mer for å holde på og helst øke interessen. Sex, rus og rare meninger gir spalteplass. Spalteplass gir flere følgere fram til man må finne på noe nytt som sjokkerer. Det er jo ett begrenset marked i Norge så en må hele tiden finne på nye ting.

Slogdongen

Legg inn av Slogdongen »

Hvor er det statsfinansierte fakkeltoget filmet av selve NRK minutt for minutt?

For en tragisk historie.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Texas_John skrev: ons jun 28, 2023 4:58 pm Det er helt utrolig hvor langt det er mellom helt vanlige, alminnelig anstendige damer i dag. De som skjønner at menn og kvinner er forskjellige, at det å ta vare på hjem, mann og barn er primæroppgavene, og at det å ligge rundt er ekstremt ødeleggende dersom du skal bli tatt på alvor i fremtiden. De som forstår at menn tiltrekkes av feminin energi, og at kvinner tiltrekkes av maskulin energi. Er det egentlig så fryktelig mye å forlange?

På en måte har jeg lyst til å si at menn som blir utsatt for utroskap har seg selv å takke, det er uhyre sjelden noe sånt skjer uten at de røde varselslampene blinker kraftig. Samtidig så blir menn i dag opplært til at mye av det som er røde, blinkende varselslamper bare er "normalt" og noe han bare skal akseptere. Mange skjønner ikke realiteten og at de har blitt holdt for narr før det er for seint.
Du får rote rundt i Krf, en lokal menighet eller nærmeste moské. Der finner du dine likesinnede, med sammenlignbare verdier.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: ons jun 28, 2023 4:58 pm Det er helt utrolig hvor langt det er mellom helt vanlige, alminnelig anstendige damer i dag. De som skjønner at menn og kvinner er forskjellige, at det å ta vare på hjem, mann og barn er primæroppgavene, og at det å ligge rundt er ekstremt ødeleggende dersom du skal bli tatt på alvor i fremtiden. De som forstår at menn tiltrekkes av feminin energi, og at kvinner tiltrekkes av maskulin energi. Er det egentlig så fryktelig mye å forlange?

På en måte har jeg lyst til å si at menn som blir utsatt for utroskap har seg selv å takke, det er uhyre sjelden noe sånt skjer uten at de røde varselslampene blinker kraftig. Samtidig så blir menn i dag opplært til at mye av det som er røde, blinkende varselslamper bare er "normalt" og noe han bare skal akseptere. Mange skjønner ikke realiteten og at de har blitt holdt for narr før det er for seint.
Huff og huff, tenke seg til at en kvinne vil gjøre annet enn å føde barn og stå på kjøkkenet.
Det er jo ganske utrolig. :roll:

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: ons jun 28, 2023 11:02 pm
Texas_John skrev: ons jun 28, 2023 4:58 pm Det er helt utrolig hvor langt det er mellom helt vanlige, alminnelig anstendige damer i dag. De som skjønner at menn og kvinner er forskjellige, at det å ta vare på hjem, mann og barn er primæroppgavene, og at det å ligge rundt er ekstremt ødeleggende dersom du skal bli tatt på alvor i fremtiden. De som forstår at menn tiltrekkes av feminin energi, og at kvinner tiltrekkes av maskulin energi. Er det egentlig så fryktelig mye å forlange?

På en måte har jeg lyst til å si at menn som blir utsatt for utroskap har seg selv å takke, det er uhyre sjelden noe sånt skjer uten at de røde varselslampene blinker kraftig. Samtidig så blir menn i dag opplært til at mye av det som er røde, blinkende varselslamper bare er "normalt" og noe han bare skal akseptere. Mange skjønner ikke realiteten og at de har blitt holdt for narr før det er for seint.
Huff og huff, tenke seg til at en kvinne vil gjøre annet enn å føde barn og stå på kjøkkenet.
Det er jo ganske utrolig. :roll:
Det er nesten litt komisk det at noen har greie å lure dem til å tro at det å være konsument, lønnsslave, og barnløs er et bedre og mer høyverdig liv… litt komisk, men mest trist. Trist som faen

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1752

Legg inn av JauKaninen »

DuncanE skrev: ons jun 28, 2023 10:57 pm
Du får rote rundt i Krf, en lokal menighet eller nærmeste moské. Der finner du dine likesinnede, med sammenlignbare verdier.
Er ikke poenget med et forum å utveksle meninger?

Ellers om Trådens Tema: Dette viser hva resultatet blir når samfunnet skal skjerme de unge fra all urettferdighet, alt vondt, alt leit og alt trist i oppveksten.

Nullen

Legg inn av Nullen »

Texas_John skrev: ons jun 28, 2023 4:58 pm Det er helt utrolig hvor langt det er mellom helt vanlige, alminnelig anstendige damer i dag. De som skjønner at menn og kvinner er forskjellige, at det å ta vare på hjem, mann og barn er primæroppgavene, og at det å ligge rundt er ekstremt ødeleggende dersom du skal bli tatt på alvor i fremtiden. De som forstår at menn tiltrekkes av feminin energi, og at kvinner tiltrekkes av maskulin energi. Er det egentlig så fryktelig mye å forlange?

På en måte har jeg lyst til å si at menn som blir utsatt for utroskap har seg selv å takke, det er uhyre sjelden noe sånt skjer uten at de røde varselslampene blinker kraftig. Samtidig så blir menn i dag opplært til at mye av det som er røde, blinkende varselslamper bare er "normalt" og noe han bare skal akseptere. Mange skjønner ikke realiteten og at de har blitt holdt for narr før det er for seint.
Det du sier om primæroppgavene til damer er «bittelitt» gammeldags nå :D
Jeg syns damer og menn burde starte med å få barn mens de er i 20 årene og være ferdige med å få barn i tidlig 30 årene. Dermed har begge fortsatt energi til f.eks. etterutdanning slik at den ene ikke for alltid blir værende på kjøkkenet :) Jevn fordeling av kjønn på en arbeidsplass fungerer også best.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

JauKaninen skrev: ons jun 28, 2023 11:37 pm
DuncanE skrev: ons jun 28, 2023 10:57 pm
Du får rote rundt i Krf, en lokal menighet eller nærmeste moské. Der finner du dine likesinnede, med sammenlignbare verdier.
Er ikke poenget med et forum å utveksle meninger?

Ellers om Trådens Tema: Dette viser hva resultatet blir når samfunnet skal skjerme de unge fra all urettferdighet, alt vondt, alt leit og alt trist i oppveksten.
Det var jo nettopp det jeg gjorde, utveksla min mening.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: ons jun 28, 2023 11:28 pm
Henningsen skrev: ons jun 28, 2023 11:02 pm
Texas_John skrev: ons jun 28, 2023 4:58 pm Det er helt utrolig hvor langt det er mellom helt vanlige, alminnelig anstendige damer i dag. De som skjønner at menn og kvinner er forskjellige, at det å ta vare på hjem, mann og barn er primæroppgavene, og at det å ligge rundt er ekstremt ødeleggende dersom du skal bli tatt på alvor i fremtiden. De som forstår at menn tiltrekkes av feminin energi, og at kvinner tiltrekkes av maskulin energi. Er det egentlig så fryktelig mye å forlange?

På en måte har jeg lyst til å si at menn som blir utsatt for utroskap har seg selv å takke, det er uhyre sjelden noe sånt skjer uten at de røde varselslampene blinker kraftig. Samtidig så blir menn i dag opplært til at mye av det som er røde, blinkende varselslamper bare er "normalt" og noe han bare skal akseptere. Mange skjønner ikke realiteten og at de har blitt holdt for narr før det er for seint.
Huff og huff, tenke seg til at en kvinne vil gjøre annet enn å føde barn og stå på kjøkkenet.
Det er jo ganske utrolig. :roll:
Det er nesten litt komisk det at noen har greie å lure dem til å tro at det å være konsument, lønnsslave, og barnløs er et bedre og mer høyverdig liv… litt komisk, men mest trist. Trist som faen
Tror det er greit med litt personlig frihet jeg. Også for kvinner..

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

Nullen skrev: tor jun 29, 2023 12:05 am
Texas_John skrev: ons jun 28, 2023 4:58 pm Det er helt utrolig hvor langt det er mellom helt vanlige, alminnelig anstendige damer i dag. De som skjønner at menn og kvinner er forskjellige, at det å ta vare på hjem, mann og barn er primæroppgavene, og at det å ligge rundt er ekstremt ødeleggende dersom du skal bli tatt på alvor i fremtiden. De som forstår at menn tiltrekkes av feminin energi, og at kvinner tiltrekkes av maskulin energi. Er det egentlig så fryktelig mye å forlange?

På en måte har jeg lyst til å si at menn som blir utsatt for utroskap har seg selv å takke, det er uhyre sjelden noe sånt skjer uten at de røde varselslampene blinker kraftig. Samtidig så blir menn i dag opplært til at mye av det som er røde, blinkende varselslamper bare er "normalt" og noe han bare skal akseptere. Mange skjønner ikke realiteten og at de har blitt holdt for narr før det er for seint.
Det du sier om primæroppgavene til damer er «bittelitt» gammeldags nå :D
Jeg syns damer og menn burde starte med å få barn mens de er i 20 årene og være ferdige med å få barn i tidlig 30 årene. Dermed har begge fortsatt energi til f.eks. etterutdanning slik at den ene ikke for alltid blir værende på kjøkkenet :) Jevn fordeling av kjønn på en arbeidsplass fungerer også best.
Gammeldags kanskje å si det, men det er ikke mindre riktig av den grunn. Min primæroppgave som mann er å ta vare på min familie. Jeg sørger for at min frue er trygg og har det hun trenger og har det bra og jeg gjør alt for barna mine. Og jeg sørger for at huset er i stand . Samme gjør min frue. Jeg legger enormt mange timer i at huset skal være i orden og at hus og hage er presentabel og et trygt og trivelig sted for familien og de som vi kjenner som er på besøk. Dette er min primæroppgave. Ingenting jeg gjør er eller føles i nærheten så viktig som dette.

Å skape en familie, å ha noen å ta vare på, å tenke lenger enn egen kortsiktige nytelse gjør deg mer til et komplett menneske. Med svært få unntak kan materialistiske ting erstatte eller kompensere det. Så ja spør en hver forelder, gjerne de litt eldre om hva som var primæroppgaven i livet, hva var det viktigste de gjorde og de svarer neppe rapportene de sendte inn på kontoret eller fredagspilsen på jobben. Eller selfien på kamel i Marrakech, de vil svare familien, barna, ekteskapet, hjemmet.

Dersom man forkaster biologiske forskjeller og kjønnsforskjeller fordi det føles gammeldags så gjør man seg selv en bjørnetjeneste. Verden gir så mye mer mening når man faktisk aksepterer disse realitetene.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »


Tror det er greit med litt personlig frihet jeg. Også for kvinner..
Personlig frihet innebærer også å gjøre dumme valg. Valg som gir deg selv dårligere liv og som er negativt for samfunnet.
Det er fortsatt en personlig frihet. På samme måte som det er personlig frihet å bruke narko, å røyke, å ete seg overvektig, å ikke jobbe, snylte på trygdeordninger..
Men det er ikke gode valg. Og det samme gjelder å kaste vekk sine fertile år på å jobbe seg i hjel og ligge rundt med idioter i stedet for å danne meningsfulle relasjoner som varer. De er alle dårlige valg som sjeldent fører til noe bra for den det gjelder.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Guttorm123 skrev: tir jun 27, 2023 3:34 pm Anniken Jørgensen: − Vi gjorde det nesten slutt:

Influencer Anniken Jørgensen (27), bedre kjent som Annijor, forteller åpenhjertig om sorgen over å måtte velge mellom kjæresten og fuglene sine.

Valget falt på å gi fra seg fuglene.

«Dette har virkelig vært en av de tyngste beslutningene jeg har måttet ta», innrømmer hun.

Livet er knallhardt!

Hva fa... er det media driver med om dagen?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/dwa23w/ ... sten-slutt
Du skjønner ikke alvoret. Theo Engelstad FAKET allergi fordi han var drittlei kvitringen til fuglene. Så Anniken Jørgensen måte drepe fuglene. Dette er nyheter vi trenger.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»