Champions League 23-24

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Champions League 23-24

Legg inn av GiPazzini_85 »

Det er juni og årets Champions League er faktisk godt i gang allerede, i alle fall på Kópavogsvöllur i Kópavogur hvor det for tiden spilles kvalik.

Så langt har Buducnost Podgorica fra Montenegro slått Atletic Club Escaldes fra Andorra 3-0, mens Breiðablik fra Kópavogur slo Tre Penne fra San Marino med hele 7-1.

I kveld klokken møtes da gamleklubben til Dejan Savicevic, Predrag Mijatovic, Brank Brnovic, Dragoljub Brnovic m.fl gamleklubben til Johan Berg Gudmundsson, Alfred Finnbogason, Gylfi Sigurdsson og mange andre spillere som har vært innom f.eks Eliteserien og Allsvenskan til finale på Kópavogsvöllur. Kampen går klokken 21 og vinneren går så til første kvalifiseringrunde. Taperne i sluttspillet i Kópavogur går til 2.kvalikrunde til Conference League

1.kvalifiseringsrunde ser slik ut (kampene spilles 11. og 12 juli med returoppgjør 18. og 19.juli:

Häcken- The New Saints
Ballkani- Ludogorets Razgrad
Shamrock Rovers- Buducnost Podgorica/ Breiðablik
Zalgiris- Struga
Klaksvik- Ferencvaros
Olimpija Ljubljana- Valmiera
HJK Helsingfors- Larne
Lincoln Red Imps- Qarabag
Rakow Czestochowa- Flora Tallinn
Slovan Bratislava- Swift Hesperange
Farul Constanta- Sheriff Tiraspol
Ħamrun Spartans- Maccabi Haifa
Urartu- Zrinjski Mostar
Partizani- BATE Borisov (i stedet for Sjahktar Soligorsk som ble tatt i en kampfiksingsskandale)
Astana- Dinamo Tbilisi

I 2.kvalifiseringsrunde kommer Galatasaray, Molde, FC Køpenhamn, Aris Limassol og Dinamo Zagreb inn av regjerende mestere, sammen med Dnipro, Panathinaikos, Servette og Genk. Disse kampene spilles 25. og 26. juli med retur 1. og 2.august.

I 3.kvalikrunde kommer lag som Rangers, Braga, PSV Eindhoven, TSC (fra Serbia), Marseille og Sturm Graz inn.

I playoffen kommer Royal Antwerpen og Young Boys inn.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Islendingene vant med hele 5-0 og møter med det Shamrock Rovers i neste runde.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

chelsea8 skrev: tir jul 04, 2023 1:45 pm
Herlig. Hadde gjort seg med at PSG må inn i kvalik for å komme seg til CL.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Dersom HJK Helsinki blir Molde sin motstander så spilles HJK vs Molde tirsdag 25.juli kl.1900 med retur onsdag 2.august kl.1900.
Blir det Larne FC som blir Molde sin motstander så spilles den kampen i Nord-Irland tirsdag 25.juli kl.1930.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

chelsea8 skrev: tir jul 04, 2023 1:45 pm
Og one Football behøver dere ikke å ta seriøst. Det har ikke snøring på hva de snakker om.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Betaler for TV2 plays CL dekning, men å sette inn kommentatorer i den mest attraktive kampen kl 1845 idag klarer de ikke. Snakke da om Salzburg- Sociedad.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Som om ikke det var nok, så er det svarte skjermer 5 min før slutt på hele TV2 play. Og det betaler jeg for. For en søppelkanal. Kundeservice stengt, og uten grunn er det uten tilgang til bilder på tv2 play...for en gjeng med svindlere.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

BrannLFC skrev: tir okt 03, 2023 11:04 pm Som om ikke det var nok, så er det svarte skjermer 5 min før slutt på hele TV2 play. Og det betaler jeg for. For en søppelkanal. Kundeservice stengt, og uten grunn er det uten tilgang til bilder på tv2 play...for en gjeng med svindlere.
Har de stengt kundeservicen sin?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

GiPazzini_85 skrev: ons okt 04, 2023 4:54 pm
BrannLFC skrev: tir okt 03, 2023 11:04 pm Som om ikke det var nok, så er det svarte skjermer 5 min før slutt på hele TV2 play. Og det betaler jeg for. For en søppelkanal. Kundeservice stengt, og uten grunn er det uten tilgang til bilder på tv2 play...for en gjeng med svindlere.
Har de stengt kundeservicen sin?
Kun på kveldstid.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»