Det er ikke noe galt å være usikker (insecure)

Svar
Kabla92
Innlegg: 41

Det er ikke noe galt å være usikker (insecure)

Legg inn av Kabla92 »

Fordi om du hadde vært trygg med deg selv hele tida så hadde man vært pro AIDS eller pro å gå utenfor en fjell klippe fordi man er så sikker på seg selv. Er heller bedre å ta forhåndsregler om du spør meg.

Visa

Legg inn av Visa »

im15andthisisdeep

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Det kalles overlevesinnstinkt. Ikke angst og redsel. Det er når den sunne fornuften slår seg vrang.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Brur, baosjen er på vei. Vi må jette.

Kabla92
Innlegg: 41

Legg inn av Kabla92 »

Visa skrev: søn jul 02, 2023 1:13 am im15andthisisdeep
Faktisk 31 år. Når jeg ser kjærlighet så tenker jeg på denne videoen. Slossing mellom land.
En Belgisk skuespiller som spiller en Amerikaner.
En Kinesisk skuespiller som spiller en Koreaner. Dette er kjærlighet, ikke den feminine selvmord selvdestruktive delen av sosionomer. Men virkelig ekte gjenforent et.

Kabla92
Innlegg: 41

Legg inn av Kabla92 »

Hoppidioten skrev: søn jul 02, 2023 1:14 am Det kalles overlevesinnstinkt. Ikke angst og redsel. Det er når den sunne fornuften slår seg vrang.
Men LGBT miljøer bruker vel ikke kondom slik jeg forstår det. Så er vel bra overlevelseinnstinkt å unngå slike kunstige miljøer av den grunn.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Kabla92 skrev: søn jul 02, 2023 1:27 am
Hoppidioten skrev: søn jul 02, 2023 1:14 am Det kalles overlevesinnstinkt. Ikke angst og redsel. Det er når den sunne fornuften slår seg vrang.
Men LGBT miljøer bruker vel ikke kondom slik jeg forstår det. Så er vel bra overlevelseinnstinkt å unngå slike kunstige miljøer av den grunn.
Bruker de ikke kondom når de tar hverandre i FUA?

Kabla92
Innlegg: 41

Legg inn av Kabla92 »

Hoppidioten skrev: søn jul 02, 2023 1:36 am
Kabla92 skrev: søn jul 02, 2023 1:27 am
Hoppidioten skrev: søn jul 02, 2023 1:14 am Det kalles overlevesinnstinkt. Ikke angst og redsel. Det er når den sunne fornuften slår seg vrang.
Men LGBT miljøer bruker vel ikke kondom slik jeg forstår det. Så er vel bra overlevelseinnstinkt å unngå slike kunstige miljøer av den grunn.
Bruker de ikke kondom når de tar hverandre i FUA?
Slik jeg forstår det er vel AIDS enda en stor andel i homofile
https://www.verywellhealth.com/why-do-g ... iv-3132782

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Kamelåså?

Kabla92
Innlegg: 41

Legg inn av Kabla92 »

StormEagle skrev: søn jul 02, 2023 3:08 am Kamelåså?
Å kamelåsååå

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Kabla92 skrev: søn jul 02, 2023 1:11 am Fordi om du hadde vært trygg med deg selv hele tida så hadde man vært pro AIDS eller pro å gå utenfor en fjell klippe fordi man er så sikker på seg selv. Er heller bedre å ta forhåndsregler om du spør meg.
Du misforstår dramatisk hva som er det å være usikker på seg selv....

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»