Fantasy Premier League 2023-2024

Svar
TheIceman10

Re: Fantasy Premier League 2023-2024

Legg inn av TheIceman10 »

I tillegg til Bell, er det store muligheter for at vi får en annen spillende 4.0-forsvarer i Beyer. Var fast i midtforsvaret til Burnley forrige sesong, og han har signert på en permanent avtale etter å ha vært utlånt fra Borussia Mönchengladbach.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TheIceman10 skrev: tor jul 06, 2023 10:46 am I tillegg til Bell, er det store muligheter for at vi får en annen spillende 4.0-forsvarer i Beyer. Var fast i midtforsvaret til Burnley forrige sesong, og han har signert på en permanent avtale etter å ha vært utlånt fra Borussia Mönchengladbach.
Herlig! Takk for innlegg! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sanchez Areola
ZInchenko Robbo Botman Estupinan Bell
Salah Diaz Saka Bruno Mitoma
Haaland 4,5 4,5

guru

Legg inn av guru »

Lukaku til 7M og Cancelo til 6M må vel betraktes som røverkjøp? ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor jul 06, 2023 11:19 am Lukaku til 7M og Cancelo til 6M må vel betraktes som røverkjøp? ;)
Får først se om de blir i PL eller om de blir solgt..? ;)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bruno18 skrev: tor jul 06, 2023 10:26 am
Chromeback skrev: tor jul 06, 2023 9:02 am Kan ha det mye gøy i det minste, sitter med to lag pdd.

A:

Leno, Areola
Henry, Estupinan, Botman, Gabriel, Tanganga
Salah, Eze, Mbuemo, Mitoma, Chukwemeka,
Haaland, Kane, Balogun

B:

Leno, Areola
TAA, Henry, Estupinan, Botman, Gabriel
Salah, Saka/Bruno, Eze, Mbuemo, Douglas Luiz
Haaland, Solanke, Balogun

Kan sikkert gjøre mer for å få en mer aktiv benk, men kan jo få greit topptunge lag i år.

Kjenner allerede at dette kommer til å være ett frustrerende år.

Edit: Ser også at man kan gjøre TAA til Robbo eller Shaw, og dermed gjøre Douglas Luiz til Martinelli og Saka til Bruno. Herregud så mange valg å ta.
Ville ikke brukt en Arsenal spot på Balogun. Man satt gjerne med 3 x Arsenal i deler av sesongen. Ikke usannsynlig at det skjer igjen mtp fine priser på flere Arsenal assets.
Har fjernet han nå, var mer bare fordi han var en 4.0 spiss :D

Akkurat nå leker jeg meg egentlig bare gjennom alternativer.

Nå feks så ser jeg at man kan feks ha:

Leno/Pickford/Sanchez, Areola
Gabriel, Henry, Botman, Shaw, Estupinan
Martinelli, Bruno, Mbuemo, MØ, KdB
Haaland, Solanke, Surridge

Bruno18

Legg inn av Bruno18 »

Chromeback skrev: tor jul 06, 2023 11:25 am
Bruno18 skrev: tor jul 06, 2023 10:26 am
Chromeback skrev: tor jul 06, 2023 9:02 am Kan ha det mye gøy i det minste, sitter med to lag pdd.

Akkurat nå leker jeg meg egentlig bare gjennom alternativer.

Nå feks så ser jeg at man kan feks ha:

Leno/Pickford/Sanchez, Areola
Gabriel, Henry, Botman, Shaw, Estupinan
Martinelli, Bruno, Mbuemo, MØ, KdB
Haaland, Solanke, Surridge
Ser den. Som du selv nevner, tror ikke pris blir et stort problem i år. Og da er det fint å kunne ha tre optimale picks det laget som var soleklart nest best.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

k9b skrev: ons jul 05, 2023 2:55 pm
silkyglenjohnson skrev: ons jul 05, 2023 12:56 pm
k9b skrev: ons jul 05, 2023 10:09 am Laget er ferdig låst inn, ferdig snakka:

Pickford
Henry, James, Estupinan ,Botman
Bruno, Saka, Salah, Son, Mbuemo
Haaland

Benk: 4.0, 4.0, 4,5 4,5

Hvordan i alle dager går det an å få råd til dette laget?

Kan bytte Son til Rashford, eller nedgradere han til Maddison/Ødegaard/City-mid for å oppgradere Henry eller noe sånt til noe mer premium i forsvar, eller hvis jeg blir stressa for benken min.
Ræva som forventet.
Forventet en sånn tilbakemelding fra en notorisk sub 200K finisher
Én brukbar sesong og så oppfører man seg sånn. Pinlig. Skal bli godt å sette deg på plass når alvoret begynner.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kan si hva man vil om Chelsea, men Enzo til 5m er ganske så sexy

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Første utkast

Ramsdale

TAA - Trippier - Estupinan

Rashford - Szoboszlai - Saka - Mitoma - Enzo

Haaland (C) - Watkins

Travers, Botman, Adebayo, Bell

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: tor jul 06, 2023 5:23 pm Kan si hva man vil om Chelsea, men Enzo til 5m er ganske så sexy
Spiller ikke han ganske dypt i banen?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Fikk stokka litt om på laget, og har nå Salah, Kane og Haaland inne. Samt Trippier. Resten er relativt lavbudsjett. Men MacAllister til kun 6.0 høres ut som en gavepakke. Han vil da få bedre arbeidsforhold i Liverpool, samtidig kanskje mer rotasjon, men jeg tør ikke sitte uten. Den priststigningen der vil jeg være med på!

Arsenal-spillerne har priset seg ut i år. Og spørs om de vil ha en like god sesong i år. Martinelli, Saka, Ødegaard og Gabriel har jeg hatt inne allerede, men nå har jeg ingen der, av den grunn at jeg ikke kan sitte uten de tre store + Trippier. Skummelt selvfølgelig, men lettere å få inn de, enn å få inn en av de tre store. Også litt ekkelt å sitte uten KdB og Utd-spillere, men kunne Kovacic til 5.0 vært noe? Chelsea avventer man, her kan det komme potensielle kupp! Nkunku blir vel kanskje et must etterhvert? Går for Chris Wood som tredje spiss. Billig spiller som jeg regner med får spilletid som ny Forest-spiss.

Kunne tenkt meg Henderson+reservekeeper, men da bruker man allerede to fra Utd-kvoten. Vanskelig å få dem ut da uten hits/chips. Og vil anta at Utd vil hente en ny keeper til minst 4.5 i pris. Går derfor for Leno+Rodak foreløpig, siden det er kun Pereira og muligens Mitrovic som kan bli interessante der fremover.

Soucek beholdes som det beste 5.0 alternativet på midten som benkfyll. Mens Mbeumo og Mitoma utgjør de to andre plassene på midten. Pinnock og Mings som de to øvrige forsvarspillerne av de jeg har tiltenkt startplass, inntil jeg ser hvordan det blir med poengfangsten til Beyer og Bell som ligger begge på 4.0 på min benk.

Ellers kan man spørre seg om det er noen endringer i spillet i det hele tatt, som varslet? Heldigvis bevarer de noe som fungerer sier jeg:)

Noen innspill? Blir sikkert en del endringer fremover for min del. Allerede gjort en del bytter siden jeg satte opp et raskt lag den dagen spillet ble lansert.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

BrannLFC skrev: tor jul 06, 2023 10:36 pm Fikk stokka litt om på laget, og har nå Salah, Kane og Haaland inne. Samt Trippier. Resten er relativt lavbudsjett. Men MacAllister til kun 6.0 høres ut som en gavepakke. Han vil da få bedre arbeidsforhold i Liverpool, samtidig kanskje mer rotasjon, men jeg tør ikke sitte uten. Den priststigningen der vil jeg være med på!

Arsenal-spillerne har priset seg ut i år. Og spørs om de vil ha en like god sesong i år. Martinelli, Saka, Ødegaard og Gabriel har jeg hatt inne allerede, men nå har jeg ingen der, av den grunn at jeg ikke kan sitte uten de tre store + Trippier. Skummelt selvfølgelig, men lettere å få inn de, enn å få inn en av de tre store. Også litt ekkelt å sitte uten KdB og Utd-spillere, men kunne Kovacic til 5.0 vært noe? Chelsea avventer man, her kan det komme potensielle kupp! Nkunku blir vel kanskje et must etterhvert? Går for Chris Wood som tredje spiss. Billig spiller som jeg regner med får spilletid som ny Forest-spiss.

Kunne tenkt meg Henderson+reservekeeper, men da bruker man allerede to fra Utd-kvoten. Vanskelig å få dem ut da uten hits/chips. Og vil anta at Utd vil hente en ny keeper til minst 4.5 i pris. Går derfor for Leno+Rodak foreløpig, siden det er kun Pereira og muligens Mitrovic som kan bli interessante der fremover.

Soucek beholdes som det beste 5.0 alternativet på midten som benkfyll. Mens Mbeumo og Mitoma utgjør de to andre plassene på midten. Pinnock og Mings som de to øvrige forsvarspillerne av de jeg har tiltenkt startplass, inntil jeg ser hvordan det blir med poengfangsten til Beyer og Bell som ligger begge på 4.0 på min benk.

Ellers kan man spørre seg om det er noen endringer i spillet i det hele tatt, som varslet? Heldigvis bevarer de noe som fungerer sier jeg:)

Noen innspill? Blir sikkert en del endringer fremover for min del. Allerede gjort en del bytter siden jeg satte opp et raskt lag den dagen spillet ble lansert.
- Tror ikke MacAllister får bedre arbeidsforhold i Liverpool, hvor det er mer konkurranse, blir flyttet lavere enn 10-eren i Brighton og mister straffespark (som ga han flest returns i år)
- Når man uansett kun kan cappe en spiller, synes jeg 3x premium er sløsing av pengene, spesielt når du går uten Arsenal og United. Kane/Salah + 4,5 koster det samme som Bruno+Saka, og åpenbart hva som tar mest poeng av disse kombinasjonene.
- Wood får ikke spille, og Henderson blir ikke førstekeeper i United. Trippier med tøft kampprogram i starten av sesongen.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Tenker ikke folk at det er viktig med penger i banken slik at man kan lettere endre på laget uten hitting i rundene etterpå?

Foreløpig utkast for min del med 1.5 i banken:

Pickford - 4.0
Zinchenko - Estupinan - Stones - Mings - Beyer
Rashford - Mbeumo - Bruno - Saka - Son
Haaland - Ferguson - 4.5

Unngår Newcastle i starten grunnet deres kampprogram, men en forsvarer hos dem skal med all sannsynlighet inn etter runde 5. Kanskje også Isak eller Callum avhengig av hvem som ser friskest ut.

guru

Legg inn av guru »

Overrasket over at MacAllister er så mye eid allerede. Tror på ingen måte han blir samme verdi som i Brighton der han var på mye dødballer, straffer og ofte spilte i 10´er-rollen. I Liverpool mister han straffer og dødballer. Kommer til å få målpoeng, men klarer ikke å se verdien pr. nå. Men kan selvsagt ta kraftig feil.

guru

Legg inn av guru »

Første draft:

Ramsdale (4.0)
TAA-Estupinan-Gabriel (Botman, Bell)
Bruno-Son-Saka-Foden-Mitoma
Haaland(C)-Ferguson (4.5)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Har spilt Eliteserien Fantasy og Tourmanager i flere år. Vinteren blir kjedelig og har derfor bestemt meg for å prøve Premier League Fantasy i år. Følger ekstremt lite med på Engelsk fotball så sliter veldig med å sette opp et lag.
Det eneste jeg har fått med meg er alt som står i VG om Håland og Ødegård.
Holder også med Tottenham så har jo fått med meg at Son og Kane vet hvordan man sparker i en ball.
Er jo selvfølgelig flere jeg vet om, men aner ikke om det er verdi i å ha for eksempel Salah kontra for eksempel Kane og Son.

Har prøvd å sette opp et lag basert på fjorårs poeng og litt hva jeg har lest i denne tråden.
Aner ikke om jeg er helt på jordet.
Har planlagt 3-5-2 fordi det funker normalt best på Eliteserien Fantasy.
Veldig glad i om noen kan gi meg noen tips :)

Pickford
Trippier - Mings - Shaw
Mac Allister - Ødegaard - Bruno - Mbeumo - Son
Haaland - Kane

Forster - Lamptey - C.Richards - Surridge

Lezah

Legg inn av Lezah »

guru skrev: fre jul 07, 2023 9:11 am Overrasket over at MacAllister er så mye eid allerede. Tror på ingen måte han blir samme verdi som i Brighton der han var på mye dødballer, straffer og ofte spilte i 10´er-rollen. I Liverpool mister han straffer og dødballer. Kommer til å få målpoeng, men klarer ikke å se verdien pr. nå. Men kan selvsagt ta kraftig feil.
Det gjør du neppe. Med mindre han skulle spilt som angrepspiller, noe Sloobzdobzob ligner mer på, kan jeg ikke forstå at dette er en veldig god investering mtp pris. Som du sier forsvinner mye av mulighetene for målpoeng mht folk foran i køen på alt av dødballer, og uten å vite helt hvordan lopp skal sette sammen midtbanen tror jeg ikke at vi snakker om en veldig frisluppen rolle offensivt. Skulle jeg valgt en av de to nye midtbanespillerne ville jeg gått for Slozbzob, men kommer ikke til å gå for noe nav dem selv.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Bakkus skrev: fre jul 07, 2023 9:10 am Tenker ikke folk at det er viktig med penger i banken slik at man kan lettere endre på laget uten hitting i rundene etterpå?

Foreløpig utkast for min del med 1.5 i banken:

Pickford - 4.0
Zinchenko - Estupinan - Stones - Mings - Beyer
Rashford - Mbeumo - Bruno - Saka - Son
Haaland - Ferguson - 4.5

Unngår Newcastle i starten grunnet deres kampprogram, men en forsvarer hos dem skal med all sannsynlighet inn etter runde 5. Kanskje også Isak eller Callum avhengig av hvem som ser friskest ut.
Standarden min pleier uansett å være 3 bytter for en -4 i GW3, og dette blir uten tvil bedre med fleksibilitet i banken. Hvis man sitter uten Trent og Salah fra start (som jeg også ligger an til) bør man etter mitt syn levne litt penger i banken for en av disse fra GW4/5. Har ingen runder jeg holder Salah over Haaland som kapteinsvalg før GW10, så dette ligger nok litt på is. Har selv foreløpig 2,5 i banken, som enten spares til Shaw-TAA i GW4, og/eller brukes på Nkunku/Sterling til GW3 hvis Chelsea ser bra ut.

Lurer forresten på hvorfor så mange sitter med Son fra start, med et usikkert kampprogram, ny trener og dårlig form hele forrige sesongen. Samtidig har Arsenal et nydelig program og spillere som Martinelli er fremdeles underpriset i mine øyne.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: fre jul 07, 2023 10:08 am
Bakkus skrev: fre jul 07, 2023 9:10 am Tenker ikke folk at det er viktig med penger i banken slik at man kan lettere endre på laget uten hitting i rundene etterpå?

Foreløpig utkast for min del med 1.5 i banken:

Pickford - 4.0
Zinchenko - Estupinan - Stones - Mings - Beyer
Rashford - Mbeumo - Bruno - Saka - Son
Haaland - Ferguson - 4.5

Unngår Newcastle i starten grunnet deres kampprogram, men en forsvarer hos dem skal med all sannsynlighet inn etter runde 5. Kanskje også Isak eller Callum avhengig av hvem som ser friskest ut.
Standarden min pleier uansett å være 3 bytter for en -4 i GW3, og dette blir uten tvil bedre med fleksibilitet i banken. Hvis man sitter uten Trent og Salah fra start (som jeg også ligger an til) bør man etter mitt syn levne litt penger i banken for en av disse fra GW4/5. Har ingen runder jeg holder Salah over Haaland som kapteinsvalg før GW10, så dette ligger nok litt på is. Har selv foreløpig 2,5 i banken, som enten spares til Shaw-TAA i GW4, og/eller brukes på Nkunku/Sterling til GW3 hvis Chelsea ser bra ut.

Lurer forresten på hvorfor så mange sitter med Son fra start, med et usikkert kampprogram, ny trener og dårlig form hele forrige sesongen. Samtidig har Arsenal et nydelig program og spillere som Martinelli er fremdeles underpriset i mine øyne.
Enig! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 9:47 am Har spilt Eliteserien Fantasy og Tourmanager i flere år. Vinteren blir kjedelig og har derfor bestemt meg for å prøve Premier League Fantasy i år. Følger ekstremt lite med på Engelsk fotball så sliter veldig med å sette opp et lag.
Det eneste jeg har fått med meg er alt som står i VG om Håland og Ødegård.
Holder også med Tottenham så har jo fått med meg at Son og Kane vet hvordan man sparker i en ball.
Er jo selvfølgelig flere jeg vet om, men aner ikke om det er verdi i å ha for eksempel Salah kontra for eksempel Kane og Son.

Har prøvd å sette opp et lag basert på fjorårs poeng og litt hva jeg har lest i denne tråden.
Aner ikke om jeg er helt på jordet.
Har planlagt 3-5-2 fordi det funker normalt best på Eliteserien Fantasy.
Veldig glad i om noen kan gi meg noen tips :)

Pickford
Trippier - Mings - Shaw
Mac Allister - Ødegaard - Bruno - Mbeumo - Son
Haaland - Kane

Forster - Lamptey - C.Richards - Surridge
Se litt på de andre innleggene her inne. Ville sannsynligvis fjernet Trippier, Mac Allister, Ødegaard, Son og kanskje Kane. Erstattet de med spillere som Trent / Robbo, Saka, Mitoma, Martinelli, Nkunku osv :)

Bruno18

Legg inn av Bruno18 »

BrannLFC skrev: tor jul 06, 2023 10:36 pm
Arsenal-spillerne har priset seg ut i år. Og spørs om de vil ha en like god sesong i år. Martinelli, Saka, Ødegaard og Gabriel har jeg hatt inne allerede, men nå har jeg ingen der, av den grunn at jeg ikke kan sitte uten de tre store + Trippier. Skummelt selvfølgelig, men lettere å få inn de, enn å få inn en av de tre store. Også litt ekkelt å sitte uten KdB og Utd-spillere, men kunne Kovacic til 5.0 vært noe? Chelsea avventer man, her kan det komme potensielle kupp! Nkunku blir vel kanskje et must etterhvert? Går for Chris Wood som tredje spiss. Billig spiller som jeg regner med får spilletid som ny Forest-spiss.

Noen innspill? Blir sikkert en del endringer fremover for min del. Allerede gjort en del bytter siden jeg satte opp et raskt lag den dagen spillet ble lansert.
Helt uenig her. Arsenal var soleklart nest beste laget i fjor, og har forsterket seg godt i sommer. Kan dog bli mer rotasjon der framme, men prisen er fin på både Ødegaard, Saka og Martinelli.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bruno18 skrev: fre jul 07, 2023 11:46 am
BrannLFC skrev: tor jul 06, 2023 10:36 pm
Arsenal-spillerne har priset seg ut i år. Og spørs om de vil ha en like god sesong i år. Martinelli, Saka, Ødegaard og Gabriel har jeg hatt inne allerede, men nå har jeg ingen der, av den grunn at jeg ikke kan sitte uten de tre store + Trippier. Skummelt selvfølgelig, men lettere å få inn de, enn å få inn en av de tre store. Også litt ekkelt å sitte uten KdB og Utd-spillere, men kunne Kovacic til 5.0 vært noe? Chelsea avventer man, her kan det komme potensielle kupp! Nkunku blir vel kanskje et must etterhvert? Går for Chris Wood som tredje spiss. Billig spiller som jeg regner med får spilletid som ny Forest-spiss.

Noen innspill? Blir sikkert en del endringer fremover for min del. Allerede gjort en del bytter siden jeg satte opp et raskt lag den dagen spillet ble lansert.
Helt uenig her. Arsenal var soleklart nest beste laget i fjor, og har forsterket seg godt i sommer. Kan dog bli mer rotasjon der framme, men prisen er fin på både Ødegaard, Saka og Martinelli.
Støttes!

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Raya, Areola
James, Estupinan, Gabriel, Botman, Bell
Salah, Rashford, Saka, Mitoma, Scarpa
Haaland, Wissa, Ferguson

Mitt første utkast!

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Hvorvidt Son blir avhenger av hvordan han og laget presterer i pre season så klart.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bakkus skrev: fre jul 07, 2023 5:21 pm Hvorvidt Son blir avhenger av hvordan han og laget presterer i pre season så klart.
Enig, men enn så lenge styrer jeg unna Son. Han må vise noe i treningskampene før han blir aktuell for min del :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

HeskeyTime skrev: fre jul 07, 2023 8:38 am
BrannLFC skrev: tor jul 06, 2023 10:36 pm Fikk stokka litt om på laget, og har nå Salah, Kane og Haaland inne. Samt Trippier. Resten er relativt lavbudsjett. Men MacAllister til kun 6.0 høres ut som en gavepakke. Han vil da få bedre arbeidsforhold i Liverpool, samtidig kanskje mer rotasjon, men jeg tør ikke sitte uten. Den priststigningen der vil jeg være med på!

Arsenal-spillerne har priset seg ut i år. Og spørs om de vil ha en like god sesong i år. Martinelli, Saka, Ødegaard og Gabriel har jeg hatt inne allerede, men nå har jeg ingen der, av den grunn at jeg ikke kan sitte uten de tre store + Trippier. Skummelt selvfølgelig, men lettere å få inn de, enn å få store. Også litt ekkelt å sitte uten KdB og Utd-spillere, men kunne Kovacic til 5.0 vært noe? Chelsea avventer man, her kan det komme potensielle kupp! Nkunku blir vel kanskje et must etterhvert? Går for Chris Wood som tredje spiss. Billig spiller som jeg regner med får spilletid som ny Forest-spiss.

Kunne tenkt meg Henderson+reservekeeper, men da bruker man allerede to fra Utd-kvoten. Vanskelig å få dem ut da uten hits/chips. Og vil anta at Utd vil hente en ny keeper til minst 4.5 i pris. Går derfor for Leno+Rodak foreløpig, siden det er kun Pereira og muligens Mitrovic som kan bli interessante der fremover.

Soucek beholdes som det beste 5.0 alternativet på midten som benkfyll. Mens Mbeumo og Mitoma utgjør de to andre plassene på midten. Pinnock og Mings som de to øvrige forsvarspillerne av de jeg har tiltenkt startplass, inntil jeg ser hvordan det blir med poengfangsten til Beyer og Bell som ligger begge på 4.0 på min benk.

Ellers kan man spørre seg om det er noen endringer i spillet i det hele tatt, som varslet? Heldigvis bevarer de noe som fungerer sier jeg:)

Noen innspill? Blir sikkert en del endringer fremover for min del. Allerede gjort en del bytter siden jeg satte opp et raskt lag den dagen spillet ble lansert.
- Tror ikke MacAllister får bedre arbeidsforhold i Liverpool, hvor det er mer konkurranse, blir flyttet lavere enn 10-eren i Brighton og mister straffespark (som ga han flest returns i år)
- Når man uansett kun kan cappe en spiller, synes jeg 3x premium er sløsing av pengene, spesielt når du går uten Arsenal og United. Kane/Salah + 4,5 koster det samme som Bruno+Saka, og åpenbart hva som tar mest poeng av disse kombinasjonene.
- Wood får ikke spille, og Henderson blir ikke førstekeeper i United. Trippier med tøft kampprogram i starten av sesongen.
Wood får spille etter hva jeg har skjønt. Skal ikke ha Utd keepere, Leno skrev jeg. Trippier tør jeg ikke gå uten, og fint med en NUFC def som har målpoeng i seg. Fins neppe bedre alternativ enn MacAllister til 6.0? Kane,Salah,Haaland kaller jeg helgardering.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Blir det noen FD liga denne sesongen ? Er der noen link ute ?

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Vurderes Darwin til 7,5?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TomBrady12 skrev: fre jul 07, 2023 8:48 pm Vurderes Darwin til 7,5?
Ikke fra start av per nå :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»