⚽ Kamptråd: Viking - FK Haugesund

Svar
heborres

⚽ Kamptråd: Viking - FK Haugesund

Legg inn av heborres »

Bilde

Sekse

Legg inn av Sekse »

Det meldes om 354 solgte billetter på bortefeltet til nå. Forhåpentligvis er det mange som ikke har kjøpt seg billetter enda!

Olsok

Legg inn av Olsok »

Hm, her kan jeg ikke se at Fkh kan ha mye å stille opp med? Da capo fra i fjor?
Søder trent en uke i år, kan holde 10min eller kun på benken? Bilal skada, Sory karantene. 3 spisser ute. Martin S, har vel trent et par uker, men er ingen spiss.
Solheim på U19, Liseth skada i 1,5 år, Eskesen ute i hele år, ikke klar enda. 6 ute. 4-5 av de hadde normalt vært startere.
Så har man vel heller ikke noe solid forsvar heller. Eneste må være at de prøver å parkere bussen og setter en ekstra i forsvar, der har de vel ingen skader pr nå?
Kjøre inn en av16 åringene på back, og flytte Therkel på kant?
Prøve å begrense nederlaget?
Tenk om man hadde for en gangs skyld kunne ha vært fulltallig? Det har de ikke vært i år i alle fall. 3-5(6) ute i hver kamp, det går ikke. Lurer på hvorfor de sliter såpass med skader? Vet ikke om de trener veldig intensivt heller. Og det er ikke Brattvåg de møter heller, det holdt ikke med 7 nye inn.

heborres

Legg inn av heborres »

Tap blir det nok, men blir neppe så ille som i fjor.
Blir spennende å se om Njie blir kampklar.

Springer

Legg inn av Springer »

Klassisk bananskall for Viking dette. Kjempes ut av stilen og 1-1

Nevi

Legg inn av Nevi »

Litt feil tidspunkt å ha denne kampen nå i ferietiden. Potensielt kunne det vært 15.000. Nå blir det kanskje 10.000 solgte billetter.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nevi skrev: lør jul 08, 2023 2:07 pm Litt feil tidspunkt å ha denne kampen nå i ferietiden. Potensielt kunne det vært 15.000. Nå blir det kanskje 10.000 solgte billetter.
Heldige de som får gå. Strålende sol, godt og varmt og feriefølelse

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »


Nevi

Legg inn av Nevi »

Skulle gjerne sett samme midtbanetrio som mot Brann Dvs Yazbek inn for Solbakken.

Bjørshol tilbake i tropp.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Må jo sette den i hjørnet med venstre der, Samuelsen. Der skulle det stått 0-1.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Gå fotball fra Viking
De må få fart på ballen
Solbakken tragisk sålangt

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Følger kampen på NRK sport (radio)

eppaen

Legg inn av eppaen »

Svak omgang. Men Viking er alltid bedre etter pause - så ordner seg nok. Yazzi kan komme inn for Sunnyhill.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

En stund siden jeg sist så Viking. Er ikke helt "Topp-5-vibber" her mot et svakt Haugesund. Vinner nok til slutt i dag, men ser jo ikke veldig bra ut dette laget.

edit. Stemmer, og pent var det ikke 1-0 :lol:

Edit. Ok er jo en fin scoring, en Saltnes spesial vil noen si

eppaen

Legg inn av eppaen »

Borealis88 skrev: lør jul 08, 2023 7:18 pm En stund siden jeg sist så Viking. Er ikke helt "Topp-5-vibber" her mot et svakt Haugesund. Vinner nok til slutt i dag, men ser jo ikke veldig bra ut dette laget.

edit. Stemmer, og pent var det ikke 1-0 :lol:

Edit. Ok er jo en fin scoring, en Saltnes spesial vil noen si
Du har rett. Er nok en stund siden du så Viking.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

eppaen skrev: lør jul 08, 2023 7:35 pm
Borealis88 skrev: lør jul 08, 2023 7:18 pm En stund siden jeg sist så Viking. Er ikke helt "Topp-5-vibber" her mot et svakt Haugesund. Vinner nok til slutt i dag, men ser jo ikke veldig bra ut dette laget.

edit. Stemmer, og pent var det ikke 1-0 :lol:

Edit. Ok er jo en fin scoring, en Saltnes spesial vil noen si
Du har rett. Er nok en stund siden du så Viking.
For du tenker det at "han ikke har sett Viking på en stund" tilsier at han ikke er i stand til å vurdere kvaliteten på spillet opp mot andre lag i ES og hvordan han velger å karakterisere målet til Salvesen?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Sliteseier.
Vi holder nullen
Vi kjemper på og er klart best i 2.omgang.
Det er litt feriefotball idag, spesielt i 1.omgang, men hever seg nok til å vinne i 2.omgang

Viktig å vinne på dager som bare er så som så. Det gjør gode lag og akkurat nå holder Viking på å bli et veldig bra lag.

eppaen

Legg inn av eppaen »

DuncanE skrev: lør jul 08, 2023 7:40 pm
eppaen skrev: lør jul 08, 2023 7:35 pm
Borealis88 skrev: lør jul 08, 2023 7:18 pm En stund siden jeg sist så Viking. Er ikke helt "Topp-5-vibber" her mot et svakt Haugesund. Vinner nok til slutt i dag, men ser jo ikke veldig bra ut dette laget.

edit. Stemmer, og pent var det ikke 1-0 :lol:

Edit. Ok er jo en fin scoring, en Saltnes spesial vil noen si
Du har rett. Er nok en stund siden du så Viking.
For du tenker det at "han ikke har sett Viking på en stund" tilsier at han ikke er i stand til å vurdere kvaliteten på spillet opp mot andre lag i ES og hvordan han velger å karakterisere målet til Salvesen?
Ja. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Viking kan være et lag som kan bli nummer fem i årets sesong.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

DuncanE skrev: lør jul 08, 2023 7:40 pm
eppaen skrev: lør jul 08, 2023 7:35 pm
Borealis88 skrev: lør jul 08, 2023 7:18 pm En stund siden jeg sist så Viking. Er ikke helt "Topp-5-vibber" her mot et svakt Haugesund. Vinner nok til slutt i dag, men ser jo ikke veldig bra ut dette laget.

edit. Stemmer, og pent var det ikke 1-0 :lol:

Edit. Ok er jo en fin scoring, en Saltnes spesial vil noen si
Du har rett. Er nok en stund siden du så Viking.
For du tenker det at "han ikke har sett Viking på en stund" tilsier at han ikke er i stand til å vurdere kvaliteten på spillet opp mot andre lag i ES og hvordan han velger å karakterisere målet til Salvesen?
Har sett en del andre lag, og der er det en mye tydeligere spillestil og trøkk. Jeg trodde Viking spilte en noe mer dominerende fotball, men ser jo nå at de snitter på nedre halvdel hva gjelder ballbestittelse. Så jeg har rett og slett tatt feil om spillestilen, så jeg var bare overrasket. Neida ballbesittelse er ikke alt, det ser man på Tromsø. Dog i Tromsø går det jævlig fort og presist når de først setter foten på gasspedalen.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Noen er jo enig.. 3p er 3p..


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»