Virus og virologi.

Svar
Fløfføy
Innlegg: 35

Re: Virus og virologi.

Legg inn av Fløfføy »

Hjulbeint skrev: tor jan 11, 2024 1:05 pm
Det finnes fotografier av virus.

Selv om du fornekter at de finnes, så gjør de det.
Ja, men heller ingen har vært på månen. Det er jo bare filmkulisser fra Hollywood.. Samme med 9/11, bare løgn og bedrag.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Fløfføy skrev: fre jan 12, 2024 6:27 am
Hjulbeint skrev: tor jan 11, 2024 1:05 pm
Det finnes fotografier av virus.

Selv om du fornekter at de finnes, så gjør de det.
Ja, men heller ingen har vært på månen. Det er jo bare filmkulisser fra Hollywood.. Samme med 9/11, bare løgn og bedrag.
Og der hoppa vi bukk over det svære gapende hølet av en logisk brist i narrativet atter en gang. Det er ikke jeg som fornekter noe her folkens.

Disse bildene dere er så opptatt av som dere blir fortalt er av "virus" , har dere en anelse om HVA som faktisk blir tatt bilde av? Nei , men dere har blitt fortalt først hvordan disse angivelige virusene ser ut , dernest dingler de et bilde i trynet på dere som matcher forestillingen og det er nok. Suckers for science.. :geek:

Hvis det virker umulig for dere at nesten en hel verden kan bli lurt på denne måten så ta en titt på dere selv og egen reaksjon på dette. En ignorant og stolt befolkning med svære egoer som umulig kan se seg selv lurt er veldig enkle å lure. Reaskjonene er mere emosjonelle enn rasjonelle.

La oss ta en titt på bruken av ordet "isolasjon" i virologien. De innrømmer selv at de har en egen definisjon (som de ikke klarer å bli enige om av åpenlyse grunner) av ordet isolert og det betyr ikke "separert fra alt annet" dog er det noe uklart hva det egentlig betyr. Dette er fordi ordet isolert peker mot èn bestemt mening. Som kan uttrykkes i forskjellige kontekster men alikvel kun betyr èn ting. Logisk sett så kan det ikke bety den ene spesifikke tingen det er ment til å beskrive sammen med noe som går stikk imot hva det egentlig skal bety på samme tid. Igjen , en logisk brist og dette er akademiske friheter med språket man ikke kan unne seg uten å steppe utafor sirkelen av hva vi kan kalle "vitenskap". Ingenting blir isolert i "isolasjonsstudiene" dems. Ikkenoe , zip , zilch , nothing , nada.. Men de kaller det "isolasjon" , noe som er absurd og selvmotsigende.

Argumentet om at alle må være "in on it" er tilsvarende absurd og vitner om svært begrenset innsikt i mennesklig pyskologi , særlig gruppe dynamikk og "group think". Det holder med at folk kjøper antagelsen om virus og dette er banka på plass og internalisert før vi er 10 år gamle som "sant". Det er litt av grunnen til at det er så vanskelig å kvitte seg med ideen. Fastlegen min visste ikke en dritt om dette og trodde som jeg at faktisk isolasjon var oppnådd slik man selvfølgelig antar hvis man har litt evne til logisk resonnering. Så helsevesenet vet stort sett ikke en dritt om virologi , de gjør som de får beskjed om , de er redskapet til virologene , som igjen tror at de jobber med virus. Dog mistenker jeg at det er nok noen i det øvre sjiktet her som har lukta lunta men virologi er svært , svært godt betalt. Vi så selv hva Eldholm fra FHI skrev , han har kjøpt detta og tror på det da alt som trengs er å kjøpe antagelsen om at disse virusene "bare er der". At han kun jobber med omstendelige bevis går han tydeligvis hus forbi. Så lenge folk blir sjuke , og det vil de nok fortsette å bli , så har han all bekreftelse av antagelsen sin han trenger.

Uten faktisk isolasjon så har de ingen kontrast å måle disse fragmentene av RNA og DNA de trekker ut av cellekulturene dems imot. Og sånn histologisk sett , siden angivelige virus består av angivelig genetisk materiale som deles av drøssevis av andre mikro organismer etter dems egen definisjon , så kan man ikke hevde med sikkerhet at frittstående biter av genetisk materiale kommer fra en spesifikk organisme man aldri har analysert eller sekvensert da det kan også tilhøre mange andre mikro organismer. Der , nå fylte jeg inn det tomrommet for dere på det spørsmålet dere alle sammen hopper bukk over , inkludert Eldholm når jeg spurte han. CPE er ikke en gyldig konklusjon vitenskaplig sett.

Men løgnen har vokst seg stor nå , mange er investert i dette nå. Bare tenk hvor dum man føler seg når man oppdager dette. Uffameg , ikke så greit for egoet vårt dette her.. Det ligger midt i trynet på alle men ingen ser det. Men det går ikke an å lure oss , for vi er så utdanna og sånn og dessuten så ville noen ha sagt noe.. Dette er ikke rasjonell resonnering , dette er fornektelse av virkeligheten pakket inn i rasjonell resonnering fordi virkelgheten viser seg å være av det mørke slaget.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 7:30 am
Fløfføy skrev: fre jan 12, 2024 6:27 am
Hjulbeint skrev: tor jan 11, 2024 1:05 pm


Disse bildene dere er så opptatt av som dere blir fortalt er av "virus" , har dere en anelse om HVA som faktisk blir tatt bilde av? Nei , men dere har blitt fortalt først hvordan disse angivelige virusene ser ut , dernest dingler de et bilde i trynet på dere som matcher forestillingen og det er nok. Suckers for science.. :geek:

Hvis det virker umulig for dere at nesten en hel verden kan bli lurt på denne måten så ta en titt på dere selv og egen reaksjon på dette. En ignorant og stolt befolkning med svære egoer som umulig kan se seg selv lurt er veldig enkle å lure. Reaskjonene er mere emosjonelle enn rasjonelle.



Men løgnen har vokst seg stor nå , mange er investert i dette nå. Bare tenk hvor dum man føler seg når man oppdager dette.
Dette er fra vilvite, som henvender seg til barn, og ganske enkelt forklarer ting.

Viruset er som alle andre organismer, de vil lage virusbarn (formerer seg). Virus lager viruskopier ved å få en celle til å gjøre jobben. Viruset får cellen til å tro at viruset sitt arvestoff (genmateriale) er cellens eget arvestoff, og da kopierer cellen virusets arvestoff i stedet for sitt eget. Kopiering av arvestoff fører til avkom.

Har du sett atomer noen gang?
Antar du vil svare nei.
Så med din logikk, så finnes ikke atomer, for du har jo aldri sett dem og du lar deg vel ikke lure av folk som bare sier at de eksisterer?
Så lett lurt er du vel ikke?

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: fre jan 12, 2024 1:09 pm
Dette er fra vilvite, som henvender seg til barn, og ganske enkelt forklarer ting.

Viruset er som alle andre organismer, de vil lage virusbarn (formerer seg). Virus lager viruskopier ved å få en celle til å gjøre jobben. Viruset får cellen til å tro at viruset sitt arvestoff (genmateriale) er cellens eget arvestoff, og da kopierer cellen virusets arvestoff i stedet for sitt eget. Kopiering av arvestoff fører til avkom.

Har du sett atomer noen gang?
Antar du vil svare nei.
Så med din logikk, så finnes ikke atomer, for du har jo aldri sett dem og du lar deg vel ikke lure av folk som bare sier at de eksisterer?
Så lett lurt er du vel ikke?
Haha , sikker kilde dude.. :D

Vi har hørt denne historien mange ganger , problemet med den er at den er aldri verifisert via en faktisk studie. Dette er som mye annet noe de bare antar , altså kun er forestilling de har om hvordan dette angivelig fungerer. Men det skal ikke mere til for deg enn at de forteller deg hvordan det funker.

Du kan godt sammenligne virus med stein og atomer dagen lang men det er ikke en gyldig sammenligning. Angivelige virus er mikrobiologiske organismer , noe som eksisterer , som har en membran eller skall med noe genetisk materiale på innsiden. , haha , du har jo sett bilder ikke sant? Vitenskapen beskriver også atomer kun som en teoretisk modell og de sier selv at de vet ikke hvordan de egentlig ser ut. De sier ikke akkurat det samme om virus gjør de vel?

"The living cell is a formidable barrier"

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2660
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 7:30 am
Disse bildene dere er så opptatt av som dere blir fortalt er av "virus" , har dere en anelse om HVA som faktisk blir tatt bilde av? Nei , men dere har blitt fortalt først hvordan disse angivelige virusene ser ut , dernest dingler de et bilde i trynet på dere som matcher forestillingen og det er nok.
Du er sikker på at du ikke gjør deg skyldig i det du beskylder andre for nå?

Dersom det finnes folk med relevant kunnskap og kompetanse rundt omkring - hvorfor hører vi ikke fra dem dersom bilder av virus er falske?

Mvh

BE
som ikke har lest hele innlegget ditt - men som heller ikke påstår noe ovenfor; han stiller kun - formodentlig enkle - spørsmål

slu01
Innlegg: 3

Legg inn av slu01 »

Min sønn er molekylær biolog(Phd)
Rart han ikke er en del av konspirasjonen.
For det må jo gjelde alle som tangerer fagområdet?
Sist redigert av slu01 den fre jan 12, 2024 2:58 pm, redigert 2 ganger totalt.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

BlackEagle skrev: fre jan 12, 2024 2:16 pm
Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 7:30 am
Disse bildene dere er så opptatt av som dere blir fortalt er av "virus" , har dere en anelse om HVA som faktisk blir tatt bilde av? Nei , men dere har blitt fortalt først hvordan disse angivelige virusene ser ut , dernest dingler de et bilde i trynet på dere som matcher forestillingen og det er nok.
Du er sikker på at du ikke gjør deg skyldig i det du beskylder andre for nå?

Dersom det finnes folk med relevant kunnskap og kompetanse rundt omkring - hvorfor hører vi ikke fra dem dersom bilder av virus er falske?

Mvh

BE
som ikke har lest hele innlegget ditt - men som heller ikke påstår noe ovenfor; han stiller kun - formodentlig enkle - spørsmål
Ja jeg er rimelig sikker på det da jeg faktisk vet hva det er de tar bilder av.

Du finner ikke disse menneskene så sant du ikke leter etter de selv. Det er ikke noe som er mere sensurert enn dette temaet her. Både i msm og alternativ media.
Poenget er hva disse menneskene peker mot , som er virologiens egen litteratur , det de selv legger frem som bevis for virus og patogene partikler. Dette kan hvemsomhelst lese , ligger noen linker her inne. Jeg tok hva kritikerne sa og har konfrontert fagfolk på området med denne informasjonen og de bekrefter det som blir sagt. Og det koker ganske enkelt ned til et totalt fravær av isolasjon av noe virus i hele historien av virus. Det betyr at man har ikke direkte bevis for mikroorganismen man hevder eksisterer og gjør folk syke. Kun omstendelige bevis.

Når man ser på eksperiment designet så er det mangelfullt og samsvarer ikke med vitenskaplig metode. Konklusjonene er i så henseende ikke gyldige.

Vi har konfrontert faktiske virolgoer på FHI med dette som ikke kan redegjøre for den logiske bristen i at de viser oss biter og spor av en ting de aldri har funnet. De kan ikke forklare hvordan disse bitene er fra en ting de aldri klarer å finne direkte ut av en person med symptomer eller klarer å isolere ,analysere og sekvensere.

På to år har jeg klart å få til en mail utveksling med en virolog , en molekulær biolog samt en tlf samtale med fastlegen min. Det er alt jeg har klart å få tak i av fagfolk. Ingen på FHI vil snakke med meg på tlf eller tør knapt å sette navnet sitt på det. Jeg har ringt hele helsenorge og ingen vil eller kan snakke med meg , det er som en jernring rundt detta. Jeg har hatt innhold i mailer fra FHI forsvinne sporløst ut av innboksen min på gmail.

Problemet er at dette langt på vei bekrefter en veldig stor konspirasjon. Og sånt er jo bare tull , det vet jo alle... ;)

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 2:14 pm
Hjulbeint skrev: fre jan 12, 2024 1:09 pm
Dette er fra vilvite, som henvender seg til barn, og ganske enkelt forklarer ting.

Viruset er som alle andre organismer, de vil lage virusbarn (formerer seg). Virus lager viruskopier ved å få en celle til å gjøre jobben. Viruset får cellen til å tro at viruset sitt arvestoff (genmateriale) er cellens eget arvestoff, og da kopierer cellen virusets arvestoff i stedet for sitt eget. Kopiering av arvestoff fører til avkom.

Har du sett atomer noen gang?
Antar du vil svare nei.
Så med din logikk, så finnes ikke atomer, for du har jo aldri sett dem og du lar deg vel ikke lure av folk som bare sier at de eksisterer?
Så lett lurt er du vel ikke?
Haha , sikker kilde dude.. :D

Vi har hørt denne historien mange ganger , problemet med den er at den er aldri verifisert via en faktisk studie. Dette er som mye annet noe de bare antar , altså kun er forestilling de har om hvordan dette angivelig fungerer. Men det skal ikke mere til for deg enn at de forteller deg hvordan det funker.

Du kan godt sammenligne virus med stein og atomer dagen lang men det er ikke en gyldig sammenligning. Angivelige virus er mikrobiologiske organismer , noe som eksisterer , som har en membran eller skall med noe genetisk materiale på innsiden. , haha , du har jo sett bilder ikke sant? Vitenskapen beskriver også atomer kun som en teoretisk modell og de sier selv at de vet ikke hvordan de egentlig ser ut. De sier ikke akkurat det samme om virus gjør de vel?

"The living cell is a formidable barrier"
Nei har skjønt at det bare er din gullstandar som gjelder, og bare det du innbiller deg.

Men du har aldri sett atomer og i følge din logikk, så finnes de ikke.



Er ikke det litt rart at alle andre tar feil, men du har klart helt alene å finne den store sannheten. Da med litt hjelp av noen angivelige personer som angivelig har en viten du ikke aner om de virkelig har, og heller ikke vet om de virkelig eksisterer For du har jo aldri møtt dem ansikt til ansikt. Du tror jo ikke på ting du ikke har sett selv.

Du er jo litt morsom, det skal du ha.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: fre jan 12, 2024 2:48 pm
Nei har skjønt at det bare er din gullstandar som gjelder, og bare det du innbiller deg.

Men du har aldri sett atomer og i følge din logikk, så finnes de ikke.



Er ikke det litt rart at alle andre tar feil, men du har klart helt alene å finne den store sannheten. Da med litt hjelp av noen angivelige personer som angivelig har en viten du ikke aner om de virkelig har, og heller ikke vet om de virkelig eksisterer For du har jo aldri møtt dem ansikt til ansikt. Du tror jo ikke på ting du ikke har sett selv.

Du er jo litt morsom, det skal du ha.
Du driver enda og legger litt ord i munnen på meg og spekulerer på mine vegne , dog er det helt innafor av nivå med snerk jeg kan forvente med en tråd som detta så hold det der så skal jeg heve meg over min hjulbeinte venn. ;)

Det er ikke bare meg , det er flere av oss , og vi jobber utrettelig med å rive ned pseudovitenskapen som er virolgi. Eller til de faktisk isolerer en av disse og viser klart at de er patogene , replikant kompetente intracellulære parasitter slik de påstår.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 7:17 pm
Hjulbeint skrev: fre jan 12, 2024 2:48 pm
Nei har skjønt at det bare er din gullstandar som gjelder, og bare det du innbiller deg.

Men du har aldri sett atomer og i følge din logikk, så finnes de ikke.



Er ikke det litt rart at alle andre tar feil, men du har klart helt alene å finne den store sannheten. Da med litt hjelp av noen angivelige personer som angivelig har en viten du ikke aner om de virkelig har, og heller ikke vet om de virkelig eksisterer For du har jo aldri møtt dem ansikt til ansikt. Du tror jo ikke på ting du ikke har sett selv.

Du er jo litt morsom, det skal du ha.
Du driver enda og legger litt ord i munnen på meg og spekulerer på mine vegne , dog er det helt innafor av nivå med snerk jeg kan forvente med en tråd som detta så hold det der så skal jeg heve meg over min hjulbeinte venn. ;)

Det er ikke bare meg , det er flere av oss , og vi jobber utrettelig med å rive ned pseudovitenskapen som er virolgi. Eller til de faktisk isolerer en av disse og viser klart at de er patogene , replikant kompetente intracellulære parasitter slik de påstår.
Men viss du har rett. Så er ikke kopper utryddet.

Hvorfor viser du ikke bilder av disse du sier bare blir detoksidert?

Disse du hevdet ikke hadde kopper.
Kroppen fikk disse byllene over hele kroppen fordi de ble detoksidert.
Det ville jo vært spikeren som ville bevise det du stadig hevder.
Fjærnet all tvil en gang for alle.

Hvorfor holder du disse bevisene hemmelig?

Er det fordi det du hevder er bullshit og oppspinn?

Det kan jo ikke være så vanskelig, så bastant som du var, uten noe tvil.



Det lurer jeg på...... :mrgreen:

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: fre jan 12, 2024 8:24 pm
Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 7:17 pm
Hjulbeint skrev: fre jan 12, 2024 2:48 pm
Nei har skjønt at det bare er din gullstandar som gjelder, og bare det du innbiller deg.

Men du har aldri sett atomer og i følge din logikk, så finnes de ikke.



Er ikke det litt rart at alle andre tar feil, men du har klart helt alene å finne den store sannheten. Da med litt hjelp av noen angivelige personer som angivelig har en viten du ikke aner om de virkelig har, og heller ikke vet om de virkelig eksisterer For du har jo aldri møtt dem ansikt til ansikt. Du tror jo ikke på ting du ikke har sett selv.

Du er jo litt morsom, det skal du ha.
Du driver enda og legger litt ord i munnen på meg og spekulerer på mine vegne , dog er det helt innafor av nivå med snerk jeg kan forvente med en tråd som detta så hold det der så skal jeg heve meg over min hjulbeinte venn. ;)

Det er ikke bare meg , det er flere av oss , og vi jobber utrettelig med å rive ned pseudovitenskapen som er virolgi. Eller til de faktisk isolerer en av disse og viser klart at de er patogene , replikant kompetente intracellulære parasitter slik de påstår.
Men viss du har rett. Så er ikke kopper utryddet.

Hvorfor viser du ikke bilder av disse du sier bare blir detoksidert?

Disse du hevdet ikke hadde kopper.
Kroppen fikk disse byllene over hele kroppen fordi de ble detoksidert.
Det ville jo vært spikeren som ville bevise det du stadig hevder.
Fjærnet all tvil en gang for alle.

Hvorfor holder du disse bevisene hemmelig?

Er det fordi det du hevder er bullshit og oppspinn?

Det kan jo ikke være så vanskelig, så bastant som du var, uten noe tvil.



Det lurer jeg på...... :mrgreen:
Wow , rett tilbake i klovneskoa bar det.. Først må du bevise for meg at tilstanden vi kaller kopper er foråsaket av et virus og at dette ble "utryddet" via vaksine. Og da mener jeg faktiske bevis , primær litteratur og ikke noe du klipte ut av en barnebok.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 8:38 pm
Hjulbeint skrev: fre jan 12, 2024 8:24 pm
Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 7:17 pm

Du driver enda og legger litt ord i munnen på meg og spekulerer på mine vegne , dog er det helt innafor av nivå med snerk jeg kan forvente med en tråd som detta så hold det der så skal jeg heve meg over min hjulbeinte venn. ;)

Det er ikke bare meg , det er flere av oss , og vi jobber utrettelig med å rive ned pseudovitenskapen som er virolgi. Eller til de faktisk isolerer en av disse og viser klart at de er patogene , replikant kompetente intracellulære parasitter slik de påstår.
Men viss du har rett. Så er ikke kopper utryddet.

Hvorfor viser du ikke bilder av disse du sier bare blir detoksidert?

Disse du hevdet ikke hadde kopper.
Kroppen fikk disse byllene over hele kroppen fordi de ble detoksidert.
Det ville jo vært spikeren som ville bevise det du stadig hevder.
Fjærnet all tvil en gang for alle.

Hvorfor holder du disse bevisene hemmelig?

Er det fordi det du hevder er bullshit og oppspinn?

Det kan jo ikke være så vanskelig, så bastant som du var, uten noe tvil.



Det lurer jeg på...... :mrgreen:
Wow , rett tilbake i klovneskoa bar det.. Først må du bevise for meg at tilstanden vi kaller kopper er foråsaket av et virus og at dette ble "utryddet" via vaksine. Og da mener jeg faktiske bevis , primær litteratur og ikke noe du klipte ut av en barnebok.
Abselutt ikke.

Det er du som har påstått at kopper ble deklasifisert, eller var en detoksidering. Og derfor folk fikk byller på kroppen.

Så viss jeg tar deg alvorlig, og at det du hevdet er sant.
Da må du kunne bevise at disse som har detoksidering og at dette fører til blemmer over hele kroppen, virkelig finnes.

For vis kopper ikke ble utryddet av vaksine, så må du kunne bevise at du harett. Nemlig legge frem bevis, f. eks bilder av folk som har byller over hele kroppen.

For siden den tilstanden ikke er utryddet, som du hevdet, så jo det finnes bevis på din påstand.
Ellers må du jo innrømme at du ikke snakket sant, med viten og overlegg. En ganske stygg sak for deg i så fall.

Din påstand, din plikt å vis at du har rett.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hjulbeint skrev: fre jan 12, 2024 10:06 pm
Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 8:38 pm
Hjulbeint skrev: fre jan 12, 2024 8:24 pm

Men viss du har rett. Så er ikke kopper utryddet.

Hvorfor viser du ikke bilder av disse du sier bare blir detoksidert?

Disse du hevdet ikke hadde kopper.
Kroppen fikk disse byllene over hele kroppen fordi de ble detoksidert.
Det ville jo vært spikeren som ville bevise det du stadig hevder.
Fjærnet all tvil en gang for alle.

Hvorfor holder du disse bevisene hemmelig?

Er det fordi det du hevder er bullshit og oppspinn?

Det kan jo ikke være så vanskelig, så bastant som du var, uten noe tvil.



Det lurer jeg på...... :mrgreen:
Wow , rett tilbake i klovneskoa bar det.. Først må du bevise for meg at tilstanden vi kaller kopper er foråsaket av et virus og at dette ble "utryddet" via vaksine. Og da mener jeg faktiske bevis , primær litteratur og ikke noe du klipte ut av en barnebok.
Min påstand er at kopper var en svært farlig sykdom og drepte millioner av mennesker.
Så fant man en kur som virket og utryddet kopper.

Bevis
Du finner ingen med kopper i dag. Den er borte vekk.


Din påstand var det motsatte. At sykdommen fremdeles finnes, eller at detoksidering fører til byllen på huden.
Det finner jeg ingen artikler om. Jeg har heller ikke sett noen som har byller på kroppen eller arr av disse nå.
Så du må nok hoste opp noen bilder eller lignende.
Troverdigheten din står på spill.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Her er en liten snutt om mirakelet med kopper og vaksine. ;)

https://odysee.com/@RomanBystrianyk:1/T ... 126.646413

Roman Bystrianyk er en som var observant nok til å se at kartet ikke helt stemmer med terrenget og nysjerrig nok til å grave litt dypere. Ikke en "virusfornekter" som meg dog..

Sida hans.

https://dissolvingillusions.com/

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 11:25 pm Her er en liten snutt om mirakelet med kopper og vaksine. ;)

https://odysee.com/@RomanBystrianyk:1/T ... 126.646413

Roman Bystrianyk er en som var observant nok til å se at kartet ikke helt stemmer med terrenget og nysjerrig nok til å grave litt dypere. Ikke en "virusfornekter" som meg dog..

Sida hans.

https://dissolvingillusions.com/
Så dine påstander var bare løgner.

Det er jo greit at du innrømmer at du lyver.

Takker for det.

P. S.
At dødligheten gikk ganske mye ned, etter at mennesker lærte at renslighet er viktig, at vi fikk kloakksystemer, at legekonpetansen økte betraktelig, generelt bedre økonomiske forhold. Og ikke minst større kunskaper blant befolkningen om viktigheten av alle disse tingen og hva slags medisiner som virker på hva.

Du slår inn åpne dører.
P. S.
Koppervaksine begynte man med ca 1800. Så koppervaksinen hadde nok en vesentlig skyld for nedgang i dødelighet.
Men det viste du helt sikkert fra før, du som har satt deg inn i sakene så grundig.

Spanskesyken, rakk å tå livet av mellom 50 og 100 millioner mennesker. Mest unge, muligens fordi den eldre delen av befolkningengen hadde vært utsatt for flere influensavirus typer, og slik sett opparbeidet en slags naturlig vaksinering.

Men dette går jeg selvsagt ut fra at du allerede vet, og har tatt hensyn til i din tro på personer som du aldri har møt og ikke sikkert har eksistert. Du vet du tror jo ikke på hva som helst.

Meslinger, ble regnet som en av de farligste sykdommer for barn.
20 000 til 30000 tilfeller i året.
5 til 10 døde av sykdommen, så selv du må skjønne at dette ikke gjør det store utslaget på den totale dødligheten. Men det som er så merkelig, er at nesten ingen blir smittet lenger etter vaksinen kom.
Du som hadde en så fantastisk forklaring på at kopper forsvant, har sikkert en kjempegod forklaring hva som skjedde med dette angivelige meslinger. Ble det også deklassifisert?

Røde hunder, vanlig sykdom før vaksiner ble utbredt. Nå svært skjelden.
Hvilken fantastisk forklaring har du på at denne typen sykdommer nesten er helt forsvunnet?

Jeg venter i spenning, med tanke på at alt dette har du satt deg grundig inn i og selvsagt ikke er noe overaskelse. Men vil gjerne vite hvorfor røde hunder som sykdommen, er nesten helt forsvunnet. For du har selvsagt satt deg inn i hva som fikk den sykdommen til nesten bli helt borte.

Takker på forhånd for ditt nøyaktige svar.

Og gleder meg til å utvide horisonten innenfor medisinen, enten virus finnes eller ikke.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: lør jan 13, 2024 12:48 am
Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 11:25 pm Her er en liten snutt om mirakelet med kopper og vaksine. ;)

https://odysee.com/@RomanBystrianyk:1/T ... 126.646413

Roman Bystrianyk er en som var observant nok til å se at kartet ikke helt stemmer med terrenget og nysjerrig nok til å grave litt dypere. Ikke en "virusfornekter" som meg dog..

Sida hans.

https://dissolvingillusions.com/
Så dine påstander var bare løgner.

Det er jo greit at du innrømmer at du lyver.

Takker for det.

P. S.
At dødligheten gikk ganske mye ned, etter at mennesker lærte at renslighet er viktig, at vi fikk kloakksystemer, at legekonpetansen økte betraktelig, generelt bedre økonomiske forhold. Og ikke minst større kunskaper blant befolkningen om viktigheten av alle disse tingen og hva slags medisiner som virker på hva.

Du slår inn åpne dører.
P. S.
Koppervaksine begynte man med ca 1800. Så koppervaksinen hadde nok en vesentlig skyld for nedgang i dødelighet.
Men det viste du helt sikkert fra før, du som har satt deg inn i sakene så grundig.

Spanskesyken, rakk å tå livet av mellom 50 og 100 millioner mennesker. Mest unge, muligens fordi den eldre delen av befolkningengen hadde vært utsatt for flere influensavirus typer, og slik sett opparbeidet en slags naturlig vaksinering.

Men dette går jeg selvsagt ut fra at du allerede vet, og har tatt hensyn til i din tro på personer som du aldri har møt og ikke sikkert har eksistert. Du vet du tror jo ikke på hva som helst.

Meslinger, ble regnet som en av de farligste sykdommer for barn.
20 000 til 30000 tilfeller i året.
5 til 10 døde av sykdommen, så selv du må skjønne at dette ikke gjør det store utslaget på den totale dødligheten. Men det som er så merkelig, er at nesten ingen blir smittet lenger etter vaksinen kom.
Du som hadde en så fantastisk forklaring på at kopper forsvant, har sikkert en kjempegod forklaring hva som skjedde med dette angivelige meslinger. Ble det også deklassifisert?

Røde hunder, vanlig sykdom før vaksiner ble utbredt. Nå svært skjelden.
Hvilken fantastisk forklaring har du på at denne typen sykdommer nesten er helt forsvunnet?

Jeg venter i spenning, med tanke på at alt dette har du satt deg grundig inn i og selvsagt ikke er noe overaskelse. Men vil gjerne vite hvorfor røde hunder som sykdommen, er nesten helt forsvunnet. For du har selvsagt satt deg inn i hva som fikk den sykdommen til nesten bli helt borte.

Takker på forhånd for ditt nøyaktige svar.

Og gleder meg til å utvide horisonten innenfor medisinen, enten virus finnes eller ikke.
Du går full retard her , deg om det. Og det rett etter jeg måtte bitchslæppe deg med den logiske bristen i narrativet ditt om "virus" faktisk. Det tok ikke lang tid å finne veien tilbake til navnekalling og sånn for deg..

Det du tydeligvis ikke forstår er at selv om det skulle vært virus som var ansvarlig for disse sykdommene , noe som ikke er tilfelle , så viser denne statistikken at "vaksiner" ikke gjør noe som helst. Hygiene , sanitærforhold , arbeidsforhold , kosthold osv var det som reduserte sykdom , ikke vaksiner , de har faktisk ikke en dritt med noe av dette å gjøre.

Tråden her heter virus og virologi , jeg er ikke her for å forklare sykdommer som ikke er forsket på for deg. Det jeg dog kan si er at ingen av disse tilstandene er foråsaket av et virus eller en bakterie og vaksiner gjør ikke en dritt forskjell på de.

De har aldri funnet et koppervirus , meslingvirus , røde hunder virus , polio virus , influensavirus osv. Aldri i historien , uten at det betyr noe for deg selvfølgelig. ;)

Det heter også reklassifisert , ikke deklassifisert.

At du klarte å skru dette sammen til fordel for ditt narrativ om vaksiner er jaggu ganske godt gjort. Disse sykdommene forsvant mere eller mindre av seg selv med bedre levestandard så dvs i deler av verden med fremdeles lav levestandard og dårlige forhold så vil du fremdeles finne disse tilstandene , dog med andre navn.

slu01
Innlegg: 3

Legg inn av slu01 »

Hattori_Hanzo skrev: lør jan 13, 2024 6:24 am
Det du tydeligvis ikke forstår er at selv om det skulle vært virus som var ansvarlig for disse sykdommene , noe som ikke er tilfelle , så viser denne statistikken at "vaksiner" ikke gjør noe som helst. Hygiene , sanitærforhold , arbeidsforhold , kosthold osv var det som reduserte sykdom , ikke vaksiner , de har faktisk ikke en dritt med noe av dette å gjøre.
Nå har jammen norske kvinner blitt mye flinkere til å vaske seg nedentil. Og sikkert også fått rett fokus vedrørende kosthold.
Eller…

https://www.nrk.no/innlandet/livmorhals ... 1.16600336

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: lør jan 13, 2024 6:24 am
Hjulbeint skrev: lør jan 13, 2024 12:48 am
Hattori_Hanzo skrev: fre jan 12, 2024 11:25 pm Her er en liten snutt om mirakelet med kopper og vaksine. ;)

https://odysee.com/@RomanBystrianyk:1/T ... 126.646413

Roman Bystrianyk er en som var observant nok til å se at kartet ikke helt stemmer med terrenget og nysjerrig nok til å grave litt dypere. Ikke en "virusfornekter" som meg dog..

Sida hans.

https://dissolvingillusions.com/
Så dine påstander var bare løgner.

Det er jo greit at du innrømmer at du lyver.

Takker for det.

P. S.
At dødligheten gikk ganske mye ned, etter at mennesker lærte at renslighet er viktig, at vi fikk kloakksystemer, at legekonpetansen økte betraktelig, generelt bedre økonomiske forhold. Og ikke minst større kunskaper blant befolkningen om viktigheten av alle disse tingen og hva slags medisiner som virker på hva.

Du slår inn åpne dører.
P. S.
Koppervaksine begynte man med ca 1800. Så koppervaksinen hadde nok en vesentlig skyld for nedgang i dødelighet.
Men det viste du helt sikkert fra før, du som har satt deg inn i sakene så grundig.

Spanskesyken, rakk å tå livet av mellom 50 og 100 millioner mennesker. Mest unge, muligens fordi den eldre delen av befolkningengen hadde vært utsatt for flere influensavirus typer, og slik sett opparbeidet en slags naturlig vaksinering.

Men dette går jeg selvsagt ut fra at du allerede vet, og har tatt hensyn til i din tro på personer som du aldri har møt og ikke sikkert har eksistert. Du vet du tror jo ikke på hva som helst.

Meslinger, ble regnet som en av de farligste sykdommer for barn.
20 000 til 30000 tilfeller i året.
5 til 10 døde av sykdommen, så selv du må skjønne at dette ikke gjør det store utslaget på den totale dødligheten. Men det som er så merkelig, er at nesten ingen blir smittet lenger etter vaksinen kom.
Du som hadde en så fantastisk forklaring på at kopper forsvant, har sikkert en kjempegod forklaring hva som skjedde med dette angivelige meslinger. Ble det også deklassifisert?

Røde hunder, vanlig sykdom før vaksiner ble utbredt. Nå svært skjelden.
Hvilken fantastisk forklaring har du på at denne typen sykdommer nesten er helt forsvunnet?

Jeg venter i spenning, med tanke på at alt dette har du satt deg grundig inn i og selvsagt ikke er noe overaskelse. Men vil gjerne vite hvorfor røde hunder som sykdommen, er nesten helt forsvunnet. For du har selvsagt satt deg inn i hva som fikk den sykdommen til nesten bli helt borte.

Takker på forhånd for ditt nøyaktige svar.

Og gleder meg til å utvide horisonten innenfor medisinen, enten virus finnes eller ikke.
Du går full retard her , deg om det. Og det rett etter jeg måtte bitchslæppe deg med den logiske bristen i narrativet ditt om "virus" faktisk. Det tok ikke lang tid å finne veien tilbake til navnekalling og sånn for deg..

Det du tydeligvis ikke forstår er at selv om det skulle vært virus som var ansvarlig for disse sykdommene , noe som ikke er tilfelle , så viser denne statistikken at "vaksiner" ikke gjør noe som helst. Hygiene , sanitærforhold , arbeidsforhold , kosthold osv var det som reduserte sykdom , ikke vaksiner , de har faktisk ikke en dritt med noe av dette å gjøre.

Tråden her heter virus og virologi , jeg er ikke her for å forklare sykdommer som ikke er forsket på for deg. Det jeg dog kan si er at ingen av disse tilstandene er foråsaket av et virus eller en bakterie og vaksiner gjør ikke en dritt forskjell på de.

De har aldri funnet et koppervirus , meslingvirus , røde hunder virus , polio virus , influensavirus osv. Aldri i historien , uten at det betyr noe for deg selvfølgelig. ;)

Det heter også reklassifisert , ikke deklassifisert.

At du klarte å skru dette sammen til fordel for ditt narrativ om vaksiner er jaggu ganske godt gjort. Disse sykdommene forsvant mere eller mindre av seg selv med bedre levestandard så dvs i deler av verden med fremdeles lav levestandard og dårlige forhold så vil du fremdeles finne disse tilstandene , dog med andre navn.
Dette er litt tragisk.
Du evner altså ikke å finne et eneste eksempel på noe som ligner f. eks. Kopper byller på mennesker, etter 1977, på tross av at du påstår at kopper ikke ble utryddet.

Det finnes mange sykdommer, som merkelig nok, er mer eller mindre blitt borte eller blitt svært sjeldne, etter at mennesker ble utsatt for et narrativ, som du kaller det. Vaksine er et annet navn.
Røde hunder ble merkelig nok ikke borte ved at renslighet økte. Men forsvant først når man begynte med det som du kaller narrativ.

Og slik kan vi fortsette.

Så narrative er nok deg i denne sammenhengen. Du må nemlig bortforklare kopper til noe annet, slik du har gjort og bekrefter i avsnitt lenger opp. Og siden denne sykdommen eller detoksering, som du kaller det plutselig ikke går an å finne lenger. Har du et troverdighetsproblem. Du påstår det finnes, for relativt få år siden så var dette en vanlig tilstand, men nå klarer du ikke finne et eneste et. Og det beviser igjen hvilket narrativ du lever i.

Og så kommer drittkastingen din. For det er det eneste du har igjen.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: søn jan 14, 2024 12:22 pm
Dette er litt tragisk.
Du evner altså ikke å finne et eneste eksempel på noe som ligner f. eks. Kopper byller på mennesker, etter 1977, på tross av at du påstår at kopper ikke ble utryddet.

Det finnes mange sykdommer, som merkelig nok, er mer eller mindre blitt borte eller blitt svært sjeldne, etter at mennesker ble utsatt for et narrativ, som du kaller det. Vaksine er et annet navn.
Røde hunder ble merkelig nok ikke borte ved at renslighet økte. Men forsvant først når man begynte med det som du kaller narrativ.

Og slik kan vi fortsette.

Så narrative er nok deg i denne sammenhengen. Du må nemlig bortforklare kopper til noe annet, slik du har gjort og bekrefter i avsnitt lenger opp. Og siden denne sykdommen eller detoksering, som du kaller det plutselig ikke går an å finne lenger. Har du et troverdighetsproblem. Du påstår det finnes, for relativt få år siden så var dette en vanlig tilstand, men nå klarer du ikke finne et eneste et. Og det beviser igjen hvilket narrativ du lever i.

Og så kommer drittkastingen din. For det er det eneste du har igjen.
Haha , ja tragisk er ordet.. ;)

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Du vet min hjulbente venn , du ber meg motbevise noe som aldri har blitt bevist til å begynne med. Hverken du eller noen andre på denne planeten kan linke en sykdom til et angivelig virus.

Man skulle tro dette var gode nyheter og at vi kanskje kunne frigjort oss dette antikverte dusteriet spunnet opp av forstyrra dyreplagere med store egoer. Men jeg glemmer de som blir varm og fuzzy på insida av at staten skal injisere de for å passe på de. De som kjenner hjertet svulme i brystet av stolhet når de blir sjuke på baksida av injisering fordi det betyr av "vaksinen funker som den skal".

Hjulbeinten har dratt frem to ting i hovedsak , RNA og DNA fra virus samt bilder , etter det bare hyler han om kopper som han er overbevist om har blitt utryddet av en vaksine.

Og vi vet hvor historien bærer herfra , rett tilbake til det svære gapende hølet som sier uten isolering , analyse og sekvensering kan ikke disse RNA og DNA fragmentene trekkes tilbake til et faktisk virus , det kan bare påstås. Et in silico generert genom uten en faktisk genetisk partikkel til å matche er ikke annet enn et data virus , bokstavelig talt.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: søn jan 14, 2024 3:58 pm Du vet min hjulbente venn , du ber meg motbevise noe som aldri har blitt bevist til å begynne med.

Så kopper er ikke utryddet?
Da burde det være uhyre lett for deg å bevise at din påstand er rett.
Hvorfor klarer du ikke det?
Linken du linket til, bekreft jo at kopper var utryddet. Lyver du?


De som kjenner hjertet svulme i brystet av stolhet når de blir sjuke på baksida av injisering fordi det betyr av "vaksinen funker som den skal".


Her viser du tydelig, ditt nivå og kunnskap om sykdom og hvordan mennesker reagerer på disse.
Virkelig voksen gjort.


Hjulbeinten har dratt frem to ting i hovedsak , RNA og DNA fra virus samt bilder , etter det bare hyler han om kopper som han er overbevist om har blitt utryddet av en vaksine.


Du burde virkelig lese innleggene jeg har postet. Lyve er du flink til.



Og vi vet hvor historien bærer herfra , rett tilbake til det svære gapende hølet som sier uten isolering , analyse og sekvensering kan ikke disse RNA og DNA fragmentene trekkes tilbake til et faktisk virus , det kan bare påstås. Et in silico generert genom uten en faktisk genetisk partikkel til å matche er ikke annet enn et data virus , bokstavelig talt.


Du er så smart. Ikke ironisk ment.
Datavirus er svært virkelig.




Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Det som ikke er bevist er eksistensen til angivelige virus. Og uten det betyr injeksjoner absolutt ingenting. Du vet , logikk og sånn.. ;)

Lol , du bør kanskje bruke munnbleie foran datamaskinen , hvem vet , du kan kanskje bli smittet. Asymptomatiske datamaskiner er helt vanlig i naturen.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: man jan 15, 2024 5:11 am Det som ikke er bevist er eksistensen til angivelige virus. Og uten det betyr injeksjoner absolutt ingenting. Du vet , logikk og sånn.. ;)

Lol , du bør kanskje bruke munnbleie foran datamaskinen , hvem vet , du kan kanskje bli smittet. Asymptomatiske datamaskiner er helt vanlig i naturen.
DU tror ikke på beviset.

Det er en foskjell

Logikk er, når man bruker en kur mot en sykdom, og denne kuren virker veldig bra. Ja så bra at sykdommer blir utryddet eller redusert til å være noe som er en skjeldenhet.
Da tilsier logisk tankegang at medisinen virker.

DU kom med en påstand om kopper.
En mildt sagt merkelig påstand.
Da er det faktisk din oppgave å bevise din påstand.

DIN PÅSTAND HAR DU ALDRI PRØVD Å FINNE BEVIS PÅ.
Så der farer du med løgn og forbannet dikt.


Dine kommentarer til datavirus, er tragiske for din troverdighet.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: man jan 15, 2024 11:24 am
Hattori_Hanzo skrev: man jan 15, 2024 5:11 am Det som ikke er bevist er eksistensen til angivelige virus. Og uten det betyr injeksjoner absolutt ingenting. Du vet , logikk og sånn.. ;)

Lol , du bør kanskje bruke munnbleie foran datamaskinen , hvem vet , du kan kanskje bli smittet. Asymptomatiske datamaskiner er helt vanlig i naturen.
DU tror ikke på beviset.

Det er en foskjell

Logikk er, når man bruker en kur mot en sykdom, og denne kuren virker veldig bra. Ja så bra at sykdommer blir utryddet eller redusert til å være noe som er en skjeldenhet.
Da tilsier logisk tankegang at medisinen virker.

DU kom med en påstand om kopper.
En mildt sagt merkelig påstand.
Da er det faktisk din oppgave å bevise din påstand.

DIN PÅSTAND HAR DU ALDRI PRØVD Å FINNE BEVIS PÅ.
Så der farer du med løgn og forbannet dikt.


Dine kommentarer til datavirus, er tragiske for din troverdighet.
Beviset og metodikken samsvarer ikke med vitenskaplig metode , ergo pseudovitenskap. Konklusjonen er ikke gyldig og identifisering via proxy holder ikke mål når man snakker om angivelig unike mikrober som virus skal være.

Kicking and screaming..

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: man jan 15, 2024 11:39 am
Hjulbeint skrev: man jan 15, 2024 11:24 am
Hattori_Hanzo skrev: man jan 15, 2024 5:11 am Det som ikke er bevist er eksistensen til angivelige virus. Og uten det betyr injeksjoner absolutt ingenting. Du vet , logikk og sånn.. ;)

Lol , du bør kanskje bruke munnbleie foran datamaskinen , hvem vet , du kan kanskje bli smittet. Asymptomatiske datamaskiner er helt vanlig i naturen.
DU tror ikke på beviset.

Det er en foskjell

Logikk er, når man bruker en kur mot en sykdom, og denne kuren virker veldig bra. Ja så bra at sykdommer blir utryddet eller redusert til å være noe som er en skjeldenhet.
Da tilsier logisk tankegang at medisinen virker.

DU kom med en påstand om kopper.
En mildt sagt merkelig påstand.
Da er det faktisk din oppgave å bevise din påstand.

DIN PÅSTAND HAR DU ALDRI PRØVD Å FINNE BEVIS PÅ.
Så der farer du med løgn og forbannet dikt.


Dine kommentarer til datavirus, er tragiske for din troverdighet.
Beviset og metodikken samsvarer ikke med vitenskaplig metode , ergo pseudovitenskap. Konklusjonen er ikke gyldig og identifisering via proxy holder ikke mål når man snakker om angivelig unike mikrober som virus skal være.

Kicking and screaming..

Ja skjønner godt at du har kastet deg på gulvet og skriker og sparker, når noen prøver å fortelle deg virkeligheten.
Og at løgnene dine, om hvor det ble av kopper blant annet.
Merkelig at du ikke fant noe som helst som underbygget påstanden din. Tvert i mot.

Du må snart skjønne at du ikke kan bruke samme metode på virus, som ikke er levende organisme, og en bakterie som er levende organisme.
Beklager at jeg skrev at du må skjønne, selvsagt må du ikke det og jeg beklager at jeg forventer at oppegående voksne folk, skjønner at man kan ikke bruke et termometer til å måle høyden over havet med.
Beklager så mye, og lover å skjerpe meg.

Som er meget fornøyd med meg selv for tiden.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: man jan 15, 2024 1:18 pm
Som er meget fornøyd med meg selv for tiden.
Hehe , har du vært og tatt booster`n din kanskje..?

Eller gir du deg selv et klapp på skulderen for å "holde fortet" her på forumet for det jeg er sikker på du opplever som rasjonell "virkelighet"?

Du anklager meg til stadighet for løgn , javel , da tar jeg meg friheten til å poengtere for deg hvor ufattelig nedsnødd du er.

Du tror du fant et sånt "gotcha" greie med detta kopper tjatet ditt , vel , det er mest fordi du er dum som en lastebil. La oss si at kopper faktisk er borte og ikke er en sykdom folk får lengre , javel , det blir litt vanskelig å bevise men javel. Det totale fraværet av et kopper virus slår beina under saken din skjønner du. (dog gjør du nok neppe det) Hvis kopper forsvant så hadde det ingenting med en vaksine å gjøre og alt med levestandard og sanitærforhold og gjøre. Ergo , detta kopper tjatet ditt er totalt irrelevant i forhold til hva vi faktisk diskuterer her inne.

Forstod du hva jeg mente eller må jeg dumme det ned for deg?

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: man jan 15, 2024 2:29 pm
Hjulbeint skrev: man jan 15, 2024 1:18 pm
Som er meget fornøyd med meg selv for tiden.
Hehe , har du vært og tatt booster`n din kanskje..?

Eller gir du deg selv et klapp på skulderen for å "holde fortet" her på forumet for det jeg er sikker på du opplever som rasjonell "virkelighet"?

Du anklager meg til stadighet for løgn , javel , da tar jeg meg friheten til å poengtere for deg hvor ufattelig nedsnødd du er.

Du tror du fant et sånt "gotcha" greie med detta kopper tjatet ditt , vel , det er mest fordi du er dum som en lastebil. La oss si at kopper faktisk er borte og ikke er en sykdom folk får lengre , javel , det blir litt vanskelig å bevise men javel. Det totale fraværet av et kopper virus slår beina under saken din skjønner du. (dog gjør du nok neppe det) Hvis kopper forsvant så hadde det ingenting med en vaksine å gjøre og alt med levestandard og sanitærforhold og gjøre. Ergo , detta kopper tjatet ditt er totalt irrelevant i forhold til hva vi faktisk diskuterer her inne.

Forstod du hva jeg mente eller må jeg dumme det ned for deg?

Nå tror jeg du skal jobbe hardt med å gjøre dette dummere. For her har du virkelig vist hvilket nivå du operer på.

Nå var det du som kom med bastante påstander om kopper, blant annet at svulstene skyldtes detoksinering.

Nå ser jeg at du har forlatt dine bastante påstander, av en eller annen grunn. Som igjen, beviser at du farer med løgner og fanteri. Så der har du klart å bevise noe. Og det er jo første gang, så sett et kryss i taket du.


Selv om det setter deg i dårlig lys.

Takker ellers for drittslengingen din. Det hjelper alltid på humøret.


Og så er det vel bare å avslutte denne bolken, siden du endelig har klart å bevise noe.

Cassandra
Innlegg: 37

Legg inn av Cassandra »

Noen som har satt seg inn i Rife? Dokumentarer osv?

Kjipt at mikroskopet hans ble ødelagt.... Big farma vant stort der...😖

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Cassandra skrev: man jan 15, 2024 6:12 pm Noen som har satt seg inn i Rife? Dokumentarer osv?

Kjipt at mikroskopet hans ble ødelagt.... Big farma vant stort der...😖
Nja , det var en stund siden men kjenner navnet fra lovende kreft forskning og noe med ultralyd mener jeg å huske.

Det er mange historier om alternative spor som stenges ned av big pharma innen medisin desverre.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: tir jan 16, 2024 2:46 am
Cassandra skrev: man jan 15, 2024 6:12 pm Noen som har satt seg inn i Rife? Dokumentarer osv?

Kjipt at mikroskopet hans ble ødelagt.... Big farma vant stort der...😖
Nja , det var en stund siden men kjenner navnet fra lovende kreft forskning og noe med ultralyd mener jeg å huske.

Det er mange historier om alternative spor som stenges ned av big pharma innen medisin desverre.



Dette er fantastisk.

Du vet ingen ting om fyren. Tydeligvis.

Og så hopper du på konklusjonen, uten forbehold.



Jepp, slike holdninger gjør at min respekt for deg, og dine konklusjoner har nådd nye høyder.

Jeg er imponert over ditt kunnskapsnivå og dine evner til kritisk tenking. Fremdeles uten snev av ironi.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»