Serier vi ser fram til

Svar
Cabal

Re: Serier vi ser fram til

Legg inn av Cabal »

Chromeback skrev: lør jun 11, 2022 3:56 pm Gleder meg så sjukt til å se Jenna Coleman Johanna Constantine og Gwendoline Christie som Lucifer.

At de har fått med folk som Charles Dance og Stephen Fry i tillegg gjør at jeg gleder meg enda mer!
Bare håper at historien oppleves mainstream nok til at det lages mange (alle) sesonger. OM det faktisk er bra da :)

kibby

Legg inn av kibby »

Tja, ser frem til og ser frem til...

The Handmaid's Tale er tilbake med sesong 5 14. september. Kanskje på tide å begynne med sesong 4 i sommer da? :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jon Snow skal få sin egen spin-off.

Mildt sagt skeptisk.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Chromeback skrev: fre jun 17, 2022 2:07 pm Jon Snow skal få sin egen spin-off.

Mildt sagt skeptisk.
"Handlingen finner altså sted i tidsrommet etter den prisbelønnede serien, som rundet av i 2019 etter åtte sesonger."

Lurer på hva GRRM tenker om det.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Chromeback skrev: fre jun 17, 2022 2:07 pm Jon Snow skal få sin egen spin-off.

Mildt sagt skeptisk.
Så HBO skal følge Disney-ruten med å lage en spin-off av samtlige karakterer fra GoT altså.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

sertono skrev: fre jun 17, 2022 8:20 pm
Chromeback skrev: fre jun 17, 2022 2:07 pm Jon Snow skal få sin egen spin-off.

Mildt sagt skeptisk.
"Handlingen finner altså sted i tidsrommet etter den prisbelønnede serien, som rundet av i 2019 etter åtte sesonger."

Lurer på hva GRRM tenker om det.
En av hovedgrunnene til at jeg er skeptisk her. De kan riktignok få en redemption for karakteren, for de maltrakterte hele Jon Snow gjennom den siste sesongen.

Jeg kan heller ikke helt se for meg de helt store historiene beyond the wall etter GoT.

Kan ikke se for meg at GRRM ønsker noe å gjøre med denne.

Den eneste karakteren jeg tror kunne vært interessant å følge post-GoT er Arya sin historie, siden hun dro vekk fra Westeros.

Såpass maltraktert gjorde man altså dette universet etter sesongavslutningen.

steponit

Legg inn av steponit »

Chromeback skrev: fre jun 17, 2022 2:07 pm Jon Snow skal få sin egen spin-off.

Mildt sagt skeptisk.
Jon Snow er en interessant nok karakter han, men jeg er ikke sikker på om skuespilleren bak kan bære en hel serie alene? For meg fremstod han mer eller mindre bare som helt grei.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Går vel litt under radaren til folk, men Umbrella Academy sesong 3 slippes på onsdag.

Ser den har fått en del gode anmeldelser, så det gledes.

kibby

Legg inn av kibby »

Ser frem til sesong 3 av Never Have I Ever 12.august på Netflix ❤️

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Dopesick som går på en strømme-kanal som jeg innimellom ser borte hos en kompis er langt over snittet.
Det er en story fra virkeligheten der amerikanere blir avhengig at noe som ikke skal være være vanedannende.
Det er idrettsskader og arbeidsskader og ikke vanlige narkomane som skildres.
Michael Keaton er glimrende som sliten lege som utnyttes av legemiddelbransjen..
Bruken av «Dopesick»-medisinen OxyContin har gått rett til værs i Norge. Nå innrømmer Legemiddelverket at merkingen av medisinen i Norge er uheldig.


Antar at denne serien vil finne veien til NRK eller TV2 etterhvert.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Chromeback skrev: man jun 20, 2022 6:22 pm Går vel litt under radaren til folk, men Umbrella Academy sesong 3 slippes på onsdag.

Ser den har fått en del gode anmeldelser, så det gledes.
Nice 👍👍

SirJames

Legg inn av SirJames »

Chromeback skrev: man jun 20, 2022 6:22 pm
Ser den har fått en del gode anmeldelser
Title of your sex tape.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Chromeback skrev: man jun 20, 2022 6:22 pm Går vel litt under radaren til folk, men Umbrella Academy sesong 3 slippes på onsdag.

Ser den har fått en del gode anmeldelser, så det gledes.
Tipper dette blir for woke for amerikanere og så blir det ingen sesong 4. Har sett de tre første episodene, og det er jo relativt fornøyelig fortsatt.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Cabal skrev: man jun 27, 2022 8:30 pm
Chromeback skrev: man jun 20, 2022 6:22 pm Går vel litt under radaren til folk, men Umbrella Academy sesong 3 slippes på onsdag.

Ser den har fått en del gode anmeldelser, så det gledes.
Tipper dette blir for woke for amerikanere og så blir det ingen sesong 4. Har sett de tre første episodene, og det er jo relativt fornøyelig fortsatt.
Ble ferdig med den sesongen tidligere i uken.

Fortsatt godt nivå på serien, og fortsatt noe av det "friskeste" innenfor en noe mettet superheltsjanger. Anbefales.

Håper virkelig de får en sesong 4.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Dette ser jo lovende ut;


Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ja, jeg syns i alle fall ikke det ser så ræva ut som mange av de Youtube videoene som er laget i det siste av div tolkien-fans, hvor det nærmest er en konkurranse i å overgå hverandre i å slenge mest mulig dritt om denne serien, slik har de holdt på i flere måneder nå.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ser veldig bra ut! Blir Prime kunde i sept ja... :mrgreen:

Saliph

Legg inn av Saliph »

Det virker av en eller annen uforståelig grunn som om vi ikke har Nathan For You-fans her inne, bortsett fra meg? Jeg håper jeg tar feil. For jeg mener fast bestemt at det er tidenes uten sammenligning morsomste serie, og en av tidenes beste og mest originale serier, punktum.

Og Nathan Fielder har nå sluppet en ny serie, The Rehearsal, på HBO. Som ligger på 96% og 9.3/10 på Rotten Tomatoes (26 anmeldelser) i skrivende stund. Litt vanskelig å få tak på hva den handler om ut fra traileren, men for min del er denne serien must see:


SirJames

Legg inn av SirJames »

Saliph skrev: søn jul 17, 2022 8:47 pm Det virker av en eller annen uforståelig grunn som om vi ikke har Nathan For You-fans her inne, bortsett fra meg? Jeg håper jeg tar feil. For jeg mener fast bestemt at det er tidenes uten sammenligning morsomste serie, og en av tidenes beste og mest originale serier, punktum.

Og Nathan Fielder har nå sluppet en ny serie, The Rehearsal, på HBO. Som ligger på 96% og 9.3/10 på Rotten Tomatoes (26 anmeldelser) i skrivende stund. Litt vanskelig å få tak på hva den handler om ut fra traileren, men for min del er denne serien must see:

Dette har vi snakket om før, påsan.

Nathan er jo helt sjef. Enkelt og greit.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Jeg har i alle fall fått konvertert én fyr. En Pool-supporter riktignok, men det er vel bedre enn ingenting antar jeg.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

sertono skrev: tor jul 14, 2022 7:04 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;
► Show Spoiler
Ja, jeg syns i alle fall ikke det ser så ræva ut som mange av de Youtube videoene som er laget i det siste av div tolkien-fans, hvor det nærmest er en konkurranse i å overgå hverandre i å slenge mest mulig dritt om denne serien, slik har de holdt på i flere måneder nå.
Min erfaringer at det er mange av disse som var helt i furore når de så at det var svarte mennesker og kvinner i denne serien, og da bestemte seg for å hate den.

Deres motstand mot serien kan spores tilbake til det. En ikke uvanlig situasjon for flere serier som "vurderes" av diverse Youtubere.

Helloween

Legg inn av Helloween »

Fringegirl skrev: lør jul 16, 2022 9:16 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ser veldig bra ut! Blir Prime kunde i sept ja... :mrgreen:
Nei. Serien kunne vært bra hvis den var tro mot Tolkien universet og ikke hadde en mangfolds agenda.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Saliph skrev: søn jul 17, 2022 8:47 pm
Og Nathan Fielder har nå sluppet en ny serie, The Rehearsal, på HBO. Som ligger på 96% og 9.3/10 på Rotten Tomatoes (26 anmeldelser) i skrivende stund. Litt vanskelig å få tak på hva den handler om ut fra traileren, men for min del er denne serien must see:
Så første episode nå. Det var selvsagt ikke helt "Nathan for You" schwung over det, faktisk ganske langt unna. Så dette er jo et helt nytt konsept som reduserer Nathans rolle betraktelig i forhold til nevnte serie. Det begge konseptene har til felles, er jo den grundige planleggingen helt ned til minste detalj, så budsjettet må jo være enormt. Gir første episode

6.5/10

Corvus

Legg inn av Corvus »

Fringegirl skrev: lør jul 16, 2022 9:16 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ser veldig bra ut! Blir Prime kunde i sept ja... :mrgreen:
Ble littegrann skeptisk. Synes det så ut til å være veldig mye CGI, og at den ikke var så bra som jeg hadde forventet. Håper jeg tar feil.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Corvus skrev: man jul 18, 2022 4:54 pm
Fringegirl skrev: lør jul 16, 2022 9:16 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ser veldig bra ut! Blir Prime kunde i sept ja... :mrgreen:
Ble littegrann skeptisk. Synes det så ut til å være veldig mye CGI, og at den ikke var så bra som jeg hadde forventet. Håper jeg tar feil.
Har sluttet å ta trailere for inntekt til noe som helst, får bare vente å se hvordan det utspiller seg når det først kommer :)

Helloween

Legg inn av Helloween »

sertono skrev: tor jul 14, 2022 7:04 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ja, jeg syns i alle fall ikke det ser så ræva ut som mange av de Youtube videoene som er laget i det siste av div tolkien-fans, hvor det nærmest er en konkurranse i å overgå hverandre i å slenge mest mulig dritt om denne serien, slik har de holdt på i flere måneder nå.
De skal og lage en serie om Morgan Kane, litt endringer blir gjort. Morgan er svart og han kjemper for kvinners rettigheter.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Helloween skrev: man jul 18, 2022 7:10 pm
sertono skrev: tor jul 14, 2022 7:04 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ja, jeg syns i alle fall ikke det ser så ræva ut som mange av de Youtube videoene som er laget i det siste av div tolkien-fans, hvor det nærmest er en konkurranse i å overgå hverandre i å slenge mest mulig dritt om denne serien, slik har de holdt på i flere måneder nå.
De skal og lage en serie om Morgan Kane, litt endringer blir gjort. Morgan er svart og han kjemper for kvinners rettigheter.
De er noen forbanna gretne sytetryner. Ingen av dem har sett en eneste episode men allikevel sitter de å lager laaaaaaange klagevideoer på youtube, hva pokker er vitsen med det?

Jeg har selv lest absolutt alle tolkienbøkene og den siste traileren har jo massevis av tolkienstemning og vibber, absolutt alt der så jo ok ut. Jeg har et inntrykk av at de største sytetrynene klager samme faen hva som blir laget.

Nå kan det jo hende at det er noe søppel, men man må da for svingene vente til man har sett det først før man trykker på avfallsknappen. Første ep har ikke premiere før 2.sept, klag da, ikke nå.

Saliph

Legg inn av Saliph »

SirJames skrev: man jul 18, 2022 4:50 pm
Saliph skrev: søn jul 17, 2022 8:47 pm
Og Nathan Fielder har nå sluppet en ny serie, The Rehearsal, på HBO. Som ligger på 96% og 9.3/10 på Rotten Tomatoes (26 anmeldelser) i skrivende stund. Litt vanskelig å få tak på hva den handler om ut fra traileren, men for min del er denne serien must see:
Så første episode nå. Det var selvsagt ikke helt "Nathan for You" schwung over det, faktisk ganske langt unna. Så dette er jo et helt nytt konsept som reduserer Nathans rolle betraktelig i forhold til nevnte serie. Det begge konseptene har til felles, er jo den grundige planleggingen helt ned til minste detalj, så budsjettet må jo være enormt. Gir første episode

6.5/10
Veldig likt Nathan For You, men ikke like morsomt nei (i alle fall ikke første episode). Likevel, jeg klarer ikke annet enn å la meg imponere av hvor langt han/de klarer å dra en sånn ikke-sak. Og absurditeten i det hele.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Ny, og mye bedre She Hulk trailer;


Saliph

Legg inn av Saliph »

Ale skrev: søn jul 24, 2022 5:20 pm Den nye episoden av The Rehearsal var skikkelig tam.
Vi er alle forskjellige.

Jeg synes den var genial, unik, og hysterisk morsom.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»