Moxnes og andre som skaper mistillit

Svar
Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7901

Moxnes og andre som skaper mistillit

Legg inn av Big George »

Stortingsrepresentant Bjørnar Moxnes innrømmer fem nye tyverier fra en matbutikk i Oslo.
Erna og Sindre
Ropstad
Hadia Tajik
Borten Moe
AnnikenHuitfeldt
Trettebergstuen

Sikkert glemt noen.

Kan man ha tillit til politikere ?

Fløfføy
Innlegg: 35

Legg inn av Fløfføy »

Nei.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7901

Legg inn av Big George »

Vi er nærmest hjernevasket til å tro at Norge er verdens mest trygge og rettferdige land.

Min påstand er at vi de siste 15-20 åra har blitt en versting på korrupsjon
Det er slutt på ledere so stiller med matpakke i lunsjen-

Som en tidligere kollega sa rundt 2005: Jeg føler at kriminelle har overtatt arbeidsplassen min-
Fyren var FRPer og trolig en av de mest arbeidsomme i NAV bedriften vi begge jobbet i.

Bantor
Innlegg: 1174

Legg inn av Bantor »

En kan ikke ha tillit til Moxnes som politiker i dag. Selv om han vedtar bøter og erkjenner sine forhold. Han er for gammel til at dette bare er noen feiltrinn i ungdommen osv.

De aksjehandel sakene synes jeg er småtterier, men jeg skjønner at de lagde sak av det.

Jeg er egentlig mer bekymret for hvordan lobbygrupper og informasjonsbyrårer kan påvirke våre folkevalgte.

Og hvem er egentlig kriminelle? Alle som en eller annen gang har gjort noe ulovlig? Folk som har en kriminell livsstil? Organiserte kriminelle?

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 699
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Big George skrev: tir nov 14, 2023 12:02 am Stortingsrepresentant Bjørnar Moxnes innrømmer fem nye tyverier fra en matbutikk i Oslo.
Erna og Sindre
Ropstad
Hadia Tajik
Borten Moe
AnnikenHuitfeldt
Trettebergstuen

Sikkert glemt noen.

Kan man ha tillit til politikere ?
Stort sett nei, og det er det som er et problem i dag. Ikke en eneste politiker meg bekjent kan inneha tillit. Hvis jeg tar feil, vennligst rett meg.
Jeg tenker ikke spesielt på tyverisaker eller lovbrudd, for det er mennesklig å feile. Men dagens politikere tenker først og fremst på å mele sin egen kake.
Innbyggere betyr absolutt nada for den folkegruppen.

Jeg har sagt det tidligere og jeg kan like godt si det igjen, demokratiet slik det er utformet i dag fungerer ikke. Hvem pokker er enig av vi skal tilbake til steinalderen?
(Jeg ser bort i fra noen prakteksemplarer som er tjukke nok i huet til å løpe politikernes ærend.) Vi er på full vei inn i fattigdommen der flertallet sliter.
Kronekursen synker år for år, den kommer ikke til å snu før noen har våknet og funnet at at vi skal ha arbeidsplasser i stedet for å skattes i hjel.
Og et enstemmig flertall fra politiker trer alle direktiver fra EU nedover ørene på folket i bytte med storjobber, gjør ikke saken noe bedre. Rart at folk ikke ser det.
Jeg kan ikke stemme lengre med god samvittighet, alle partier er enig undergangen.

mvh

HB.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»