Engelsk nonliga

Svar
GatlingGun

Re: Engelsk nonliga

Legg inn av GatlingGun »

Grusomt forsvar begge veier på slutten her.

Det har vært en intens kamp og en lang sesong.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Der burde Wrexham avgjort. Svakt av Dalby

morrisey

Legg inn av morrisey »

Straffe i det 96 minutt. Hitchcock som dømmer.
Og redning av Foster!

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Notts County med straffe på overtid. Keeper redder! Men han var vel over streken før straffen ble tatt og skulle bli tatt på ny? For en avslutning.

morrisey

Legg inn av morrisey »

morrisey skrev: man apr 10, 2023 4:57 pm
morrisey skrev: lør apr 08, 2023 10:52 pm 3 kamper gjenstår, 8 poengs ledelse på Warrington Town...
Jeg tar sjansen på å gratulere South Shields med en ny hverdag på nivå 6. Målet er fortsatt Football League, og jeg tror Kevin Phillips er mannen til å ta dem dit.
Up the Mariners!
I Whitby har Tom Broadbent headet South Shields i ledelsen. Holder det seg er de oppe.
Og slik endte det også. South Shields på nivå 6 neste sesong.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Ellers rykket jo Scunthorpe ned i dag. Ikke noe som kom overraskende, men allikevel trist at klubben som har fostret Ray Clemence og Kevin Keegan, og som har hatt tre Englandkapteiner spillende for seg, har landet så voldsomt i dritten.
På den annen side er de vel glade for i det hele tatt å overleve som klubb.
Dere som følger dette nivået mye tettere enn meg, hvordan ligger det an med skattekravet? Vil klubben overleve sommeren?

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »



Høydepunkter fra toppoppgjøret.

For en fantastisk atmosfære! Fikk lyst til å se mye mer non-league nå!

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Såvidt jeg kan se, så har Wrexham allerede slått alle poengrekorder i det engelske ligasystemet? Ihvertfall de 5 øverste nivåene.

Forrige poengrekord i NL var på 92 poeng.

Og det er fortsatt mulig å ta fler!

Edit : ser poengrekorden i Championship er 106 poeng, men den blir slått enkelt.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Retnuh skrev: tir apr 11, 2023 11:31 am Såvidt jeg kan se, så har Wrexham allerede slått alle poengrekorder i det engelske ligasystemet? Ihvertfall de 5 øverste nivåene.

Forrige poengrekord i NL var på 92 poeng.

Og det er fortsatt mulig å ta fler!

Edit : ser poengrekorden i Championship er 106 poeng, men den blir slått enkelt.
Sannsynligvis tar Notts County poengrekorden også. Denne sesongen i NL er helt uten sidestykke, og det er, som en artikkel i NY Times sa, synd at en av lagene blir tilnærmet å regne som sidehistorier til den faktiske vinneren. Det vil være utrolig synd hvis ikke begge går opp.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Wrexham klarte forresten bare 0-0 i London i dag, og Notts County vant 3-0 mot Woking.
Så dette er ikke avgjort ennå.

Centrist

Legg inn av Centrist »

morrisey skrev: lør apr 15, 2023 9:46 pm Wrexham klarte forresten bare 0-0 i London i dag, og Notts County vant 3-0 mot Woking.
Så dette er ikke avgjort ennå.
Tirsdag kveld Wrexham - Yeowil blir helt avgjørende. Vinner Wreham den, har de 4 poeng på 2 kamper. I utgangspunktet skal Wrexham kjøre over et Yeowil som i praksis har rykket ned. Men med et sjokkerende tap tror jeg at Notts County tar opprykket.

Welcome to Wrexham S2 med tap på tirsdag kommer til å bli noen sørgelige greier.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Kevin Phillips ferdig i South Shields. Så ikke den komme, så spørs om det er en større klubb som har tentaklene ute?

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Wrexham - Boreham Wood nå! Nest siste kamp for sesongen. Wrexham sikrer opprykket med seier i dag, men Boreham tok en tidlig ledelse, så dette er spenning i høyeste grad!

Hele herligheten vises i full vigør på BT Sports 1.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

1-1 etter 14 min!

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Pause nå, på stillingen 1-1! Er så fantastisk å følge med, det er en entusiasme og lidenskap som man rett og slett ikke finner på toppnivå lengre.

Azmnick

Legg inn av Azmnick »

Ja, når spillere trygler seg inn på laget til og med😜

https://sporten.com/tidligere-landslags ... r-wrexham/

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Der var det igjen! Mullin drar seg innover og limer den opp i hjørnet. Wrexham 2-1, 52 min!

morrisey

Legg inn av morrisey »

tomi skrev: lør apr 22, 2023 8:43 pm Der var det igjen! Mullin drar seg innover og limer den opp i hjørnet. Wrexham 2-1, 52 min!
Da er det vel 110 vs 106 med en kamp igjen? Blir en brukbar fest i det nordlige Wales om dette står seg.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Da var vel opprykket i boks !

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

morrisey skrev: lør apr 22, 2023 8:46 pm
tomi skrev: lør apr 22, 2023 8:43 pm Der var det igjen! Mullin drar seg innover og limer den opp i hjørnet. Wrexham 2-1, 52 min!
Da er det vel 110 vs 106 med en kamp igjen? Blir en brukbar fest i det nordlige Wales om dette står seg.
Det stemmer, og der drar Mullin enda et lite soloraid, og setter den opp i det samme hjørnet igjen. 3-1! Dette begynner å lukte fugl!

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

FOR noen scener på The Racecourse!

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

tomi skrev: lør apr 22, 2023 7:41 pm Wrexham - Boreham Wood nå! Nest siste kamp for sesongen. Wrexham sikrer opprykket med seier i dag, men Boreham tok en tidlig ledelse, så dette er spenning i høyeste grad!

Hele herligheten vises i full vigør på BT Sports 1.
Takk for at du minte meg på det! Utrolig gøy å følge med på!

morrisey

Legg inn av morrisey »

Gratulerer til Wrexham. Så får vi håpe at en av ligaens grunnleggere blir med tilbake til sitt naturlige hjem.
Dessverre er det nok en annen trivelig klubb som må ned, i så fall. Hvorfor kan ikke møkk som Crawley ryke?

Everenga

Legg inn av Everenga »

morrisey skrev: lør apr 22, 2023 9:39 pm Gratulerer til Wrexham. Så får vi håpe at en av ligaens grunnleggere blir med tilbake til sitt naturlige hjem.
Dessverre er det nok en annen trivelig klubb som må ned, i så fall. Hvorfor kan ikke møkk som Crawley ryke?
Er jo vanskelig å ikke føle for Notts County som altså får 106 poeng og ikke er garantert opprykk. Helt enig angående Crawley. Harrogate kan ta seg en bolle også. Det mest småborgerlige stedet nord for St Albans.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

morrisey skrev: lør apr 22, 2023 6:52 pm Kevin Phillips ferdig i South Shields. Så ikke den komme, så spørs om det er en større klubb som har tentaklene ute?
Står for kjip fotball, sies det, men Walsall kan fort la seg friste leser jeg.

morrisey

Legg inn av morrisey »

TommyCowan2 skrev: ons apr 26, 2023 1:24 pm
morrisey skrev: lør apr 22, 2023 6:52 pm Kevin Phillips ferdig i South Shields. Så ikke den komme, så spørs om det er en større klubb som har tentaklene ute?
Står for kjip fotball, sies det, men Walsall kan fort la seg friste leser jeg.
Da er ihvertfall Julio Arca, den gamle Sunderland og Boro-kjempen, ansatt som ny sjef på 1st Cloud Arena.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Der NL North har fått et spennende nytt bekjentskap, har dessverre NL South mistet en av våre mer sympatiske klubber:
Dulwich Hamlet spiller på nivå 7 neste år...

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

morrisey skrev: tor apr 27, 2023 7:15 pm Da er ihvertfall Julio Arca, den gamle Sunderland og Boro-kjempen, ansatt som ny sjef på 1st Cloud Arena.
Han spilte jo for dem en periode også. Tre-fire sesonger siden?
"1st Cloud Arena". Stadionsponsornavn er forhåndsprogrammert til å høres forjævlig ut. Da velger jeg heller å forholde meg til Filtrona Park-navnet, selv om den vel er bortimot ugjenkjennelig i forhold til hvordan den framsto for kun få år siden, mens South Shields enda spilte Northern League-fotball.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Brackley slo akkurat Chester og er klare for opprykksfinale mot Kidderminster på søndag!

Vanarama National North

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

I den sørlige avdelinga er Oxford City klar for finale etter 2-0 hjemme mot Worthing. I finalen venter St Albans City som vant 5-3 etter straffer i Dartford.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»