Rosenborg - Klubbtråd

Svar
KongOlav2

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av KongOlav2 »

Noen som vet hva hovedbegrunnelsen er for at RBK spiller 343/352? Mer defensiv trygghet? Ikke gode nok stoppere til 4-mannsrekke?

ejor

Legg inn av ejor »

newsflash skrev: ons mai 04, 2022 9:17 pm Adrian Pereira lite fornøyd med å ikke være en del av førsteelleveren i følge et intervju med TV2.

Link

Jeg skjønner jo at det kan være frustrerende, men bør allikevel tas internt...
Hvordan vet du at han ikke har tatt det opp internt? At en spiller er misfornøyd når han ikke får spille
er vel ikke noe kontroversielt. Det skulle bare mangle.

qbah

Legg inn av qbah »

ejor skrev: tor mai 05, 2022 10:54 am
newsflash skrev: ons mai 04, 2022 9:17 pm Adrian Pereira lite fornøyd med å ikke være en del av førsteelleveren i følge et intervju med TV2.

Link

Jeg skjønner jo at det kan være frustrerende, men bør allikevel tas internt...
Hvordan vet du at han ikke har tatt det opp internt? At en spiller er misfornøyd når han ikke får spille
er vel ikke noe kontroversielt. Det skulle bare mangle.
Da bør han holde det internt.

Champis

Legg inn av Champis »

KongOlav2 skrev: tor mai 05, 2022 8:29 am Noen som vet hva hovedbegrunnelsen er for at RBK spiller 343/352? Mer defensiv trygghet? Ikke gode nok stoppere til 4-mannsrekke?

Tror det er såpass enkelt som at Rekdal og Frigård lykkes i Ham-Kam med dette og vil overføre det samme til Rosenborg.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

ejor skrev: tor mai 05, 2022 10:54 am Hvordan vet du at han ikke har tatt det opp internt? At en spiller er misfornøyd når han ikke får spille
er vel ikke noe kontroversielt. Det skulle bare mangle.
Da får en holde det internt også. Klaging i media fører ingen vei, bortsett fra når en spiller ønsker seg bort og gjør seg uspiselig i klubben slik at en blir solgt.

startelver

Legg inn av startelver »

Slår dere Godset til helgen? Spennende odds.

qbah

Legg inn av qbah »

startelver skrev: tor mai 05, 2022 10:49 pm Slår dere Godset til helgen? Spennende odds.
Tror det. Setter du en hundrings for meg også?

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2831

Legg inn av bønna1/2 »

KongOlav2 skrev: tor mai 05, 2022 8:29 am Noen som vet hva hovedbegrunnelsen er for at RBK spiller 343/352? Mer defensiv trygghet? Ikke gode nok stoppere til 4-mannsrekke?
Hvis vi har 3 gode nok midtstoppere der bak, så har vi sikkert 2 også.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

bønna1/2 skrev: tor mai 05, 2022 11:33 pm
Hvis vi har 3 gode nok midtstoppere der bak, så har vi sikkert 2 også.
Ikke alle som passer til å spille i en duo. Det krever større individuelle kvaliteter enn i en trio. Kremeksemplet må være Chelsea under Conte. De vant med en trio bestående av temmelig utskjelte Cahill, Azpilicueta som inntil da stort sett hadde spilt back og Luiz som er et stort risikomoment i en duo pga sine offensive raids og tvilsomme posisjonering.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2831

Legg inn av bønna1/2 »

KongOlav2 skrev: tor mai 05, 2022 11:37 pm
bønna1/2 skrev: tor mai 05, 2022 11:33 pm
Hvis vi har 3 gode nok midtstoppere der bak, så har vi sikkert 2 også.
Ikke alle som passer til å spille i en duo. Det krever større individuelle kvaliteter enn i en trio. Kremeksemplet må være Chelsea under Conte. De vant med en trio bestående av temmelig utskjelte Cahill, Azpilicueta som inntil da stort sett hadde spilt back og Luiz som er et stort risikomoment i en duo pga sine offensive raids og tvilsomme posisjonering.
Vel.

qbah

Legg inn av qbah »

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... le-fotball

Og enda en. Lite å skrive om journalistgjengen tydeligvis.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

qbah skrev: fre mai 06, 2022 10:20 am https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... le-fotball

Og enda en. Lite å skrive om journalistgjengen tydeligvis.
Ja, nå er det på tide å komme igang med noen kamper igjen. Det er litt merkelig at det blir et så langt opphold at man må skyve inn en treningskamp mot Stjørdals/Blink rett etter at serien har startet.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Folk_flesk skrev: fre mai 06, 2022 10:30 am
qbah skrev: fre mai 06, 2022 10:20 am https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... le-fotball

Og enda en. Lite å skrive om journalistgjengen tydeligvis.
Ja, nå er det på tide å komme igang med noen kamper igjen. Det er litt merkelig at det blir et så langt opphold at man må skyve inn en treningskamp mot Stjørdals/Blink rett etter at serien har startet.
Er det planlagt noen treningskamper hos dere i perioden søndag 29.mai-søndag 19.juni hvor Eliteserien tar pause?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Korgutt skrev: fre mai 06, 2022 10:56 am
Folk_flesk skrev: fre mai 06, 2022 10:30 am
qbah skrev: fre mai 06, 2022 10:20 am https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... le-fotball

Og enda en. Lite å skrive om journalistgjengen tydeligvis.
Ja, nå er det på tide å komme igang med noen kamper igjen. Det er litt merkelig at det blir et så langt opphold at man må skyve inn en treningskamp mot Stjørdals/Blink rett etter at serien har startet.
Er det planlagt noen treningskamper hos dere i perioden søndag 29.mai-søndag 19.juni hvor Eliteserien tar pause?
Det står ingenting mellom Lillestrøm- og VIF-kampene i oppsettet på RBKweb. Pauser skal vi ha nok av fremover iallefall.

Champis

Legg inn av Champis »

qbah skrev: fre mai 06, 2022 10:20 am https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... le-fotball

Og enda en. Lite å skrive om journalistgjengen tydeligvis.

Som sagt, Fiabema er bare ikke god nok enda. Litt merkelig lån, synes jeg.

startelver

Legg inn av startelver »

qbah skrev: tor mai 05, 2022 10:51 pm
startelver skrev: tor mai 05, 2022 10:49 pm Slår dere Godset til helgen? Spennende odds.
Tror det. Setter du en hundrings for meg også?
Men seriøst over 2.50 i odds på RBK mot godset som har tapt alle sine hjemmekamper?

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Det er tynt på treningsfeltet fortiden, både Henriksen, Tagseth og Vecchia manglet i dag i følge adressa.

Link

Usikkert på om de er klar til søndagens kamp mot Godset.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Hvordan greier de å bli skadet når vi knapt spiller kamper?

Henriksen bør spille. Ellers blir det litt av et forsvar.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Folk_flesk skrev: fre mai 06, 2022 6:04 pm Hvordan greier de å bli skadet når vi knapt spiller kamper?

Henriksen bør spille. Ellers blir det litt av et forsvar.
Sykdom denne gangen, ikke skader.

Champis

Legg inn av Champis »

startelver skrev: fre mai 06, 2022 3:05 pm
qbah skrev: tor mai 05, 2022 10:51 pm
startelver skrev: tor mai 05, 2022 10:49 pm Slår dere Godset til helgen? Spennende odds.
Tror det. Setter du en hundrings for meg også?
Men seriøst over 2.50 i odds på RBK mot godset som har tapt alle sine hjemmekamper?

Godset har vært veldig bra i noen av kampene, og fått elendig betalt totalt sett. Rosenborg har fått godt betalt. Tror ikke det blir noen walk in the park for Rosenborg. Personlig har jeg spilt på under 2,5 mål til veldig bra odds.

Ross

Legg inn av Ross »

Champis skrev: fre mai 06, 2022 9:57 pm
startelver skrev: fre mai 06, 2022 3:05 pm
qbah skrev: tor mai 05, 2022 10:51 pm

Tror det. Setter du en hundrings for meg også?
Men seriøst over 2.50 i odds på RBK mot godset som har tapt alle sine hjemmekamper?

Godset har vært veldig bra i noen av kampene, og fått elendig betalt totalt sett. Rosenborg har fått godt betalt. Tror ikke det blir noen walk in the park for Rosenborg. Personlig har jeg spilt på under 2,5 mål til veldig bra odds.
I hvilke kamper har Godset vært veldig bra? De har ikke jeg sett, og jeg ser alle

ballee
Innlegg: 307

Legg inn av ballee »

newsflash skrev: fre mai 06, 2022 6:00 pm Det er tynt på treningsfeltet fortiden, både Henriksen, Tagseth og Vecchia manglet i dag i følge adressa.

Link

Usikkert på om de er klar til søndagens kamp mot Godset.
Tagseth hadde sikkert en time hos frisøren

startelver

Legg inn av startelver »

Tror Rekdal kjemper seg til poeng uansett, selv om det begynner å bli mange uavgjort. Har spilt på RBK DNB til 1.80.

Champis

Legg inn av Champis »

Ross skrev: fre mai 06, 2022 10:08 pm
Champis skrev: fre mai 06, 2022 9:57 pm
startelver skrev: fre mai 06, 2022 3:05 pm

Men seriøst over 2.50 i odds på RBK mot godset som har tapt alle sine hjemmekamper?

Godset har vært veldig bra i noen av kampene, og fått elendig betalt totalt sett. Rosenborg har fått godt betalt. Tror ikke det blir noen walk in the park for Rosenborg. Personlig har jeg spilt på under 2,5 mål til veldig bra odds.
I hvilke kamper har Godset vært veldig bra? De har ikke jeg sett, og jeg ser alle

Jeg har sett 6 kamper med Godset. I cupen mot Raufoss var det overkjøring i store perioder, og et under at det ble ekstraomganger. Godset kunne scoret 5 mål før pause. I cupen mot Molde var man gode, og det var en kamp som kunne vippet andre veien, før det ble avgjort mot slutten. Mot Jerv er man det desidert beste laget, og den kampen vinner Jerv maks 1 av 10 ganger. Mot Molde var Godset det beste laget lenge, før Molde scoret en griseheldig mål. Også det en kamp godset burde/kunnet fått poeng i. Borte mot Haugesund var man solide og vant fortjent. Så var man svake mot Sandefjord. Men også der er resultatet litt misvisende. 20-15 i skudd til Godset, som også kom seg inn med ballkontroll 60 ganger på Sandefjord sin tredjedel, mot Sandefjord sine 24. Godset har ikke bare vært gode, men de har i perioder vært gode. I følge xG skulle man hatt 6 poeng, da hadde man vært 1 poeng bak 3. plassen.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Det meldes at Tagseth og Andersson ikke blir med til Drammen når Rosenborg reiser nedover i ettermiddag, dermed er det nok klart for at Pereira får litt spilletid.

Henriksen er fremdeles usikker, og Adressa spekulerer om at Bjørkeeiet er en potensiell erstatter.

Link

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Champis skrev: lør mai 07, 2022 11:00 am
Ross skrev: fre mai 06, 2022 10:08 pm
Champis skrev: fre mai 06, 2022 9:57 pm


Godset har vært veldig bra i noen av kampene, og fått elendig betalt totalt sett. Rosenborg har fått godt betalt. Tror ikke det blir noen walk in the park for Rosenborg. Personlig har jeg spilt på under 2,5 mål til veldig bra odds.
I hvilke kamper har Godset vært veldig bra? De har ikke jeg sett, og jeg ser alle

Jeg har sett 6 kamper med Godset. I cupen mot Raufoss var det overkjøring i store perioder, og et under at det ble ekstraomganger. Godset kunne scoret 5 mål før pause. I cupen mot Molde var man gode, og det var en kamp som kunne vippet andre veien, før det ble avgjort mot slutten. Mot Jerv er man det desidert beste laget, og den kampen vinner Jerv maks 1 av 10 ganger. Mot Molde var Godset det beste laget lenge, før Molde scoret en griseheldig mål. Også det en kamp godset burde/kunnet fått poeng i. Borte mot Haugesund var man solide og vant fortjent. Så var man svake mot Sandefjord. Men også der er resultatet litt misvisende. 20-15 i skudd til Godset, som også kom seg inn med ballkontroll 60 ganger på Sandefjord sin tredjedel, mot Sandefjord sine 24. Godset har ikke bare vært gode, men de har i perioder vært gode. I følge xG skulle man hatt 6 poeng, da hadde man vært 1 poeng bak 3. plassen.
Har bare sett dem i cupkampen mot Molde. Da var de iallefall ikke mye å skryte av. Molde virket svake, men vant likevel 3-0.

qbah

Legg inn av qbah »

newsflash skrev: lør mai 07, 2022 5:12 pm Det meldes at Tagseth og Andersson ikke blir med til Drammen når Rosenborg reiser nedover i ettermiddag, dermed er det nok klart for at Pereira får litt spilletid.

Henriksen er fremdeles usikker, og Adressa spekulerer om at Bjørkeeiet er en potensiell erstatter.

Link
Det bekrefter han jo sjøl også at han er erstatteren om nødvendig.
Pereira skal faen meg prestere nå. Fra første minutt.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

qbah skrev: lør mai 07, 2022 6:58 pm
newsflash skrev: lør mai 07, 2022 5:12 pm Det meldes at Tagseth og Andersson ikke blir med til Drammen når Rosenborg reiser nedover i ettermiddag, dermed er det nok klart for at Pereira får litt spilletid.

Henriksen er fremdeles usikker, og Adressa spekulerer om at Bjørkeeiet er en potensiell erstatter.

Link
Det bekrefter han jo sjøl også at han er erstatteren om nødvendig.
Pereira skal faen meg prestere nå. Fra første minutt.
Meh, skal ikke han få samme slacken som resten av gjengen? Uansett, så lenge han ikke knebles av Reka vil han gjøre det bedre enn Tagseth.

qbah

Legg inn av qbah »

FranciscoM skrev: lør mai 07, 2022 7:01 pm
qbah skrev: lør mai 07, 2022 6:58 pm
newsflash skrev: lør mai 07, 2022 5:12 pm Det meldes at Tagseth og Andersson ikke blir med til Drammen når Rosenborg reiser nedover i ettermiddag, dermed er det nok klart for at Pereira får litt spilletid.

Henriksen er fremdeles usikker, og Adressa spekulerer om at Bjørkeeiet er en potensiell erstatter.

Link
Det bekrefter han jo sjøl også at han er erstatteren om nødvendig.
Pereira skal faen meg prestere nå. Fra første minutt.
Meh, skal ikke han få samme slacken som resten av gjengen? Uansett, så lenge han ikke knebles av Reka vil han gjøre det bedre enn Tagseth.
Nei, det skal han så absolutt ikke når han uttaler seg slik i media.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Sa han egentlig noe galt da? Han roste jo til og med konkurrenten i det intervjuet. Det er jo ikke sånn at han ringte TV2 for å fortelle at han er misfornøyd med å sitte på benken. Er ikke spesielt rart å svare nei på et spørsmål om du er fornøyd med å sitte på benken.

For øvrig er Pereira langt bedre enn Tagseth når eneste plan er å slå innlegg fra vingback.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»