Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av izzet2015 »

PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 10:25 pm
izzet2015 skrev: tor feb 02, 2023 9:32 pm
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 7:46 pm

Dette forstår jeg ikke at du orker. Folk er tross alt ikke stokk dumme her inne selv om det innimellom kan virke sånn.

I likhet med deg hadde ikke jeg greid å starte på nytt uten at alle visste hvem jeg var. Og jeg var ikke akkurat Mr. Populær her inne den første uka etter at brukermoderatorene fikk mye av skylda for herpingen av VGD. Men jeg stod like godt i det.

Så ta heller eierskap til at du er legenden som brakte skjellsordet Pottifar frem i lyset igjen etter 120 års glemsel.

Pottifar??
Jaja.

Gjør som du vil. Men du lurer ingen.
Betyr det at sjikanen og mobbingen fortsetter? Hvorfor må vi ha det sånn? Hva har jeg gjort deg?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 9:52 am
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 10:25 pm
izzet2015 skrev: tor feb 02, 2023 9:32 pm
Pottifar??
Jaja.

Gjør som du vil. Men du lurer ingen.
Betyr det at sjikanen og mobbingen fortsetter? Hvorfor må vi ha det sånn? Hva har jeg gjort deg?
Jeg tror at om du tåler å få servert like direkte meldinger som de verbale ørefikene du sender ut sjøl denne gangen så kommer dette til å gå helt fint.

Men dette er ikke et sted der du kan si akkurat det du vil til andre og forvente at de ikke tar igjen. Og slik er det for oss alle her inne. Man høster som man sår.

Det smarteste er nok uansett å bare være hyggelig, da er folk hyggelige tilbake. Slik som i livet ellers.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

PapaSmurf skrev: fre feb 03, 2023 10:20 am
izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 9:52 am
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 10:25 pm

Jaja.

Gjør som du vil. Men du lurer ingen.
Betyr det at sjikanen og mobbingen fortsetter? Hvorfor må vi ha det sånn? Hva har jeg gjort deg?
Jeg tror at om du tåler å få servert like direkte meldinger som de verbale ørefikene du sender ut sjøl denne gangen så kommer dette til å gå helt fint.

Men dette er ikke et sted der du kan si akkurat det du vil til andre og forvente at de ikke tar igjen.

Det smarteste er nok uansett å bare være hyggelig, da er folk hyggelige tilbake. Slik som i livet ellers.
Og slik skal det bli, vi skal holde en hyggelig tone. :)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 10:39 am
PapaSmurf skrev: fre feb 03, 2023 10:20 am
izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 9:52 am

Betyr det at sjikanen og mobbingen fortsetter? Hvorfor må vi ha det sånn? Hva har jeg gjort deg?
Jeg tror at om du tåler å få servert like direkte meldinger som de verbale ørefikene du sender ut sjøl denne gangen så kommer dette til å gå helt fint.

Men dette er ikke et sted der du kan si akkurat det du vil til andre og forvente at de ikke tar igjen.

Det smarteste er nok uansett å bare være hyggelig, da er folk hyggelige tilbake. Slik som i livet ellers.
Og slik skal det bli, vi skal holde en hyggelig tone. :)
Absolutt. Velkommen til FD. Så håper jeg du får en hyggelig tid her bortsett når du ser på Eliteserietabellen :D

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 9:50 am
bønna1/2 skrev: fre feb 03, 2023 12:10 am
HarryH skrev: tor feb 02, 2023 10:54 pm Jeg tror du hadde kommet godt overens med JOlsen, izzet.

Var en populær kar og god debattant.
:lol:
Driver du med sjikane allerede nå? Hva er problemet? Er det ikke mulig å ha en god tone?

Du svarer meg, selv om jeg egentlig bare responderte på Harry H`s innlegg.

Kan ikke se at verken Harry H, jeg eller andre har drevet med sjikane, eller at vi ikke ønsker en god tone. Hvis man ikke tåler motbør på et debattforum, så blir det vanskelig å stå i debatten. jeg har kun utfordret det du skriver. That`s it.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Over 2 måneder til sesongstart, men det koker allerede i tråden. Det lover bra :)

(PS! Dette er ikke ment som sjikane av noen)

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Folk_flesk skrev: fre feb 03, 2023 11:05 am Over 2 måneder til sesongstart, men det koker allerede i tråden. Det lover bra :)

(PS! Dette er ikke ment som sjikane av noen)
Du tar utgangspunkt i første serierunde altså? Selv har jeg sesongstart søndag 12.mars kl.1500 i LSK-hallen. Mot Skeid.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Korgutt skrev: fre feb 03, 2023 11:09 am
Folk_flesk skrev: fre feb 03, 2023 11:05 am Over 2 måneder til sesongstart, men det koker allerede i tråden. Det lover bra :)

(PS! Dette er ikke ment som sjikane av noen)
Du tar utgangspunkt i første serierunde altså? Selv har jeg sesongstart søndag 12.mars kl.1500 i LSK-hallen. Mot Skeid.
Burde har skrevet seriestart ja. På selveste 2. påskedag. Høres litt rart ut, men sånn går det når man skal skyve påsken halvveis frem til sommeren.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Folk_flesk skrev: fre feb 03, 2023 11:05 am Over 2 måneder til sesongstart, men det koker allerede i tråden. Det lover bra :)

(PS! Dette er ikke ment som sjikane av noen)
Nå krenker du meg, som gjerne skulle sett at det var min. 3 mnd. til seriestart. Vi må få de nye i skikkelig form før det starter.

HarryH

Legg inn av HarryH »

bønna1/2 skrev: fre feb 03, 2023 11:00 am
izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 9:50 am
bønna1/2 skrev: fre feb 03, 2023 12:10 am

:lol:
Driver du med sjikane allerede nå? Hva er problemet? Er det ikke mulig å ha en god tone?

Du svarer meg, selv om jeg egentlig bare responderte på Harry H`s innlegg.

Kan ikke se at verken Harry H, jeg eller andre har drevet med sjikane, eller at vi ikke ønsker en god tone. Hvis man ikke tåler motbør på et debattforum, så blir det vanskelig å stå i debatten. jeg har kun utfordret det du skriver. That`s it.
Jeg kan bekrefte at jeg ikke driver med sjikane.
Jeg liker både JOlsen og izzet og skulle gjerne tatt en øl eller lignende med begge to samtidig. Hadde blitt god stemning og en minneverdig kveld.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

bønna1/2 skrev: fre feb 03, 2023 11:00 am
izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 9:50 am
bønna1/2 skrev: fre feb 03, 2023 12:10 am

:lol:
Driver du med sjikane allerede nå? Hva er problemet? Er det ikke mulig å ha en god tone?

Du svarer meg, selv om jeg egentlig bare responderte på Harry H`s innlegg.

Kan ikke se at verken Harry H, jeg eller andre har drevet med sjikane, eller at vi ikke ønsker en god tone. Hvis man ikke tåler motbør på et debattforum, så blir det vanskelig å stå i debatten. jeg har kun utfordret det du skriver. That`s it.
Da er vi enig om å ha en trivelig og fin opplevelse på forumet her :)

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Da er det bare å håpe at RBK vinner seriegull. Må ha trua, men tror Bodø/Glimt og Molde blir vanskelig å slå.

HarryH

Legg inn av HarryH »

izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 2:13 pm Da er det bare å håpe at RBK vinner seriegull. Må ha trua, men tror Bodø/Glimt og Molde blir vanskelig å slå.
JOlsen ble etter hvert Molde-supporter. Du er velkommen til the dark side du også hvis sesongen blir for tung.

Gunder

Legg inn av Gunder »

Når jeg så Glimt spille i går. Føltes det lenge til seriestart. Deretter spilte Odd treningskamp. De viste frem solid forsvarspill og mange flotte angrep. Da ble jeg glad for at det er lenge til serien starter. Rosenborg har en vei å gå for å få spillet til å fungere. Slik Odd fremsto mot Sveriges beste fotball lag i fjor.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

HarryH skrev: fre feb 03, 2023 2:04 pm
bønna1/2 skrev: fre feb 03, 2023 11:00 am
izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 9:50 am

Driver du med sjikane allerede nå? Hva er problemet? Er det ikke mulig å ha en god tone?

Du svarer meg, selv om jeg egentlig bare responderte på Harry H`s innlegg.

Kan ikke se at verken Harry H, jeg eller andre har drevet med sjikane, eller at vi ikke ønsker en god tone. Hvis man ikke tåler motbør på et debattforum, så blir det vanskelig å stå i debatten. jeg har kun utfordret det du skriver. That`s it.
Jeg kan bekrefte at jeg ikke driver med sjikane.
Jeg liker både JOlsen og izzet og skulle gjerne tatt en øl eller lignende med begge to samtidig. Hadde blitt god stemning og en minneverdig kveld.
Ja, DET hadde åpenbart blitt minneverdig ;) Av naturlige grunner.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Det var da voldsomt til personfokus det var i denn tråden.

Kommer det en erstatter for Tengstedt, eller vil det holde med Sæter på ny kontrakt + islendingen?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

HarryH skrev: fre feb 03, 2023 2:15 pm
izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 2:13 pm Da er det bare å håpe at RBK vinner seriegull. Må ha trua, men tror Bodø/Glimt og Molde blir vanskelig å slå.
JOlsen ble etter hvert Molde-supporter. Du er velkommen til the dark side du også hvis sesongen blir for tung.
Hvorfor sier du at jeg er Molde supporter? Er det noe du tror, eller det for å være litt tøff? Det er kun RBK for min del. Og til sist: Kan vi ikke prøve å holde en hyggelig tone? Hva har du i mot meg? Det er jo rein løgn at jeg er Molde supporter, så den var usaklig!

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Tinkler skrev: fre feb 03, 2023 2:43 pm Det var da voldsomt til personfokus det var i denn tråden.

Kommer det en erstatter for Tengstedt, eller vil det holde med Sæter på ny kontrakt + islendingen?
Noen må henge ut en person her, og det er helt uforståelig. Hvorfor skjer dette? Er det greit å drive med flaue kommentarer og henge ut en deltaker på forumet her. Er det noen som ikke har lest reglene?

HarryH

Legg inn av HarryH »

izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 3:15 pm
HarryH skrev: fre feb 03, 2023 2:15 pm
izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 2:13 pm Da er det bare å håpe at RBK vinner seriegull. Må ha trua, men tror Bodø/Glimt og Molde blir vanskelig å slå.
JOlsen ble etter hvert Molde-supporter. Du er velkommen til the dark side du også hvis sesongen blir for tung.
Hvorfor sier du at jeg er Molde supporter? Er det noe du tror, eller det for å være litt tøff? Det er kun RBK for min del. Og til sist: Kan vi ikke prøve å holde en hyggelig tone? Hva har du i mot meg? Det er jo rein løgn at jeg er Molde supporter, så den var usaklig!
Jeg snakket selvsagt ikke om deg. Jeg snakket om legenden JOlsen. Han ble så frustrert over Rosenborg at han skiftet lag. Det var i allefall slik jeg forsto det. Men all ære til han for det.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 3:15 pm Hvorfor sier du at jeg er Molde supporter? Er det noe du tror, eller det for å være litt tøff? Det er kun RBK for min del. Og til sist: Kan vi ikke prøve å holde en hyggelig tone? Hva har du i mot meg? Det er jo rein løgn at jeg er Molde supporter, så den var usaklig!
Leser du overhodet hva andre skriver?

HarryH

Legg inn av HarryH »

Du er jo ikke JOlsen, izzet. Viktig å holde tunga beint i munnen her.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

bønna1/2 skrev: fre feb 03, 2023 3:25 pm
izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 3:15 pm Hvorfor sier du at jeg er Molde supporter? Er det noe du tror, eller det for å være litt tøff? Det er kun RBK for min del. Og til sist: Kan vi ikke prøve å holde en hyggelig tone? Hva har du i mot meg? Det er jo rein løgn at jeg er Molde supporter, så den var usaklig!
Leser du overhodet hva andre skriver?
Han skrev at jeg var blitt Molde supporter, så det reagerer jeg på. For det er helt feil.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

bønna1/2 skrev: fre feb 03, 2023 3:25 pm
izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 3:15 pm Hvorfor sier du at jeg er Molde supporter? Er det noe du tror, eller det for å være litt tøff? Det er kun RBK for min del. Og til sist: Kan vi ikke prøve å holde en hyggelig tone? Hva har du i mot meg? Det er jo rein løgn at jeg er Molde supporter, så den var usaklig!
Leser du overhodet hva andre skriver?
JOlsen ble etter hvert Molde-supporter. Du er velkommen til the dark side du også hvis sesongen blir for tung. Det er blank løgn!!

HarryH

Legg inn av HarryH »

Jeg minner om at du og JOlsen er to forskjellige personer, izzet. Det må vi aldri glemme.

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Rart å se hvordan folk kan snakke/skrive seg inn i et hjørne

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Jeg må være ærlige med dere, folkens. Det er jeg som er JOlsen.

Gunder

Legg inn av Gunder »

Tinkler skrev: fre feb 03, 2023 2:43 pm Det var da voldsomt til personfokus det var i denn tråden.

Kommer det en erstatter for Tengstedt, eller vil det holde med Sæter på ny kontrakt + islendingen?
Sæter har kontrakt ut årets sesong. Du glemte blant annet Vecchia.

De to islendingene, er 21 år gamle A-landslagsspillere. Virker som Rekdal avventer med å kjøpe Tengstedt erstatter. Han kan være i Rosenborg allerede. De to islendingene var med på en "Januar landslagsturnering" i Portugal første ukene i januar. Isak Torvaldson er for fersk til å ha sikre meninger om. Kristall kom fjor sommer. Han presterte å skade seg selv i kampen mot Tromsø. Etter han scoret to mål. To mål scoret han også for landslaget etter at vår serie var ferdigspilt i fjor. To interessante spisser å følge frem mot serie start. Det er forståelig om det ikke blir kjøp i dette vinduet.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Dette må være psykiatri.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

HarryH skrev: fre feb 03, 2023 2:15 pm
izzet2015 skrev: fre feb 03, 2023 2:13 pm Da er det bare å håpe at RBK vinner seriegull. Må ha trua, men tror Bodø/Glimt og Molde blir vanskelig å slå.
JOlsen ble etter hvert Molde-supporter. Du er velkommen til the dark side du også hvis sesongen blir for tung.
Med tanke på denne rent tragiske trajektorie så er det jo ganske forståelig at man legger seg i tilnærmet fosterstilling og satser på en sjelelig gjenfødelse i tråd med hinduistisk tradisjon ;)

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Noen bør ta seg en pommes frites og en pust på brakka.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»