Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av izzet2015 »

Lønningene står ikke i stil med prestasjonene, det er ihvertfall sikkert. At Vecchia har 2,6 mill er bare hinsides.

Gunder

Legg inn av Gunder »

izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 6:11 pm
Gunder skrev: ons feb 01, 2023 5:47 pm
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 4:08 pm

Han skulle bare ha 2 mil. i årslønn, altså langt over det de andre på laget har. Han tror nok han er verd det.
2 mill er ikke langt over det andre får i lønn. En annen spiss Vecchia har 2,6 mill i lønn.

Sæter kom i laget sent i mai måned. Da begynte Rosenborg å vinne kamper oftere. Med sine 14 mål på 20 kamper i serien har han vært en viktig spiller for at laget kom på 3. plass i serien. Og det betyr spill i Europa i år.

Rosenborg har tilbudt Sæter 1,5 mill. i lønn. Det godtar han ikke. La oss si at Rosenborg skal kjøpe en ny spiss. Kan Rosenborg få tak i en målscorer som skal få maks 1,5 mill i lønn? Nei. Det blir utviklingsprosjekter som er aktuelle. Det forteller meg at 1,5 mill i lønn egentlig er lavt for en spiss som har vist at han er en målscorer. Enten det gjelder Sæter eller en annen spiss.
Så bra at du vet det. Da er det klart men Sæter er ikke verd 2 mill..langt derifra. Så hva er din løsning? Satse på en ustabil Islending. Adressa skrev pm dette i dag
Hva min løsning er lite relevant. Jeg tror som flere på Twitter. At det kan bli kontraktforlengelse når serien er i gang og Rosenborg får sett hva Sæter står for i 2023 sesongen.
Isak var ustabil i de 45 minuttene han har spilt for Rosenborg.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Gunder skrev: ons feb 01, 2023 7:02 pm
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 6:11 pm
Gunder skrev: ons feb 01, 2023 5:47 pm

2 mill er ikke langt over det andre får i lønn. En annen spiss Vecchia har 2,6 mill i lønn.

Sæter kom i laget sent i mai måned. Da begynte Rosenborg å vinne kamper oftere. Med sine 14 mål på 20 kamper i serien har han vært en viktig spiller for at laget kom på 3. plass i serien. Og det betyr spill i Europa i år.

Rosenborg har tilbudt Sæter 1,5 mill. i lønn. Det godtar han ikke. La oss si at Rosenborg skal kjøpe en ny spiss. Kan Rosenborg få tak i en målscorer som skal få maks 1,5 mill i lønn? Nei. Det blir utviklingsprosjekter som er aktuelle. Det forteller meg at 1,5 mill i lønn egentlig er lavt for en spiss som har vist at han er en målscorer. Enten det gjelder Sæter eller en annen spiss.
Så bra at du vet det. Da er det klart men Sæter er ikke verd 2 mill..langt derifra. Så hva er din løsning? Satse på en ustabil Islending. Adressa skrev pm dette i dag
Hva min løsning er lite relevant. Jeg tror som flere på Twitter. At det kan bli kontraktforlengelse når serien er i gang og Rosenborg får sett hva Sæter står for i 2023 sesongen.
Isak var ustabil i de 45 minuttene han har spilt for Rosenborg.
Isak er nok ikke løsningen på spiss plass. Jeg håper Sæter blir i RBK. Vi får vente og se hva som skjer.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 6:11 pm Så bra at du vet det. Da er det klart men Sæter er ikke verd 2 mill..langt derifra. Så hva er din løsning? Satse på en ustabil Islending. Adressa skrev pm dette i dag
Dette var et veldig merkelig svar på det som var tema.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 7:45 pm
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 6:11 pm Så bra at du vet det. Da er det klart men Sæter er ikke verd 2 mill..langt derifra. Så hva er din løsning? Satse på en ustabil Islending. Adressa skrev pm dette i dag
Dette var et veldig merkelig svar på det som var tema.
Så du synes det, det jeg skrev er min mening. Hva er så rart med det? Alle har jo en mening om noe.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 8:57 pm
bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 7:45 pm
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 6:11 pm Så bra at du vet det. Da er det klart men Sæter er ikke verd 2 mill..langt derifra. Så hva er din løsning? Satse på en ustabil Islending. Adressa skrev pm dette i dag
Dette var et veldig merkelig svar på det som var tema.
Så du synes det, det jeg skrev er min mening. Hva er så rart med det? Alle har jo en mening om noe.
Sæter er langt unna å være verdt 2 mill, men du har jo ikke et forslag til hva man kan/bør gjøre. Selv en ustabil islending skal ha lønn. Du dundrer avgårde med påstander, helt uten å ha tenkt deg om.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 9:07 pm
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 8:57 pm
bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 7:45 pm

Dette var et veldig merkelig svar på det som var tema.
Så du synes det, det jeg skrev er min mening. Hva er så rart med det? Alle har jo en mening om noe.
Sæter er langt unna å være verdt 2 mill, men du har jo ikke et forslag til hva man kan/bør gjøre. Selv en ustabil islending skal ha lønn. Du dundrer avgårde med påstander, helt uten å ha tenkt deg om.
De kan selge han er det så vanskelig? De skal ha lønn, det skjønner alle. Men hva har islendingen vist ute på banen, har han imponert? Fatter ikke at du blir så opprørt. Da har jeg kommet med en løsning, håper det er greit.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 9:12 pm
bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 9:07 pm
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 8:57 pm

Så du synes det, det jeg skrev er min mening. Hva er så rart med det? Alle har jo en mening om noe.
Sæter er langt unna å være verdt 2 mill, men du har jo ikke et forslag til hva man kan/bør gjøre. Selv en ustabil islending skal ha lønn. Du dundrer avgårde med påstander, helt uten å ha tenkt deg om.
De kan selge han er det så vanskelig? De skal ha lønn, det skjønner alle. Men hva har islendingen vist ute på banen, har han imponert? Fatter ikke at du blir så opprørt. Da har jeg kommet med en løsning, håper det er greit.
Gud bedre.

Selge Sæter .............. for igjen å spørre hva islendingen i det hele tatt har vist så langt (du er klar over at han har vært her i knappe fire uker). Slike rablerier kommer da, etter at man drøftet en halv mill mer for Sæter i lønn. En merkostnad på 1.5 - 2 mill for kontrakt på 3-4 år f.eks. DET er småpenger. Å kjøpe en spiss vil koste mer.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 9:28 pm
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 9:12 pm
bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 9:07 pm

Sæter er langt unna å være verdt 2 mill, men du har jo ikke et forslag til hva man kan/bør gjøre. Selv en ustabil islending skal ha lønn. Du dundrer avgårde med påstander, helt uten å ha tenkt deg om.
De kan selge han er det så vanskelig? De skal ha lønn, det skjønner alle. Men hva har islendingen vist ute på banen, har han imponert? Fatter ikke at du blir så opprørt. Da har jeg kommet med en løsning, håper det er greit.
Gud bedre.

Selge Sæter .............. for igjen å spørre hva islendingen i det hele tatt har vist så langt (du er klar over at han har vært her i knappe fire uker). Slike rablerier kommer da, etter at man drøftet en halv mill mer for Sæter i lønn. En merkostnad på 1.5 - 2 mill for kontrakt på 3-4 år f.eks. DET er småpenger. Å kjøpe en spiss vil koste mer.
Greit at du mener det, da er vi bare uenig. Og det er helt greit. Hva er galt med å selge Sæter? Jeg tipper han blir solgt før sesongen starter. Det er ikke lett å gjøre alle fornøyd. :roll:

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

Gi meg styrke.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 10:15 pm Gi meg styrke.
🤣
JOlsen in the building.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

DuncanE skrev: ons feb 01, 2023 11:46 pm
bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 10:15 pm Gi meg styrke.
🤣
JOlsen in the building.
Det er ikke lett, det skal sies.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Topp, topp underholdning.

Gunder

Legg inn av Gunder »

izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 7:07 pm
Gunder skrev: ons feb 01, 2023 7:02 pm
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 6:11 pm
Så bra at du vet det. Da er det klart men Sæter er ikke verd 2 mill..langt derifra. Så hva er din løsning? Satse på en ustabil Islending. Adressa skrev pm dette i dag
Hva min løsning er lite relevant. Jeg tror som flere på Twitter. At det kan bli kontraktforlengelse når serien er i gang og Rosenborg får sett hva Sæter står for i 2023 sesongen.
Isak var ustabil i de 45 minuttene han har spilt for Rosenborg.
Isak er nok ikke løsningen på spiss plass. Jeg håper Sæter blir i RBK. Vi får vente og se hva som skjer.
Vi skriver 2. februar. Du dummer deg ut med å ha sterke meninger på syltynt grunnlag. De meninger man har nå, er basert på det som skjedde i januar. Å snakke om fremtiden, er bare spekulasjoner.

Når det gjelder Sæter. Er det to åpenbare alternativer. Ene er at det blir kontrakt etter serien er i gang. På grunn av at Sæter fortsetter som i fjor med å score mål. Eller det som er blitt mer av nå. At han blir i klubben til kontrakten går ut.
Rosenborg selv har hentet spillere i siste tiden, som har vært i klubben de var i ut kontrakttiden.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Gunder skrev: tor feb 02, 2023 10:13 am
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 7:07 pm
Gunder skrev: ons feb 01, 2023 7:02 pm
Hva min løsning er lite relevant. Jeg tror som flere på Twitter. At det kan bli kontraktforlengelse når serien er i gang og Rosenborg får sett hva Sæter står for i 2023 sesongen.
Isak var ustabil i de 45 minuttene han har spilt for Rosenborg.
Isak er nok ikke løsningen på spiss plass. Jeg håper Sæter blir i RBK. Vi får vente og se hva som skjer.
Vi skriver 2. februar. Du dummer deg ut med å ha sterke meninger på syltynt grunnlag. De meninger man har nå, er basert på det som skjedde i januar. Å snakke om fremtiden, er bare spekulasjoner.

Når det gjelder Sæter. Er det to åpenbare alternativer. Ene er at det blir kontrakt etter serien er i gang. På grunn av at Sæter fortsetter som i fjor med å score mål. Eller det som er blitt mer av nå. At han blir i klubben til kontrakten går ut.
Mitt innlegg er ikke mer syltynt en ditt. Du kommer bare med løse påstander. Sæter blir nok solgt. Og Rekdal har sagt at det er utenkelig at han får 2 mill. i årslønn. Intervju i Adressa. Sterke meninger er det vel du som har på syltynt grunnlag.
Rosenborg selv har hentet spillere i siste tiden, som har vært i klubben de var i ut kontrakttiden.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

HarryH skrev: tor feb 02, 2023 8:57 am Topp, topp underholdning.
Du koser deg nå😜

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

izzet2015 skrev: tor feb 02, 2023 10:23 am
Gunder skrev: tor feb 02, 2023 10:13 am
izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 7:07 pm

Isak er nok ikke løsningen på spiss plass. Jeg håper Sæter blir i RBK. Vi får vente og se hva som skjer.
Vi skriver 2. februar. Du dummer deg ut med å ha sterke meninger på syltynt grunnlag. De meninger man har nå, er basert på det som skjedde i januar. Å snakke om fremtiden, er bare spekulasjoner.

Når det gjelder Sæter. Er det to åpenbare alternativer. Ene er at det blir kontrakt etter serien er i gang. På grunn av at Sæter fortsetter som i fjor med å score mål. Eller det som er blitt mer av nå. At han blir i klubben til kontrakten går ut.
Mitt innlegg er ikke mer syltynt en ditt. Du kommer bare med løse påstander. Sæter blir nok solgt. Og Rekdal har sagt at det er utenkelig at han får 2 mill. i årslønn. Intervju i Adressa. Sterke meninger er det vel du som har på syltynt grunnlag.
Rosenborg selv har hentet spillere i siste tiden, som har vært i klubben de var i ut kontrakttiden.
Det er Rekdal som sier at det ikke blir aktuelt med 2 mill. i lønn, det er ikke jeg som sier det. At du vrir på alt jeg skriver er bare merkelig. Tror du ikke på det Rekdal sier? Les intervjuet da mann. :(

HarryH

Legg inn av HarryH »

bønna1/2 skrev: tor feb 02, 2023 10:37 am
HarryH skrev: tor feb 02, 2023 8:57 am Topp, topp underholdning.
Du koser deg nå😜
Ja, setter pris på en god debatt!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

JOlsen er en herlig debattant. En berikelse for klubbtråden !

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Kan vi få et gjennombrudd fra Marius Broholm i år da? Her er Cruyff'er han vekk Cornic og kjører tunell på Pereira.
Leken type!


Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Zanick skrev: tor feb 02, 2023 2:15 pm JOlsen er en herlig debattant. En berikelse for klubbtråden !
Var det en som var på VGD i gamle dager? Gjør du narr av han ennå? Du må være litt av en kar. Jeg husker JOlsen.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

izzet2015 skrev: tor feb 02, 2023 4:53 pm
Zanick skrev: tor feb 02, 2023 2:15 pm JOlsen er en herlig debattant. En berikelse for klubbtråden !
Var det en som var på VGD i gamle dager? Gjør du narr av han ennå? Du må være litt av en kar. Jeg husker JOlsen.
Overhode ikke narr. Det var oppriktig ment.

HarryH

Legg inn av HarryH »

JOlsen var/er en fargerik type. Helt enig med Zanick.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

JOlsen var/er en hedersmann!

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

izzet2015 skrev: tor feb 02, 2023 4:53 pm
Zanick skrev: tor feb 02, 2023 2:15 pm JOlsen er en herlig debattant. En berikelse for klubbtråden !
Var det en som var på VGD i gamle dager? Gjør du narr av han ennå? Du må være litt av en kar. Jeg husker JOlsen.
Dette forstår jeg ikke at du orker. Folk er tross alt ikke stokk dumme her inne selv om det innimellom kan virke sånn.

I likhet med deg hadde ikke jeg greid å starte på nytt uten at alle visste hvem jeg var. Og jeg var ikke akkurat Mr. Populær her inne den første uka etter at brukermoderatorene fikk mye av skylda for herpingen av VGD. Men jeg stod like godt i det.

Så ta heller eierskap til at du er legenden som brakte skjellsordet Pottifar frem i lyset igjen etter 120 års glemsel.


Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 7:46 pm
izzet2015 skrev: tor feb 02, 2023 4:53 pm
Zanick skrev: tor feb 02, 2023 2:15 pm JOlsen er en herlig debattant. En berikelse for klubbtråden !
Var det en som var på VGD i gamle dager? Gjør du narr av han ennå? Du må være litt av en kar. Jeg husker JOlsen.
Dette forstår jeg ikke at du orker. Folk er tross alt ikke stokk dumme her inne selv om det innimellom kan virke sånn.

I likhet med deg hadde ikke jeg greid å starte på nytt uten at alle visste hvem jeg var. Og jeg var ikke akkurat Mr. Populær her inne den første uka etter at brukermoderatorene fikk mye av skylda for herpingen av VGD. Men jeg stod like godt i det.

Så ta heller eierskap til at du er legenden som brakte skjellsordet Pottifar frem i lyset igjen etter 120 års glemsel.

Pottifar??

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

izzet2015 skrev: tor feb 02, 2023 9:32 pm
PapaSmurf skrev: tor feb 02, 2023 7:46 pm
izzet2015 skrev: tor feb 02, 2023 4:53 pm

Var det en som var på VGD i gamle dager? Gjør du narr av han ennå? Du må være litt av en kar. Jeg husker JOlsen.
Dette forstår jeg ikke at du orker. Folk er tross alt ikke stokk dumme her inne selv om det innimellom kan virke sånn.

I likhet med deg hadde ikke jeg greid å starte på nytt uten at alle visste hvem jeg var. Og jeg var ikke akkurat Mr. Populær her inne den første uka etter at brukermoderatorene fikk mye av skylda for herpingen av VGD. Men jeg stod like godt i det.

Så ta heller eierskap til at du er legenden som brakte skjellsordet Pottifar frem i lyset igjen etter 120 års glemsel.

Pottifar??
Jaja.

Gjør som du vil. Men du lurer ingen.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Jeg tror du hadde kommet godt overens med JOlsen, izzet.

Var en populær kar og god debattant.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

HarryH skrev: tor feb 02, 2023 10:54 pm Jeg tror du hadde kommet godt overens med JOlsen, izzet.

Var en populær kar og god debattant.
:lol:

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

bønna1/2 skrev: fre feb 03, 2023 12:10 am
HarryH skrev: tor feb 02, 2023 10:54 pm Jeg tror du hadde kommet godt overens med JOlsen, izzet.

Var en populær kar og god debattant.
:lol:
Driver du med sjikane allerede nå? Hva er problemet? Er det ikke mulig å ha en god tone?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»