Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av AxelRudi »

Tagseth strålende! Holse glimrende som indreløper!

Dette er noe å bygge på, så spørs det om man har byggmester...

8 poeng opp til Molde...

qbah

Legg inn av qbah »

Kjapt inne for å registrere meg her (kan da bli bra dette!) og for å si at det varmet meg langt inni hjerterota når Tagseth scoret i dag. Feiringen med Trond og Åge sier alt.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

qbah skrev: søn jul 18, 2021 9:11 pm Kjapt inne for å registrere meg her (kan da bli bra dette!) og for å si at det varmet meg langt inni hjerterota når Tagseth scoret i dag. Feiringen med Trond og Åge sier alt.
Velkommen og spot on!

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Unseeded
Vitesse (NED)
Domžale (SVN) / Honka Espoo (FIN)
Universitatea Craiova (ROU) / Laç (ALB)
Er motstanderne som venter for Rosenborg i neste runde dersom dere går videre.

qbah

Legg inn av qbah »

Korgutt skrev: man jul 19, 2021 9:41 am Unseeded
Vitesse (NED)
Domžale (SVN) / Honka Espoo (FIN)
Universitatea Craiova (ROU) / Laç (ALB)
Er motstanderne som venter for Rosenborg i neste runde dersom dere går videre.
Kun hørt om Vitesse her. Da da er det sikkert de vi evt. bør unngå.

:-)

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

qbah skrev: man jul 19, 2021 10:35 am
Korgutt skrev: man jul 19, 2021 9:41 am Unseeded
Vitesse (NED)
Domžale (SVN) / Honka Espoo (FIN)
Universitatea Craiova (ROU) / Laç (ALB)
Er motstanderne som venter for Rosenborg i neste runde dersom dere går videre.
Kun hørt om Vitesse her. Da da er det sikkert de vi evt. bør unngå.

:-)
Vil bli en egen trekning for trekningsgruppe 7 som dere er en del av. De 6 første gruppene er det 4+4 lag og nummer 1 i de gruppene vil møte samme nummer for eksempel 6 i alle de 6 gruppene. Seedete lag nummer 1-4 og useedede lag nummer 5-8. Mens dere er nummer 1-3 og 4-6.

qbah

Legg inn av qbah »

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... ag-fra-rbk

Hva er dette for noe tull da, Dorsin?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Korgutt skrev: man jul 19, 2021 9:41 am Unseeded
Vitesse (NED)
Domžale (SVN) / Honka Espoo (FIN)
Universitatea Craiova (ROU) / Laç (ALB)
Er motstanderne som venter for Rosenborg i neste runde dersom dere går videre.
Ble Domzale-Honka. Ingen grunn til å klage på trekningen så langt.

qbah

Legg inn av qbah »

Folk_flesk skrev: man jul 19, 2021 2:28 pm
Korgutt skrev: man jul 19, 2021 9:41 am Unseeded
Vitesse (NED)
Domžale (SVN) / Honka Espoo (FIN)
Universitatea Craiova (ROU) / Laç (ALB)
Er motstanderne som venter for Rosenborg i neste runde dersom dere går videre.
Ble Domzale-Honka. Ingen grunn til å klage på trekningen så langt.
Perfekt. Tror vi trenger den flaksen vi kan få i årets Europa-kvalik.

be2mel

Legg inn av be2mel »

Thecokeman skrev: lør jul 17, 2021 6:33 pmVelkommen.
Takk :) Er nesten daglig inne på klubbtrådene og følger med, selv om jeg ikke skriver mye.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Heldig med trekninga der, bør være overkommelig.

qbah

Legg inn av qbah »

Kjenner jeg blir mektig irritert om det ender opp med kontraktsforlengelse på Hovland og ikke Serbisic. Virker dessverre som det kan bli sånn nå. Eventuelt at ingen av de får forlenget.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Registrerer at RBK vil hente Faye Lund tilbake fra lånet i HamKam. Merkelig prioritering? Han spiller fast i OBOS-ligaen for serielederen, må da være ufattelig mye bedre kamptrening enn for RBK 2 i 2.div?

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Jeg skjønner heller ikke den. Men Åge er vel i den modusen at han tenker mest på kortsiktig suksess. Og da er det naturligvis en stor fordel å ha Faye på benken i tilfelle Hansen skulle bli skadet.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

qbah skrev: tir jul 20, 2021 8:28 am Kjenner jeg blir mektig irritert om det ender opp med kontraktsforlengelse på Hovland og ikke Serbisic. Virker dessverre som det kan bli sånn nå. Eventuelt at ingen av de får forlenget.
Det ville jo vært typisk Rosenborg det. Satse på de gamle, ikke de unge. Kan ikke være så vanskelig å gi Serbecic et komtrakstforslag på 4 år og grei lønn. Tror ikke han er den som krever mest i lønn.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Jeg synes Tangvik har vært såpass fantastisk på trening at jeg ikke forstår det. Faye kan godt være utlånt hele sesongen. Vi må tørre å gi de sjansen, se på Klaesson.

In the end har Tangvik større potensiale enn Faye igjen, på grunn av rekkevidden.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 4:19 pm Jeg synes Tangvik har vært såpass fantastisk på trening at jeg ikke forstår det. Faye kan godt være utlånt hele sesongen. Vi må tørre å gi de sjansen, se på Klaesson.

In the end har Tangvik større potensiale enn Faye igjen, på grunn av rekkevidden.
Spammer du tomler for å bedre ratingen på tråden? Haha.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Tjaaah skrev: tir jul 20, 2021 6:53 pm
AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 4:19 pm Jeg synes Tangvik har vært såpass fantastisk på trening at jeg ikke forstår det. Faye kan godt være utlånt hele sesongen. Vi må tørre å gi de sjansen, se på Klaesson.

In the end har Tangvik større potensiale enn Faye igjen, på grunn av rekkevidden.
Spammer du tomler for å bedre ratingen på tråden? Haha.
Jeg prøvde å se om det var noen daglig grense, og det ser det ikke ut som at det er.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 6:56 pm
Jeg prøvde å se om det var noen daglig grense, og det ser det ikke ut som at det er.
God coverstory.

qbah

Legg inn av qbah »

AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 6:56 pm
Tjaaah skrev: tir jul 20, 2021 6:53 pm
AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 4:19 pm Jeg synes Tangvik har vært såpass fantastisk på trening at jeg ikke forstår det. Faye kan godt være utlånt hele sesongen. Vi må tørre å gi de sjansen, se på Klaesson.

In the end har Tangvik større potensiale enn Faye igjen, på grunn av rekkevidden.
Spammer du tomler for å bedre ratingen på tråden? Haha.
Jeg prøvde å se om det var noen daglig grense, og det ser det ikke ut som at det er.
Hmm, hvordan funker egentlig dette tommelsystemet her da? Rating på stjerner? Hvor mange tomler per stjerne? Og ser at trådene har stjerner også.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Godt spørsmål. Prøver å finne ut nettopp dette nå. Går an å spørre på ros og ris.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Tomler er fint, men jeg kommer til å foreslå å fjerne ratingsystemet med stjerner, da jeg ikke synes det fungerer hensiktsmessig.

Det ser ut til at for et enkelt innlegg så er 100% rating sammenlignet med det mest populære innlegget på forumet. Det mest tomlede innlegget på forumet vil alltid ha 100% rating, alle andre innlegg vil ha en brøkdel av dette. Så hvis det mest tomlede innlegget på forumet har f.eks. 20 tomler, så vil hver tommel gi +5% rating. Det betyr for eksempel at i fremtiden, når man kanskje har et innlegg med 100 tomler, så vil et innlegg med 10 tomler (som jo er veldig bra!) se ut som et stusselig innlegg med 10% rating og 1 av 10 stjerner.

For tråder gjelder det totalt antall tomler i tråden. Det betyr at Off-Topic-tråden, som nå har kumulativt flest tomler, har en rating på 100%. Alle andre tråder får en rating ut fra hvor mange tomler de har i forhold til Off-Topic-tråden, totalt sett. Sannsynligvis vil denne ratingen alltid være ganske laber i forhold.

Jeg liker tomler, men rating-systemet synes jeg ikke fungerer.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Her er en liste over forumets mest tomlede innlegg og tråder.
Ser ut til at ratingen er i tråd med logikken jeg beskriver over.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Enig med du Mito.

qbah

Legg inn av qbah »

mito skrev: tir jul 20, 2021 7:07 pm Tomler er fint, men jeg kommer til å foreslå å fjerne ratingsystemet med stjerner, da jeg ikke synes det fungerer hensiktsmessig.

Det ser ut til at for et enkelt innlegg så er 100% rating sammenlignet med det mest populære innlegget på forumet. Det mest tomlede innlegget på forumet vil alltid ha 100% rating, alle andre innlegg vil ha en brøkdel av dette. Så hvis det mest tomlede innlegget på forumet har f.eks. 20 tomler, så vil hver tommel gi +5% rating. Det betyr for eksempel at i fremtiden, når man kanskje har et innlegg med 100 tomler, så vil et innlegg med 10 tomler (som jo er veldig bra!) se ut som et stusselig innlegg med 10% rating og 1 av 10 stjerner.

For tråder gjelder det totalt antall tomler i tråden. Det betyr at Off-Topic-tråden, som nå har kumulativt flest tomler, har en rating på 100%. Alle andre tråder får en rating ut fra hvor mange tomler de har i forhold til Off-Topic-tråden, totalt sett. Sannsynligvis vil denne ratingen alltid være ganske laber i forhold.

Jeg liker tomler, men rating-systemet synes jeg ikke fungerer.

Høres merkelig ut og noe som ikke gir veldig mening ja. Fint å kunne gi tomler, men det trengs ikke gi verken ratingsystem på det eller oversikt over antall tomler brukeren har mottatt. Også må det være en begrensing på hvor mange tomler man kan gi per dag. Feks 3 eller 5 stk. Hvis ikke mister det all effekt.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Ser f.eks. at Korgutt har delt ut 140 tomler, og egenhendig pumpet Molde-tråden opp i toppen av ratinglista sammen med Off-Topic som har flere tusen innlegg. Jeg synes folk bør få gjøre som de vil med tomlene sine, men forumet trenger ikke å stimulere til «tommelspam».

qbah

Legg inn av qbah »

mito skrev: tir jul 20, 2021 7:17 pm Ser f.eks. at Korgutt har delt ut 140 tomler, og egenhendig pumpet Molde-tråden opp i toppen av ratinglista sammen med Off-Topic som har flere tusen innlegg. Jeg synes folk bør få gjøre som de vil med tomlene sine, men forumet trenger ikke å stimulere til «tommelspam».

Enig. Men da må det reguleres fra toppen av. Det er for mye forlangt at slikt skal holdes på et respektabelt nivå, så lenge det er åpning for å rasere systemet.

Dropp rating av tråder-opplegget og gi ut maks 3-5 tomler per dag per bruker.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

qbah skrev: tir jul 20, 2021 7:57 pm
mito skrev: tir jul 20, 2021 7:17 pm Ser f.eks. at Korgutt har delt ut 140 tomler, og egenhendig pumpet Molde-tråden opp i toppen av ratinglista sammen med Off-Topic som har flere tusen innlegg. Jeg synes folk bør få gjøre som de vil med tomlene sine, men forumet trenger ikke å stimulere til «tommelspam».

Enig. Men da må det reguleres fra toppen av. Det er for mye forlangt at slikt skal holdes på et respektabelt nivå, så lenge det er åpning for å rasere systemet.

Dropp rating av tråder-opplegget og gi ut maks 3-5 tomler per dag per bruker.
Problemet er at sånt er add-ons man må legge til, og de har da gjerne lagt litt i det som stjerner og rating osv. Vi har nå deaktivert til vi finner noe som funker bedre.

qbah

Legg inn av qbah »

Meling klar for Rennes. Fin utvikling i karrieren det.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Lurer på om vi har noen % der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»