Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Thecokeman

Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av Thecokeman »

Velkommen.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Thecokeman skrev: lør jul 17, 2021 6:33 pmVelkommen.
Ville bare benytte meg av anledningen til å minne dere på at Molde for tiden er et bedre lag enn RBK.

Vær så god.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

De fleste er bedre enn oss akkurat nå, unntaket er vel Brann :o

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Er det her det er party?

Brukeravatar
Limaxm
Innlegg: 84

Legg inn av Limaxm »

Tjaaah skrev: lør jul 17, 2021 7:10 pm
Ville bare benytte meg av anledningen til å minne dere på at Molde for tiden er et bedre lag enn RBK.

Vær så god.

Den dagen Brann, over tid, har vært et bedre lag enn RBK skal jeg bli provosert. :D


For å snakke fotball. Å selge Zachariasen nå selv om det ser ut til at ungarerne betaler sånn nogenlunde gir meg den elendige følelsen av at ambisjonsnivået i Rosenborg strekker seg til å ha størst mulige drømmer, uavhengig av kvaliteten på spillerstall, trener og klubbledelse.

Zach har tross ikke alt for god teknikk vært god for oss, en av de spillerne som har vært offensiv på banen, har scoret mye, og som har sett ut som om han vil noe. At han går utenlands til en klubb som ikke burde ha noe mer å tilby enn Rosenborg er urovekkende. Om vi ikke kan matche Ferencvárosi på sportslige utsikter og mer kan vi glemme andre europeiske ambisjoner enn sporadiske opptredener i conference league.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Tjaa Ferncvaros har nå vært i CL senest i fjor? RBK langt unna det stadiet

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Limaxm skrev: lør jul 17, 2021 7:48 pm
Den dagen Brann, over tid, har vært et bedre lag enn RBK skal jeg bli provosert. :D
Strenge og urimelige kriterier!

Brukeravatar
Limaxm
Innlegg: 84

Legg inn av Limaxm »

Laffano16 skrev: lør jul 17, 2021 7:49 pm Tjaa Ferncvaros har nå vært i CL senest i fjor? RBK langt unna det stadiet
Dessverre ja, var forsåvidt det jeg ville fram til også. At vi ikke er der, men at en klubb som Rosenborg skulle ha vært der. Ambisjonsnivå og tidligere prestasjoner og inntekter tatt i betrakning.

Brukeravatar
Limaxm
Innlegg: 84

Legg inn av Limaxm »

Tjaaah skrev: lør jul 17, 2021 7:51 pm Strenge og urimelige kriterier!
Sant det. Må bare beklage.

Helt alvorlig, ser på Brann og Vif som Rosenborgs naturlige nemesiser. Det er de laga jeg har lyst til banke, de jeg kjenner det gjør vondt å tape mot, Molde har liksom aldri helt gjort susen. Brann-sangen var den første jeg kunne ved siden av Rosenborgs, og cupfinalene i 88 var mine første egentlige store fotballopplevelser (via tv-skjermen).

Topplaga i de store byene skulle ha pushet hverandre. Rett og slett dårlig at det ikke er slik.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Limaxm skrev: lør jul 17, 2021 7:53 pm
Laffano16 skrev: lør jul 17, 2021 7:49 pm Tjaa Ferncvaros har nå vært i CL senest i fjor? RBK langt unna det stadiet
Dessverre ja, var forsåvidt det jeg ville fram til også. At vi ikke er der, men at en klubb som Rosenborg skulle ha vært der. Ambisjonsnivå og tidligere prestasjoner og inntekter tatt i betrakning.
Sorry hvis dette blir rotete, men lærer vel etterhvert.
Vi skulle, burde og kunnet vært der men det er vel ganske bred enighet om at styringa har vært under enhver kritikk i flere år nå. Det er nære på jeg ikke gidder tiltaket med å se kampene siden spillet er håpløst. Har sett noen få tilløp til flyt og samspill i år men som så ofte de siste sesongene blir det bare glimtvis.
Doffen har gjort en bra figur i poengstats men du verden så frustrerende å se fyren prøve å ta imot, snu opp eller drible av noen. Svært begrenset spiller med sinnsyk løpskapasitet i min mening. Dersom man får Holse og Tagseth hhv et og to hakk opp tror jeg vi får vesentlig mer flyt og dermed vil målpoengene komme naturlig.

Jeg er også svært spent på hvem som dukker opp som trener. Var vel nevnt at Maalen var observert i omegn Lerkendal. Jeg er ikke udelt positiv til han selv om fotballideologien er perfekt. Jeg tror han kommer til å slite med autoriteten hvis han ikke får umiddelbar suksess

Well, jomfrudommen er sprukket. Da får vi se om vi greier å holde dette forumet flytende ei stund. Jeg har vært registrert på rbkweb flere ganger, men ender alltid opp med å bli sparka ut grunnet manglende aktivitet så jeg holder med til å lese der. Får håpe jeg berger ei lita stund her iallefall ;)

Brukeravatar
Limaxm
Innlegg: 84

Legg inn av Limaxm »

Kjappfot1917 skrev: lør jul 17, 2021 8:36 pmDoffen har gjort en bra figur i poengstats men du verden så frustrerende å se fyren prøve å ta imot, snu opp eller drible av noen. Svært begrenset spiller med sinnsyk løpskapasitet i min mening. Dersom man får Holse og Tagseth hhv et og to hakk opp tror jeg vi får vesentlig mer flyt og dermed vil målpoengene komme naturlig.

Er også svak for tekniske spillere. Synes Tagseth hittil har vært for junioraktig på banen, takles lett, og er heller ikke ofte nok tilstrekkelig dyktig ved avdriblinger eller pasninger. Så han må helt klart ha mer kamptrening, forhåpentligvis får han det nå som Zachariassen har dratt.

Holse er kvalitet etter min mening, tror han blir svært god med mer rutine.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Holse og Tagseth bør satses på som indreløpere, men det virker på Åge som om det nå er Konradsen som erstatter Zachariassen. Men det er vel ikke så rart han ikke gidder talentsatsing når han uansett skal gi seg, så vi får nok se Konradsen mye resten av sesongen. Om han klarer å holde seg skadefri da...

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Thecokeman skrev: lør jul 17, 2021 8:59 pm Holse og Tagseth bør satses på som indreløpere, men det virker på Åge som om det nå er Konradsen som erstatter Zachariassen. Men det er vel ikke så rart han ikke gidder talentsatsing når han uansett skal gi seg, så vi får nok se Konradsen mye resten av sesongen. Om han klarer å holde seg skadefri da...

Faen at det ikke går å tomle, men spot on! Holse og tagseth, og eventuell ny. Kon er ubrukelig, og resten er faktisk sentraler alle sammen.

Vi burde se på Johan Hove, og Josh Kitolano for ny indreløper.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Thecokeman skrev: lør jul 17, 2021 8:59 pm Holse og Tagseth bør satses på som indreløpere, men det virker på Åge som om det nå er Konradsen som erstatter Zachariassen. Men det er vel ikke så rart han ikke gidder talentsatsing når han uansett skal gi seg, så vi får nok se Konradsen mye resten av sesongen. Om han klarer å holde seg skadefri da...
Litt av problemet for øyeblikket er vel at vi ikke har kanter til å stille med. Emil er vel småskadd pluss at Molins er ute et par uker. Det betyr vel gnaske enkelt at Holse er nødt til å spille kant imårra. At Konradsen kommer inn er helt usannsynlig frustrerende, men selv blind høne osv...

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Thecokeman skrev: lør jul 17, 2021 6:33 pmVelkommen.
Takk for det.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Kjappfot1917 skrev: lør jul 17, 2021 8:36 pm Jeg har vært registrert på rbkweb flere ganger, men ender alltid opp med å bli sparka ut grunnet manglende aktivitet så jeg holder med til å lese der. Får håpe jeg berger ei lita stund her iallefall ;)
Du må gjerne utdype denne. Ingen blir pælma ut av RBKweb på grunn av manglende aktivitet.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Kjello skrev: lør jul 17, 2021 10:32 pm
Kjappfot1917 skrev: lør jul 17, 2021 8:36 pm Jeg har vært registrert på rbkweb flere ganger, men ender alltid opp med å bli sparka ut grunnet manglende aktivitet så jeg holder med til å lese der. Får håpe jeg berger ei lita stund her iallefall ;)
Du må gjerne utdype denne. Ingen blir pælma ut av RBKweb på grunn av manglende aktivitet.
Hmm...jeg husker ikke siste nicket mitt, men jeg kom iallefall ikke inn med det når jeg prøvde. Gikk bare ut fra at med minimalt med innlegg fra børjan av så ble jeg utestengt. La ikke noe mer i det igrunn

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Da kan jeg bare konkludere med at du har glemt brukernavn eller passord. Og ikke brydd deg om å forsøke glemt passord-funksjonen.

De gangene vi sletter nye brukere, er det fordi de har postet åpenbar reklame/spam.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Stusser på utlånet til Chrupalla også. Han kunne spilt 2 90 minuttere de to neste ukene i NM 1 og 2 runde, og vi har jo bare sånn 13-14 mann friske nå.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Hvor blir det av denne svensken som HarryH lanserte for dere på det ordentlige vg debatt?
Den rutinerte midtbanesliteren Gunnar Medelsvensson er observert på E14 i retning Storlien, sittende på sin moped og iført ryggsekk.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Kjello skrev: lør jul 17, 2021 10:57 pm Da kan jeg bare konkludere med at du har glemt brukernavn eller passord. Og ikke brydd deg om å forsøke glemt passord-funksjonen.

De gangene vi sletter nye brukere, er det fordi de har postet åpenbar reklame/spam.
Du har sikkert rett. Jeg har bare ikke brydd meg veldig i.o.m at jeg hovedsaklig har oppholdt meg på vgd, og har stort sett fått utløp for lystene mine der. Jeg veit jo at jeg ikke ble kasta ut pga misbruk eller noe sånt. Jeg greier da oppføre meg når jeg vil ;)

Det skal sies at det hadde vært greit å blitt mer kjent med folk når man er med på bortekamper osv, men dette har jeg altså valgt å ikke benytte meg av da :)

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

AxelRudi skrev: lør jul 17, 2021 9:41 pm Faen at det ikke går å tomle,
Jeg kjenner til et annet forum som også bruker phpBB, og der er det lagt inn mulighet for en tommel. Så det er sikkert bare en knapp som forumeieren må trykke på for å få det i orden.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Kjappfot1917 skrev: lør jul 17, 2021 9:41 pm
Thecokeman skrev: lør jul 17, 2021 8:59 pm Holse og Tagseth bør satses på som indreløpere, men det virker på Åge som om det nå er Konradsen som erstatter Zachariassen. Men det er vel ikke så rart han ikke gidder talentsatsing når han uansett skal gi seg, så vi får nok se Konradsen mye resten av sesongen. Om han klarer å holde seg skadefri da...
Litt av problemet for øyeblikket er vel at vi ikke har kanter til å stille med. Emil er vel småskadd pluss at Molins er ute et par uker. Det betyr vel gnaske enkelt at Holse er nødt til å spille kant imårra. At Konradsen kommer inn er helt usannsynlig frustrerende, men selv blind høne osv...
Er Ceide skadet også? Kunne tenkt meg han og RWP på vingene, med Tagseth, Hoff og Holse på midten.

Tivutan

Legg inn av Tivutan »

Thecokeman skrev: lør jul 17, 2021 11:14 pm
Er Ceide skadet også? Kunne tenkt meg han og RWP på vingene, med Tagseth, Hoff og Holse på midten.
Enig! Jeg har virkelig lyst til å se de to på vingene, samt Holse som indreløper.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Thecokeman skrev: lør jul 17, 2021 11:14 pm
Kjappfot1917 skrev: lør jul 17, 2021 9:41 pm
Thecokeman skrev: lør jul 17, 2021 8:59 pm Holse og Tagseth bør satses på som indreløpere, men det virker på Åge som om det nå er Konradsen som erstatter Zachariassen. Men det er vel ikke så rart han ikke gidder talentsatsing når han uansett skal gi seg, så vi får nok se Konradsen mye resten av sesongen. Om han klarer å holde seg skadefri da...
Litt av problemet for øyeblikket er vel at vi ikke har kanter til å stille med. Emil er vel småskadd pluss at Molins er ute et par uker. Det betyr vel gnaske enkelt at Holse er nødt til å spille kant imårra. At Konradsen kommer inn er helt usannsynlig frustrerende, men selv blind høne osv...
Er Ceide skadet også? Kunne tenkt meg han og RWP på vingene, med Tagseth, Hoff og Holse på midten.

Sliter med beina og starter ikke. Men ikke skadet sånn sett. Han kommer jo uansett inn når Konrad har strekk etter 28min...

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Thecokeman skrev: lør jul 17, 2021 11:14 pm
Er Ceide skadet også? Kunne tenkt meg han og RWP på vingene, med Tagseth, Hoff og Holse på midten.
[/quote]

Ja han sliter visstnok med "slitne bein"

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Øk fontsizen gutter, dette hjalp masse. Skal jeg fyre opp kamptråd kanskje? Også fint om noen kan få delt denne tråden/forumet på diskusjon. Jeg deler i discord nå, vi mangler enda noen.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Bruker bare mobil jeg, så alt ser fint ut for meg. Kjør i gang kamptråd!

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Thecokeman skrev: søn jul 18, 2021 4:21 pm Bruker bare mobil jeg, så alt ser fint ut for meg. Kjør i gang kamptråd!
Samme her, fungerer strålende på mobil!

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Nå har vi kun holmar som seniorspiller på benken. Burde Brattbakk og Chrupalla kalles tilbake? Ole Sæter?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»