Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Zanick
Innlegg: 3982

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av Zanick »

RBK avslo også det andre budet.

KBK ønsker seg Ceide på lån, det er oppløftende etter at fjorårets utlån ikke gikk på skinner. KBK ser på Ceide som midtbanespiller.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Zanick skrev: man jan 30, 2023 11:07 am RBK avslo også det andre budet.
Bra av Dorsin. Da får man testet hvor seriøse Cagliari er. Hvis de virkelig vil ha Sæter, så bør de kunne legge 20 millioner på bordet. Kontrakt eller ikke, så tett på overgangsfristen og sesongstart bør man selge seg dyrt.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Selges Sæter, sitter vi igjen med.

Skadeplaget Vecchia
Ingason som har til gode å overbevise
Thorvaldsson som åpenbart ikke har de beste holdningene til trening, men heldigvis for han har vi verdens lengste oppkjøring i Norge så han kommer nok sakte men sikkert i form.

Spent på hva Rekdal og Dorsin kan få tak i.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Zanick skrev: man jan 30, 2023 11:44 am Selges Sæter, sitter vi igjen med.

Skadeplaget Vecchia
Ingason som har til gode å overbevise
Thorvaldsson som åpenbart ikke har de beste holdningene til trening, men heldigvis for han har vi verdens lengste oppkjøring i Norge så han kommer nok sakte men sikkert i form.

Spent på hva Rekdal og Dorsin kan få tak i.
Hvis Sæter drar, så har vi vel håvet inn 170-180 millioner for de 3 spissene Sæter, Holm og Tengstedt. Da skulle man iallefall tro at Dorsin og Reka er villige til å bruke litt mer enn 5 millioner av dette på en forsterkning.

Gunder

Legg inn av Gunder »

Ajax skriver at Utrecht vil forsterke midtbanen med Jensen

Gunder

Legg inn av Gunder »

Jeg forholder meg rolig, sier Sæter. Etter at Rosenborg har takket nei til to bud.

Gunder

Legg inn av Gunder »

Virker ikke som Sæter har lyst til å forlate Rosenborg.
– Jeg trives veldig godt her, jeg har det veldig godt i snøvær og iskald vind. Det passer meg fint. Vi skal til Marbella, så jeg får kanskje et glimt av sol der, sier Sæter med et smil.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Zanick skrev: man jan 30, 2023 11:07 am RBK avslo også det andre budet.

KBK ønsker seg Ceide på lån, det er oppløftende etter at fjorårets utlån ikke gikk på skinner. KBK ser på Ceide som midtbanespiller.
Interessant. Ikke minst med Ceide på midtbanen, hvordan er det tenkt å fungere?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Kommer et tredje tilbud på Sæter nå visstnok. Det siste budet var vel 12-13 millioner, så da er det naturlig at de øker til 20. Prøver de seg med 15 er det litt barnslig.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

Cagliari gir opp Ole. Går visstnok for annen spiller.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Det var bra. Da slipper vi antakeligvis et desperat spiss-kjøp helt på tampen. Det er vel kanskje mer midtbanen man må se på hvis det er slik at Utrecht stikker av med Jensen. Kunne fortsatt tenkt meg en solid forsterkning som kan gå rett inn og håper det jobbes med det.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 11:12 pm Det var bra. Da slipper vi antakeligvis et desperat spiss-kjøp helt på tampen. Det er vel kanskje mer midtbanen man må se på hvis det er slik at Utrecht stikker av med Jensen. Kunne fortsatt tenkt meg en solid forsterkning som kan gå rett inn og håper det jobbes med det.
Midtbanespillere har vi flusst av. Vi er mer sårbare på topp.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Zanick skrev: man jan 30, 2023 11:44 am Selges Sæter, sitter vi igjen med.

Skadeplaget Vecchia
Ingason som har til gode å overbevise
Thorvaldsson som åpenbart ikke har de beste holdningene til trening, men heldigvis for han har vi verdens lengste oppkjøring i Norge så han kommer nok sakte men sikkert i form.

Spent på hva Rekdal og Dorsin kan få tak i.
Dette frykter jeg, sterkt. Har ikke trua på at vi klarer å lande en fisk som erstatter både Tengstedt og Sæter umiddelbart.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... te/9613288

Jensen til Utrecht, som har en danske som trener.

Gunder

Legg inn av Gunder »

Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 11:12 pm Det var bra. Da slipper vi antakeligvis et desperat spiss-kjøp helt på tampen. Det er vel kanskje mer midtbanen man må se på hvis det er slik at Utrecht stikker av med Jensen. Kunne fortsatt tenkt meg en solid forsterkning som kan gå rett inn og håper det jobbes med det.
Tok sin tid før Victor Jensen ble god for Rosenborg i fjor. Han er bedre til å spille ball enn å gå inn i dueller. Mister noe offensivt med ham. Derimot har Rosenborg forsterket seg betydelig defensivt med Santari. Behovet for å score mange mål, blir mindre hvis laget blir bedre defensivt i år. Det virker som trenerne er fornøyde med ungguttene Broholm og Nypan. Og så har vi Tobias Børkeeiet, Morten Bjørlo og Vebjørn Hoff. Og Holse selvfølgelig. Erstatteren til Victor Jensen er i klubben - Santari. Tror ikke på kjøp av midtbanespiller.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Gunder skrev: tir jan 31, 2023 1:25 pm
Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 11:12 pm Det var bra. Da slipper vi antakeligvis et desperat spiss-kjøp helt på tampen. Det er vel kanskje mer midtbanen man må se på hvis det er slik at Utrecht stikker av med Jensen. Kunne fortsatt tenkt meg en solid forsterkning som kan gå rett inn og håper det jobbes med det.
Tok sin tid før Victor Jensen ble god for Rosenborg i fjor. Han er bedre til å spille ball enn å gå inn i dueller. Mister noe offensivt med ham. Derimot har Rosenborg forsterket seg betydelig defensivt med Santari. Behovet for å score mange mål, blir mindre hvis laget blir bedre defensivt i år. Det virker som trenerne er fornøyde med ungguttene Broholm og Nypan. Og så har vi Tobias Børkeeiet, Morten Bjørlo og Vebjørn Hoff. Og Holse selvfølgelig. Erstatteren til Victor Jensen er i klubben - Santari. Tror ikke på kjøp av midtbanespiller.
Han heter Santeri.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Ev. Väänänen for oss som enda ikke er på fornavn med ham.

At Sæter blir reduserer jo muligheten for et nytt kjøp, men magefølelsen tilsier at det kommer inn en til.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Tipper klubben går for Sadiku om han ikke er solgt i løpet av dagen.

Gunder

Legg inn av Gunder »

AxelRudi skrev: tir jan 31, 2023 1:36 pm
Gunder skrev: tir jan 31, 2023 1:25 pm
Folk_flesk skrev: man jan 30, 2023 11:12 pm Det var bra. Da slipper vi antakeligvis et desperat spiss-kjøp helt på tampen. Det er vel kanskje mer midtbanen man må se på hvis det er slik at Utrecht stikker av med Jensen. Kunne fortsatt tenkt meg en solid forsterkning som kan gå rett inn og håper det jobbes med det.
Tok sin tid før Victor Jensen ble god for Rosenborg i fjor. Han er bedre til å spille ball enn å gå inn i dueller. Mister noe offensivt med ham. Derimot har Rosenborg forsterket seg betydelig defensivt med Santari. Behovet for å score mange mål, blir mindre hvis laget blir bedre defensivt i år. Det virker som trenerne er fornøyde med ungguttene Broholm og Nypan. Og så har vi Tobias Børkeeiet, Morten Bjørlo og Vebjørn Hoff. Og Holse selvfølgelig. Erstatteren til Victor Jensen er i klubben - Santari. Tror ikke på kjøp av midtbanespiller.
Han heter Santeri.
Det gjør han.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Rosenborg har tilbudt Sæter 1,5 millioner i årslønn + bonuser. Han krever 2.

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... er-partene

Jeg vil ikke kalle det er dårlig tilbud.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Zanick skrev: tir jan 31, 2023 12:21 pm https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... te/9613288

Jensen til Utrecht, som har en danske som trener.

Kjipt, men var vel som forventet. Noen som har hørt noe om overgangssum ?

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

newsflash skrev: tir jan 31, 2023 8:55 pm Rosenborg har tilbudt Sæter 1,5 millioner i årslønn + bonuser. Han krever 2.

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... er-partene

Jeg vil ikke kalle det er dårlig tilbud.
Et veldig bra bud. Og ikke ei krone mer enn han fortjener. Per nå har klubben gjort alt riktig i denne saken.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

newsflash skrev: tir jan 31, 2023 8:55 pm Rosenborg har tilbudt Sæter 1,5 millioner i årslønn + bonuser. Han krever 2.

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... er-partene

Jeg vil ikke kalle det er dårlig tilbud.
Sæters lønnkrav på 2 mill er ikke urimelig men så er spørsmålet hva han krever i SOF og bonuser. Her den store forskjellen muligens ligger?

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Tengstedt lå vel også på rundt 1,5 mill mener jeg. Det er strammere rundt pengesekken nå og jeg synes 1,5 mill + div bonuser er et greit tilbud. Han har tross alt bare én god sesong i ES bak seg, og videresalgsverdien kommer trolig ikke til å bli større siden han fyller 27 om ca. 2 måneder.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Gi ham 1.5m grunnlønn, pluss 25k per seriemål så får han 2m hvis han putter 20.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Sæter vår nye nummer 9


Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Gunder skrev: man jan 30, 2023 12:49 pm Jeg forholder meg rolig, sier Sæter. Etter at Rosenborg har takket nei til to bud.
Han skulle bare ha 2 mil. i årslønn, altså langt over det de andre på laget har. Han tror nok han er verd det.

HarryH

Legg inn av HarryH »

izzet2015 skrev: ons feb 01, 2023 4:08 pm
Gunder skrev: man jan 30, 2023 12:49 pm Jeg forholder meg rolig, sier Sæter. Etter at Rosenborg har takket nei til to bud.
Han skulle bare ha 2 mil. i årslønn, altså langt over det de andre på laget har. Han tror nok han er verd det.
Her tror jeg du er feilinformert.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Bra at han har fått ny drakt da. Går det an å sy inn en kontrakt i drakten?

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Forstår vi det sånn at Sæter har skrevet ny kontrakt? Den tweeten tyder for meg på det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»