Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av Mr.Meep »

AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 10:02 pm Lurer på om vi har noen % der.
Lov å håpe på 5% kanskje?

qbah

Legg inn av qbah »

AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 10:02 pm Lurer på om vi har noen % der.
SIB som forhandlet på den tiden? Håp om prosenter da, kanskje.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Dorsin. Han forlot oss for nærmere 10 millioner med kun 6 mnd igjen av kontrakten da. Så spørs om vi ikke tok cash der og da fremfor prosenter.

qbah

Legg inn av qbah »

Kjello skrev: tir jul 20, 2021 11:08 pm Dorsin. Han forlot oss for nærmere 10 millioner med kun 6 mnd igjen av kontrakten da. Så spørs om vi ikke tok cash der og da fremfor prosenter.
Det høres logisk ut.

qbah

Legg inn av qbah »

Er det sagt noe om overgangssummen til Meling nå, da? Uten å ha Googlet, skal vi tippe 35-40 mill?

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Det er 2,5-3 millioner Euro som har sirkulert i media. Så 26-32 millioner.

qbah

Legg inn av qbah »

Kjello skrev: tir jul 20, 2021 11:35 pm Det er 2,5-3 millioner Euro som har sirkulert i media. Så 26-32 millioner.
Ikke så ravgæli tippet av meg da.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

qbah skrev: tir jul 20, 2021 11:43 pm
Kjello skrev: tir jul 20, 2021 11:35 pm Det er 2,5-3 millioner Euro som har sirkulert i media. Så 26-32 millioner.
Ikke så ravgæli tippet av meg da.
Blir nok bare en 2-3 mill på det meste da.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Det er forresten HELT stille om trenerjakten til Koteng og co. Ikke et ord. Noe som bekymrer meg, da noen alltid vet noe i RBK.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 11:55 pm
qbah skrev: tir jul 20, 2021 11:43 pm
Kjello skrev: tir jul 20, 2021 11:35 pm Det er 2,5-3 millioner Euro som har sirkulert i media. Så 26-32 millioner.
Ikke så ravgæli tippet av meg da.
Blir nok bare en 2-3 mill på det meste da.
Er da penger det okkesom

qbah

Legg inn av qbah »

AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 11:56 pm Det er forresten HELT stille om trenerjakten til Koteng og co. Ikke et ord. Noe som bekymrer meg, da noen alltid vet noe i RBK.

Hæ! Ny trener? Vi har da trener.
Hilsen Koteng. Som sikkert har glemt at Åge drar til jul.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

qbah skrev: tir jul 20, 2021 11:57 pm
AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 11:56 pm Det er forresten HELT stille om trenerjakten til Koteng og co. Ikke et ord. Noe som bekymrer meg, da noen alltid vet noe i RBK.

Hæ! Ny trener? Vi har da trener.
Hilsen Koteng. Som sikkert har glemt at Åge drar til jul.

Han har snart klart å laste et tomt pdf på pc'n sin nå, så lista er på gang! Tok bare 3 uker.

Spøk til side: Desto lengre de venter, desto mindre sjanse for å få Knutsen osv. Kommer andre klubber på banen.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 11:56 pm Det er forresten HELT stille om trenerjakten til Koteng og co. Ikke et ord. Noe som bekymrer meg, da noen alltid vet noe i RBK.
Galt blir det alltid, uansett.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Lilleborg skrev: tir jul 20, 2021 12:19 pm Registrerer at RBK vil hente Faye Lund tilbake fra lånet i HamKam. Merkelig prioritering? Han spiller fast i OBOS-ligaen for serielederen, må da være ufattelig mye bedre kamptrening enn for RBK 2 i 2.div?
Åge vil nok svekke Kamma. De kan bli farlige neste år.

qbah

Legg inn av qbah »

AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 11:59 pm
qbah skrev: tir jul 20, 2021 11:57 pm
AxelRudi skrev: tir jul 20, 2021 11:56 pm Det er forresten HELT stille om trenerjakten til Koteng og co. Ikke et ord. Noe som bekymrer meg, da noen alltid vet noe i RBK.

Hæ! Ny trener? Vi har da trener.
Hilsen Koteng. Som sikkert har glemt at Åge drar til jul.

Han har snart klart å laste et tomt pdf på pc'n sin nå, så lista er på gang! Tok bare 3 uker.

Spøk til side: Desto lengre de venter, desto mindre sjanse for å få Knutsen osv. Kommer andre klubber på banen.

Er ganske sikker på at vi har følere ute på Knutsen, og har hatt det en stund. Enten er han interessert, eller så er han ikke det i dette tilfellet. Så at det er stilt på ryktefronten kan også være et bra tegn. Noen ganger.

qbah

Legg inn av qbah »

Sånn apropos trenerjakten, eller mangel på sådan jakt:

"Svensken forteller at klubben har kommet akkurat så langt som de ønsker i trenerjakten."

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... rbk-trener

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

qbah skrev: ons jul 21, 2021 8:46 am Sånn apropos trenerjakten, eller mangel på sådan jakt:

"Svensken forteller at klubben har kommet akkurat så langt som de ønsker i trenerjakten."

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... rbk-trener
Se det. Dorsin leser her inne og er på pletten til avisa tvert! Flott det Micke! :)

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Vi får et par mill for Meling ser det ut til.

Får millionbeløp for Meling.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

RBK nekter å tilby Hovland noe mer enn en 1årskonktrakt, og KrimJim sier at det er totalt uaktuelt med en så kort avtale. Dermed står situasjonen fast, og det ser ut som om Even er ferdig etter sesongen.

Ingen 1årsavtale!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Gode nyheter. Hovland holder verdensklasse i hodespillet og har bra fart, men utover det, er det umulig å bli klok på mannen. På tide å gå videre.

Hent en ny klassestopper, forleng med Serbecic, så er Holmar et solid tredjevalg.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Får håpe de holder fast ved det da, ville vært fryktelig dumt å forlenge med mer enn ett år her.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Helt enig. Selv om Hovland har vært relativt god i år bør han ikke få mer enn et år kontrakt. Jeg har svært lite kjennskap til Mikkel Ceide, men håper å få sett han i helga i cupkamp. Når han er i førstelagstroppen bør han vel være i stand til å komme seg opp på nivå? Noen som har mer kunnskap som kan dele litt?

Er spent på kampen imårra da. Islendinger er sjelden walkover, så gutta må være på

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Kjappfot1917 skrev: ons jul 21, 2021 10:19 pm Helt enig. Selv om Hovland har vært relativt god i år bør han ikke få mer enn et år kontrakt. Jeg har svært lite kjennskap til Mikkel Ceide, men håper å få sett han i helga i cupkamp. Når han er i førstelagstroppen bør han vel være i stand til å komme seg opp på nivå? Noen som har mer kunnskap som kan dele litt?

Er spent på kampen imårra da. Islendinger er sjelden walkover, så gutta må være på
Vanskelig å vurdere, han så et lite stykke unna ut i treningskampene, men for RBK2 har han vært god. SÅ det er mulig han har tatt noen steg. Det har også Chrupalla, som jeg er overasket over at vi lånte ut til Blink, hvor Foosnæs er fast. Han kunne spilt båd 1 og 2 runde i cupen sammen med Ceide. Engen Vik er også nærme, sammen med Orkelbog. Disse vil nok ikke heve laget, men kan få sjansen i cupen.

qbah

Legg inn av qbah »

Om det ikke er nevnt tidligere her inne så viser adressa.no kampen i kveld ja. Så det er smooth.

Er det kunstgress der borte? I så fall blir det nok så kjedelig at jeg får revurdere å se den. Tipper Hareide har en plan om å mure igjen bak nå, og ta de på Lerkendal. Stoler nok ikke nok på eget lag (på kunstgress) og et skadeutsatt lag som vi har nå frykter jeg.

chains

Legg inn av chains »

Island er en seriøs fotballnasjon å spiller selvsagt på gress

qbah

Legg inn av qbah »

chains skrev: tor jul 22, 2021 12:55 pm Island er en seriøs fotballnasjon å spiller selvsagt på gress
Bra å høre. Islendingene slår meg som et klokt folkeslag så ikke overraskende det i så fall.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Vi har nok skiftet fokus bort fra Mannsverk, jobbes med ving og indreløper. Så får vi se hva Dorsin finner.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Skjønner ikke hva vi skal med indreløper, vi har jo Holse. Heller en spiss.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Hafnarfjordur (islandsk: Hafnarfjörður) har hatt en uheldig start på islandsk serie, med kun 15 poeng på 12 kamper og 7. plass. Sånn sett har vi en enklere oppgave enn Bodø/Glimt som skal opp mot serielederen Valur, som ligger 12 poeng foran Hafnarfjordur.
Siste kamper mot islandsk motstand:
RBK-Breidablik 4-2 (kun 1 kamp), 2020
RBK-Valur 3-2 (0-1, 3-1), 2018

qbah

Legg inn av qbah »

Kjedelig kamp men bra resultat.
Kunne fort blitt 1-2.

Andersson vokser på meg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»