Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Folk_flesk

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av Folk_flesk »

Ser for meg at Islamovic, Holse og Andersson kan fortsette å levere mange målpoeng utover. Så frykten for at målene skal tørke inn med avgangen til Zach er nok overdreven. Tror fortsatt det kan bli viktig at Ceide eller Vecchia melder seg på fremover. Noen spillere er i fremgang, men en av disse to vingene kan være det lille ekstra offensivt som redder sesongen.

qbah

Legg inn av qbah »

Veldig viktig at de to kommer i gang nå ja. Ikke akkurat godt forspent på vingplass så.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Hovland kan dra allerede til sommeren, RBK har i følge Dorsin avvist et konkret bud.

Link (trenger adressa pluss)

Det tynnes i rekkene...

qbah

Legg inn av qbah »

Bare å selge unna og mønstre opp ordentlig til neste sesong.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

qbah skrev: fre jul 23, 2021 2:47 pm Bare å selge unna og mønstre opp ordentlig til neste sesong.
Enig. Selg Hovland og hent Bjørtuft.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

newsflash skrev: fre jul 23, 2021 2:06 pm Hovland kan dra allerede til sommeren, RBK har i følge Dorsin avvist et konkret bud.

Link (trenger adressa pluss)

Det tynnes i rekkene...
Håper vi selger og henter en yngre erstatter. Har uansett Holmar, Serbecic og Tettey. I tillegg Augustinsson når han er tilbake.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 3:10 pm
qbah skrev: fre jul 23, 2021 2:47 pm Bare å selge unna og mønstre opp ordentlig til neste sesong.
Enig. Selg Hovland og hent Bjørtuft.
Virker som en spennende spiller. Er FM til å stole på blir han knallgod!

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Leser mye om dette med rating, men finner ingen plass jeg kan gjøre det.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

SuperGunners10 skrev: fre jul 23, 2021 9:48 pm Leser mye om dette med rating, men finner ingen plass jeg kan gjøre det.
Rating ble tatt vekk sammen med tomler :)



Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Skulle virkelig ønske Trønderswingers kunne finne veien til YT. Et par av deres sanger er helt fantastiske i sin hyllest til RBK. Jeg har plata hjemme dersom noen har et par gram mer internett skills enn meg :P

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Kjappfot1917 skrev: fre jul 23, 2021 11:13 pm Skulle virkelig ønske Trønderswingers kunne finne veien til YT. Et par av deres sanger er helt fantastiske i sin hyllest til RBK. Jeg har plata hjemme dersom noen har et par gram mer internett skills enn meg :P
Denne er der. Anbefaler alle å høre teksten.


Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 11:19 pm
Kjappfot1917 skrev: fre jul 23, 2021 11:13 pm Skulle virkelig ønske Trønderswingers kunne finne veien til YT. Et par av deres sanger er helt fantastiske i sin hyllest til RBK. Jeg har plata hjemme dersom noen har et par gram mer internett skills enn meg :P
Denne er der. Anbefaler alle å høre teksten.
E så jævli bra. Må nok leite fram denne fra glemselen igjen ja

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Da fant jeg også omsider fram. Heia Rosenborg :D

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

TomBrady12 skrev: lør jul 24, 2021 11:03 am Da fant jeg også omsider fram. Heia Rosenborg :D
Hei på deg velkommen!

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

TomBrady12 skrev: lør jul 24, 2021 11:03 am Da fant jeg også omsider fram. Heia Rosenborg :D
Strålende! Velkommen.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Noah Holm på RBK-trening.

20 år gammel, spiss (med genene i orden), for øyeblikket under kontrakt med portugisiske Vitória Guimarães. Ifølge Transfermarkt en kontrakt som varer til sommeren 2024. En kamp fra start for Vitória Guimarães i fjor. Ellers 15 innhopp. Kun 207 spilte minutter totalt. Ingen mål.

Lilleborg

Legg inn av Lilleborg »

Dette hadde jo vært en overraskende spennende signering til å være Rosenborg. Spørsmålet er om han blir satset på eller om han skal være benkefyll for utlendingene på topp.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Lilleborg skrev: lør jul 24, 2021 2:06 pm Dette hadde jo vært en overraskende spennende signering til å være Rosenborg. Spørsmålet er om han blir satset på eller om han skal være benkefyll for utlendingene på topp.
Dorsin er på jobb. Olaus Skarsem skal også være på vei fra Kristiansund.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

TomBrady12 skrev: lør jul 24, 2021 11:03 am Da fant jeg også omsider fram. Heia Rosenborg :D
Velkommen superstar!

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Kjello skrev: lør jul 24, 2021 12:11 pm Noah Holm på RBK-trening.

20 år gammel, spiss (med genene i orden), for øyeblikket under kontrakt med portugisiske Vitória Guimarães. Ifølge Transfermarkt en kontrakt som varer til sommeren 2024. En kamp fra start for Vitória Guimarães i fjor. Ellers 15 innhopp. Kun 207 spilte minutter totalt. Ingen mål.
Jeg vet ikke om han er god nok, men det er hvertfall en riktig type signering for klubben. Vi må satse på utvikling av spillere fremover. Både med tanke på å dyrke kvalitet og økonomi.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Lilleborg skrev: lør jul 24, 2021 2:06 pm Dette hadde jo vært en overraskende spennende signering til å være Rosenborg. Spørsmålet er om han blir satset på eller om han skal være benkefyll for utlendingene på topp.
Dessverre et litt for legitimit spørsmål. Får håpe spilletiden til Tagseth og Ceide ikke bli unntaket.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Jean Holm ville vært spennende kjøp. Lån? Nja. Nå kan han vel være så god han bare vil og likevel havne bak traktoren det står Islamovic på, så kanskje spiller det ingen rolle. Ble ikke imponert av Holm på aldersbestemte landslag akkurat, men det behøver jo ikke si all verden nå.

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

AxelRudi skrev: lør jul 24, 2021 3:23 pm
Lilleborg skrev: lør jul 24, 2021 2:06 pm Dette hadde jo vært en overraskende spennende signering til å være Rosenborg. Spørsmålet er om han blir satset på eller om han skal være benkefyll for utlendingene på topp.
Dorsin er på jobb. Olaus Skarsem skal også være på vei fra Kristiansund.
Hjem til Trondheim? Det kan jeg like...at vi begynner å satse litt på ungdommen.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

JohnTiger skrev: lør jul 24, 2021 9:49 pm
AxelRudi skrev: lør jul 24, 2021 3:23 pm
Lilleborg skrev: lør jul 24, 2021 2:06 pm Dette hadde jo vært en overraskende spennende signering til å være Rosenborg. Spørsmålet er om han blir satset på eller om han skal være benkefyll for utlendingene på topp.
Dorsin er på jobb. Olaus Skarsem skal også være på vei fra Kristiansund.
Hjem til Trondheim? Det kan jeg like...at vi begynner å satse litt på ungdommen.

Ja, ser tidens krav har det også. Teknisk og kreativ indreløper er fint.

Konradsen er uansett ferdig etter sesongen, og Tettey kan være det samme. Ciljan har slitt med skader og er nok sentral sammen med hoff i mine øyne.

Det er dessuten stor interesse for Holse.

qbah

Legg inn av qbah »

TomBrady12 skrev: lør jul 24, 2021 11:03 am Da fant jeg også omsider fram. Heia Rosenborg :D

Deilig å se deg. Velkommen!

qbah

Legg inn av qbah »

Nå når jeg er først er kommet meg inn med ølbriller her. Hvem andre møter opp på nedre Gruva gress i morgen?

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

Dessverre ikke meg :( Må vaske før flytting :roll:

Men vi bør vinne, selv uten min støtte :D

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2839

Legg inn av bønna1/2 »

qbah skrev: søn jul 25, 2021 12:03 am Nå når jeg er først er kommet meg inn med ølbriller her. Hvem andre møter opp på nedre Gruva gress i morgen?
Næsj, er på ferie. Får nøye meg med nett-TV.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Kjello skrev: lør jul 24, 2021 12:11 pm Noah Holm på RBK-trening.

20 år gammel, spiss (med genene i orden), for øyeblikket under kontrakt med portugisiske Vitória Guimarães. Ifølge Transfermarkt en kontrakt som varer til sommeren 2024. En kamp fra start for Vitória Guimarães i fjor. Ellers 15 innhopp. Kun 207 spilte minutter totalt. Ingen mål.
Positiv til dette hvis det er kjøp. Lån ser jeg ikke poenget i, da må det være en opsjon i det minste.

Skarsem har jeg ikke sett stort siden han dro, men han var en interessant spiller da og hvis han har utviklet seg bra i Kristiansund så kan det bli bra. Men det betyr vel at Holse blir på kanten og det liker jeg ikke.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2839

Legg inn av bønna1/2 »

Thecokeman skrev: søn jul 25, 2021 2:04 pm
Kjello skrev: lør jul 24, 2021 12:11 pm Noah Holm på RBK-trening.

20 år gammel, spiss (med genene i orden), for øyeblikket under kontrakt med portugisiske Vitória Guimarães. Ifølge Transfermarkt en kontrakt som varer til sommeren 2024. En kamp fra start for Vitória Guimarães i fjor. Ellers 15 innhopp. Kun 207 spilte minutter totalt. Ingen mål.
Positiv til dette hvis det er kjøp. Lån ser jeg ikke poenget i, da må det være en opsjon i det minste.

Skarsem har jeg ikke sett stort siden han dro, men han var en interessant spiller da og hvis han har utviklet seg bra i Kristiansund så kan det bli bra. Men det betyr vel at Holse blir på kanten og det liker jeg ikke.

Vi er nødt til å ha Holse på kant om vi tar hensyn til det viktigste; antall målpoeng i lagoppstillingen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»