Rosenborg - Klubbtråd

Svar
gamblerjon

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av gamblerjon »

Kronprinsen skrev: fre jan 20, 2023 5:18 pm
thewaterfall skrev: fre jan 20, 2023 5:14 pm Alt sammen lukter dukkemester Solbakken av denne saken. Vet at Sæter er populær blant mange, så det er smart å si til media at han vil ha betalt det han mener han fortjener (som er veldig vagt, men folk biter jo på agnet) og avslår første tilbud. Men holder døra på gløtt selvfølgelig. Avslår neste tilbud fra klubben også og dermed står det stilt mellom partene mens Sæter velvillig snakker om at han "bare vil ha det han fortjener". Når flere og flere begynner å bli lei og stemningen begynner å snu så kommer det et lite "frieri" igjen, tilfeldigvis samtidig som stjernespissen har blitt solgt og det blitt signalisert at det er aktuelt med et nytt tilbud siden han visstnok ønsker å være her. Men så var det ikke så bra som han fortjener allikevel, og nå kan han i tillegg si at klubbens økonomiske og sportslige situasjon har endret seg siden klubben har bedre råd men også større behov for en målgarantist etter å ha mistet den andre målgarantisten.

Dette er spekulasjoner, aner jo ikke om Sæter eller Solbakken har endret på kravene sine i ene eller andre retningen underveis her men rart at man signaliserer at man vil være her og har tenkt seg om osv. og antyde at det er mulig å bli enig allikevel etter å ha vært tydelig på at avstanden har vært for stor for å så finne ut at tilbud nummer tre allikevel ikke er godt nok.

Jeg sa det tidligere i vinter og jeg sier det igjen. Nå får Dorsin og Rekdal slutte å komme med tilbud før Sæter/Solbakken banker på døra å sier seg villig til å akseptere noe som er innenfor Rosenborgs rammer. Jeg tror Sæter trenger RBK mer enn RBK trenger Sæter, men begge parter har allikevel et behov for hverandre.
Uff, tenk å få Krim-Jim som agent, vil ikke klandre Sæter for mye heller, han har jo sikkert hørt om historikken men kanskje tenkt samtidig at han er mannen som kan fikse en fin kontrakt for han, og at han kan vel ikke være så ille. Råtten situasjon.
Kan ikke Sæter velge agent selv :P

Wallez

Legg inn av Wallez »

Hvordan ser en antatt førsteellever for dere ut nå? Registrerer at Tengstedt og Jensen er borte fra i fjor, er disse erstattet? Er det sannsynlig at det kommer flere kjøp i vinter?

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2831

Legg inn av bønna1/2 »

Wallez skrev: lør jan 21, 2023 10:24 am Hvordan ser en antatt førsteellever for dere ut nå? Registrerer at Tengstedt og Jensen er borte fra i fjor, er disse erstattet? Er det sannsynlig at det kommer flere kjøp i vinter?
Vet ikke, kanskje, kanskje.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Big George skrev: tir jan 17, 2023 12:26 pm Kan noen legge inn treningskampene i tråden


Treningskamper før seriestart
Kamper før seriestart:

Fr 27/1 Rosenborg - Tromsø Treningskamp 13:00
Sø 5/2 Levanger - Rosenborg Treningskamp 16:30
On 15/2 Rosenborg - Stabæk Treningskamp 16:00
Sø 19/2 Rosenborg - Sandefjord Treningskamp 16:00
Lø 25/2 Rosenborg - Kristiansund Treningskamp 13:00
Fr 3/3 Rosenborg - Aalesund Treningskamp 15:00
Sø 12/3 Viking - Rosenborg NM 4. runde 20:15
(5. Runde 18-19/3)
Sø 26/3 Rosenborg - Haugesund Treningskamp 19:00
Lø 1/4 Rosenborg - Kongsvinger Treningskamp 13:00

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Har kikket litt på disse youtube-videoene RBK legger ut. Der er dere flinke.
Det som slår meg er at det virker som det er Frigård som styrer hele showet fra sidelinja. Roper, kjefter og instruerer, mens Reka rusler rundt med henda i lomma, og sier noen selvfølgeligheter i garderoben, ala "no må vi være konsentrerte, og holde intensiteten oppe".

Er det Frigård som både er hjernen og motoren i trenerteamet, og styrer skuta- sånn egentlig?

Film fra i dag:

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Sulfat skrev: lør jan 21, 2023 12:32 pm Har kikket litt på disse youtube-videoene RBK legger ut. Der er dere flinke.
Det som slår meg er at det virker som det er Frigård som styrer hele showet fra sidelinja. Roper, kjefter og instruerer, mens Reka rusler rundt med henda i lomma, og sier noen selvfølgeligheter i garderoben, ala "no må vi være konsentrerte, og holde intensiteten oppe".

Er det Frigård som både er hjernen og motoren i trenerteamet, og styrer skuta- sånn egentlig?

Film fra i dag:
Tror Frigård også styrer alt med salg og kjøp. Dorsin stikker bare hodet innom når kontrakten er signert og sier "jättesnyggt!"

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Sulfat skrev: lør jan 21, 2023 12:32 pm Har kikket litt på disse youtube-videoene RBK legger ut. Der er dere flinke.
Det som slår meg er at det virker som det er Frigård som styrer hele showet fra sidelinja. Roper, kjefter og instruerer, mens Reka rusler rundt med henda i lomma, og sier noen selvfølgeligheter i garderoben, ala "no må vi være konsentrerte, og holde intensiteten oppe".

Er det Frigård som både er hjernen og motoren i trenerteamet, og styrer skuta- sånn egentlig?

Film fra i dag:
Det var nå en merkelig konklusjon å trekke. Det er jo mer vanlig dette nå enn at hovedtrener styrer treningene. Løper virkelig Moe rundt med fløyta selv inne på aker?
Om du har sett innsiden har du vel sett møtene trenerteamet har hvor de fordeler arbeidsoppgaver. Roar Strand har sine på feltet med de yngre spillerne, Frigård styrer treningene, og Rekdal observerer. Det er jo absolutt smart også å fordele etter styrker, bruke folk der de er best.

Det er nok ingen tvil om at det er Reka som styrer alt på Lerkendal for tiden. Selv spillerlogistikken, som han vel egentlig ikke skal.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Folk_flesk skrev: lør jan 21, 2023 12:38 pm
Sulfat skrev: lør jan 21, 2023 12:32 pm Har kikket litt på disse youtube-videoene RBK legger ut. Der er dere flinke.
Det som slår meg er at det virker som det er Frigård som styrer hele showet fra sidelinja. Roper, kjefter og instruerer, mens Reka rusler rundt med henda i lomma, og sier noen selvfølgeligheter i garderoben, ala "no må vi være konsentrerte, og holde intensiteten oppe".

Er det Frigård som både er hjernen og motoren i trenerteamet, og styrer skuta- sånn egentlig?

Film fra i dag:
Tror Frigård også styrer alt med salg og kjøp. Dorsin stikker bare hodet innom når kontrakten er signert og sier "jättesnyggt!"
Anvendelig type denne Frigården. Virker på meg at han kan opptre i flere forskjellige settinger. Er han vaktmester på brakka også?

Antimon

Legg inn av Antimon »

Wallez skrev: lør jan 21, 2023 10:24 am Hvordan ser en antatt førsteellever for dere ut nå? Registrerer at Tengstedt og Jensen er borte fra i fjor, er disse erstattet? Er det sannsynlig at det kommer flere kjøp i vinter?
Ville jeg gjettet:

Hansen
Reitan, Henriksen, Rogers
Cornic, Holse, Børkeeiet, Nypan, Pereira
Sæter, Vecchia

Fort mulig Snær, Väänänen og Tagseth kan starte istedenfor. Slik Bjørlo har vært på trening (fra hva jeg har hørt), kan det hende han også kan være der oppe.

Nei, men sannsyligheten for at Jensen kommer tilbake er der. Kommer det flere kjøp i vinter er det fordi de ender opp med at Snær/Ingason/Sæter/Vecchia/Holte på topp ikke er godt nok.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

AxelRudi skrev: lør jan 21, 2023 12:40 pm

Det var nå en merkelig konklusjon å trekke. Det er jo mer vanlig dette nå enn at hovedtrener styrer treningene. Løper virkelig Moe rundt med fløyta selv inne på aker?
Om du har sett innsiden har du vel sett møtene trenerteamet har hvor de fordeler arbeidsoppgaver. Roar Strand har sine på feltet med de yngre spillerne, Frigård styrer treningene, og Rekdal observerer. Det er jo absolutt smart også å fordele etter styrker, bruke folk der de er best.

Det er nok ingen tvil om at det er Reka som styrer alt på Lerkendal for tiden. Selv spillerlogistikken, som han vel egentlig ikke skal.
Molde er ikke så flinke på SoMe, så vet ikke helt hvor aktiv Moe er på treningsfeltet.

Nå har jeg ikke sett alt av innsiden, men jeg syns Reka har lite å komme med både i garderobepraten, taktikkmøtene og på treningsfeltet. Stort sett selvfølgeligheter som selv jeg kunne slengt ut. Så skjønner jeg at vi ikke får se alt som skjer på youtube.

Virker litt tafatt og energiløs game Reka, i motsetning til Frigård som er full av energi og engasjement. Virker uansett som Frigård er meget dyktig i det han driver med.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Wallez skrev: lør jan 21, 2023 10:24 am Hvordan ser en antatt førsteellever for dere ut nå? Registrerer at Tengstedt og Jensen er borte fra i fjor, er disse erstattet? Er det sannsynlig at det kommer flere kjøp i vinter?
Pr nå:

Hansen
Reitan Markus Ulrik

Cornic Pereira/Tagseth

Bjørlo Santeri Nypan

Sæter Vecchia


Så er det mange som er såpass nær at det er vanskelig å velge. Holse er inne på venstre indreløper når han er tilbake. Isak kan fort danke ut Sæter.
Sander "Veggen" Tangvik kommer til å starte første treningskamp, han blir bare bedre å bedre for hver dag og er nok førstekeeper neste år.
Tagseth og Pereira er såpass tett at jeg ikke aner hvem som starter, Pereira har vært blandt de beste hittil men det har også Tagseth vært.

Nypan og Bjørlo vil også nevnes blandt de 5 beste i syden sammen med Markus, Pereira, og Ulrik. Henriksen spår jeg en kanonsesong på. Han nok hatt behov for en sesong med hard trening etter akillesskaden.
Bjørlo minner om Mike Jensen, og Nypan er bare for god. Santeri spår jeg blir årets hit, selv omTobias kanskje vil starte fordi han kjenner systemet bedre, men det varer neppe lenge før han har mistet plassen sentralt. Vi vil ha en midtbane som løper mer, er kjappere på små flater, og er ekstremt mye bedre defensivt.

På topp er Sæter kvikk i steget, og Vecchia skadefri, mens Isak har litt igjen på formen enda, men nok blir veldig god for oss.
Kristall tar også stadige steg og er en spiller som gjør det uventede.

Vi har kanskje mistet Casper, men pilen peker oppover på samtlige spillere, og laget er nok mye mer solid og bedre enn noe vi sendte utpå i fjor.
Så få vi se neste fredag mot Tromsø.

Jensen kan fremdeles komme inn når mnd er over, og en ny spiss vurderes også.
Sæter kan være på vei ut, mens Broholm kan gå på lån til Ranheim i år for å få spille fast.

Gunder

Legg inn av Gunder »

Sulfat skrev: lør jan 21, 2023 12:32 pm Har kikket litt på disse youtube-videoene RBK legger ut. Der er dere flinke.
Det som slår meg er at det virker som det er Frigård som styrer hele showet fra sidelinja. Roper, kjefter og instruerer, mens Reka rusler rundt med henda i lomma, og sier noen selvfølgeligheter i garderoben, ala "no må vi være konsentrerte, og holde intensiteten oppe".

Er det Frigård som både er hjernen og motoren i trenerteamet, og styrer skuta- sånn egentlig?

Film fra i dag:
Det du og vi får se på video. Er treninger der lagene er 5/5 og 7/7. Det er Rekdal som styrer når de spiller fulle lag 11/11. De treningene får vi ikke se. Da trenes det på forsvar spill og angrep spill med to fulle lag.

Gunder

Legg inn av Gunder »

Gunder skrev: lør jan 21, 2023 7:04 pm
Sulfat skrev: lør jan 21, 2023 12:32 pm Har kikket litt på disse youtube-videoene RBK legger ut. Der er dere flinke.
Det som slår meg er at det virker som det er Frigård som styrer hele showet fra sidelinja. Roper, kjefter og instruerer, mens Reka rusler rundt med henda i lomma, og sier noen selvfølgeligheter i garderoben, ala "no må vi være konsentrerte, og holde intensiteten oppe".

Er det Frigård som både er hjernen og motoren i trenerteamet, og styrer skuta- sånn egentlig?

Film fra i dag:
Det du og vi får se på video. Er treninger der lagene er 5/5 og 7/7. Det er Rekdal som styrer når de spiller fulle lag 11/11. De treningene får vi ikke se. Da trenes det på forsvar spill og angrep spill med to fulle lag.
Nedenfor er kopiert lag med 11/11

Lagene i 11 mot 11:
Svart:
André Hansen (Sander Tangvik fra kamp 3)
Ulrik Yttergård Jenssen, Markus Henriksen, Håkon Røsten
Leo Cornic, Per Ciljan Skjelbred, Sverre Halseth Nypan, Adrian Pereira
Rasmus Wiedesheim-Paul (Magnus Holte fra kamp 2), Isak Thorvaldsson (Ole Sæter inn fra kamp 6), Stefano Vecchia

Lilla:
Sander Tangvik (Simen Havig fra kamp 2. André Hansen inn fra kamp 7)
Erlend Dahl Reitan, Vebjørn Hoff, Sam Rogers
Jesper Reitan-Sunde (Rasmus Wiedesheim-Paul fra kamp 3, Sunde tilbake fra kamp 4), Marius Sivertsen Broholm, Morten Bjørlo, Edvard Tagseth
Ole Sæter (Wiedesheim-Paul fra kamp 6), Kristall Ingason

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Mangler det en Børkeiet der? Ser ut som 3-4-2 på Lilla lag?

At Hoff settes på stopper er iallefall ikke oppløftende for hans videre RBK-karriere.

Gunder

Legg inn av Gunder »

Zorbeltuss skrev: lør jan 21, 2023 9:26 pm Mangler det en Børkeiet der? Ser ut som 3-4-2 på Lilla lag?

At Hoff settes på stopper er iallefall ikke oppløftende for hans videre RBK-karriere.
Ja, Børkeeiet og Santeri er ikke med den dagen.

De har hatt flere økter med trening hver dag de fleste dagene. Ingen spillere skal visstnok vært med alt. Fysiske trener har noen spillere, assistent trener 5/5 og 7/7 kamper og hovedtrener 11/11 kamper. Det ble nevnt i Nidaros dager før avreise.
Rekdal har sagt der nede at de har trent på forsvarspill, angrepsspill og det å dominere kamper. Det er noe vi ikke har fått sett noe av. De vil ikke vise alle hvordan de trener og at uønskede personer skal se hvordan Rosenborg vil spille.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Begynner ikke slikt å bli litt oppbrukt da?

inc og nito

Legg inn av inc og nito »

Gunder skrev: lør jan 21, 2023 7:04 pm
Sulfat skrev: lør jan 21, 2023 12:32 pm

Er det Frigård som både er hjernen og motoren i trenerteamet, og styrer skuta- sånn egentlig?

Det du og vi får se på video. Er treninger der lagene er 5/5 og 7/7. Det er Rekdal som styrer når de spiller fulle lag 11/11. De treningene får vi ikke se. Da trenes det på forsvar spill og angrep spill med to fulle lag.
Tom Nordlie har snakket litt om rollefordeling nå kontra tidligere i diverse podcaster. Da han trente toppklubber var det hans stemme som hørtes i alle rom, mens nå har klubbene mentaltrener, fysisk trener, spillerutvikler og assisent-trener. Med trenere som Rekdal og Nordlie så er det nok en fordel at spillerne slipper å høre stemmen dems hele tida.

Og det virker som om Frigård passer utmerket som den med ansvar på feltet, faglig dyktig og har ingen problemer med å underordne seg hovedtreneren. Frykter dessverre at RBK har et meget dyktig trenerteam nå

Gunder

Legg inn av Gunder »

inc og nito skrev: søn jan 22, 2023 5:07 pm
Gunder skrev: lør jan 21, 2023 7:04 pm
Sulfat skrev: lør jan 21, 2023 12:32 pm

Er det Frigård som både er hjernen og motoren i trenerteamet, og styrer skuta- sånn egentlig?

Det du og vi får se på video. Er treninger der lagene er 5/5 og 7/7. Det er Rekdal som styrer når de spiller fulle lag 11/11. De treningene får vi ikke se. Da trenes det på forsvar spill og angrep spill med to fulle lag.
Tom Nordlie har snakket litt om rollefordeling nå kontra tidligere i diverse podcaster. Da han trente toppklubber var det hans stemme som hørtes i alle rom, mens nå har klubbene mentaltrener, fysisk trener, spillerutvikler og assisent-trener. Med trenere som Rekdal og Nordlie så er det nok en fordel at spillerne slipper å høre stemmen dems hele tida.

Og det virker som om Frigård passer utmerket som den med ansvar på feltet, faglig dyktig og har ingen problemer med å underordne seg hovedtreneren. Frykter dessverre at RBK har et meget dyktig trenerteam nå
Kan ikke uttale meg om hvordan Rekdal har vært. Han er pratmaker i diskusjoner om fotball. Ellers er han en stille mann i forhold til Eggen som pratet i ett sett. Rekdal gir beskjeder under treningene, mest er det ros han kommer med som kommentarer. "Veldig bra Markus". Aldri sett en trener som smiler så mye som ham under treninger. Bildet som er skapt av Rekdal er ikke å kjenne igjen i Rosenborg. Selv i pausen i kampene sier han ikke mye. Det er korte beskjeder om endringer.
På spillemøter før kamper prater han mye. Det er han som har ordet.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Jg sitter litt på den følelsen av at Rekdal skulle ha gjort karriere som analysemann og ikke hovedtrener, så det er mulig at det er klokere å overlate håndtverket på feltet til andre. Enn så lenge så har de uansett mye å bevise.

trønderen

Legg inn av trønderen »

inc og nito skrev: søn jan 22, 2023 5:07 pm
Gunder skrev: lør jan 21, 2023 7:04 pm
Sulfat skrev: lør jan 21, 2023 12:32 pm

Er det Frigård som både er hjernen og motoren i trenerteamet, og styrer skuta- sånn egentlig?

Det du og vi får se på video. Er treninger der lagene er 5/5 og 7/7. Det er Rekdal som styrer når de spiller fulle lag 11/11. De treningene får vi ikke se. Da trenes det på forsvar spill og angrep spill med to fulle lag.
Tom Nordlie har snakket litt om rollefordeling nå kontra tidligere i diverse podcaster. Da han trente toppklubber var det hans stemme som hørtes i alle rom, mens nå har klubbene mentaltrener, fysisk trener, spillerutvikler og assisent-trener. Med trenere som Rekdal og Nordlie så er det nok en fordel at spillerne slipper å høre stemmen dems hele tida.

Og det virker som om Frigård passer utmerket som den med ansvar på feltet, faglig dyktig og har ingen problemer med å underordne seg hovedtreneren. Frykter dessverre at RBK har et meget dyktig trenerteam nå
Hva får deg til å frykte det? Sesongen i fjor?
Jeg tror også Frigård er dyktig på feltet, at Rekdal er en dyktig taktikker og det er godt mulig at vi har et trenerteam som utfyller hverandre godt nok. Men all historikk, inkludert fjorårssesongen viser at Rekdal hverken kan skape de resultatene som kreves i Rosenborg, eller få/ønsker å få lagene han trener til å spille så underholdene og offensivt som Rosenborg skal spille. Da kan trenerteamet være så dyktig de bare vil. Noen ganger passer bare ikke treneren filosofi til klubben. Slik tilfellet er her.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Hammarby er gira på Sæter leser jeg på twitter

qbah

Legg inn av qbah »

Tinkler skrev: søn jan 22, 2023 11:17 pm Hammarby er gira på Sæter leser jeg på twitter

De får jo nå plenty av penger så kjør på.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Viktig og riktig det Dorsin og Rekdal sier i VG i dag om overgangsstrategien. Vi skal fortsette den strategien vi har hatt de siste par årene, ikke bruke pengene fra salget av Tengstedt som fulle sjømenn.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Mulig jeg må være litt forsiktig med å poste innlegg i denne tråden når jeg ser @AxelRudi sine avsløringer i Moldetråden men tar sjansen. I denne artikkelen jeg linker til her så er redaktøren i Nidaros klaget inn for PFU for en betegnelse han har gitt Jim Solbakken på sin personlige Twitterkonto. Hva tenker dere om denne saken?
https://journalisten.no/kalte-fotballag ... sak/555235

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Korgutt skrev: man jan 23, 2023 3:29 pm Mulig jeg må være litt forsiktig med å poste innlegg i denne tråden når jeg ser @AxelRudi sine avsløringer i Moldetråden men tar sjansen. I denne artikkelen jeg linker til her så er redaktøren i Nidaros klaget inn for PFU for en betegnelse han har gitt Jim Solbakken på sin personlige Twitterkonto. Hva tenker dere om denne saken?
https://journalisten.no/kalte-fotballag ... sak/555235
Her tenker jeg at Krim-Jim kun svekker seg selv, han blander korta, det skal ikke privatpersonen som tvitret ha noe redaksjonelt ansvar for, heller ikke Nidaros

Trondhjem

Legg inn av Trondhjem »

qbah skrev: fre jan 20, 2023 10:12 pm Dritlei av det der nå. Signer det som er lagt frem eller vis han døra ut.
Jeg håper inderlig RBK har vett til å styre unna å forsøke ta opp kampen med Molde og B/G med å kjøpe dyrere spillere og ditto lønner. Sæther får bare dra om ham synes klubben verdsetter ham for lite.

Jeg husker 20 år tilbake. Da hadde RBK dominert norsk fotball i mange år og hadde via europaspill opparbeidet seg et økonomisk forsprang på andre norske lag som var mye større enn det Molde og B/G har i dag. RBK følte seg trygge og forsøkte opprettholde dominansen med å kjøpe dyre spillere. Om jeg ikke husker feil var det snakk om 200 millioner på bok. Det var veldig mye penger den gangen. Men selv ikke en slik formue holdt lenge når Mesterliga-millionene uteble. Lærdommen her er at det er livsfarlig for norske klubber å legge lønns- og innkjøpsnivået høyere enn det de hjemlige inntektene tillater. Legger klubben seg på et driftsnivå som avhenger av europaspill er veien til skrapt kasse kort når det butter sportslig.

Derfor er jeg ikke bekymret for at Moldes og B/Gs økonomiske forsprang skal gjøre det umulig å ta de igjen. Begge klubbene kjøper spillere på et vesentlig høyere økonomisk (og sportslig) nivå. Det vil fungere så lenge de har suksess i europa, men raskt ramle sammen om de inntektene uteblir. Jeg er mer redd for at RBK skal føle seg forpliktet til å ta opp konkurransen og forsøke kjøpe seg til suksess med f.eks. å gi sæther hva han mener han fortjener i lønn. Skaff heller en sulten ung spiller som kan trenes opp og som blir solgt for en god penge om han slår til.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Korgutt skrev: man jan 23, 2023 3:29 pm Mulig jeg må være litt forsiktig med å poste innlegg i denne tråden når jeg ser @AxelRudi sine avsløringer i Moldetråden men tar sjansen. I denne artikkelen jeg linker til her så er redaktøren i Nidaros klaget inn for PFU for en betegnelse han har gitt Jim Solbakken på sin personlige Twitterkonto. Hva tenker dere om denne saken?
https://journalisten.no/kalte-fotballag ... sak/555235
Dette mener jeg må være helt innafor. Synd han ikke dro den atskillig lenger. Sjelden dumt å kalle en spade for en spade.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Tinkler skrev: søn jan 22, 2023 11:17 pm Hammarby er gira på Sæter leser jeg på twitter
Artig hvis de nå skal ut og bruke økonomiske muskler med pengene fra Molde. Man kan jo kjøre dem like hardt i forhandlingene som de gjorde med Molde og få dem til å betale 20 millioner?

Sæter er iallefall en som bør kunne selges for den rette prisen.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Folk_flesk skrev: tir jan 24, 2023 12:56 am
Tinkler skrev: søn jan 22, 2023 11:17 pm Hammarby er gira på Sæter leser jeg på twitter
Artig hvis de nå skal ut og bruke økonomiske muskler med pengene fra Molde. Man kan jo kjøre dem like hardt i forhandlingene som de gjorde med Molde og få dem til å betale 20 millioner?

Sæter er iallefall en som bør kunne selges for den rette prisen.
Kontrakten setter vel visse begrensninger for potensiell pris? ;)

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Vises kampen på fredag noen plass?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»